دانلود فیلم The Invisible Man 2020 ؛ بررسی، داستان و نمرات منتقدین

فیلم Invisible Man 2020
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

در مدت کوتاهی فیلم مرد نامرئی به یکی از جذاب‌ترین فیلم‌های 2020 تبدیل شده است. به همین دلیل تصمیم گرفتیم در این مقاله به بررسی و ارائه لینک دانلود فیلم مرد نامرئی 2020 بپردازیم.

هنگامی که در سال 2007 ساخت فیلم ترسناک Invisible Man تأیید شد، کسی فکرش را نمی‌کرد که 13 سال طول بکشد تا این فیلم به روی پرده سینماها بیاید. تقریبا همه نا امید شده بودند و دیگر کسی منتظر شنیدن خبری از این فیلم نبود که به یکباره در سال 2016 خبرهای جدیدی از ادامه ساخت فیلم ترسناک مرد نامرئی 2020 به گوش رسید و دوباره امیدها را زنده کرد. فیلم مرد نامرئی ۲۰۲۰ به کارگردانی لی ونل که متخصص ساخت فیلم‌های ترسناک است، در 28 فوریه امسال (9 اسفند 1398) در آمریکا اکران شد.

فیلم ترسناک Invisible Man 2020

فیلم معمایی مرد نامرئی ۲۰۲۰ که توسط شرکت یونیورسال پیکچرز توزیع شد، فیلمی است در ژانر وحشت به مدت 124 دقیقه که با بودجه‌ای بسیار کم و آینده بسیار درخشان توجه بسیاری از منتقدان را به خود جلب کرده است. تماشاگران هم با بازخوردهای مثبت خود به استقبال این عنوان رفتند. در این مطلب قصد داریم به ارائه لینک دانلود و معرفی فیلم مرد نامرئی 2020 بپردازیم و با هم مروری بر داستان، تریلر، بازیگران و نمرات منتقدان داشته باشیم. با پلازا همراه باشید.

آنچه در ادامه می‌خوانید:

 


داستان فیلم مرد نامرئی 2020


داستان فیلم مرد نامرئی با اقتباس از رمانی به همین نام نوشته هربرت جورج ولز نویسنده انگلیسی و خالق رمان‌های مشهور علمی تخیلی ساخته شده است. در سال 2007 زمانی که اولین اخبار ساخت این فیلم به بیرون درز کرد، دیوید ساموئل گویر استخدام شد تا فیلمنامه مرد نامرئی را بنویسد. 4 سال بعد یعنی در سال 2011 نیز همچنان فیلمنامه با پیشرفت کمی در حال نوشتن بود. داستان فیلم درباره زنی است به نام سیسلیا کاس که پس از ازدواج با یک محقق فعال در رشته نورشناسی، به زندانی او تبدیل می‌شود. سیسیلیا که از زندانی بودن و رفتارهای آزاردهنده همسرش، آدریان گریفین خسته شده است، تصمیم به فرار می‌گیرد. او قصد دارد برای فرار از طریق جنگل به خانه خواهرش، امیلی برود.

فیلم ترسناک مرد نامرئی 2020

او با سختی‌های زیادی همسرش را با دیازپام و دیگر داروها بی‌هوش کرده و موفق به فرار می‌شود. سیسیلیا به کمک دوست دوران کودکی خود که هم اکنون کارآگاه پلیس است، جیمز و دختر نوجوان او، سیدنی مخفی می‌شود و خودش را از دست آدریان پنهان می‌کند. دو هفته بعد هنگامی که سیسیلیا خبر خودکشی آدریان را دریافت می‌کند، متوجه می‌شود که آدریان برای او 5 میلیون دلار به جا گذاشته است. داستان جذاب و مهیج فیلم باعث ایجاد کشش زیادی در تماشاگران شده و آن‌ها را تا انتها به دنبال خود می‌کشاند.

