دانلود و نقد و بررسی سریال Watchmen ؛ خلاصه داستان و بازیگران

سریال نگهبانان
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

یکی از خوش‌ساخت‌ترین و بهترین آثار تلویزیونی سالهای گذشته، سریال Watchmen است. در این مطلب می‌توانید سریال نگهبانان را دانلود و جزییات مربوط به آن را مطالعه کنید.

سریال واچمن بر اساس یکی از بهترین کتاب‌های مصور تاریخ ساخته شده و ادامه‌ای بر داستان آن است. این مجموعه اثری از دیمون لیندلاف، خالق سریال The Leftovers و یکی از نویسندگان سریال Lost، بوده و نگاهی به مشکلات اجتماعی آمریکا دارد. در ادامه با سریال Watchmen 2019 آشنا می‌شویم.

سریال نگهبانان

آنچه در ادامه می‌خوانید:

 


داستان سریال Watchmen


بازیگران سریال Watchmen

همان‌طور که در ابتدای متن به آن اشاره شد، داستان سریال نگهبانان ادامه‌ای بر مجموعه کتاب‌های مصوری به همین نام است. این کتاب‌ها را می‌توان از سیاسی‌ترین و اجتماعی‌ترین آثار ادبی آمریکا دانست. شخصیت‌های اصلی آن اثر، گروهی از ابرقهرمانان بودند. از ویژگی‌های کمیک‌های واچمن می‌توان به شخصیت‌های خاکستری و چندلایه و اتمسفر تراژیک و گیرا اشاره کرد. داستان سریال واچمن حدود 34 سال پس از انتهای ماجراهای کتاب‌ها آغاز شده و بر چندین شخصیت تمرکز دارد. پس از کشته شدن میلیون‌ها نفر از ساکنین شهر نیویورک به دست ایدرین وایت یا اوزیماندیاس،‌ فعالیت ابرقهرمانان ممنوع اعلام شده و بخش اعظمی از آن‌ها دستگیر یا کشته می‌شوند.

همچنین بخوانید :

علاوه بر این، دکتر منهتن به عنوان قدرتمندترین ابرقهرمان دنیا نیز تصمیم به ترک زمین گرفته و از جوامع محو می‌شود. همچنین، مرگ شکوه‌مند رورشاک او را به اسوه‌ای برای مخالفان سیاست‌های دولت آمریکا تبدیل کرده است. گروهی از تروریست‌های نژادپرست، از ماسک این قهرمان به عنوان نماد خود استفاده می‌کنند. در طرف مقابل، ماموران پلیس نیز برای محافظت از خود ناچار به استفاده از نقاب‌هایی زردرنگ شده‌اند. تمرکز اصلی سریال Watchmen بر یکی از مامورین ویژه پلیس شهر تولسا به نام انجلا ایبار یا سیستر نایت است. وایت نیز اکنون در مکانی دور افتاده زندانی شده و در میان کلون‌هایی عجیب و خدمت‌گزار زندگی می‌کند. سیر روایی سریال Watchmen بسیار مناسب و جالب بوده و در طول داستان شاهد پیچش‌هایی دور از انتظار خواهید بود. علاوه بر این، حضور شخصیت‌های قدیمی کتاب‌های مصور واچمن در طول سریال، جذابیت قابل توجهی برای طرفداران آن‌ها خواهد داشت.

 


تریلر سریال نگهبانان


سریال واچمن از جنجالی‌ترین و بهترین محصولات تلویزیونی سال گذشته است. در این قسمت می‌توانید تریلر سریال Watchmen را تماشا کنید.

 

 


دانلود سریال واچمن


نخستین قسمت از سریال نگهبانان در تاریخ 20 اکتبر 2019 (28 مهر 1398) از شبکه HBO پخش شد. در ادامه می‌توانید جزییات قسمت‌های این اثر و امتیاز کاربران IMDB به آن‌ها را مشاهده کنید.

