معرفی 10 بازی مخفی کاری (Stealth) برای کامپیوتر، PS4 و گوشی

بازی های مخفی کاری کامپیوتر
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

در این مقاله می‌خواهیم 10 بازی مخفی کاری (Stealth) را معرفی کرده و لینک دانلود آن‌ها را نیز برایتان قرار دهیم. اگر شما هم طرفدار این ژانر از بازی‌ها هستید، با پلازا همراه شوید.

بازی مخفی کاری، جزء بازی‌های جذاب و هیجانی در بازی‌های کنسول، کامپیوتر و گوشی به شمار می‌رود و تقریباً همه دوست دارند برای یکبار هم که شده این سبک بازی را امتحان کنند. با این حال، به دلیل کمبود بازی‌ها، این ژانر محبوبیت چندانی ندارد. با این وجود، برخی از بهترین بازی های مخفی‌کاری برای گوشی، کنسول و کامپیوتر وجود دارند که می‌توانند تجربه بازی جذاب را برای شما فراهم کنند. بنابراین، در اینجا فهرستی از بهترین‌های ژانر بازی مخفی کاری برای گوشی، کنسول و کامپیوتر را به اشتراک گذاشته‌ایم که هم اکنون می‌توانید آن‌ها را بازی کنید.

فهرست مطالب


5 بازی مخفی کاری برای کامپیوتر و کنسول


فرقی نمیکند چه پلتفرمی در اختیار دارید زیرا سبک مخفی کاری یکی از جذاب ترین بخش هایی بوده که از آن میتوان برای سرگرمی استفاده نمود. امروزه این ژانر میزبان بازی های ارزشمند بسیاری بوده است که از این طریق میتوانید به گیم پلی خوبی برای سرگرمی دسترسی داشته باشید. ماهیت جذاب این سبک سبب شده تا فهرستی از بهترین بازی های مخفی کاری را برای شما آماده سازی کنیم که در ابتدا به معرفی گزینه های مربوط به کامپیوتر و کنسول خواهیم پرداخت.

بازی Deus Ex

بازی های مخفی کاری

ساختار بازی مخفی کاری Deus Ex، آن را به یک بازی برجسته در طراحی در این ژانر تبدیل کرده است. محیط‌های بزرگ و متنوع به گونه‌ای طراحی شده‌اند که می‌توانند راه حل‌هایی را برای انجام ماموریت محول شده به شما ارائه دهند. تقریباً هر بازی مخفی کاری در این فهرست، بخشی از بازی هیجان‌انگیز Deus Ex را کپی و شبیه‌سازی کرده است. Deus Ex طراحی محیطی مبتکرانه، عظیم و جذابی را برای بازیکنان فراهم کرده است. این بازی شامل 2 سری دیگر نیز می‌شود با نام‌های Mankind Divided و Human Revolution که البته طراحی مشابهی نیز دارند. با وجود این که آن بازی‌ها را نیز توصیه می‌کنیم، هنوز هم بازی مخفی کاری Deus Ex در صدر فهرست ما از نظر کیفیت و جذابیت قرار دارد.

بازی Hitman

بازی های سبک مخفی کاری

پس از بازی مخفی کاری Hitman: Absolution، به نظر می‌رسید که این بازی به عنوان یک استاندارد طلایی در این ژانر باقی خواهد ماند؛ اما IO Interactive همه ما را با اپیزود جدید هیتمن شگفت‌زده کرد. در این سری جدید از Hitman، تنظیمات مختلف، چیدمان و فضای بازی بسیار شما را هیجان‌زده خواهد کرد. تم بازی و فانتزی بودن آن را کنار بگذاریم، این بازی مخفی کاری شما را با صحنه‌ها و تصاویر جذابی روبه‌رو می‌کند و شما را در موقعیت‌های پیچیده‌ای نیز قرار می‌دهد. این وظیفه شما است که تصمیم بگیرید چگونه می‌خواهید موانع را از سر راهتان بردارید؛ یا با از بین بردن بازیگران کلیدی یا اینکه با اسلحه و بمب. این بازی مخفی کاری به صورت مداوم در حال به‌روزرسانی است. فصل دوم آن در حال ساخت است و ممکن است ما یک جریان ثابت از سری بازی مخفی کاری هیتمن را برای همیشه داشته باشیم. در دنیای مخفی کاری هیتمن یک گزینه ارزشمند بوده که میتواند مدت زمان طولانی شما را سرگرم و چالش های کلیدی بسیاری را در اختیارتان قرار دهد که بدنیست بدانید امروزه نسخه های متعددی از این بازی محبوب و مخفی کاری منتشر شده است.

