دانلود فیلم The Half of It | خلاصه داستان، نقد و نمرات منتقدین

داستان فیلم The Half of It
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

فیلم The Half of It به تازگی به صورت آنلاین منتشر شده و واکنش‌های خوبی از سمت منتقدان دریافت کرده است. در ادامه به نمرات فیلم The Half of It و دیگر جزئیات آن خواهیم پرداخت.

فیلم The Half of It یک کمدی درام آمریکایی است که نویسندگی و کارگردانی آن را آلیس وو، کارگردان چینی آمریکایی بر عهده داشت. این فیلم در 1 می 2020 (12 اردیبهشت 1399) توسط نتفیلیکس منتشر شد و نقدهای خوبی هم از طرف تماشاچیان و هم از طرف منتقدان دریافت کرد. این اثر همچنین در جشنواره فیلم تریبکا در سال 2020 به نمایش درآمد و برنده جایزه ویژه بنیانگذاران و بهترین روایت و فیلمنامه شد. این عنوان با بازیگران کمتر شناخته شده و با فیلمنامه بسیار خوب و کارگردانی قوی، موفق شد توجه‌های بسیاری را جلب کند. در ادامه تصمیم داریم به معرفی فیلم The Half of It بپردازیم و علاوه بر اشتراک گذاشتن لینک‌های دانلود این فیلم، مروری بر نظرات منتقدان داشته باشیم. با پلازا همراه باشید.

داستان فیلم The Half of It

آنچه در ادامه می‌خوانید:

 


دانلود فیلم The Half of It و تریلر آن


دانلود فیلم The Half of It

[کیفیت 1080p با حجم 1.73 گیگابایت]

[کیفیت 720p با حجم 841 مگابایت]

تریلر فیلم The Half of It در 9 آوریل امسال (21 فروردین 99) منتشر شد. در این تریلر تماشاچیان با زندگی الی در شهر کوچک محل اقامتش آشنا می‌شوند و سپس به طور مختصر شاهد ماجرایش با پائول هستند. در ادامه با هم به تماشای این تریلر تماشایی خواهیم نشست.

 


داستان فیلم The Half of It


تریلر فیلم The Half of It

فیلمنامه و ایده اصلی فیلم The Half of It در بسیاری از نقدها مورد توجه قرار گرفته و بسیاری آن را نقطه قوت این اثر می‌دانند. داستان فیلم در مورد دختری خجالتی به نام الی چو است. او در شهر دورافتاده‌ای به همراه پدرش زندگی می‌کند و در این شهر دوستی ندارد. وی با نوشتن تکالیف سال بالایی‌ها در مدرسه پول در می‌آورد و در مدرسه به خاطر نمرات خوبش در ادبیات و دستور زبان، مشهور است. الی زندگی نسبتا آرامی دارد تا اینکه فوتبالیست تازه کاری به نام پائول به او نزدیک می‌شود. پائول از او می‌خواهد تا نامه‌ای برای دختری به نام آستر بنویسد و در این نامه از احساسات پائول به آستر بگوید.

داستان فیلم The Half of It

الی در ابتدا این درخواست را قبول نمی‌کند، اما در نهایت پیشنهاد پائول را می‌پذیرد. الی در حالی شروع به نوشتن این نامه می‌کند که آستر با پسری ثروتمند به نام تریگ قرار می‌گذارد. به این ترتیب بین آستر و الی مکاتبات صمیمانه‌ای شکل می‌گیرد که در ظاهر از سمت پائول است. آن دو با هم درباره ادبیات و موضوع‌های مورد علاقه‌شان صحبت می‌کنند و خیلی زود صمیمی می‌شوند. در همین حین الی از سمت معلم ادبیات مورد تشویق قرار می‌گیرد تا شهر را برای پیوستن به یک کالج معتبر ترک کند. الی با اینکه این شهر کوچک را دوست ندارد، ولی به خاطر پدرش حاضر نیست آنجا را ترک کند.


