بهترین برنامه های آموزش حروف انگلیسی برای کودکان + لینک دانلود

آموزش حروف انگلیسی برای کودکان / آموزش الفبای انگلیسی به کودکان
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

در این مقاله قصد داریم تا اپلیکیشن‌های ایرانی و خارجی برای آموزش حروف انگلیسی به کودکان را معرفی کنیم. همچنین لینک دانلود آن‌ها را برایتان قرار می‌دهیم. با پلازا همراه شوید.

اپلیکیشن‌های آموزش حروف انگلیسی مخصوص کودکان، یادگیری حروف را به روشی سرگرم‌کننده آموزش می‌دهند. این برنامه‌ها علاوه بر آموزش الفبا، به کودکان کمک می‌کنند تا حروف را با یکدیگر ترکیب کنند و در نتیجه صداها، هجاها و کلمات را یاد بگیرند. وقتی کودکان به الفبای انگلیسی تسلط پیدا کنند، می‌توانند به راحتی واژگان و مهارت‌های نوشتاری را نیز یاد بگیرند. در این مقاله از پلازا مجموعه‌ای از اپلیکیشن‌های آموزش حروف انگلیسی را برایتان معرفی کرده‌ایم. این فهرست شامل برنامه‌های عالی برای معرفی الفبا به کودکان نوپا، پیش‌دبستانی‌ها و کودکان در سال‌های ابتدایی مدرسه است.

آموزش حروف انگلیسی برای کودکان

آنچه در ادامه می‌خوانید:

بهترین برنامه های آموزش حروف انگلیسی برای کودکان


با معرفی بهترین برنامه های آموزش حروف انگلیسی به کودکان همراه ما باشید.

برنامه آموزش سریع الفبای انگلیسی

آموزش حروف انگلیسی به کودکان

اولین گام در آموزش زبان انگلیسی و لزوما هر زبان دیگری، آموختن حروف و الفبای آن زبان است. پس این اپلیکیشن را به صورت رایگان دانلود کنید تا کودک شما علاوه بر یادگیری حروف انگلیسی، اوقات سرگرم‌کننده‌ای را نیز با این برنامه تجربه کند. در این برنامه، آموزش حروف همراه با تلفظ صحیح و نیز آموزش آهنگ حروف الفبای انگلیسی صورت می‌گیرد. همچنین حجم این برنامه کم بوده و رابط کاربری آن نیز آسان است.

دانلود اپلیکیشن آموزش سریع الفبای انگلیسی برای اندروید

 

اپلیکیشن الفبای انگلیسی

آموزش حروف انگلیسی برای کودکان

الفبای انگلیسی یک برنامه آموزش حروف انگلیسی به زبان ساده برای کودکان است. در این برنامه کودک می‌تواند حروف انگلیسی را به همراه تلفظ آن‌ها گوش دهد و نیز برای هر یک از حروف، کلمه‌ای به عنوان مثال به همراه تصویر آن آموزش داده می‌شود. در اپلیکیشن الفبای انگلیسی، کودک برای شنیدن تلفظ درست هر حرف فقط کافی است که بر روی صفحه نمایش ضربه بزند و هرچند بار که تمایل داشت، تلفظ آن را بشنود. همچنین در انتها، کودک آهنگ حروف الفبای انگلیسی را به صورت شعری زیبا می‌شنود و یاد می‌گیرد.

دانلود برنامه الفبای انگلیسی برای اندروید

 

برنامه آموزش حروف انگلیسی با باب اسفنجی

آموزش حروف انگلیسی با شعر برای کودکان

یکی از بهترین روش‌ها برای آموزش هر دانشی به کودکان، از طریق آهنگ و البته انیمیشن است. این برنامه آموزش حروف انگلیسی نیز از یک شخصیت محبوب کارتونی، یعنی باب اسفنجی استفاده کرده تا آموزش حروف برای کودکان جذاب‌تر و سرگرم ‌کننده باشد. در این برنامه کودک با حروف بزرگ و کوچک آشنا شده و علاوه بر یادگیری تلفظ هر یک از حروف، تصویری را تماشا می‌کند که درواقع یک مثال برای آن حرف است. همچنین در این برنامه کودک می‌تواند به همراه دوست خود باب اسفنجی، شعر حروف الفبای انگلیسی را یاد بگیرد.