بازی Splinter Cell: Chaos Theory

بهترین بازی مخفی کاری ps4

پس از نظریه هرج‌ومرج، بازی مخفی کاری Splinter Cell و اکثر بازی‌های این ژانر تمرکز ویژه‌ای بر روی سناریوهای مربوط به این نظریه داشته‌اند. علت تمرکز روی نظریه هرج‌ومرج این است که این نظریه پیچیده، ترسناک و بسیار جذاب است. این بازی مخفی کاری بسیار واقع‌گرایانه طراحی شده که در دیگر بازی‌های این ژانر تاکنون دیده نشده است. امکان چندنفره بازی کردن با دوستانتان نیز فراهم است که باعث شده تا این بازی جذاب‌تر و هیجان‌انگیزتر نیز شود.

بازی Thief 2

بهترین بازی های مخفی کاری برای ps4

در کنار بازی مخفی کاری Deus Ex، سری Thief متغیرهای جدیدی را برای بازی‌های این ژانر معرفی کرده است که از آن زمان به عنوان یک استاندارد برای بازی‌های این ژانر در نظر گرفته می‌شود. با استفاده از نور و سایه به عنوان عناصر اصلی این بازی، جذابیت این عنوان دوچندان شده است. سری بازی مخفی کاری Thief در ظرافت طراحی و محیطی خود بی‌نظیر است. محدوده تیراندازی در این بازی یکی دیگر از عناصر جذاب و متنوع آن است؛ برای مثال این محدوده می‌تواند از طریق یک اهرم تعبیه شده در دیوار یا از پشت یک قفسه کتاب باشد. دو بازی Thief عنوان بهترین در این ژانر را از نظر بازیکنان به خود اختصاص دادند؛ اما Thief 2 حتی از سری یک آن نیز فراتر رفته و پیشنهاد می‌کنیم که حتما آن را امتحان کنید.

بازی Mark of the Ninja

بازی اکشن مخفی کاری برای کامپیوتر

بزرگترین چالش پیش روی بازی های مخفی کاری همیشه این بود که چگونه ارتباط برقرار کنید و یا اینکه آیا شما در معرض دید دشمنان هستید یا خیر. در حالی که همه به دنبال بازی‌های سه‌بعدی هستند، بازی مخفی کاری Mark of Ninja تقریباً بهترین در سری بازی‌های دوبعدی است. یکی از نکات جذاب این بازی این است که توسط نشانه‌های UI، به راحتی می‌توانید ببینید که چقدر سروصدا ایجاد می‌کنید و آیا یک نگهبان می‌تواند آن را بشنود یا خیر و همچنین چه فضاهایی در محیط کاملاً بی‌خطر هستند؛ زیرا در این بازی، جایی برای خطا وجود ندارد.


5 بازی مخفی کاری برای اندروید و iOS


در ادامه 5 بازی مخفی کاری برای اندروید و iOS را برایتان معرفی می‌کنیم. بدنیست بدانید در ادامه قصد معرفی گزینه هایی را داریم که قادر به سرگرم نمودن شما برای مدت زمان طولانی خواهند بود پس باما همراه باشید.

بازی Hitman Go

بازی های مخفی کاری اندروید

همه گیمرها قطعا درباره سری بازی‌های هیتمن شنیده‌اند. Hitman Go یک بازی مخفی کاری برای اندروید و iOS است که کاملا واقع‌گرایانه طراحی شده است. برای حل معماهای مختلف در این بازی باید از قدرت ذهن خود در Hitman Go استفاده کنید؛ زیرا این یک بازی پازلی است که در آن شما نیاز به برنامه‌ریزی یک استراتژی برای پیمایش فضاهای داخل این بازی دارید. هرچه به سطوح بالاتری در این بازی برسید و پیش بروید، بازی جالب‌تر و هیجان‌انگیزتر می‌شود. بنابراین Hitman Go قطعاً بهترین بازی مخفی کاری است که می‌توانید برای اندروید و iOS پیدا کنید.

