بهترین هدفون های برای موسیقی 2020 ؛ نهایت قدرت و کیفیت

بهترین هدفون 2020
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

هدفون‌ها و هدست‌ها به یکی از اجزای جدایی‌ناپذیر زندگی انسان مدرن تبدیل گشته‌اند. در این مقاله با بهترین هدفون برای موسیقی آشنا خواهیم شد.

هدفون را می‌توان تجلی موسیقی در دنیای مدرن دانست. اما تنوع گسترده، انتخاب هدفون مناسب را دشوار ساخته است. هدفون‌ها را می‌توان براساس معیارهای مختلفی دسته بندی کرد. به عنوان نمونه از نظر نوع اتصال، هدفون‌ها به دو دسته بی سیم و با سیم تقسیم می‌شوند. توضیحات بیشتر درباره هدفون‌ها و انواع آن را در اینجا بخوانید. در ادامه به شماری از بهترین هدفون ها برای موسیقی خواهیم پرداخت.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

 


بهترین هدفون های با سیم برای موسیقی


بهترین هدفون برای موسیقی راک

انتخاب بهترین هدفون های موسیقی امری دشوار است. در این میان، بسیاری از افراد نمونه‌های کلاسیک را به محصولات مدرن و بی‌سیم تشکیل می‌دهند. در این قسمت با بهترین هدفون 2020 آشنا خواهیم شد.

 

هدفون سنهایزر HD 800 S

بهترین هدفون ها برای موسیقی

خصوصیات فنیویژگی
طراحی آکوستیکباز
وزن330 گرم
طول کابل3 متر
فرکانس14 – 44100 هرتز

نقاط قوت: کیفیت صدای خارق‌العاده – طراحی متعادل و زیبا – جزییات عالی

نقاط ضعف: قیمت بسیار بالا

در میان همه صدها مدل مختلف، سنهایزر مدل HD 800 S به عنوان بهترین هدفون برای موسیقی شناخته شده است. طراحی بسیار راحت با ایرکاپ‌های بزرگ و دارای پوشش مایکروفایبر شما را قادر می‌سازد با خیال راحت و بدون خستگی ساعت‌ها از موسیقی لذت ببرید. هدفون HD 800 S بسیار گران قیمت است. این دستگاه همچنین به یک آمپلی فایر قدرتمند و یک محیط بی صدا نیز احتیاج دارد. سنهایزر HD 800 S صدایی شگفت انگیز تولید می‌کند و تقریبا برای همه سبک‌های موسیقی از راک تا کلاسیک مناسب است. طراحی پشت باز این هدفون صدایی فوق العاده خوب به ارمغان آورده و یک فضای پخش (Soundstage) گسترده، سه بعدی و فراگیر را تولید می‌کند. «فضای پخش» یک قابلیت مهم و بسیار پیشرفته است که به کاربر کمک می‌کند مکان و فاصله آلات موسیقی را تشخیص دهد.

به بیان دیگر با وجود ساند استیج، اگر کاربر چشمان خود را ببندد می‌تواند خود را در محل واقعی اجرای موسیقی تجسم کند. این هدفون همچنین صدای آلات موسیقی و خواننده را به صورت «ترد» و پرجزئیات بازتولید کرده و نیز صدای بیش از حد تیز ندارد. در یک نگاه کلی، خروجی صدای بسیار متعادل و وفادار به صدای اصلی در این هدفون، قابل شنیدن است. اما این هدفون کمی‌ در پخش صدای بم یا بیس (Bass)، محافظه کاری به خرج داده است. همچنین با یک اکولایزر مناسب هم می‌توان صدای بیس را در هدفون سنهایزر HD 800 S تقویت کرد. اگر به دنبال بهترین هدفون برای موسیقی در دنیا هستید و مشکلی با قیمت آن ندارید، HD 800 S یک انتخاب درست و عالی است.