 


تریلر فیلم ترسناک The Invisible Man 2020


اولین تریلر رسمی این فیلم در تاریخ 7 نوامبر سال 2019 (16 آبان 1398) منتشر شد. سپس با فاصله 1 ماه دومین تریلر فیلم مرد نامرئی 2020 در آخرین روز ماه دسامبر (10 دی 1398) منتشر شد و همه را کنجکاوتر کرد. این تریلر با نشان دادن صحنه‌هایی از وحشت و ترسی که سیسیلیا دارد، بی‌قراری‌ها و ترس او از همسرش آدریان را نشان می‌دهد. انتشار صحنه‌هایی از فیلم در طول ماه‌های ژانویه و فوریه 2020 ادامه داشت تا در 7 فوریه 2020 (18 بهمن 1398) تریلر مهیج دیگری از این فیلم ترسناک منتشر شد و صفحه رسمی این فیلم در اینستاگرام شروع به شمارش معکوس برای اکران فیلم ترسناک The Invisible Man کرد. در ادامه می‌توانید تریلر فیلم ترسناک The Invisible Man 2020 را با زیرنویس فارسی مشاهده کنید.

 


بازیگران فیلم مرد نامرئی


در مارس سال 2019 عوامل ساخت فیلم رسما از مذاکرات خود با گروه بازیگران خبرهایی منتشر کردند و طولی نکشید که بازیگران این پروژه معروفی شدند:

  • الیزابت ماس (Elisabeth Moss) در نقش سیسیلیا کاس، همسر آدریان گریفین
  • الیور جکسون-کوهن (Oliver Jackson-Cohen) در نقش آدریان گریفین، محقق و دانشمند و همسر سیسیلیا کاس
  • آلدیس هاج (Aldis Hodge) در نقش جیمز لانیر، از دوستان کودکی سیسیلیا
  • استورم رید (Storm Reid) در نقش سیدنی دختر جیمز
  • هریت دایر (Harriet Dyer) در نقش امیلی کاس، خواهر سیسیلیا
  • مایکل دورمن (Michael Dorman) در نقش تام گریفین، برادر و وکیل آدریان
  • سم اسمیت (Sam Smith) در نقش کارآگاه پلیس

فیلم ترسناک مرد نامرئی 2020

حضور الیزابت ماس، ستاره سریال The Handmaid’s Tale (سرگذشت ندیمه) در فیلم مرد نامرئی 2020 یکی از مهیج‌ترین نکات این فیلم است. همچنین بسیاری از منتقدان با ستایش عملکرد او در این فیلم، او را مناسبترین گزینه ایفای نقش سیسیلیا خواندند. الیزابت ماس یکی از موفق‌ترین بازیگران حال حاضر دنیای تلویزیون است و با بازی در سریال‌های تلویزیونی شهرت زیادی بدست آورد و اکنون نیز با بازی درخشانش در این فیلم نشان داد که قابلیت‌های زیادی برای بازی در فیلم‌های سینمایی نیز دارد.

 


دانلود فیلم The Invisible Man 2020


در این قسمت به ارائه لینک دانلود فیلم مرد نامرئی 2020 می‌پردازیم.

فیلم مرد نامرئی 2020

 

دانلود فیلم مرد نامرئی 2020 با کیفیت 1080p Web-DL و حجم 930 مگابایت | فشرده‌سازی با 265×

دانلود فیلم مرد نامرئی 2020 با کیفیت 720p Web-DL و حجم 800 مگابایت

دانلود فیلم مرد نامرئی 2020 با کیفیت 480p Web-DL و حجم 390 مگابایت

دانلود زیرنویس فارسی فیلم مرد نامرئی 2020

 


نقد و بررسی فیلم The Invisible Man به همراه نمرات منتقدان


همچنین بخوانید :

با شروع اکران سراسری و در اولین روز اکران، فیلم مرد نامرئی 2020 موفق شد 9.8 میلیون دلار فروش داشته باشد. این فیلم با فروش بسیار خوب 28.2 میلیون دلار در هفته اول توانست شروع بسیار خوبی در گیشه‌ها داشته و در صدر جدول باکس آفیس این روزهای هالیوود جای بگیرد. پیش‌بینی‌ها نیز حاکی از این است که پیشتازی این فیلم ادامه داشته باشد و مخاطبان استقبال خوبی از این اثر به عمل آورند.

در خصوص منتقدان و نظرات کاربران باید گفت که این فیلم با نقدهای مثبت زیادی روبه‌رو شد. سایت راتن تومیتوز با بررسی 230 نقد، 91 درصد از آن‌ها را مثبت خواند و امتیاز 7.62 از 10 را به این فیلم اعطا کرد. این سایت در جمع بندی نهایی خود با اشاره به اقتباس از رمان قدیمی مرد نامرئی، درباره فیلم The Invisible Man چنین نوشت:

این فیلم با نمایشی هوشمندانه و صد البته ترسناک و مهیج ثابت کرده است که گاهی اوقات منابع کلاسیک هم می‌توانند ایده خوبی برای ساخت فیلم‌های خوب و لذتبخش باشند.