بازیگران فیلم The Half of It


در آوریل سال 2019 اسامی بازیگران این فیلم به ترتیب زیر اعلام شدند:

  • لی لوئیس (Leah Lewis) در نقش الی چو، دختر دبیرستانی
  • دانیل دیمر (Daniel Diemer) در نقش پائول مونسکی
  • الکسیس لمیر (Alexxis Lemire) در نقش آستر فلورس
  • کالین چو (Collin Chou) در نقش ادوین چو، پدر الی
  • انریکه مورچیانو (Enrique Murciano) در نقش دیکن فلورس، پدر آستر
  • کاترین کرتین (Catherine Curtin) در نقش کالن مونسکی، مادر پائول
  • ولفگانگ نووگراتز (Wolfgang Novogratz) در نقش تریگ کارسون
  • بکی آن بیکر (Becky Ann Baker) در نقش خانم گسلچپ

بازیگران فیلم The Half of It

 


نقد و بررسی و نمرات فیلم The Half of It


فیلم The Half of It در مجموع توانست عملکرد خوبی از خود به جای گذارد و اثر مثبتی بر روی منتقدان و تماشاچیان گذاشت. بیشتر منتقدان فیلمنامه زیبا و احساسی فیلم و هنر نویسندگی آلیس وو را تحسین کردند. سایت راتن تومیتوز با بررسی 51 نقد نوشته شده در خصوص این فیلم 96 درصد از آن‌ها را مثبت خواند و به فیلم نمره 7.14 را اعطا کرد. این سایت در جمع‌بندی نهایی خود درباره فیلم The Half of It چنین نوشت:

فیلمی برای تماشاچیانی که به دنبال داستانی به طرز غیر معمولی هوشمندانه، خنده دار و حساس هستند. این فیلم خوب همه چیز دارد.

متاکریتیک با بررسی 22 نقد، میانگین امتیاز فیلم را 73 از 100 تعیین کرد و آن را به طور کلی مورد پسند منتقدان خواند. این سایت همچنین امتیاز کاربران و تماشاچیان خود را 8.3 اعلام کرد که نشان دهنده راضی بودن بسیاری از مخاطبان بوده است. در ادامه به بررسی نظرات برخی از منتقدان درباره فیلم The Half of It خواهیم پرداخت:

تریلر فیلم The Half of It

 

Vulture / بلیج ایبری: 90

در بیشتر رمان‌ها و فیلم‌های عاشقانه شما عاشق شخصیت‌ها می‌شوید. در این اثر، شما عاشق میل شدید و پاک آن‌ها به یکدیگر خواهید شد.

 

The New York Times / کایل ترنر: 90

فیلمی با ظرافت، شوخ طبعی و زیبایی که نیمی از آن شکاف بین خواستن و موجود بودن را نشان می‌دهد. فیلم The Half of It با کاوش در مورد مسائل نژادی که همراه با پیچیدگی‌های عاطفی بیان می‌شود، نوجوانان را چند ساعت مهمان فیلمی می‌کند که دارای ظرافتی است که شایسته آن هستند.

نمرات فیلم The Half of It

 

Washington Post / آن هورنادی: 88

با نویسندگی و کارگردانی زیرکانه و دلچسب آلیس وو و ارائه بازی درخشان بازیگران، این فیلم دارای داستانی بی نظیر، آگاهانه و کاملاً تحسین برانگیز است که در یک نگاه شبیه کلاسیک‌های ادبی و سینمایی نو و در نگاه دیگر دریچه محکمی به آینده‌ای مملو از اکتشاف و خودشناسی است.

 

Slashfilm / هوآن ترن بو: 80

این فیلم با ایده‌های بسیار ظریف و در عین حال سنگین و خشن با ایمان و روحیاتی در انسان‌ها کلنجار می‌رود که ما هرگز قادر به ایجاد پیامی منسجم و تصمیم گیری جامع و کاملی در مورد این دست از احساساتمان نیستیم، اما به تصویر کشیدن اندیشمندانه آن وجه از زندگی مهاجران در شهر کوچکی در آمریکا یک ایده شیرین است که طراوت خاصی به فیلم بخشیده است.

نمرات فیلم The Half of It

 

The Hollywood Reporter / اینکو کانگ: 80

بازیگران فیلم The Half of It در حالت طبیعی خود بسیار مناسب داستان فیلم بودند. اما سه نقش اصلی یعنی لوئیس، دیمر و لمیر که از ظاهر زیبای نوجوانان برخوردار هستند، به شکل ویژه‌ای درخشان و تماشایی ظاهر شدند.