 

هدفون بیردینامیک DT 1990 Pro

بهترین هدفون بی سیم برای موسیقی

خصوصیات فنیویژگی
طراحی آکوستیکباز
وزن370 گرم
طول کابل3 متر – 1.1 متر
فرکانس40000 – 5 هرتز
حساسیت102 دسی بل

نقاط قوت: محکم و راحت – وضوح نفس‌گیر

نقاط ضعف: فرورفتگی اندک بخش‌های میانی

شاید نام بیردینامیک به اندازه برادر آلمانی خود، سنهایزر، شناخته شده نباشد. این کمپانی سازنده برخی از بهترین هدفون های موزیک بازار است. محصولات بیردینامیک با کیفیت ساخت و وضوح صدای خود شناخته می‌‌شوند. شاید بتوان خوش‌ساخت‌ترین هدفون این شرکت را DT 1990 Pro دانست. این هدست، نسخه پشت‌باز مدل تحسین‌شده DT 1770 Pro است که با ظاهر زیبا و ارزش خوب، توجه علاقه‌مندان را به خود جلب کرد.

با این وجود، تفاوت‌هایی بین این دو از منظر کیفیت صدا وجود دارد. هدفون DT 1990 Pro با هدف استفاده در خانه یا استودیو به منظور تحلیل موزیک ساخته شده است. این هدست فاقد ویژگی نویز کنسلینگ بوده و صداهای محیطی در آن نفوذ می‌کنند. با این وجود، باز بودن پشت این هدست، فضای خوبی را در اختیار کاربر می‌گذارد. محدوده پخش این هدفون نیز بسیار گسترده بوده و شنوندگان می‌توانند به راحتی مکان پخش ساز‌ها را شناسایی کنند. اگر به دنبال بهترین هدفون برای موسیقی راک و سایر سبک‌ها هستید، این مدل برای شماست. بسیاری از آهنگسازان و مهندسین صدای مشهور دنیا از این هدفون برای انجام کارهای روزانه خود استفاده می‌کنند.

 

هدفون ادیز LCD-1

بهترین هدفون برای گوش دادن به موسیقی

خصوصیات فنیویژگی
طراحی آکوستیکباز
وزن250 گرم
طول کابل2.1 متر
فرکانس50000 – 10 هرتز
حساسیت99 دسی بل

نقاط قوت: صدای مستقیم و با جزییات – بسیار راحت – خوش‌ساخت

نقاط ضعف: خروج صدا از هدفون

کمپانی خوش‌نام اودیز با عرضه هدست‌های پشت‌باز خود، فناوری‌های هیجان‌انگیز حوزه هدفون‌ها را با قیمتی نسبتا پایین در اختیار مشتریان گداشته است. تا زمانی که محیط اطرافتان شلوغ نباشد، از کیفیت صدای جذاب این هدفون لذت خواهید برد. فارغ از خروج صدا از آن، هدفون مورد بحث نقطه ضعف خاصی نداشته و انتخابی عالی برای علاقه‌مندان به موسیقی است.

 

هدفون JBL Live 650BTNC

بهترین هدفون موسیقی

خصوصیات فنیویژگی
طراحی آکوستیکبسته
وزن249 گرم
طول کابل1.19 متر
فرکانس20 – 16 کیلوهرتز
حساسیت100 دسی بل

نقاط قوت: صدای پویا و محکم – پشتیبانی از دستیار گوگل و الکسا

نقاط ضعف: استفاده از درگاه مایکرو USB برای شارژ – نویز کنسلینگ می‌توانست بهتر باشد

اگر نگاهی به قیمت بهترین هدفون برای موسیقی بیاندازیم، با ارقام سرسام‌آوری روبرو خواهیم شد. در این میان، مدل مورد بحث از هدفون JBL را می‌تواند یکی از خوش‌قیمت‌ترین محصولات موجود در بازار دانست. این هدفون، با توجه به قیمت نسبتا پایین خود، کیفیت صدا، ساخت و ویژگی‌های بسیار جذابی را ارائه می‌دهد. علاوه بر این، نقاط ضعف ذکر شده چندان برجسته نبوده و تنها در مقایسه با بهترین هدفون مخصوص موسیقی به چشم خواهند آمد.

