10 بازی هلیکوپتر اندروید و iOS + لینک دانلود

بازی هلیکوپتر جنگی مود شده
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

در این مقاله قصد داریم تا 10 بازی هلیکوپتر اندروید و iOS را معرفی کرده و علاوه بر توضیحات درباره هر یک از بازی‌ها، لینک دانلود آن‌ها را نیز برایتان قرار می‌دهیم. با پلازا همراه شوید.

اگر به پرواز کردن علاقه دارید و همیشه دوست داشتید تا خلبانی را تجربه کنید، این مقاله کاملا مناسب شما است. در زیر 10 بازی هلیکوپتر اندروید و iOS را معرفی می‌کنیم که شما باید در آن‌ها به عنوان خلبان هلیکوپتر، کارهای متفاوتی همچون رفتن به مناطق دورافتاده در جهان برای کمک به مردم و یا ارائه خدمات در بخش‌های پلیسی و بیمارستان‌ها را انجام دهید. در نتیجه در این بازی‌ها شما یک قهرمان هستید. پس در ادامه با پلازا همراه باشید تا درباره این عناوین بیشتر بدانید.

بازی آنلاین هلیکوپتر

فهرست مطالب


10 بازی هلیکوپتر اندروید و iOS + لینک دانلود


سری بازی های شبیه سازی هلکوپتر به دلیل جذابیت هایی که در سبک پرواز ارائه میدهند در بسیاری از مواقع سرگرم کننده و دوست داشتنی هستند که اگر به دنبال یک بازی یا فهرستی از بهترین بازی های هلکوپتر برای اندروید یا آیفون هستید این مقاله برای شما گزینه خوبی خواهد بود زیرا در آن به بازی های مناسبی اشاره کرده ایم که قادر به سرگرم نمودن شما هستند. بدنیست بدانید بازی های نامبرده با لینک دانلود همراه بوده اند.

بازی Police Helicopter Flying Simulator

دانلود بازی هلیکوپتر جنگی مود

Police Helicopter Flying Simulator یک بازی هلیکوپتر اندروید است که عملکرد یک هلیکوپتر پلیس را شبیه‌سازی می‌کند. در اینجا شما تجربه پلیس شهری بودن و مبارزه با جرم را خواهید داشت. البته این برنامه فقط یک شبیه‌سازی پرواز نیست، بلکه شامل یک سری مأموریت‌ها، قسمت‌ها و وظایف نیز می‌شود و می‌توانید 20 سطح و مأموریت رایگان را دانلود کنید. به عنوان مثال، در شهر آتش سوزی خواهد شد که فقط از طریق هلیکوپتر امکان خاموش شدن آتش وجود دارد یا در ماموریتی دیگر، باید افرادی را پیدا کنید که در جنگل گم شده‌اند و خیلی موارد دیگر.

در این بازی می‌توانید از آهنرباهای پرقدرت استفاده کنید و حتی اشیا فوق‌العاده سنگین را بالا بکشید. همچنین علاوه بر کنترل واقعی هلیکوپتر، می‌توانید از طبیعت اطراف و منظره از دید چشم پرنده نیز لذت ببرید. چرخش‌های پویا و فیزیک واقع‌گرایانه حس یک خلبان واقعی را به شما می‌دهد.

دانلود بازی Police Helicopter Flying Simulator برای اندروید

بازی Helicopter Simulator 2017

دانلود بازی هلیکوپتر برای اندروید

آیا جز آن دسته از افرادی هستید که همیشه تمایل دارند تا به دیگران کمک کنند و این حس خوشایندی به شما می‌دهد؟ در این بازی هلیکوپتر اندروید و iOS، به یک خلبان هلیکوپتر تبدیل شوید و در بسیاری از مأموریت‌ها به مردم کمک کنید. بازی شبیه‌ساز هلیکوپتر 2017  تقریباً 20 سطح رایگان، گرافیک و کنترل واقعی را برای شما فراهم می‌کند.

اغلب در چنین بازی‌هایی با کمبود واقع‌گرایی روبه‌رو می‌شویم و همه چیز مانند کارتون به نظر می‌رسد. با این حال، اگر به‌دنبال یک تجربه واقعی هستید، پس Helicopter Simulator 2017 برای شما مناسب است. در این بازی شما ممکن است مأموریت داشته باشید تا گروهی از جنایتکاران خطرناک را که با یک تانک از شهر فرار کرده‌اند، دنبال کنید یا بارهای سنگین و غیرقابل حمل را برای مسافت طولانی بکشید. همچنین می‌توانید انتخاب کنید که خلبان هلیکوپتر نجات، هلیکوپتر پلیس یا هلیکوپتر اورژانس باشید.

