دانلود فیلم The Hunt 2020 ؛ بررسی، داستان، بازیگران و حواشی

تریلر فیلم The Hunt 2020
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

فیلم The Hunt با وجود توییت‌های رئیس جمهور آمریکا و انتقادات او، از جنجالی‌ترین اکران‌های سال‌های اخیر است. در این مطلب قصد داریم تا به طور ویژه نگاهی به فیلم شکار 2020 بیندازیم.

هنگامی که در سال 2018 شرکت یونیورسال پیکچرز اعلام کرد که تمامی حقوق پخش و توزیع فیلم شکار را خریداری کرده است، هیچ کس فکرش را هم نمی‌کرد که این فیلم با این همه حواشی و واکنش‌های تند دونالد ترامپ، رئیس جمهوری ایالات متحده آمریکا روبه‌رو شود. در این مطلب قصد داریم تا به معرفی فیلم The Hunt 2020 بپردازیم و به داستان، تریلر، بازیگران و حواشی این اثر مهیج نگاهی داشته باشیم.

داستان فیلم The Hunt 2020

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

 


داستان فیلم شکار 2020


تاریخ اکران فیلم The Hunt 2020

این فیلم بر اساس داستان کوتاهی است به نام «خطرناکترین بازی» اثر ریچارد کانل که در سال 1924 نوشته شده است. داستان فیلم درباره 12 نفر است که در یک برنامه پاکسازی قرار می‌گیرند و هنگامی که به طرز مرموزی بیدار می‌شوند، هیچ ایده‌ای درباره اینکه کجا هستند و چرا در این مکان به سر می‌برند ندارند. آن‌ها به زودی در می‌یابند که در یک بازی خطرناک هستند که توسط گروهی از محققان و نخبگان طراحی شده است. در حقیقت در این بازی آن‌ها طعمه‌هایی برای شکار هستند.

داستان این فیلم با واکنش تند طرفداران رئیس جمهوری آمریکا و خود او مواجه شد. خیلی‌ها این فیلم را دارای مقاصد پنهان خواندند و عنوان کردند که این فیلم جهت تخریب وجهه دونالد ترامپ و حزب جمهوری‌خواه این کشور ساخته شده است. اما عوامل فیلم این موضوع را تکذیب کردند و اظهار کردند که فیلم The Hunt 2020 فیلم خطرناکی نیست. با این وجود نمیتوان بر طعنه‌های واضح نویسندگان این اثر به جبهه‌های سیاسی و مشکلات ناشی از آن چشم پوشید.

 


تریلر فیلم The Hunt 2020


تریلر رسمی این فیلم در تاریخ 11 فوریه سال 2020 (22 بهمن 98) منتشر شد که با اشاره‌هایی به داستان فیلم نشان می‌دهد که 12 غریبه در یک مکان ناشناس از خواب بیدار می‌شوند. تریلر این فیلم آنقدر جذاب بود که طرفداران را به هیجان آورد. در ادامه با هم به تماشای تریلر جذاب این اثر خواهیم نشست.

 


بازیگران فیلم شکار 2020


تریلر فیلم شکار 2020

در فیلم اکشن و هیجان انگیز شکار 2020 بازیگران زیر حضور دارند:

  • بتی گیلپین (Betty Gilpin)
  • اما رابرتس (Emma Roberts)
  • هیلاری سوانک (Hilary Swank)
  • آیک بارینهولتز (Ike Barinholtz)
  • اتان سوپلی (Ethan Suplee)
  • میکن بلیر (Macon Blair)
  • جاستین هارتلی (Justin Hartley)
  • جی. سی. مک‌کنزی (J. C. MacKenzie)
  • گلن هاوتون (Glenn Howerton)
  • ایمی مدیگان (Amy Madigan)

 


