دانلود فیلم ترسناک The Lodge ؛ داستان، تریلر و نمرات منتقدین

فیلم سینمایی the lodge
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

از مهمترین آثار سینمایی اخیر در ژانر وحشت می‌توان به فیلم The Lodge اشاره کرد. در این مقاله قصد داریم به بررسی جزئیات مختلف در رابطه با فیلم ترسناک The Lodge از جمله داستان، تریلر و نمرات منتقدین در رابطه با آن بپردازیم. با ما باشید.

فیلم The Lodge یک فیلم سینمایی در ژانر وحشت روانشناختی است که در سال 2019 منتشر شده و توسط ورونیکا فرانز (Veronika Franz) و سورین فیالا (Severin Fiala) کارگردانی شده است. در این اثر بازیگرانی همانند رایلی کیو (Riley Keough)، جیدن مارتل (Jaeden Martell) و آلیسیا سیلوراستون (Alicia Silverstone) به ایفای نقش پرداخته‌اند. در مقاله پیش رویتان قصد داریم علاوه بر قرار دادن لینک دانلود فیلم ترسناک The Lodge برای شما، به نقد فیلم The Lodge نیز بپردازیم. همراه پلازا بمانید.

فیلم The Lodge / فیلم ترسناک The Lodge

آنچه در ادامه می‌خوانید:

 


داستان فیلم ترسناک The Lodge


این قسمت حاوی اسپویل است.

ریچارد هال یک نویسنده تحقیقاتی است که به همسر کاتولیک خود لارا خبر می‌دهد که قصد دارد به دلیل دوری طولانی‌شان از همدیگر از او طلاق بگیرد. هال در عین حال قصد دارد با گریس ازدواج کند؛ زن جوانی که تنها بازمانده کیش مسیحی افراطی پدر قاتل خود محسوب می‌شود. ریچارد و گریس به شکل تصادفی هنگامی که گریس روی همین موضوع در حال نوشتن متنی تحقیقاتی بود همدیگر را می‌بینند.

همچنین بخوانید :

پس از این وقایع لارا خودکشی می‌کند که خود سبب فروپاشیدگی احساسی فرزندان ریچارد و لارا، ایدن و میا می‌شود. شش ماه بعد ریچارد به بچه‌های خود اعلام می‌کند که شب کریسمس را به همراه گریس در کلبه او در ماساچوست خواهند گذراند تا با همدیگر بیشتر آشنا شوند.

تریلر فیلم lodge

همچنین بخوانید :

همان شب ایدن و میا به کامپیوتر پدر خود دسترسی پیدا می‌کنند و به گذشته گریس پی می‌برند. آن‌ها همچنین ویدیویی آزاردهنده در رابطه با اعضای گروه کیش مسیحی مرتبط با پدر گریس می‌بینند. چندین روز قبل از کریسمس این چهار نفر به کلبه مورد نظر دسترسی پیدا می‌کنند. فرزندان ریچارد به شکلی آشکار در این کلبه نسبت به گریس رفتاری ناخوشایند انجام می‌دهند و تلاش‌های او را در برقراری ارتباط صمیمانه با او ناکام می‌گذارند.

ریچارد پس از مدتی به دلایل کاری به شهر بازمی‌گردد و فرزندان او به رفتار بدشان نسبت به گریس ادامه می‌دهند و اغلب او را به شکل کامل نادیده می‌گیرند. از سوی دیگر استرس گریس با این اعمال به همراه دیدن نمادهای کاتولیک فراوان در کلبه دوچندان می‌شود و شروع به کابوس دیدن می‌کند.

تریلر فیلم the lodge

در یکی از صبح‌ها گریس از خواب بلند می‌شود و پی می‌برد که تمام تعلقاتش از جمله لباس‌ها، قرص‌ها و همچنین سگش مفقود شده‌اند. تمامی غذا نیز از کلبه محو شده است و تزئینات کریسمس هم که شب قبل کلبه را با آن‌ها آراسته بود از میان رفته‌اند. ژنراتور نیز از کار افتاده و تمامی گوشی‌های هوشمند خاموش شده‌اند.

گریس گمان می‌برد که تمامی این‌ها حیله بچه‌هاست، اما پس از بررسی ماجرا پی می‌برد که لوازم بچه‌ها نیز از میان رفته‌اند. علاوه بر این او متوجه می‌شود که ساعت‌های موجود در کلبه تاریخ 9 ژانویه را نشان می‌دهند. پس از آن ایدن اشک ریزان به سمت بقیه آمده و از خواب بد خود می‌گوید که در آن همه آن‌ها خفه شده و به دنیای پس از مرگ رفته‌اند.

