بررسی بازی Total War: Three Kingdoms ؛ داستان، گیم پلی و نمرات منتقدین

بازی Total War: Three Kingdoms
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

پس از یک سال تاخیر، بالاخره بازی Total War: Three Kingdoms منتشر شد. در این مقاله سعی داریم تا مروری بر داستان، گیم پلی و نمرات منتقدین بازی توتال وار داشته باشیم. با پلازا همراه باشید.

شاید انیمیشن سه برادر را به خاطر نداشته باشید، اما اگر کمی اهل تلویزیون‌ و سریال‌های پخش وطنی باشید، حتما انیمیشن سه قلمرو را دیده‌اید. این حماسه کهن چینی حول سه جنگجو با نام های لیو بی، جانگ فی و گوان یو می‌گردد که برای بازگرداندن عدالت به کشور، با یکدیگر پیمان برادری می‌بندند. استودیوی کریتیو اسمبلی (Creative Assembly) مدتی پیش از ساخت بازی‌ای با نام Total War: Three Kingdoms رونمایی کرد.

بازی جنگ تمام عیار: سه پادشاهی

Three Kingdoms بدون در نظر گرفتن اسپین آف‌های Total War، سیزدهمین قسمت اصلی سری محسوب می‌شود. اولین قسمت سری با نام Shogun و تمرکز روی ژاپن فئودال در سال 2000 عرضه شد و به دلیل محبوبیتش 10 سال بعد دنباله‌ای دریافت کرد.  آخرین Total War با نام Thrones of Britannia در سال 2018 منتشر شد و حول نبردهای شمال اروپا جریان داشت. این سری تا کنون توانسته 20 میلیون کپی به فروش برساند که برای یک استراتژی همزمان آمار بسیار خوبی است.

 


داستان بازی Total War: Three Kingdoms


در این بخش به بررسی داستان بازی Total War: Three Kingdoms می‌پردازیم.

خرید بازی total war three kingdoms

داستان بازی 190 سال پس از میلاد مسیح اتفاق می‌افتد؛ جایی که دودمان با شکوه هان درحال فروپاشی است. امپراطور «شیان» (Emperor Xian) که در سن 8 سالگی بر تخت سلطنت نشست، توسط جنگ‌سالار خود یعنی «دانگ ژو» (Dong Zhuo) فریب خورد و حکومت رو به آشوب رفت. جنگ‌سالارهای جدید اکنون کنار هم جمع شدند تا با تشکیل کمپین، علیه دانگ ژو مبارزه کنند. هر جنگجو دلایل و جاه‌طلبی‌های خاص خود را برای شرکت در این جنگ دارد و آینده چین را افرادی که زنده می‌مانند خواهند ساخت.

 


تریلر بازی Total War: Three Kingdoms


در این بخش می‌توانید تریلر سینماتیک بازی Total War: Three Kingdoms را با زیرنویس فارسی از تیم پلازا مشاهده کنید و با بخش‌هایی از داستان آشنا شوید.

 


گیم پلی بازی بازی توتال وار سه امپراطوری


در این بخش مروری بر گیم پلی بازی توتال وار سه امپراطوری خواهیم داشت.

راهنمای بازی total war three kingdoms

مانند نسخه‌های قبلی، بازی Total War: Three Kingdoms نیز در سبک استراتژی نوبتی و تاکتیک هم‌زمان است. زمان واقعه در دوران سه امپراطوری (سال‌های 220 تا 280) می‌گذرد و بازیکن باید یکی از 12 جناح اصلی را انتخاب و به مبارزه با 11 جناح دیگر بپردازد و با پیروزی در جنگ‌ها بر چین حکمرانی کند. سه جنگ‌سالار اصلی که رهبری این جناح‌ها را برعهده دارند عبارت‌اند از: سائو سائو (Cao Cao)، لیو بی (Liu Bei) و سون چوآن (Sun Quan). در زمین مبارزه، بازیکن توانایی فرمان دادن به نیروهای پیاده و سواره را دارد. سربازان در بازی به دسته‌های مختلف تقسیم می‌شوند و هر دسته توسط یک ژنرال قدرتمند رهبری می‌شود. بازیکن بطور همزمان می‌تواند 3 ژنرال را وارد میدان مبارزه کند و 3 ژنرال را نیز به عنوان رزرو نگه دارد.