قسمتتصویرنام قسمتتاریخ پخشامتیاز IMDB
1سریال WatchmenIt’s Summer and We’re Running Out of Ice20 اکتبر 2019 (28 مهر 1398)7.9
2سریال نگهبانانMartial Feats of Comanche Horsemanship27 اکتبر 2019 (5 آبان 1398)8
3سریال واچمنShe Was Killed by Space Junk3 نوامبر 2019 (12 آبان 1398)8.5
4سریال WatchmenIf You Don’t Like My Story, Write Your Own10 نوامبر 2019 (19 آبان 1398)8.1
5سریال WatchmenLittle Fear of Lightning17 نوامبر 2019 (26 آبان 1398)9.1
6سریال WatchmenThis Extraordinary Being24 نوامبر 2019 (3 آذر 1398)9.2
7سریال WatchmenAn Almost Religious Awe1 دسامبر 2019 (10 آذر 1398)9
8سریال WatchmenA God Walks into Abar8 دسامبر 2019 (17 آذر 1398)9.5
9سریال WatchmenSee How They Fly15 دسامبر 2019 (24 آذر 1398)8.8

با استفاده از لینک‌های زیر، می‌توانید سریال Watchmen را دانلود کنید. کیفیت تمامی این قسمت‌ها Web-DL است.

سریال نگهبانان

دانلود سریال Watchmen – قسمت 1 – 1080p X265 / 720p X265 / 720p / 480p

دانلود سریال Watchmen – قسمت 2 – 1080p X265 / 720p X265 / 720p / 480p

دانلود سریال نگهبانان – قسمت 3 – 1080p X265 / 720p X265 / 720p / 480p

دانلود سریال Watchmen – قسمت 4 – 1080p X265 / 720p X265 / 720p / 480p

دانلود سریال Watchmen – قسمت 5 – 1080p X265 / 720p X265 / 720p / 480p

دانلود سریال Watchmen – قسمت 6 – 1080p X265 / 720p X265 / 720p / 480p

دانلود سریال واچمن – قسمت 7 – 1080p X265 / 720p X265 / 720p / 480p

دانلود سریال Watchmen – قسمت 8 – 1080p X265 / 720p X265 / 720p / 480p

دانلود سریال Watchmen – قسمت 9 – 1080p X265 / 720p X265 / 720p / 480p

 


بازیگران سریال واچمن


سریال واچمن

در سریال نگهبانان، رجینا کینگ در نقش آنجلا ایبار بازی می‌کند. آنجلا کارآگاه سابق اداره پلیس تالسا و مادر سه فرزند است. نیروهای پلیس باید ماسک‌هایی بزنند تا از خودشان در مقابل هجوم متعصبان دفاع کنند. اما ایبار باید از کودکانش هم مراقبت کند. شب‌ها آنجلا لباس مبدل می‌پوشد و با لقب سیستر نایت و سلاح‌های ابرقهرمانی‌اش به مبارزه با خلافکاران می‌پردازد. جین اسمارت، ستاره سریال‌های Fargo و Legion، نقش سیلک اسپکتر را بازی می‌کند. سیلک اسپکتر قهرمانی است که لباسی با ترکیب رنگ‌های زرد و مشکی می‌پوشد. در لیست بازیگران مشهور سریال Watchmen نام جرمی آیرونز (Jeremy Irons) هم دیده می‌شود. آیرونز نقش اوزیماندیاس را بازی می‌کند. اوزیماندیاس یکی از پیچیده‌ترین و جذاب‌ترین شخصیتهای واچمن است. این نابغه میلیاردر در دهه 80 میلادی صلح جهانی را میسر کرد؛ صلحی كه نتيجه مرگ سه میلیون نفر بود.

بازیگران سریال Watchmen

از دیگر بازیگران این سریال می‌توان به دان جانسون اشاره کرد. جانسون وظیفه به تصویر کشیدن جاد کراوفورد، رئیس پلیس تالسا، را بر عهده دارد. همچنین تیم بلیک نلسون نقش کارآگاهی به نام لوکینگ گلس را ایفا می‌کند. لوئیس گوست جونیور در نقش ویل ریوز در این سریال حضور دارد و در لحظات اولیه سریال دیده می‌شود. یحیی عبدالمتین که اخیرا در سریال Black Mirror‌ و فیلم سینمایی Aquaman حضور داشته، در سریال Watchmen نقش کل ایبار را ایفا می‌کند. تام میسون در نقش آقای فیلیپز، سارا ویکرز در نقش خانم کروکشنکز، فرانسس فیشر در نقش جین کراوفورد و هانگ چاو در نقش لیدی تریو از دیگر بازیگران سریال Watchmen هستند.