دانلود فیلم The Hunt 2020


تاریخ اکران فیلم شکار 2020

اکران فیلم شکار محصول سال 2020 با حواشی زیادی همراه بود. در ابتدا طبق برنامه ریزی‌های انجام شده از طرف عوامل سازنده و شرکت یونیورسال پیکچرز، قرار بود این فیلم در تاریخ 27 دسامبر 2019 (6 دی 98) به اکران درآید؛ ولی بعد از مدتی اعلام شد که اکران این فیلم به 18 اکتبر (26 مهر 98) همان سال موکول شده است. چندی نگذشت که سازندگان فیلم در تصمیمی عجیب و غریب اعلام کردند که فیلم در موعد مقرر قبلی خود، یعنی همان 27 سپتامبر منتشر می‌شود که دوباره بعد از مدتی این موضوع تکذیب شد. در تاریخ 7 اکتبر سال 2019 (15 مهر 98) شرکت یونیورسال پیکچرز با اشاره به تیراندازی‌های صورت گرفته در شهر دیتون ایالت اوهایو که ده‌ها کشته و 27 زخمی بر جا گذاشت، اعلام کرد که اکران این فیلم به تعویق خواهد افتاد و فیلم The Hunt 2020 از فهرست اکران‌های سال 2019 خارج شد. در فوریه سال 2020 اعلام شد که بر اساس برنامه‌ریزی‌های مجدد، فیلم شکار در 13 مارس سال 2020 (23 اسفند 98) به روی پرده سینماها خواهد رفت.

بسیاری از کاربران و دوستداران سینما، به تعویق افتادن‌های متعدد این فیلم را به دلیل سایه انداختن فیلم موفق جوکر بر روی سایر فیلم‌های اکران شده در سال 2019 دانستند و مدعی شدند که عوامل ساخت فیلم قصد دارند تا با گذشت از دوران اوج جوکر، با اکران فیلم The Hunt در سال 2020 کاری کنند تا مخاطبان از این فیلم استقبال خوبی به عمل آورند. حال باید منتظر ماند و دید که آیا این فیلم در ماه مارس امسال اکران خواهد شد و یا دوباره به بهانه‌ای جدید به روزهای آتی موکول می‌شود. در نهایت، فیلم شکار 2020 در تاریخ یازدهم مارس (21 اسفند) اکران شد؛ اکرانی که دیری نپایید و به دلیل مشکلات ناشی از شیوع ویروسی کرونا تنها 9 روز طول کشید. در نتیجه این اثر از روز 20 مارس (اول فروردین) در شبکه‌های استریمینگ اینترنتی قرار گرفت. برای دانلود رایگان فیلم The Hunt 2020 می‌توانید از لینک‌های زیر استفاده کنید.

دانلود فیلم The Hunt 2020 بدون سانسور با کیفیت Web-DL 1080p HD و حجم 3.2 گیگابایت

دانلود فیلم شکار 2020 با کیفیت Web-DL 1080p و حجم 1.8 گیگابایت

دانلود فیلم The Hunt 2020 با کیفیت Web-DL 1080p X265 و حجم 910 مگابایت

دانلود فیلم شکار 2020 با کیفیت Web-DL 720p و حجم 800 مگابایت

فیلم شکار ۲۰۲۰ دوبله فارسی

دانلود فیلم The Hunt 2020 با کیفیت Web-DL 720p X265 و حجم 588 مگابایت

دانلود فیلم شکار 2020 با کیفیت Web-DL 480p و حجم 422 مگابایت

دانلود فیلم فیلم شکار ۲۰۲۰ دوبله فارسی با کیفیت Web-DL 1080p و حجم 1.4 گیگابایت

فیلم شکار ۲۰۲۰ با دوبله فارسی با کیفیت Web-DL 720p و حجم 800 مگابایت

فیلم شکار ۲۰۲۰ با دوبله فارسی با کیفیت Web-DL 480p و حجم 800 مگابایت

دانلود زیرنویس فیلم The Hunt 2020


حواشی فیلم The Hunt 2020


فیلم The Hunt

فیلم شکار 2020 یکی از جنجالی‌ترین فیلم‌های در حال ساخت سال 2019 بود و حواشی زیادی در دنیای هالیوود و حتی در دنیای سیاست به پا کرد. در ادامه حواشی و نکات جالب فیلم شکار 2020 را بررسی خواهیم کرد.