داستان فیلم The Lodge

چندین روز از تمامی این ماجراها می‌گذرد که گریس شروع به راه رفتن در خواب می‌کند و توهمان و خواب‌های آزاردهنده او را اذیت می‌کنند. او سعی می‌کند که به نزدیک‌ترین شهر برود و در همانجا یک کلبه صلیب مانند کشف می‌کند که از درون آن پدرش او را به داخل می‌خواند. او سرانجام به کلبه قبلی بازمی‌گردد.

او در کلبه متوجه بچه‌ها می‌شود که در حال خواندن یک روزنامه هستند. در روزنامه مرگ هر کدام از این سه نفر از طریق مسمومیت به وسیله کربن مونوکسید در تاریخ 22 دسامبر با جزئیات آمده است. ایدن بر همین اساس بار دیگر تاکید می‌کند که آن‌ها در برزخ هستند و حتی خود را دار می‌زند تا ثابت کند که مرده‌اند؛ اما به شکلی غیرقابل توجیه زنده می‌ماند.

گریس با روی دادن تمام این وقایع دچار حمله‌ای عصبی می‌شود که با منجمد شدن و مرگ سگش در بیرون از خانه تشدید می‌شود. او پس از آن دچار نوعی جنون می‌شود. بچه‌ها که متوجه احوال بد او می‌شوند نهایتا به او اعتراف می‌کنند که در تمام این مدت گریس را فریب می‌داده‌اند. آن‌ها به گریس دارو خورانده و لوازم او را پنهان کرده بودند و تدارک تمامی قضایای دیگر را نیز داده بودند.

داستان فیلم ترسناک The Lodge

جنون گریس از سوی دیگر تشدید می‌شود و تلاش بچه‌ها برای روشن کردن ژنراتور و خوراندن داروهای او نیز ناکام می‌ماند. گریس معتقد است که آن‌ها در برزخ هستند و برای رفتن به بهشت باید مجازات شوند.

 


دانلود فیلم سینمایی The Lodge و تریلر آن


در این بخش با لینک دانلود فیلم The Lodge و همچنین تماشای تریلر این فیلم همراه شما خواهیم بود. نظر شما درباره تریلر فیلم The Lodge چیست؟

 


بازیگران فیلم ترسناک The Lodge


در بخش زیر بازیگران فیلم The Lodge را معرفی می‌کنیم. همراه پلازا بمانید.

 

رایلی کیو / Riley Keough

فیلم The Lodge / فیلم ترسناک The Lodge

بازیگر نقش اصلی فیلم The Lodge رایلی کیو است که در این فیلم در نقش گریس مارشال ظاهر شده است. کیو یک بازیگر، مدل و تهیه کننده آمریکایی است که اغلب او را با همکاری‌هایش در پروژه‌های سینمایی مختلف با استیون سودربرگ (Steven Soderbergh) می‌شناسند.

از جمله این پروژه‌ها می‌توان به فیلم‌هایی مثل Magic Mike، فیلم Logan Lucky و همچنین سری تلویزیونی The Girlfriend Experience اشاره کرد. از فیلم‌های دیگر کیو می‌توان آثاری همچون American Honey، فیلم ترسناک It Comes at Night و Under the Silver Lake را نیز نام برد.

 

جیدن مارتل / Jaeden Martell

بازیگران فیلم the lodge

دومین بازیگر فیلم The Lodge جیدن مارتل محسوب می‌شود که در این فیلم در نقش ایدن هال ظاهر شده است. از پروژه‌های دیگر این بازیگر آمریکایی می‌توان به نقش‌هایی همچون بیل دنبرو (Bill Denbrough) در فیلم It و همچنین جیکوب ترومبی (Jacob Thrombey) در فیلم Knives Out اشاره کرد. وی همچنین از بازیگران اصلی مینی سریال Defending Jacob است که از اینجا می‌توانید بیشتر با این سریال آشنا شوید.

 

لیا مک‌هیو / Lia McHugh

تریلر فیلم the lodge

بازیگر سوم فیلم The Lodge لیا مک‌هیو محسوب می‌شود. مک‌هیو در این فیلم در نقش میا هال ظاهر شده است. از پروژه‌های دیگر این بازیگر نوجوان آمریکایی می‌توان به Totem و Into the Dark اشاره کرد. او همچنین در فیلم The Eternals نیز ایفای نقش خواهد کرد.

 

ریچارد آرمیتاژ / Richard Armitage

نقد فیلم the lodge

بازیگر چهارم فیلم The Lodge ریچارد آرمیتاژ محسوب می‌شود. آرمیتاژ در فیلم The Lodge در نقش ریچارد هال ظاهر شده است. آرمیتاژ در پروژه‌های سینمایی و تئاتری متعددی ایفای نقش کرده است که از جمله آن‌ها می‌توان به سری The Hobbit، سری Hannibal و… اشاره کرد.