 

Time / استفانی زاچارک: 80

فیلمی شیرین و خنده دار است، در عین حال در جاهایی از آن، خارهایی ریز دارد که احساسات شما را خراش می‌دهد.

نقد فیلم The Half of It

 

Rolling Stone / پیتر تراور: 80

این عنوان کمتر به یک موضوع عاشقانه اختصاص دارد و بیشتر نگاهی خنده دار، با احساس و به شدت حیاتی به طبیعت و مفهوم دوستی می‌اندازد.

 

Los Angeles Times / کوین کراست: 80

کارگردان، وو به قدری به داستان فیلم مطمئن است که باعث می‌شود که شکاف‌ها و حرکت‌های جسورانه‌ای در داستان شکل بگیرد و شخصیت‌هایش از آن صحبت می‌کنند. آن‌ها فیلمی را تهیه می‌کنند که از نظر آسودگی خیال با سایر آثار بسیار متفاوت است. در نهایت باید گفت، فیلم The Half of It یک ساختار چند لایه درباره گستردگی عشق دارد که نوع عاشقانه آن فقط یکی از این لایه‌هاست. این فیلم در مورد دوستی و خانواده، پذیرش خود و دیگران است و آزادی این که شما چه کسی باشید و به طرز سرسختی بر روی شخصیت خود پافشاری کنید.

بازیگران فیلم The Half of It

 

TheWrap / استیو پوند: 78

این اثر یک کمدی جذاب و ظریف است که به راحتی مخاطب را جذب می‌کند. این فیلم بیشتر به شخصیت اصلی داستان و روابطش در دبیرستان اختصاص دارد و آمیزه‌ای از مفاهیم متنوع مانند مهاجرت، دوستی، زندگی و بسیاری موارد دیگر است که با یکدیگر ترکیب می‌شوند تا به داستان رنگ و رویی امروزی ببخشند.

 

Original-Cin / لیام لیسی: 75

فیلمنامه بسیار دلهره آور و مهیج است و در دام‌هایی که معمولا بیشتر فیلم‌های ایندی (مستقل) می‌افتند، نیفتاده است؛ دام‌هایی مثل توئیت کردن یک ذهنیت خاص و موعظه کردن تماشاچیان. در بهترین لحظات فیلم، موضوع دوستی گرم و معاصر بین شخصیت‌ها بیشترین زیبایی را به وجود آورده است. این فیلم با روندی جذاب و ملایم به مطرح کردن فلسفه‌های خود ادامه می‌دهد.

نمرات فیلم The Half of It

 

Entertainment Weekly / موآرین لی لنکر: 75

اگر این فیلم به گفته بعضی‌ها فاقد سرگرمی و انرژی سایر فیلم‌های Netflix باشد و چیزی برای گفتن فراتر از ایده اصلی خود نداشته باشد، دست کم در انجام کار و شیوه بیان داستان متفاوت عمل کرده است.

 

RogerEbert.com / کریستی لمیر: 75

قطعات و تیکه‌های این فیلم ممکن است بسیار آشنا به نظر برسد، اما شیوه‌ای که آلیس وو آن را سرهم کرده و فیلم را به آن شکل عرضه می‌کند نتیجه را بسیار متفاوت و دوست داشتنی کرده است.

نقد و بررسی فیلم The Half of It

فیلم The Half of It به خوبی توانسته است انتظارات منتقدان و مخاطبان را در نمایش یک داستان زیبا و احساسی برآورده کند. این عنوان مخاطبان را با زبانی طنز و شیرین متوجه موضوعات بسیار حساس و مهم در اجتماع امروزی می‌کند؛ موضوعاتی نظیر مهاجرت، هویت، خودشناسی، عشق و دوستی. این اثر به خوبی می‌تواند شما را سرگرم کند و نظرات جدیدی را در مورد دنیایی که در آن زندگی می‌کنیم، مطرح کند. در این مقاله مروری بر داستان فیلم The Half of It داشتیم و در انتها به نقد و بررسی آن پرداختیم. نظر شما درباره این فیلم چیست؟ در پایین همین صفحه نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402