همچنین بخوانید :
  • اکران فیلم شکار به علت تیراندازی‌های صورت گرفته در ایالات متحده در سال 2019، به سال 2020 موکول شد.
  • یکی از معروفترین شایعاتی که حول این فیلم به وجود آمد، نام آن بود. بسیاری بر این عقیده‌اند که این فیلم در ابتدا قرار بود با نام «ایالت سرخ در برابر ایالت آبی» منتشر شود. ولی این شایعات توسط یونیورسال پیکچرز قویا تکذیب شد.
  • علاوه بر این فیلم که بر اساس داستان کوتاهی از ریچارد کانل نوشته شده است، فیلم‌های دیگری نیز بر اساس همین داستان کوتاه به نام «خطرناکترین بازی» ساخته شده است. از جمله معروفترین این آثار می‌توان به Most Dangerous Game (خطرناک‌ترین بازی) محصول سال 1932 و Hard Target (هدف سخت) محصول سال 1993 اشاره کرد.

فیلم The Hunt 2020

  • شرکت یونیورسال پیکچرز به دلیل انتقاد سرسختانه رسانه‌های حامی ریاست جمهوری آمریکا و توییت‌های خشمگینانه دونالد ترامپ مجبور شد اکران فیلم شكار 2020 را به تعویق اندازد.
  • ترامپ در توییتی به صراحت فیلم The Hunt 2020 را نژادپرستانه خواند و اظهار کرد که «این فیلم شامل خشم و نفرت بسیاری است». در ادامه گفت «فیلم به منظور شعله‌ور ساختن و ایجاد هرج و مرج ساخته شده است. آن‌ها، خود خشونت را ترویج می‌کنند و سپس سعی می‌کنند دیگران را سرزنش کنند. آن‌ها نژادپرست‌های واقعی و برای کشور ما بسیار بد هستند».
  • در پاسخ به انتقادات مردم به تعویق‌های پی در پی که در اکران این فیلم اتفاق افتاد و شایعات مربوط به تغییر فیلم و حذف بعضی از سکانس‌ها، تهیه‌کننده فیلم The Hunt 2020، جیسون بلوم در مصاحبه‌ای اظهار داشت که «هیچ یک از صحنه‌ها و سکانس‌ها تغییر نکرده است. این دقیقاً همان فیلمی است که قرار بود در سال 2019 منتشر شود».

 


نمرات منتقدین به فیلم شکار 2020


فیلم The Hunt 2020

فیلم شکار ۲۰۲۰ نقد های متوسطی را از جانب منتقدان منتخب دنیا دریافت کرد. این اثر در سایت متاکریتیک میانگین امتیاز 50 را از 45 نقد کسب کرده است. بسیاری قدرتمندترین جنبه این فیلم را هنرنمایی اصلی‌ترین بازیگر فیلم شکار یعنی بتی گیلپین عنوان کرده‌اند. گیلپین پیش از این با بازی در سریال Glow محبوبیت قابل توجهی به دست آورده بود. در ادامه میتوانید گزیده‌ای از نظرات منتقدان در مورد فیلم The Hunt 2020 را مطالعه کنید.

The Wrap / ویلیام بیبیانی: 92

فیلم زوبل مستقیما به صحنه سیاست پرداخته و از عشق و تنفر دو جناح نسبت به یکدیگر برای خلق طنز و وحشت استفاده می‌کند.

 

Entertainment Weekly / درن فرانیک: 83

فیلم شکار

فیلم The Hunt نگاهی هجوآمیز به وضعیت سیاسی و اجتماعی آمریکا است. این عنوان با وجود رنج بردن از ایرادات متعدد، اثری انفجاری و مملو از پیچش‌های داستانی خشن است که به خوبی مخاطبان را در طول مدت زمان 90 دقیقه‌ای خود سرگرم می‌کند.

 

IGN / اسکات کولورا: 80

کارگردان و نویسندگان این فیلم، از طریق لنز جنجال‌های شبکه‌های اجتماعی و سیاست‌های دو قطبی، نگاهی به جامعه مدرن انداخته و تصویری تمسخرآمیز از زندگی امروزی ما می‌سازند. شیوه متفاوت، خون‌بار و سرگرم‌کننده این تمسخر از فیلم The Hunt 2020 عنوانی ارزشمند می‌سازد.

 

The Boston Globe / تای بر: 75

فیلم شکار 2020

فیلم The Hunt اثری هوشمندانه، خشن و خنده‌دار بوده که هشداری مخفی را در بردارد. زمانی که ما دیگر انسان‌ها را به نمادهایی از بدترین ترس‌هایمان تبدیل کنیم، وقت آن رسیده که به کشتار یکدیگر بپردازیم.