دانلود بازی Helicopter Simulator 2017 برای اندروید و iOS

بازی Helicopter Flight Simulator 3D

بازی آنلاین اکشن هلیکوپتر جنگی

Helicopter Flight Simulator 3D یک بازی هلیکوپتر اندروید و iOS است که ماموریت‌های هیجان‌انگیزی را برای شما فراهم می‌کند و در آن می‌توانید مانند یک نیروی مخفی بازی کنید. در اینجا مسئولیت مدیریت یک هلیکوپتر مخفی ارتش را برعهده خواهید داشت. وظایف شما شامل نجات مردم، گلوله باران کردن سرزمین‌های دشمن و جمع‌آوری اقلام است. برای جمع‌آوری اجسام سنگین باید از آهنربای پرقدرت استفاده کنید. سطح دشواری ماموریت‌ها به تدریج بیشتر می‌شود؛ برای مثال، در سطوح اول شما باید یاد بگیرید که چگونه با یک هلیکوپتر ارتش پرواز کنید. با انجام مأموریت‌های جدید، وظایف پیچیده‌تری خواهید داشت. آیا همیشه تمایل داشتید تا خلبان ارتش شوید؟ کمربند ایمنی خود را ببندید! با شبیه‌ساز پرواز هلیکوپتر سه‌بعدی می‌توانید به رویاهای خود نزدیک شوید.

دانلود بازی Helicopter Flight Simulator 3D برای اندروید و iOS

بازی US Army Helicopter Flight Simulator Rescue Mission

بازی هلیکوپتر با گرافیک بالا

ممکن است به نظرتان خدمات نظامی خسته‌کننده و فقط درباره راهپیمایی و نظم و انضباط باشد، اما در این بازی هلیکوپتر اندروید، پرواز با هلیکوپتر ارتش ایالات متحده به شما ثابت می‌کند که شرایط اضطراری در ارتش بسیار هیجان‌انگیز بوده و شما را به یک قهرمان تبدیل می‌کند. داستان بازی بسیار جذاب است. برای مثال، یک ماموریت طوفان برفی در کوهستان وجود دارد و قربانیان نمی‌توانند بدون کمک هلیکوپتر نجات پیدا کنند. در اینجا شما در نقش یک خلبان شجاع هستید که باید با هلیکوپتر به شهروندان عادی کمک کنید. تنش و احساس مسئولیت برای زندگی افراد دیگر بسیار هیجان شما را در بازی بالا می‌برد. پس از نصب این بازی، سطح دشواری را که می‌خواهید، انتخاب کنید. با گذشت زمان، شما می‌توانید مهارت‌های پرواز خود را بهبود ببخشید و ماموریت‌های پیچیده‌تری را انتخاب کنید.

دانلود بازی US Army Helicopter Flight Simulator Rescue Mission برای اندروید

بازی Cobra Helicopter Flight Simulator AH-1 Viper Pilot

بازی هلیکوپتر کم حجم برای اندروید

از نام این بازی هلیکوپتر اندروید قابل درک است که یک هلیکوپتر خاص AH-1Z Cobra را شبیه‌سازی می‌کند. AH-1Z Cobra یک هلیکوپتر جنگی واقعی است که ماموریت‌های نظامی و مأموریت‌های جدی را انجام می‌دهد و در بسیاری از کشورها مورد استفاده قرار می‌گیرد. بنابراین شما می‌توانید حس یک خلبان واقعی را تجربه کنید. منحصربه‌فرد بودن این بازی به دلیل شبیه‌سازی واقعی و کامل کابین خلبان و تیرانداز است. همچنین مسئولیت کنترل موشک‌های هیدرا با شما خواهد بود. در این بازی به جزئیات تخریب و تجهیزات و نیز کنترل واقع‌بینانه هلیکوپتر بسیار توجه شده است؛ پس یک بازی هلیکوپتر مناسب برای شما خواهد بود.

دانلود بازی Cobra Helicopter Flight Simulator AH-1 Viper Pilot برای اندروید

بازی Chinook Helicopter Flight Sim

بازی آنلاین هلیکوپتر جنگی

پرواز با هلیکوپتر Chinook یکی از بهترین شبیه‌سازهای بازی هلیکوپتر اندروید و iOS است. وظیفه شما به عنوان خلبان این است که از هلیکوپتر خود برای تخریب اتومبیل‌ها و ساختمان‌های دشمن، عکس گرفتن و خیلی ماموریت‌های جذاب دیگر استفاده کنید و همه این‌ها را در ارتفاع چشمگیری انجام خواهید داد. این بازی دارای جلوه‌های صوتی و تصویری واقع‌گرایانه است و شما کاملاً خود را در فضای مأموریت حس می‌کنید. شما همچنین یک کابین خلبان سه‌بعدی واقع‌بینانه خواهید داشت و حسی که خلبانان در هواپیمای واقعی دارند را تجربه خواهید کرد. اجرای دقیق هلیکوپتر Chinook CH-47، نمایش کامل ساختارها و گرافیک عالی، حرکت‌های واقع‌گرایانه هلیکوپتر و تجسم دقیق از محیط، این بازی را بسیار خاص می‌کنند.

