بهترین بازی بولینگ برای کامپیوتر، کنسول، اندروید و iOS

بازی بولینگ
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

بازی بولینگ یکی از بازی‌های مهیج است که سازندگان بازی‌های ویدئویی موبایل، رایانه‌های شخصی و کنسول توجه ویژه‌ای به آن داشته و بازی‌های جذابی را در این زمینه ارائه کرده‌اند.

بازی بولینگ یک سرگرمی پرطرفدار و هیجان‌انگیز است که طرفداران خاص خودش را دارد. اما شاید خیلی از علاقمندان به این بازی وقت آزاد برای رفتن به باشگاه‌های بولینگ را نداشته باشند. با این وجود، اگر شما نیز از طرفداران بازی بولینگ بوده اما وقت کافی برای آن را ندارید، می‌توانید به سراغ راه حل جایگزین رفته و با کنسول، رایانه شخصی و یا گوشی هوشمند خود بولینگ بازی کنید. اپلیکیشن‌های زیادی وجود دارند که بازی بولینگ را به گوشی شما خواهند آورد؛ اما سوال اینجاست که کدام یک از آن‌ها مناسب سلیقه شما خواهد بود؟ پلازا در ادامه این مطلب با معرفی 9 بازی بولینگ برای اندروید و iOS به این سوال پاسخ خواهد داد. در ادامه نیز چند بازی بولینگ برای کامپیوتر و کنسول‌های خانگی معرفی خواهیم کرد. با ما همراه باشید.

بازی بولینگ اندروید

فهرست مطالب

بهترین بازی بولینگ

بولینک ورزشی دوست داشتنی و مفرح برای سرگرمی بوده که امروزه اشخاص بسیاری از این طریق به سرگرمی های طولانی مدتی دست پیدا میکنند. این مقاله مربوط به معرفی لیستی از بهترین بازی های بولینگ برای پلتفرم های مختلف بوده است که در ادامه میتوانید با آنها آشنا شوید.


9 بازی بولینگ برای اندروید و iOS


در ادامه به معرفی 9 بازی بولینگ iOS و اندروید خواهیم پرداخت. بدنیست بدانید این فهرست میزبان شبیه سازی های بسیار خوبی بوده است که به شما این امکان را میدهد تا با برجسته ترین بازی های بولینگ آشنا شوید که توان سرگرم نمودن شما برای زمان های طولانی را خواهند داشت.

بازی بولینگ PBA Bowling Challenge

بازی بولینگ ios

آیا می‌خواهید با بازیکنان قوی بولینگ بازی کنید؟ آیا می‌خواهید در جدول امتیازات صدرنشین باشید؟ PBA Bowling Challenge به لطف داشتن قابلیت مولتی پلیر، این اجازه را به شما می‌دهد تا با دوستان خود و یا حتی قهرمانان این بازی به بازی بولینگ آنلاین بپردازید.

هرچه بیشتر در رقابت‌های بازی شرکت کنید، می‌توانید خود را قوی‌تر کرده و صاحب ابزار و امکانات بیشتری شوید. در بازی بولینگ PBA Bowling Challenge با توپ‌های معمولی بازی نخواهید کرد و توپ‌های مختلفی نظیر توپ آتشی و یا توپ‌های بمبی در اختیارتان خواهد بود.

دانلود بازی بولینگ PBA Bowling Challenge برای اندروید و iOS

بازی بولینگ اندروید Rocka Bowling 3D

نرم افزار بازی بولینگ

دومین بازی بولینگ در فهرست ما Rocka Bowling 3D خواهد بود. این عنوان شما را قادر می‌سازد تا از بازی کردن آنلاین با دوستان خود لذت برده و یا به صورت مشترک روی یک دستگاه همزمان با هم بازی کنید.

آیا در بولینگ واقعی در پیچ دادن توپ مهارت دارید؟ Rocka Bowling 3D این امکان را نیز برایتان فراهم کرده است. در این بازی می‌توانید با بردن بازی‌ها سکه جمع‌آوری کرده و توپ‌های جدید خریداری کنید. گرافیک بالا از نقاط قوت این بازی بولینگ بوده و حتما شما را تحت تاثیر قرار خواهد داد. بنابراین اگر به دنبال بهترین نرم افزار بازی بولینگ می‌گردید، Rocka Bowling 3D را بر روی گوشی هوشمند خود نصب کرده و از آن لذت ببرید.