آرمیتاژ همچنین موفق به کسب جایزه لارنس اولیویر به عنوان بهترین بازیگر مرد برای ایفای نقش خود در تئاتری به نام The Crucible شده است. از ویژگی‌های مشخص‌کننده این بازیگر می‌توان به صدای باریتون (Baritone) او اشاره کرد که در زمینه صداپیشگی نیز او را همراهی کرده است.

 

آلیسیا سیلوراستون / Alicia Silverstone

بازیگران فیلم the lodge

پنجمین بازیگری که در فهرست بازیگران فیلم The Lodge قصد داریم برای شما معرفی کنیم آلیسیا سیلوراستون محسوب می‌شود. از پروژه‌های این بازیگر آمریکایی می‌توان به فیلم‌هایی همچون The Crush، فیلم Clueless و Batman & Robin اشاره کرد. سیلوراستون در فیلم The Lodge در نقش لارا هال ظاهر شده است.

 


نقد فیلم The Lodge و نمرات منتقدین


در این بخش نمرات منتقدین را نسبت به فیلم ترسناک The Lodge با همدیگر مورد بررسی قرار خواهیم داد. با نقد فیلم The Lodge همراه پلازا باشید.

 

Playlist / جوردن روئیمی: 91

فیلم The Lodge یک اثر سینمایی متفاوت و درخور توجه است که برخی از تاریک‌ترین بخش‌های روان آدمی را مورد کندوکاو قرار می‌دهد. این فیلم به آسیب پذیری‌ها، شک و تردیدها و ترس‌های شخصی‌مان نیز می‌پردازد.

 

Movie Nation / راجر مور: 88

می‌توان گفت فیلم The Lodge آزاردهنده‌ترین تریلر امسال تاکنون است. این فیلم علاوه بر آنکه تاریک و ناامید‌کننده است، ترسناک و هیجان‌انگیز نیز هست و برای ترساندن مخاطب خود لزوما به شوک متصل نمی‌شود. در این فیلم خبر از گره‌های داستانی آنچنانی نیست، اما در عین حال جوری طراحی شده است تا به درون اعماق ذهن مخاطب رخنه کند.

 

The Guardian / بنجامین لی: 80

فیلم The Lodge یک فیلم کوبنده است که سازندگان آن با این قول که فیلم «شدیدا ترسناک» است آن را روانه بازار کرده‌اند. از سوی دیگر می‌توان گفت ترسناک‌ترین نکته در رابطه با فیلم The Lodge جنبه انسانی آن است و بس.

نقد فیلم the lodge

 

RogerEbert.com / مونیکا کاستیلو: 75

به طور کلی می‌توان گفت فرانز و فیالا در رابطه با فیلم The Lodge کمی بیش از حد محافظه‌کارانه عمل کرده‌اند و از فرمولی که قبل از این نیز از کارکرد آن مطمئن بوده‌اند عدول نکرده‌اند. فیلم The Lodge بیش از آنکه ترسناک باشد، آزاردهنده است و جنبه ترسناک آن بیشتر مربوط به محیط وهم آلود و روایت داستانی سرد فیلم است.

 

Los Angeles Times / جاستین چنگ: 70

می‌توان گفت مهمترین نقطه قوت فیلم ترسناک The Lodge عملکرد بازیگر آن رایلی کیو محسوب می‌شود؛ بازیگری که قادر است لحظات هیجان‌انگیز را با درک خود از لحظات آرام ترکیب کرده و ادغامی درخور توجه را برای ما ارائه دهد.

 

Indiewire / اریک کوهن: 58

فیلم The Lodge بیشتر از آنکه محتوای قابل توجهی داشته باشد، تنها یک فضاسازی آشفته را برای ما ارائه می‌دهد. این فیلم در مسیری نامشخص حرکت کرده و برایمان ثابت می‌کند که حتی رویدادهای ترسناک نیز می‌توانند خسته‌کننده باشند.

 

TheWRAP / ویلیام بیبیانی: 34

فیلم The Lodge یک فیلم سطحی است که تاثیر ترسناک‌ترین لحظات خود را با پرت کردن حواس مخاطب در لحظات نامناسب از بین می‌برد.

فیلم ترسناک the lodge / تریلر فیلم lodge

در ابتدا داستان فیلم ترسناک The Lodge را برای شما بررسی کردیم و سپس با ارائه لینک دانلود این فیلم و زیر ذره‌بین قرار دادن فهرست بازیگران آن، به نمرات منتقدین در رابطه با اثر پرداختیم. امیدواریم با خواندن مقاله‌مان اطلاعات کافی را در رابطه با این فیلم به دست آورده باشید. نظر شما در رابطه با فیلم The Lodge چیست؟ نظرات خود را از قسمت پایین با ما در میان بگذارید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
دیدگاه کاربران1 دیدگاه
avatar
Hamidi007
.
03 مرداد 1399، 20:32
پاسخ
0
0
من تقریبا شش ماه منتظر این فیلم بودم ولی واقعا فیلم مزخرفی بود اونم با اون پایانش
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402