 

هدفون فوکال Stellia

بهترین هدفون های موسیقی

خصوصیات فنیویژگی
طراحی آکوستیکبسته
وزن435 گرم
طول کابل1.21 متر
فرکانس40000 – 5 هرتز
حساسیت106 دسی بل

نقاط قوت: صدای شگفت‌انگیز و دقیق – فضای پخش گسترده – راحت

نقاط ضعف: قیمت بسیار گران

شاید بتوان این مدل را بهترین هدفون برای موسیقی دانست. کیفیت صدای عالی در کنار فضای پخش عظیم، تجربه‌ای حیرت‌آور و کم‌نظیر از گوش‌سپردن به موسیقی را برای کاربران این محصول رقم خواهند زد. فناوری پیشرفته این هدفون در جداسازی فرکانس‌های مختلف، شما را متوجه کوچک‌ترین جزییات به کار رفته در آهنگ‌ها خواهد کرد. با این وجود، قیمت بسیار بالای این محصول از تبدیل آن به بهترین هدفون برای موسیقی جلوگیری می‌کند. قیمت این هدفون حدود 10 برابر بهترین هدفون 2019 یعنی مدل سونی WH-1000XM3s است.

 


بهترین هدفون های بی سیم برای موسیقی


بهترین هدفون برای موزیک

یکی از تاثیر‌گذارترین فناوری‌ها در حوزه هدفون‌ها را باید فناوری بی‌سیم بدانیم. در سال‌های گذشته، برخی از بهترین هدفون ها برای موسیقی با پشتیبانی از این تکنولوژی عرضه شده و توجه مشتریان را به خود جلب کرده‌اند. با ما همراه باشید تا به بهترین هدفون بی سیم برای موسیقی آشنا شویم.

 

هدفون سونی WH-1000XM3

Sony WH-1000XM3 / بهترین هدفون دنیا برای موسیقی راک کلاسیک ارزان استودیویی

خصوصیات فنیویژگی
طراحی آکوستیکبسته
وزن255 گرم
عمر باتری10 ساعت
محدوده بی‌سیم10 متر
پشتیبانی از NFCمی‌کند

نقاط قوت: کیفیت نویز کنسلینگ عالی – کیفیت صدای فوق‌العاده – عمر باطری 30 ساعته

نقاط ضعف: مشکلات متعدد در هنگام برقراری تماس تلفنی

یکی از بهترین و خوشساختترین هدفونها برای موسیقی را میتوان این مدل از برند سونی دانست. در حالت پیش فرض حجم صدای بیس این هدفون قابل توجه است. در صورت تمایل نیز می‌توانید میزان صدای بیس و صداهای دیگر را تنظیم کنید. بدین منظور باید از اپلیکیشن موبایل این هدفون یعنی Sony | Headphones Connect و اکولایزر آن استفاده کنید. این اپلیکیشن امکانات فراوانی برای تنظیمات اکولایزر، افکت‌ها، نویز کنسلینگ فعال، و حتی کدک‌های مربوط به موسیقی‌های با کیفیت بالا را در اختیار شما می‌گذارد.

اما گاهی ممکن است همه این امکانات و تنظیمات برای کاربران قابل استفاده یا مفید نباشد. برخی کاربران احتمالا در یادگیری کار با سونی WH-1000XM3 با دشواری مواجه می‌شوند. صفحه لمسی کنترل این هدفون به طور کلی بسیار خوب کار می‌کند، اما متاسفانه در محیط‌های با دمای پایین، دچار افت کارکرد اندکی می‌شود. این مساله می‌تواند کاربران ساکن در مناطق سردسیر را از خرید این هدفون منصرف سازد. اما اگر این موضوع برای شما ایرادی ندارد، هدفون سونی WH-1000XM3 یک انتخاب عالی خواهد بود.