دانلود برنامه آموزش حروف انگلیسی با باب اسفنجی برای اندروید

 

برنامه بازی با حروف انگلیسی

آموزش حروف انگلیسی با شعر برای کودکان

اپلیکیشن بازی با حروف انگلیسی از روشی جذاب و سرگرم‎‌‌کننده استفاده کرده است تا کودک در حین یادگیری حروف خسته نشود و همانند انجام یک بازی، حروف انگلیسی را نیز یاد بگیرد. در این برنامه، بازی‌های متنوعی طراحی شده‌اند؛ همانند جاگذاری حروف که کودک از این طریق با حروف آشنا شده و پس از مدتی آن‌ها را یاد می‌گیرد. همچنین در طراحی برنامه از رنگ‌ها و اشکال مختلفی استفاده شده که برای کودک بسیار جذاب است. این برنامه را می‌توانید به صورت رایگان دانلود و نصب کنید.

دانلود برنامه بازی با حروف انگلیسی برای اندروید

 

اپلیکیشن الفبای انگلیسی برای کودکان

آموزش حروف انگلیسی با شعر برای کودکان

کودکان از سن 2 سالگی می‌توانند یادگیری زبان دوم را شروع کنند. زبان انگلیسی نیز زبان بین‌المللی است که برای آینده کودک شما مفید است. با استفاده از این برنامه می‌توانید آموزش حروف انگلیسی را برای کودک خود جذاب کنید. این برنامه بر روی تبلت و گوشی‌های اندرویدی قابل اجرا است و به صورت رایگان می‌توانید آن را دانلود کنید. از ویژگی‌های این اپلیکیشن می‌توان به تلفظ درست هر حرف به همراه یک کلمه به عنوان مثال و رابط کاربری ساده و راحت اشاره کرد.

دانلود اپلیکیشن الفبای انگلیسی برای کودکان برای اندروید

 

اپلیکیشن آموزش الفبا با پوکویو

آموزش حروف انگلیسی با شعر برای کودکان

این برنامه نیز از یک شخصیت محبوب کارتونی، یعنی پوکویو استفاده کرده تا آموزش حروف انگلیسی را برای کودکان جذاب‌تر کند. در این برنامه، کودک حروف کوچک و بزرگ را یاد می‌گیرد که البته یادگیری این حروف با تصاویری از شخصیت پوکویو همراه است؛ به این گونه که پوکویو برای هر یک از این حروف، مثالی را همراه خود در عکس دارد. مثلا برای یادگیری حرف C، پوکویو در کنار صفحه، سوار بر ماشین است که به کودک کلمه Car را آموزش دهد. اپلیکیشن آموزش الفبا با پوکویو را نیز می‌توانید به صورت رایگان دانلود کنید.

دانلود اپلیکیشن آموزش الفبا با پوکویو برای اندروید

 

برنامه Baby Joy Joy ABC game for kids

آموزش حروف انگلیسی با شعر برای کودکان

یکی از بهترین برنامه‌های آموزش حروف انگلیسی رایگان، اپلیکیشن Baby Joy است که برای کمک به کودکان شما در یادگیری واج‌ها، حروف و اعداد طراحی شده است. این برنامه شامل یک سری بازی می‌شود و باعث می‌شود تا کودکان در حین انجام بازی، حروف را بشناسند، آن‌ها را با صداهای واجی مرتبط کنند و همچنین با حروف و اعداد بازی کنند. این برنامه سرگرم‌کننده را می‌توانید به صورت رایگان بر روی پلتفرم‌های اندروید و iOS نصب کنید.

دانلود برنامه Baby Joy Joy ABC game for kids برای اندروید و iOS

 

اپلیکیشن Endless Alphabet

آموزش حروف انگلیسی با شعر برای کودکان

برنامه آموزش حروف انگلیسی Endless Alphabet یکی از بهترین برنامه‌ها برای آموزش حروف و صداها به کودکان است. در این اپلیکیشن، کودک باید حرف صحیح را در جای خود قرار دهد و درست یا اشتباه گذاشتن آن با صدا برای کودک مشخص می‌شود. اگرچه این یک برنامه مخصوص یادگیری الفبا برای کودکان پیش‌دبستانی است، اما کودکان دبستانی نیز می‌توانند از بازی‌ها و انیمیشن‌های آن لذت ببرند. این برنامه علاوه بر آموزش حروف، به کودک واژگان بسیاری نیز در حین بازی می‌آموزد و کودک می‌تواند کلمات بسیاری در این اپلیکیشن بسازد. پس از آموزش هر حرف و کلمه مرتبط به آن، یک انیمیشن کوتاه و توضیحات صوتی از معنی کلمه برای کودک نمایش داده می‌شود.