دانلود بازی بولینگ Rocka Bowling 3D برای اندروید

بازی بولینگ 3D Bowling

برنامه بازی بولینگ اندروید

بدون شک 3D Bowling یکی از بهترین بازی‌های بولینگ برای اندروید به حساب می‌آید. اگر این بازی را بر روی گوشی هوشمند خود نصب کنید، در هنگام بازی موزیک دلپذیری همراهیتان خواهد کرد و گرافیک 3 بعدی آن نیز اجازه دل کندن راحت از بازی را به شما نخواهد داد. در این بازی 5 باشگاه مختلف وجود دارد و توپ‌های بولینگ متعددی در اختیار کاربر قرار می‌گیرد تا از بازی کردن لذت برده و رکوردهای جدید خلق کند.

دانلود بازی 3D Bowling برای اندروید

بازی Let’s Bowl 2: Bowling Free

نرم افزار بازی بولینگ

در بازی بولینگ Let’s Bowl 2: Bowling Free گرافیک بالا و افکت‌های جذابی منتظر شما هستند که باعث خواهند شد به هیچ عنوان پس از دانلود آن پشیمان نشوید. به لطف راحتی و سادگی رابط کاربری، مدیریت این بازی آسوده بوده و همین مسئله آن را برای هر سطحی از بازیکنان در همه گروه‌های سنی لذت‌بخش می‌کند.

Let’s Bowl 2 به شما اجازه خواهد داد از مراحل آسان‌تر شروع کرده و کم کم وارد مراحل سخت‌تر شوید. با پیروزی در مراحل این بازی امتیازاتی برایتان در نظر گرفته می‌شود که به کمک آن‌ها می‌توانید مسیرهای جدید و توپ‌های بولینگ با ویژگی‌های خاص خریداری کنید. همه این ویژگی‌ها Let’s Bowl 2: Bowling Free را به یک بازی بولینگ جذاب تبدیل می‌کنند که می‌تواند شما را برای ساعت‌ها پشت گوشی هوشمندتان میخکوب کند.

دانلود بازی Let’s Bowl 2: Bowling Free برای اندروید و iOS

بازی Ball-Hop Bowling Classic

نرم افزار بولینگ برای اندروید

اگر به دنبال لذت بردن از یک بازی بولینگ پویا با اتفاقات غیرقابل پیش‌بینی بوده و به جنب و جوش و هیجان علاقه دارید، در دانلود کردن Ball-Hop Bowling Classic درنگ نکنید و با نصب آن بر روی گوشی هوشمندتان به درجه حرفه‌ای بودن خود بیفزایید.

محاسبه مسیر نهایی توپ و هدف‌گیری کاملا در Ball-Hop Bowling Classic واقعی خواهد بود؛ چراکه طراحان بازی قوانین فیزیک را با دقت بالایی در آن اعمال کرده‌اند. گرافیک بی‌نقص و اشکال سه بعدی از دیگر ویژگی‌های این بازی هستند که شما را بعد از یک بار بازی کردن، ساعت‌ها پشت گوشی هوشمندتان مشغول خواهند کرد.

دانلود بازی Ball-Hop Bowling Classic برای اندروید و iOS

بازی بولینگ Rally Bowling Free

نرم افزار بولینگ اندروید

اگر Rally Bowling Free را بر روی گوشی هوشمند خود نصب کنید، نه تنها دقایق، شاید حتی متوجه گذشت ساعت‌ها نیز نشوید. در این بازی بولینگ 42 جایزه عالی سه بعدی، 24 نوع مختلف توپ بولینگ، 12 مسیر، گیم پلی جالب و خیلی ویژگی‌های دیگر از شما پذیرایی خواهند کرد. پاداش‌های روزانه در Rally Bowling Free انگیزه خوبی بوده و شما را به ادامه بازی کردن تشویق می‌کنند. در این بازی با هر پیروزی سکه‌هایی جمع‌آوری خواهید کرد که در مرحله بعد به کمک شما خواهند آمد.