شما زمانی پیروز مبارزه خواهید شد که یا همه افراد کشته شوند یا مرکز شهر تسخیر شود. هر ژنرال یک سری لوازم جانبی به همراه دارد که در صورت کشته شدن می‌توان آن‌ها را جمع‌آوری کرد. ژنرال‌ها می‌توانند در دوئل‌های تن به تن شرکت کنند که در آن یا باید شخص مقابل کشته شود یا فرار کند. هر ژنرال دارای تخصص و کلاس خاص است که می‌تواند آن‌ها با دستور و بعضی را بدون دستور بازیکن روی سربازها اعمال کند. هر ژنرال روحیات و شخصیت خاص خود را دارند که در بخش ویژگی آن‌ها نوشته شده و بازیکن باید به آن توجه داشته باشد.

راهنمای قدم به قدم بازی total war three kingdoms

بازی دارای دو Mode است. مد اول Romance نام دارد که برگرفته از رمان “Romance of the Three Kingdoms” است و در آن ژنرال‌ها قدرت فرابشری دارند. مد دوم “Records” نام دارد که برگرفته از متن تاریخی Records of the Three Kingdoms است و در آن تمام قدرت‌های فرابشری از ژنرال‌ها گرفته شده تا جنگ بیشتر به واقعیت تاریخی نزدیک باشد.

 


سیستم مورد نیاز بازی Total War: Three Kingdoms


در این بخش به بررسی سیستم مورد نیاز بازی Total War: Three Kingdoms می‌پردازیم.

دانلود بازی total war three kingdoms برای کامپیوتر

حجم نسخه کامل بازی Total War: Three Kingdoms برای دانلود از سایت‌های داخلی، با فشرده سازی حدود 13 گیگابایت است. بازی توتال وار سه امپراطوری برای نصب به حدود 60 گیگابایت فضا نیاز دارد.

حداقل سیستم مورد نیاز بازی بدین شرح است:

سیستم عامل (OS): ویندوز 7، ویندوز 8، ویندوز 10 ورژن 64 بیت

پردازنده سیستم عامل (CPU): پردازنده Intel Core 2 Duo 3.00Ghz

رم: 4GB

کارت گرافیک: GTX 650 Ti 1GB یا HD 7850 1GB یا Intel UHD Graphics 620

حداقل فضای مورد نیاز برای نصب: 60 گیگابایت

و اما سیستم پیشنهادی برای دریافت بهترین عملکرد از بازی:

سیستم عامل (OS): ویندوز 7، ویندوز 8، ویندوز 10 ورژن 64 بیت

پردازنده سیستم عامل (CPU): پردازنده Intel i5-6600 یا Ryzen 5 2600X

رم: 8GB

پردازنده کارت گرافیک: GTX 970 یا R9 Fury X 4GB VRAM

حداقل فضای مورد نیاز برای نصب: 60 گیگابایت

 


بررسی و نمرات منتقدین به بازی توتال وار سه امپراطوری


در این بخش به نقد و بررسی نمرات بازی Total War: Three Kingdoms از دیدگاه منتقدین جهان می‌پردازیم.

دانلود بازی total war three kingdoms برای pc
بازی Total War: Three Kingdoms تنها برای رایانه‌های شخصی منتشر شد و توانست از 64 نقد، امتیاز متا 85 را کسب کند. از بین 64 نقد، 57 نقد مثبت و 7 نقد متوسط برای بازی توتال وار سه امپراطوری ثبت شده است. اکنون مروری بر تعدادی از این نقد‌ها خواهیم داشت.

 

سایت LEVEL: امتیاز 100 از 100

پیشرفت بسیار در سیستم کلی بازی به همراه گرافیک چشم‌نواز و صداگذاری عالی باعث می‌شود تا از سفر به چین پشیمان نشوید!

سایت Game Debate: امتیاز 90 از 100

با اینکه بازی دارای مشکل در بخش رابط کاربری است، اما استراتژی زیبا و غنی موجود در این بازی باعث می‌شود که انجام آن لذت‌بخش باشد.

بازی توتال وار جدید

سایت PLAY! Zine: امتیاز 90 از 100

یکی از بهترین شروع‌ها را در بین بازی‌های توتال وار دارد که تجربه آن را برای طرفداران قدیمی و جدید لذت‌بخش خواهد کرد.