دانلود بازی Hitman Go برای اندروید و iOS

بازی Space Marshals 2

ازی سبک مخفی کاری برای کامپیوتر

Space Marshals 2 یکی دیگر از بهترین‌ها در ژانر بازی مخفی کاری برای اندروید و iOS در فهرست پلازا است. در این بازی مخفی کاری به شما سلاح و ابزار دیگری داده می‌شود تا صدها رقیب را بکشید. با این حال نکته جالب این است که بازی به کاربران این امکان را می‌دهد تا از محیط اطراف خود بیشترین استفاده را کنند. یعنی در حالی که با رقبا در جنگ هستید، می‌توانید به راحتی پشت بوته‌ها، درختان و غیره پنهان شوید. بنابراین Space Marshals 2 را نصب کنید و از بازی در این ژانر لذت ببرید.

دانلود بازی Space Marshals 2 برای اندروید و iOS

بازی Assassin’s Creed Identity

بازی های مخفی کاری کامپیوتر

هر فهرستی از بهترین‌ها در ژانر بازی مخفی کاری بدون سری بازی Assassin’s Creed قطعا ناقص خواهد بود. Assassin’s Creed Identity یکی از بهترین بازی های مخفی کاری برای اندروید و iOS است که قطعا از تجربه آن پشیمان نمی‌شوید و لذت می‌برید. این یک بازی کاملا مخفی کاری نیست، بلکه یک بازی RPG اکشن نیز است. این عنوان به کاربران امکان می‌دهد تا در بین 4 حالت بازی، یکی را انتخاب کنند و حتی برای جذابیت بیشتر بازی، می‌توانید شخصیت خود را شخصی‌سازی کرده و تکامل دهید.

دانلود بازی Assassin’s Creed Identity برای اندروید و iOS

بازی Robbery Bob

بازی مخفی کاری برای اندروید

Robbery Bob یکی از بازی‌های بسیار سرگرم‌کننده و اعتیادآور است که همه دوست دارند آن را بازی کنند. این یک بازی مخفی کاری تاکتیکی است که بسیار در بین کاربران محبوب است. در این بازی، شما به عنوان باب بازی می‌کنید که سارقی است که بی‌دلیل دزدی می‌کند و قصد تغییر روش‌های خود را دارد. در این بازی باید ساکنان گذشته، مأمورین امنیتی، سگ‌های نگهبان و غیره را گول بزنید تا در هر مرحله بتوانید غارت و تاراج کنید. بنابراین Robbery Bob یکی دیگر از بهترین بازی‌های مخفی کاری اندروید و iOS است که نصب و بازی کردن آن را پیشنهاد می‌کنیم.

دانلود بازی Robbery Bob برای اندروید و iOS

بازی THEFT Inc. Stealth Thief Game

بازی مخفی کاری کامپیوتر

بازی THEFT Inc. Stealth Thief یکی دیگر از بهترین و منحصربه‌فردترین بازی‌ها در ژانر بازی مخفی کاری است که هر کاربر اندروید و iOS دوست دارد آن را بازی کند. نکته جالب در مورد THEFT Inc. Stealth Thief Game این است که در این عنوان  شما باید در سکوت کامل فعالیت کنید و در هنگام سرقت اشیاء از امن‌ترین مکان عبور کرده تا ناشناخته بمانید. این بازی دارای چندین کمپین و ماموریت‌های زیادی است. همچنین THEFT Inc. Stealth Thief Game به عنوان یکی از بهترین بازی های مخفی کاری 2019 برای اندروید شناخته شده است که می‌توانید ساعت‌ها بدون اینکه خسته شوید آن را بازی کنید.

دانلود بازی THEFT Inc. Stealth Thief Game برای اندروید و iOS

سخن پایانی

مواردی از بازی مخفی کاری که در فهرست بالا معرفی کردیم، فقط چند نمونه از بهترین بازی‌های این ژانر جذاب هستند که هم‌اکنون می‌توانید آن‌ها را بازی کنید. اگر بازی مخفی کاری دیگری را امتحان کرده‌اید که در فهرست بالا نبود اما از نظر شما ارزش بازی کردن را دارد، پس در بخش نظرات به ما اطلاع دهید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402