دانلود Rally Bowling Free برای اندروید و iOS

بازی بولینگ Cave Bowling

بازی بولینگ اندروید

اگر به دنبال سبکی متفاوت در بازی بولینگ می‌گردید، Cave Bowling انتخاب شما خواهد بود. شما در این بازی به یک غارنشین تبدیل شده و به بولینگ بازی کردن خواهید پرداخت. قوانین بازی همان قوانین معمول بولینگ است، اما مسیر همواری برای پرتاب و غلتاندن توپ وجود نداشته و موانع متعدد طراحی شده در مسیر کار را برای شما دشوار خواهند کرد.

با پرتاب توپ در Cave Bowling پین‌ها را به زمین انداخته و امتیازات در نظر گرفته شده را جمع آوری ‌می‌کنید؛ اما همچنین باید مراقب حضار ما قبل تاریخی نیز باشید! در این سرزمین تاریخی بولینگی گرافیک خوب و گیم پلی عالی در انتظار شماست و بیش از 60 مرحله وجود دارد که می‌توانید از بازی کردن آن‌ها لذت ببرید.

دانلود بازی Cave Bowling برای اندروید و iOS

بازی بولینگ Trick Shot Bowling

بازی بولینگ ios

بازی‌های 10 پین و 24 توپ بولینگ رایگان با سرعت و وزن متفاوت در بازی بولینگ Trick Shot Bowling از شما میزبانی خواهند کرد. فقط کافی است توپ مناسب خود را پیدا کرده و به یک قهرمان بولینگ تبدیل شوید. گیم پلی این بازی آسان بوده و به راحتی با یک انگشت قادر خواهید بود چرخش  توپ را کنترل کرده و مسیر آن را هدایت کنید. از سایر ویژگی‌های این بازی نیز می‌توان به دقت بالای کاراکتر بازی، پشتیبانی از تاچ پد یا ماوس، گرافیک بالا و محیط سه بعدی اشاره کرد. Trick Shot Bowling را می‌توان در لیست بهترین بازی بولینگ آیفون و اندروید قرار داد.

دانلود بازی Trick Shot Bowling برای اندروید و iOS

بازی Crazy Monster Bowling

برنامه بازی بولینگ اندروید

نهمین و آخرین بازی بولینگ در فهرست ما Crazy Monster Bowling نام دارد. بزرگ‌ترین ویژگی در این بازی این است که شما با موجوداتی که شبیه به هیولا هستند، بولینگ بازی خواهید کرد. بنابراین اگر تجربه کردن چنین چیزی را دوست دارید، حتما آن را روی گوشی هوشمند خود نصب کنید. در این بازی، علاوه بر پرتاب توپ بولینگ، باید آن را به چرخش و یا حتی پرواز در آورید. همچنین لازم به ذکر است که در تمام مراحل بازی هیولاهای دیوانه نیز در کنار شما خواهند بود!

بعد از تمرینی کوتاه شما آماده رقابت در Crazy Monster Bowling خواهید بود. با پیروزی در مراحل بازی، امتیازات بالا کسب کنید و ستاره‌ها را جمع‌آوری کنید. اما مراقب باشید؛ چراکه در مسیرتان موانع زیادی وجود خواهد داشت. بوسیله این بازی دوستانتان و حتی کل دنیا را به چالش بکشید و از گرافیک بی‌نقص، گیم پلی خوب و همچنین کاراکترهای جذاب آن لذت ببرید.

دانلود بازی Crazy Monster Bowling برای اندروید


بهترین بازی بولینگ کامپیوتر و کنسول های بازی


در این بخش به معرفی بازی بولینگ برای کامپیوتر و کنسول‌های خانگی می‌پردازیم. بازی های زیر را به آسانی میتوانید از گوگل دانلود کنید که فقط کافیست یک سرچ ساده در این زمینه داشته باشید.