در نظرسنجی گوگل نیز، 89 درصد از کاربران با اعلام رضایت از تماشای این فیلم، نظرات مثبتی در خصوص آن ارائه کردند.

فیلم ترسناک مرد نامرئی 2020

سایت متاکریتیک با بررسی 58 نقد، نمره 72 از 100 را به این فیلم داد و عنوان کرد که وضعیت این اثر به طور کلی مطلوب است. در ادامه با هم مروری بر نظرات منتقدان درباره فیلم ترسناک مرد نامرئی 2020 خواهیم داشت.

 

RogerEbert.com / تامریس لفلی: 100

الیزابت ماس با بازی درخشان خود در مرد نامرئی به ارائه آنچه ما از شخصیت‌های زن در فیلم‌ها و سریال‌ها می‌خواهیم ادامه می‌دهد. او با نشان دادن پیچیدگی‌ها و آشوب‌های دنیای زنان و در عین حال استقامت و حضور محکم، نمونه‌ای از ابر قهرمان زنان امروزی است که نمونه خارجی آن در دنیای بیرون وجود ندارد. یکی دیگر از نکات مثبت فیلم این است که کارگردان، لی ونل هرگز ما را در یک کلاف سردرگم در مقابل حجمی از هیجان‌های خوش ساخت خود رها نمی‌کند.

 

THE WRAP / ویلیلام بیبیانی: 92

فیلم مرد نامرئی خواستار دیده شدن است؛ زیرا راه درستی را برای ساخت یک فیلم ترسناک انتخاب کرده است. کارگردان و نویسنده این اثر با دور انداختن سازه‌های اضافی به عناصری رسیدند که یک موجود نامرئی و دیوانه را به وجود آوردند. در این فیلم مهیج داستان‌پردازی عجیب و غریبی وجود ندارد، هیچ صحنه‌ای از مرد نامرئی غیرضروری و بی‌جا نیست، همچنین در هیچ یک از صحنه‌های ترسناک فیلم اشتباهی رخ نداده است. این داستان به طرز ماهرانه‌ای نقل شده است؛ یک داستان کلاسیک از رابطه‌ای ناهنجار که باعث خلق هیولایی ترسناک می‌شود.

فیلم مرد نامرئی 2020

 

Los Angeles Times / جاستین چنگ: 90

این فیلم دارای یک داستان زیبا و ظریف است؛ یک داستان آشنا که به طرز ماهرانه‌ای از عناصر جامعه‌شناسی امروز بهره برده است. اگر هنوز الیزابت ماس را به عنوان یک بازیگر زن توانمند قبول ندارید، بهتر است هر چه زودتر به تماشای صحنه‌های اول فیلم مرد نامرئی بنشینید. فیلمبرداری این اثر بسیار قدرتمند است و حرکت‌های زیبای دوربین و ویرایش نهایی خوب، این اثر را به فیلمی متمایز تبدیل کرده است.

 

CHICAGO SUN TIMES / ریچارد روپر: 88

فیلم ترسناک مرد نامرئی بیشتر درباره ارائه ترس است، اما یک داستان مهم و تاثیرگذار از یک زن است که تمام تلاشش را برای فرار از یک رابطه نادرست انجام می‌دهد. او در کابوسی به دام افتاده است که هیچکس وقوع آن را باور ندارد. الیزابت ماس بهترین نمایش خود را در دنیای سینما ارائه می‌دهد و داستان در هر قدم همراه اوست. جدا از همه گرفتگی‌ها، تاریکی‌ها و شگفتی‌های موجود در فیلم، جالبترین نکته The Invisible Man این موضوع است که سیسیلیا در این فیلم ترسناک و پویا قربانی داستان نیست، بلکه قهرمانی است که به دنبال راه نجات است.