هدفون بی‌سیم Bowers & Wilkins PX7

بهترین هدفون برای موزیک

خصوصیات فنیویژگی
طراحی آکوستیکبسته
وزن310 گرم
عمر باتری30 ساعت

نقاط قوت: کیفیت بسیار خوب صدا – عمر مناسب باتری – اتصال بلوتوث قدرتمند

نقاط ضعف: بسته‌نشدن گوشی‌ها

اگر به دنبال بهترین هدفون برای موسیقی گشته و تمایلی به خرید مدل‌های سیمی ندارید، هدست PX7 از شرکت Bowers & Wilkins انتخابی مناسب برای شما خواهد بود. ویژگی نویز کنسلینگ بسیار خوب در کنار کیفیت صدای بهبود یافته و طراحی جذاب، این مدل را به یکی از بهترین هدفون‌های موجود در بازار تبدیل می‌کنند.

 

هدفون فیلیپس PH805

بهترین هدست برای موزیک

خصوصیات فنیویژگی
طراحی آکوستیکبسته
عمر باتری30 ساعت
محدوده بی‌سیم10 متر

نقاط قوت: خوش‌ساخت – عمر خوب باتری – صدای محکم، کنترل‌شده و با جزییات

نقاط ضعف: ویژگی نویز کنسلینگ می‌توانست بهتر باشد

یکی دیگر از محصولات مقرون به صرفه موجود در بازار هدفون‌ها را می‌توان مدل PH805 شرکت فیلیپس دانست. این هدفون،‌ پشت‌بسته بوده و از بلوتوث نسل پنجم برای اتصال به وسایل بهره می‌گیرد. در نتیجه، کیفیت صدای نهایی بسیار خوب و رضایت‌بخش است. استفاده از یک باتری لیتیومی، عمر این هدست را به 30 ساعت افزایش می‌دهد. ویژگی نوز کنسلینگ آن نیز از طریق تعدادی میکروفون در کنار هر گوشی پیاده‌سازی می‌شود.

 

هدفون بی‌سیم سنهایزر Momentum

بهترین هدفون برای اهنگ

خصوصیات فنیویژگی
طراحی آکوستیکبسته
عمر باتری17 ساعت
پشتیبانی از NFCمی‌کند

نقاط قوت: کیفیت صدای تحسین‌برانگیز – طراحی جذاب

نقاط ضعف: عمر کم باتری – قیمت بالاتر نسبت به رقبا

اگر کیفیت صدا را مبنای انتخاب یک هدفون قرار دهیم، مدل Momentum از برند سنهایزر یکی از نامزدهای اصلی کسب لقب بهترین هدفون برای موسیقی خواهد بود. جزییات نفس‌گیر، بیس گرم و اوج‌های طبیعی صدای خروجی این هدست، تجربه‌ای به یاد ماندنی را برای کاربر رقم می‌زنند. قابلیت شخصی‌سازی ویژگی نویز کنسلینگ نیز به نوبه خود قابلیت جالبی است، هر چند با استانداردهای برندهایی چون سونی و باس فاصله دارد. علاوه بر این، عمر باطری Momentum نیز در مقابل مدل محبوب سونی رنگ می‌بازد.

 

هدفون سنهایزر PXC 550-II

بهترین هدفون موزیک

خصوصیات فنیویژگی
طراحی آکوستیکبسته
وزن227 گرم
عمر باتری20 ساعت
پشتیبانی از NFCنمی‌کند

نقاط قوت: صدای دل‌نشین – عمر خوب باتری – ظاهر لوکس و زیبا

نقاط ضعف: ناتوانی در پخش صدای زیر با کیفیت مناسب

کیفیت ساخت، عمر باتری و کیفیت صدای مدل PXC 550-II با بهترین هدفون‌‌های موجود در بازار برابری می‌کنند. علاوه بر این‌ها، ویژگی‌هایی چون پشتیبانی از آخرین فناوری بلوتوث و قابلیت‌های هوشمند بر جذابیت آن می‌افزایند. قیمت این مدل، نسبت به Momentum کمتر بوده و بدنه آن نیز کمی کوچک‌تر است.

 


سخن پایانی


بهترین هدفون 2019

در این مقاله با تعدادی از بهترین هدست‌های موجود در بازار آشنا شدیم. بهترین هندزفری برای موسیقی از نظر شما کدام است؟ دیدگاه‌هایتان را در پایین با ما به اشتراک بگذارید.

برای خرید انواع هدفون با قیمت ارزان و اورجینال اینجا مراجعه کنید
{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402