 

Indie Wire / دیوید ارلیک: 67

ساخته کریگ زوبل را می‌توان ترکیبی از کاریکاتورهای یک روزنامه نیویورکی و خشونت خونین فیلم‌های ایلای راث دانست. این اثر خوش‌ساخت و هیجان‌انگیز نگاهی به درگیری‌های سیاسی داشته و به تمسخر آن می‌پردازد.

 

Reel Views / جیمز براردینلی: 63

تریلر فیلم The Hunt 2020

مشکلات دقایق انتهایی این فیلم مانع لذت بردن از خشونت اغراق‌آمیز، روند داستانی گمراه‌کننده، پیچش‌های شگفت‌آور و نگاه طعنه‌آمیز آن به جامعه مدرن نخواهند شد.

 

The New York Times / ای‌او اسکات: 60

خشم، عاملی مشترک بین تمامی شخصیت‌های فیلم The Hunt و موضوع محوری آن است. خشم را می‌توان منبع طنز و وحشت این اثر دانست؛ المان‌هایی که به شکلی تاثیرگذار در آن پیاده‌سازی شده‌اند. مبارزات این فیلم خشن و خوش‌ساخت بوده و دیالوگ‌ها هوشمندانه و خلاقانه هستند.

 

The Hollywood Reporter / تاد مک‌کارتی: 60

فیلم the hunt 2020 زیرنویس فارسی

این فیلم اکشن و هیجان‌انگیز هم به دنبال خر و هم به دنبال خرما است. اما نمی‌توان از کیفیت بالای سکانس‌های مبارزه آن چشم پوشید.

 

Total Film / جوردن فارلی: 40

سکانس مبارزه پایانی این فیلم به خوبی طراحی شده و بتی گیلپین نیز هنرنمایی قابل توجهی را از خود ارائه می‌دهد. با این وجود، فیلم شکار 2020 را می‌توان تلاشی ناموفق در خلق اثری هجوآمیز دانست.

 

Time / استفانی زاکارک: 0

تلاش فیلم The Hunt در دوری از انتخاب یک جناح سیاسی مشخص، منجر به گنگی مفاهیم آن شده است. مخاطبان به سختی متوجه منظور این عنوان خواهند گشت. اگر این اثر معنایی داشته باشد، در انتقال آن کاملا شکست می‌خورد.


کلام آخر


تاریخ اکران فیلم The Hunt 2020

فیلم شکار 2020 یکی از جنجالی‌ترین عناوین سینمایی امسال بود. این اثر عصبانیت دونالد ترامپ را برانگیخت و از این طریق توجه همگان را به خود جلب کرد. اگر از علاقه‌مندان به سینمای خشن و اکشن هستید، فیلم The Hunt 2020 را از دست ندهید. آیا شما این فیلم را تماشا کرده‌اید؟ نظراتتان را در بخش دیدگاه‌ها با ما به اشتراک بگذارید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
دیدگاه کاربران3 دیدگاه
avatar
نگین فضلی
.
27 اسفند 1402، 02:55
پاسخ
0
0
فیلم بی سر و ته چرت محض نبینید که عین من پشیمون میشین
avatar
یه نفر
.
11 آذر 1399، 02:09
پاسخ
0
1
اول فیلم من فکر کردم که یه فرقه بزرگتر یایه گروه سازمان یافته از شکارچیان هستش اما یه چند نفربیشترنبودن که واسه خوشگزرونی آدم میکشن .بعد اینکه این شکارچیا چرااز پناه گاهاشون بیرون نیومدن که بیفتن دنبال شکار.سوم اینکه محلی که انتخاب کردن به شهرنزدیک بوده آخرشم خیلی خالی بندی بود دختره شکمش پاره شده با یه فندک اتمی جای زخمشو بست یعنی امکان نداشت که خونریزی داخلی داشته باشه کلا فیلم بی سروتهی بود از شروعش بگیر تا پایانش
avatar
جلال
.
12 فروردین 1399، 15:36
پاسخ
0
1
من امروز این فیلمو دیدم، به نظرم واسه اونایی که عاشق خونریزی ان فیلم خوبی بود ولی کارگردانی و بارهنری اش در حد و اندازه سروصدایی که داشته نبودن و بیشتر کپی کاری از فیلمای دیگه بود مثل هانگر گیمز و بیل را بکش. به نظرم فیلم قوی نبود
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402