دانلود برنامه Endless Alphabet برای اندروید و iOS

 

برنامه PocketPhonics

آموزش حروف انگلیسی با شعر برای کودکان

برنامه PocketPhonics یکی دیگر از اپلیکیشن‌های آموزش حروف انگلیسی برای کودکان است که اصوات، کلمات و نوشتن را آموزش می‌دهد. اپلیکیشن PocketPhonics به 12 گروه از حروف مختلف تقسیم می‌شود و هر گروه شامل مجموعه‌ای از داستان‌ها و تصاویر برای آموزش حروف است. سپس از کودکان خواسته می‌شود که صداهای حروف را تکرار کنند و همچنین حروف مختلف را ترکیب کرده تا کلمات را شکل دهند. این روند در بازی‌ها و داستان‌های مختلف تکرار می‌شود تا پس از مدتی کودک بتواند خودش آن داستان کوتاه را بخواند. نکته جالب این است که کودکان پس از اتمام تمامی سطوح این اپلیکیشن، گواهی قابل چاپی دریافت می‌کنند.

دانلود اپلیکیشن PocketPhonics برای iOS

 

اپلیکیشن Avokiddo ABC Ride

آموزش حروف انگلیسی با شعر برای کودکان

Avokiddo ABC Ride یک برنامه آموزش حروف انگلیسی زیبا با گرافیکی به سبک کولاژ است که برای کاربران کودک بسیار سرگرم‌کننده و جذاب است. کودک در این برنامه می‌تواند یکی از شخصیت‌های دختر (بک) یا پسربچه (بو) را انتخاب کند. آن‌ها در هر مرحله از این بازی، یک حرف را کشف می‌کنند. این برنامه نه تنها باعث یادگیری حروف و صدای حروف می‌شود، بلکه واژگان انگلیسی بسیاری نیز به کودک می‌آموزد. همچنین تمامی بازی‌ها به گونه‌ای طراحی شده‌اند که مهارت‌های حل مسئله منطقی کودک را تقویت کنند. از جمله ویژگی‌های این اپلیکیشن، امکان انتخاب بین حروف بزرگ و کوچک، ضربه بر روی صفحه برای شنیدن تلفظ هر حرف، گرافیک عالی و سیستم پاداش مبتنی بر ستاره است که به کودک انگیزه ادامه را می‌دهد.

دانلود اپلیکیشن Avokiddo ABC Ride برای اندروید و iOS

 

برنامه Kiddopia – ABC Toddler Games

آموزش حروف انگلیسی با شعر برای کودکان

این اپلیکیشن آموزش حروف انگلیسی برای کودکان و خردسالان طراحی شده تا علاوه بر یادگیری حروف و صدای آن‌ها، املای حروف را نیز یاد بگیرند. درواقع یک برنامه یادگیری تصویری جذاب برای کودکان است که آموزش را با بازی‌های مختلف ترکیب کرده است و این بازی‌ها علاوه بر آموزش حروف انگلیسی، به تقویت حافظه هم کمک می‌کنند. در کل می‌توان گفت که اپلیکیشن Kiddopia بسیار باکیفیت و پر از محتوای مناسب سن کودکان است. اگر به دنبال برنامه‌ای با انتخاب گسترده‌ای از مینی بازی‌های آموزشی و نیز سرگرم‌کننده برای فرزندان خود هستید، اپلیکیشن Kiddopia را نصب کنید.

دانلود برنامه Kiddopia – ABC Toddler Games برای اندروید و iOS

 

در این مقاله 6 اپلیکیشن ایرانی آموزش حروف انگلیسی و 5 اپلیکیشن خارجی در این زمینه را معرفی کردیم. امیدواریم این مقاله برایتان مفید باشد. اگر تجربه استفاده از اپلیکیشن‌های بالا را برای کودک خود دارید، می‌توانید نظرات خود را برای دیگر والدین بنویسید. همچنین اگر اپلیکیشن کاربردی دیگری در این زمینه می‌شناسید، می‌توانید آن را برای ما و دیگر کاربران پلازا معرفی کنید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402