نقد و بررسی فیلم مرد نامرئی 2020

 

SlashFilm / کریس ایوانجلیستا: 85

الیزابت ماس عملکرد شجاعانه دیگری را به ما تحویل داد. نقش او خام و در معرض آسیب‌های روحی و جسمی بسیاری است و در نهایت نقشی سخت و شدید است که در هنگام نقش‌آفرینی نوری در چشمانش است که حکایت از یک دیوانه دارد. جدا از تمام لحظات سنتی ترسناک فیلم، چیزی ترسناک‌تر در این اثر وجود دارد: نا امیدی. هر چقدر شرایط در داستان وخیم‌تر می‌شود و دشمن نامرئی سیسیلیا ترسناکتر جلوه می‌کند، اتفاقات اطرافش او را به این فکر می‌اندازد که شاید دیوانه شده است و جو حاکم در فیلم اینطور نشان می‌دهد که سیسیلیا نفرین شده و محکوم به این فلاکت است و مهم نیست چقدر تلاش می‌کند.

 

AV CLUB / جسی هسنجر: 83

مرد نامرئی همیشه موضوعی خاص در بین هیولاهای جهان است. سرچشمه این فیلم، یعنی رمان مرد نامرئی بیشتر شبیه یک کامیک از یک شرور شیطانی است. ماس همچنان که این حس را در بیننده تقویت می‌کند که یک هیولا در فیلم وجود دارد، مشتاق و علاقمند دنبال کردن گذشته مرد نامرئی است و همین موضوع او را به سمت وحشتی ماندگار سوق می‌دهد.

فیلم ترسناک Invisible Man 2020

 

The New York Times / مانولا دارگیس: 80

این فیلم نسخه‌ای هوشمندانه و بروز شده از رمان هربرت جورج ولز است که در سال 1897 منتشر شده است. این اثر با نویسندگی و کارگردانی لی ونل، پیامدهای ناگوار سوءاستفاده از یک رابطه عاشقانه را به تصویر می‌کشد. این داستان سیسیلیا است که حتی در خواب هم به دام افتاده است و از دست شوهرش آدریان آرامش ندارد.

 

VARIETY / اون گیلبرمن: 80

مرد نامرئی به طرز خشنودکننده‌ای باهوش و در بسیاری از مواقع قدرتمندانه مهیج است که ریشه در جامعه امروزی ما دارد. در این اثر کاری دوست‌داشتنی و بزرگ صورت گرفته تا ما را با خود به دنیای فیلم‌های ترسناک و مهیج که چیزی برای گفتن دارند ببرد.

تریلر فیلم ترسناک The Invisible Man 2020

 

Entertainment / لی گرین بالت: 75

تماشای هیچ کس از الیزابت ماس در فیلم مرد نامرئی 2020، لذتبخش‌تر نیست. فیلمی که بهترین صحنه‌هایش، صحنه‌های وحشت و ترس بی‌شمار سیسیلیا نیست، بلکه صحنه‌هایی است که آرام و ملموس هستند و بیشتر حس می‌شوند. حتی اگر صحنه‌های پایانی فیلم کمی احمقانه و به خواست ونل دوباره از نو بازسازی شده باشد، این فیلم هنوز با احساس رضایت بخشی که در مخاطب ایجاد می‌کند، از تکان دهنده‌ترین فیلم‌های امسال است.

 

THE NEW YORKER / ریچارد برادی: 70

در بین همه صحنه‌های ترسناکی که فیلم با آن‌ها گره خورده است و به جلو می‌رود، مرد نامرئی احساس ایده‌ای ناب را به جای می‌گذارد که روی یک صفحه نقاشی شده است. جدا از جدی بودن تمامی صحنه‌ها و مضامین ارائه شده در فیلم، این فیلم تصویری از یک فن نمایشگری عالی و پرقدرت است.

 


سخن پایانی


فیلم ترسناک Invisible Man 2020

در پایان باید گفت با استقبال خوب به عمل آمده از فیلم مرد نامرئی 2020 باید انتظار یک فیلم ترسناک خوب را داشته باشیم که علاوه بر ترس و هیجانی که به بینندگان منتقل می‌کند، سرشار از مفاهیم ارزشمند است که می‌تواند درس خوبی برای همه باشد. همچنین الیزابت ماس با عملکرد درخشانش در این فیلم نشان داد که مردم و تماشاگران باید نقش او را در سریال سرگذشت ندیمه فراموش کنند و با بازیگری توانمند چه در عرصه سینما و چه در عرصه تلویزیون آشنا شوند.

در این مطلب به معرفی فیلم مرد نامرئی 2020 پرداختیم و از داستان، تریلر و نمرات منتقدان گفتیم. در پایین همین صفحه و در قسمت نظرات برای ما بگویید که نظر شما درباره این فیلم چیست.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402