دانلود بازی Chinook Helicopter Flight Sim برای اندروید و iOS

بازی Hind – Helicopter Flight Sim

بازی هلیکوپتر کودکانه

Hind یکی دیگر از شبیه‌سازهای بازی هلیکوپتر اندروید است. در ابتدای داستان، شما در یک پایگاه هوایی هستید. سپس از آنجا می‌توانید به شهرهای کوچک اطراف بروید یا شروع به پرواز در بالای کوه‌های زیبا کنید. در عین حال، به شما این فرصت داده می‌شود که توانایی‌های جنگی خود را در پایگاه هوایی آزمایش کنید. شما می‌توانید انتخاب کنید که یک شورشی باشید و هر بنایی را نابود کنید. گرافیک برنامه واقع‌گرایانه بوده و پیامدهای دقیق پس از حمله را به شما نشان می‌دهد.

دانلود بازی Hind – Helicopter Flight Sim برای اندروید

بازی Osprey Operations – Helicopter Flight Simulator

بازی هلیکوپتر جنگی برای اندروید بدون دیتا هک شده

توسعه‌دهنده این بازی هلیکوپتر، Flight Sim Studio است و اینبار این تیم نسخه شبیه‌ساز پرواز هواپیما-هلیکوپتر ترکیبی V-22 را روانه بازار کرده که بسیار شگفت‌انگیز است. گفتنی است که V22 Osprey تقریبا گرانترین هواپیمای موجود در ارتش ایالات متحده است و به خاطر عملکرد بی‌عیب و نقص در افغانستان مشهور است و شما نیز دقیقاً در این منطقه بازی خواهید کرد. البته یک انتخاب دیگر نیز وجود دارد و آن در یک جزیره گرمسیری کوچک است. در این بازی شما خلبان V-22 Osprey خواهید بود که یک هلیکوپتر مدرن چندمنظوره و نظامی است. ویژگی فنی V-22 Osprey این است که فرود کوتاه و برخاستن سریع امکان‌پذیر است. گرافیک سه‌بعدی و واضح، کنترل‌های واقع‌گرایانه و ماموریت‌هایی که می‌توانند جنگی و یا مربوط به حمل بار باشند، از دیگر ویژگی‌های این بازی است.

دانلود بازی Osprey Operations برای اندروید

بازی X-Plane 10 Flight Simulator

بازی هلیکوپتر جنگی اندروید با لینک مستقیم

محبوب‌ترین شبیه‌ساز بازی هلیکوپتر اندروید و iOS قطعا X-Plane 10 Flight Simulator است؛ زیرا این بازی، قدرت و جزئیات نسخه رایانه‌ای را در پلتفرم موبایل فراهم می‌کند. از جمله این جزئیات، باند فرودگاهی واقع‌بینانه سه‌بعدی و ساختمان‌هایی است که کاملا واقعی به نظر می‌رسند. تفاوت بین بازی X-Plane 10 با دیگر بازی‌ها را در زیر آورده‌ایم:

  • 9 کلاس رایگان آموزش پرواز و فرودها، مانور و الگوهای پرواز
  • کابین خلبان تعاملی، سیستم‌های واقعی و حسگرها
  • 50 موقعیت شبیه‌سازی شده
  • مأموریت‌هایی با شرایط اضطراری و مأموریت های جنگی و غیرجنگی

دانلود بازی X-Plane 10 Flight Simulator برای اندروید و iOS

بازی Carrier Helicopter Flight Simulator – Fly Game ATC

بازی هلیکوپتر نجات

شبیه ساز پرواز Carrier Helicopter Flight یک بازی بسیار واقع‌بینانه و باکیفیت است. گرافیک‌های دقیق، توجه به جزئیات و دقت در شبیه‌سازی کامل، این بازی را بسیار ایده‌آل کرده است. در این بازی شما در کابین خلبان UH-60 Blackhawk خواهید بود و می‌توانید مناطق استوایی را که در آن قرار دارید کشف کنید. در این جزیره کوه‌های زیبا، رودخانه‌ها و دریاچه‌هایی وجود دارد که باید همه آن‌ها را در طول بازی کشف کنید و ماموریت‌هایی انجام دهید. بازی Carrier Helicopter Flight Simulator – Fly Game ATC با توجه به اطلاعات موجود گزینه خوبی برای سرگرمی است که طراحی زیبا و گرافیکی آن در کنار رسیدگی به جزئیات سبب تقویت بازی در این فهرست شده است که در ادامه قادر به دانلود آن برای اندروید خواهید بود.

دانلود بازی Carrier Helicopter Flight Simulator – Fly Game ATC برای اندروید 

سخن پایانی

در این مقاله 10 بازی هلیکوپتر اندروید و iOS را برایتان معرفی کردیم. امیدواریم این مقاله برایتان مفید باشد. اگر تجربه انجام بازی‌های بالا را دارید، نظر خود را برای ما بنویسید و اگر بازی دیگری در این زمینه می‌شناسید، در بخش نظرات آن را معرفی کنید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402