بازی بولینگ کامپیوتر PBA Pro Bowling

بازی بولینگ بابانوئل

بندهای کفش خود را محکم ببندید زیرا قرار است با یکی از بهترین بازی های بولینگ  که تا کنون ساخته شده آشنا شوید! بهترین و حرفه‌ای‌ترین بولینگ‌بازهای جهان گرد هم آمده تا در همکاری با استودیو FarSight، یکی از بهترین بازی های شبیه ساز بولینگ را در سال 2019 تولید کنند. در این بازی مدهایی وجود دارد که می‌توایند بیش از 100 تورنومنت مختلف را در آن تجربه کنید که هم قابلیت بازی آفلاین و هم قابلیت انجام بازی آنلاین بولینگ را دارد. این بازی برای رایانه‌های شخصی، کنسول نینتندو سوئیچ، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان در دسترس است.

بازی بولینگ Brunswick Pro Bowling

بازی بولینگ هک شده

Brunswick Pro Bowling یکی دیگر از بازی‌های پرطرفدار ورزشی است که توسط کمپانی Point of View ساخت و توسط کمپانی Crave Entertainment در سال 2007 منتشر شده است. در بازی محصولات زیادی با برچسب مخصوص Brunswick وجود دارد که یکی از آن‌ها توپ مخصوص Brunswick است. این بازی برای کنسول‌های پلی استیشن 2 و 3، پی اس پی، کنسول Wii ، ایکس باکس 360 و نینتندو 3D در دسترس است.

بازی بولینگ Strike Force Bowling

بازی انلاین بولینگ کامپیوتر

Strike Force Bowling یکی دیگر از بازی های محبوب سبک بولینگ است که در سال 2004 توسط استودیو LAB Rats ساخته شده است. نسخه قبلی این عنوان با نام Fast Lanes Bowling برای رایانه‌های شخصی نیز منتشر شد. این بازی از نظر فیزیک و گرافیک تقریبا همان الگوی قبلی را ادامه می‌دهد و تفاوت آن‌ها در ویژگی‌های جدیدی است که به بازی Strike Force اضافه شده. این بازی برای رایانه‌های شخصی و کنسول‌های خانگی پلی استیشن 2 و ایکس باکس در دسترس است.

بازی بولینگ High Velocity Bowling

بازی بولینگ برای کامپیوتر 2020

بازی High Velocity Bowling در سبک ورزشی بولینگ یکی از عناوین انحصاری کنسول پلی استیشن 3 است که در سال 2007 منتشر شده. وظیفه ساخت این بازی را استودیو SCE San Diego Studio بر عهده داشته و کمپانی سونی نیز آن را بطور انحصاری برای کنسول پلی استیشن 3 منتشر کرده است. گیم پلی بدین صورت است که بازیکن باید چالش‌های مقابل خود را یکی پس از دیگری بردارد و در این مسیر 10 شخصیت قابل بازی نیز وجود دارد که هرکدام مراحل خاص خود را دارند. هر مرحله دارای 3 چالش است که برای به اتمام رساندن مراحل باید آن‌را تکمیل کنید. در این عنوان قابلیت انجام بازی بصورت آفلان و آنلاین چند نفره را نیز دارید.


سخن پایانی


بطور کلی در این مقاله سعی کردیم تا بهترین بازی های بولینگ برای کامپیوتر، کنسول‌های خانگی و گوشی‌های هوشمند را معرفی کنیم. بولینگ یکی از محبوب‌ترین سرگرمی‌های حال حاضر جهان است و در شرایطی که نمی‌توانید از منزل بیرون بروید یا لوازم مخصوص آن را ندارید، انجام بازی بولینگ روی کامپیوتر یا گوشی‌های هوشمند می‌تواند لذت‌بخش باشد. امیدواریم از ارائه این مطلب لذت برده باشید.

به نظر شما جای کدام بازی بولینگ در فهرست بالا خالی است؟ آیا شما نیز اهل بولینگ بازی کردن بر روی رایانه شخصی یا گوشی هوشمند خود هستید؟ نظرات خود را با ما در بخش کامنت‌ها در میان بگذارید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402