سایت BaziCenter: امتیاز 85 از 100

بعد از چند سال بالاخره یک نسخه تاریخی دیگر از سری Total War به بازار عرضه شد که جذابیت‌های موجود در آن می‌تواند مخاطب را ساعت‌ها پای خود میخکوب کند. Total War: Three Kingdoms با دست گذاشتن روی سوژه‌ای که هم جنبه‌های تاریخی و هم جنبه‌های اساطیری را پوشش می‌دهد، یکی از کاملترین نسخه‌های این سری را ساخته که تجربه آن بر تمامی بازیکنان به خصوص طرفداران سبک استراتژی واجب است.

سایت God is a Geek: امتیاز 80 از 100

استراتژی نبرد سخت و سرد با گرمای تعامل و سیاست انسان‌ها در مبارزه، بازی Total War: Three Kingdoms را تبدیل به یکی از عناوین اعتیادآور می‌کند.

 


ترینر بازی Total War: Three Kingdoms


در این بخش به ارائه ترینر بازی Total War: Three Kingdoms می‌پردازیم.

توتال وار تری کینگدام

گاهی درجه سختی بازی بطور ناعادلانه‌ای غیر ممکن می‌شود؛ در اینجور مواقع گیمرها ممکن است از بازی زده شده و به کل از تمام کردن آن مرحله قطع امید کنند. بعضی معتقدند که «بازیِ من، قوانین من» حق هر گیمر است و بدین جهت حق دارند که بخواهند قوانین بازی را تغییر دهند. بدین منظور، بهترین و معتبرترین ترینر ساخته شده برای بازی Total War: Three Kingdoms را فراهم کردیم که با کلیک بر روی لینک می‌توانید آن را دانلود کنید.

دانلود ترینر بازی Total War: Three Kingdoms نسخه FLiNG

برای استفاده صحیح از ترینر به این نکات توجه کنید:

  1. ابتدا ترینر را باز کرده و سپس بازی را اجرا کنید. برای دریافت عملکرد صحیح نیز کلیدهای گفته شده در ترینر را در منوی بازی اعمال کنید.
  2. رمزهای بازی با استفاده از کلیدهای Numpad قابل اجرا هستند.
  3. این فایل به هیچ وجه ویروس نیست و آسیبی به سیستم شما وارد نخواهد کرد. اگر آنتی ویروس شما پیامی مبنی بر ویروسی بودن فایل اعلام کرد، آنتی ویروس خود را غیر فعال کنید یا اگر با تنظیمات آنتی ویروس آشنایی دارید، به نرم افزار اجازه دید که این فایل را نادیده بگیرد.
  4. همواره به این نکته توجه داشته باشید که ترینر در فرم اصلی بازی تغییر ایجاد می‌کند. مثلا ممکن است لازم باشد برای گذر کردن از یک مرحله، در جنگ با حریف شکست بخورید یا با دشمنانی که در محیط حضور دارند نجگید و در عوض فرار کنید. ترینر تمامی این قضایا را تغییر می‌دهد. پس در مواقعی که نیاز دارید از ترینر استفاده کنید.

 


سخن پایانی


بطور کلی در این مطلب سعی کردیم تا مرور کاملی بر داستان، گیم پلی، نقدها و نمرات منتقدین بازی Total War: Three Kingdoms داشته باشیم. در پایان نیز ترینر بازی توتال وار سه امپراطوری را جهت آسان‌تر کردن بازی ارائه دادیم. سری بازی‌های توتال وار از داستانی غنی سرچشمه می‌گیرند که ارزش تجربه آن را می‌توان با خواندن کتاب‌های ارزشمند تاریخی مقایسه کرد. همانطور که در نقدها و نمرات نیز متوجه شدید، این بازی توانست انتظارات منتقدین و طرفداران را برآورده کند.

نظر شما در مورد بازی Total War: Three Kingdoms چیست؟ آیا از تجربه آن لذت بردید؟ نظرات خود را با ما در بخش کامنت‌ها در میان بگذارید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
دیدگاه کاربران1 دیدگاه
avatar
امیرحسین
.
28 آذر 1400، 21:15
پاسخ
0
0
یادش بخیر افسانه سه برادر ساو ساو ژوگ لیانگ سون جیان سون سی حتما نصبش کنید یاد قدیما میوفتین ولی با گرافیک و گیم پلی عالی نسل جدید بازی های استراتژی نسل قدیمم میشه جنگ های صلیبی 1 =)) هعیییی
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402