بازیگران سریال Watchmen

 


نقد و بررسی سریال Watchmen


سریال واچمن

سریال Watchmen توجه مخاطبان و منتقدان زیادی را به خود جلب کرده است. این سریال در سایت متاکریتیک براساس 35 نقد، امتیاز 85 را گرفته است. 33 نقد از این 35 نقد مثبت و 2 نقد متوسط بوده‌اند. در این قسمت نگاهی به نقدهایی که از سریال واچمن توسط منتقدان مطرح جهان منتشر شده‌اند، خواهیم انداخت.

 

Time / جودی برمن: 100

این اثر حماسه‌ای تاثیرگذار و مبهوت‌کننده، استعاره‌ای قوی اما ظالمانه از روابط نژادی در آمریکا و وسیله‌ای برای نمایش یکی از بزرگ‌ترین بازیگران در بین هم‌نسلان خویش است. سریال Watchmen لیندلوف خلاصه‌ای زیرکانه از خطراتی بوده که جامعه درگیر با ابرقهرمانان را تهدید می‌کنند.

 

The Washington Post / هنک استوور: 100

سریال Watchmen یادآور عظیمی اهمیت HBO در حوزه تلویزیون است. این مجموعه با میزانی از دقت و تفکر ساخته شده که رقبای HBO (به خصوص نتفلیکس) به ندرت به آن دست می‌یابند. این الزامی است که همه به آن احتیاج دارند. بله، بعد از سریال Game of Thrones هنوز هم در HBO حیات پیدا می‌شود.

نقد و بررسی سریال Watchmen

 

Indiewire / بن تراورس: 100

در سریال نگهبانان گذشته و حال به یکدیگر نگاه می‌کنند و هیج کدام چیزی که می‌بینند را دوست ندارند. سریال Watchmen این سوال‌ها را مطرح می‌کند که چطور ما باید در زندگی پیش‌روی کنیم، چطور تکامل می‌یابیم، چطور در کنار هم با صلح زندگی می‌کنیم و چطور دوباره به یکدیگر اعتماد می کنیم. جواب ساده‌ای برای این سوال‌ها وجود ندارد. اما شما در حین تماشای سريال واچمن از ارزشمندی مفهوم جستجو برای پاسخ، شگفت‌زده خواهید شد.

 

Entertainment / دارن فرانیچ: 91

از لیندلوف و همکارانش برای این داستان اغراق‌آمیز با حس شوخ‌طبعی و احساسات شیرینش قدردانی می‌کنم. مانند سریال Lost، این مجموعه نيز یک داستان علمی-تخیلی بوده که با تئوری‌های رمزآلود پوشیده شده است. همچون سریال The Leftovers، این اثر به روشنی، داستان غم و اندوه مربوط به نسل‌ها را به تصوير كشيده و هرچه جلوتر می‌رود به تجربه‌ای ساختاری و عجیب می‌رسد.

 

Rolling Stone / آلن سپینوال: 90

سریال واچمن

سریال Watchmen (البته نه همه قسمت‌های آن) شگفت‌انگیز و هیجان‌انگیز است.

 

The Hollywood Reporter / تیم گودمن: 90

بگذارید بگوییم که سریال نگهبانان بسیار خلاقانه بوده و نویسندگی و بازیگری آن در بالاترین سطح ممکن قرار دارد. اگر فصل دومی در کار نباشد، سه قسمت آخر برای منطقی به نظر رسیدن داستان کلی این مجموعه، بسیار حیاتی هستند. سریال Watchmen قطعا یک اثر هنری ارزشمند است، اما نیاز به پایان قابل قبولی دارد.

 

The New York Times / جیمز پانیووزیک: 80

سریال Watchmen را می‌توان حرکتی بزرگ و بی‌پروا دانست. در این مجموعه این سوال مطرح می‌شود که کدام یک از این‌ها عجیب‌تر و بدتر است: آمریکایی که در آن برای خشونت تالسا پول می‌دهند و حتی یک قرن بعد از آن برایش می‌جنگند؟ یا آمریکایی که در آن زندگی می‌کنیم و آن را به سختی به یاد می‌آوریم؟ اگر سریال Watchmen بتواند از تعهدش نسبت به این ایده محافظت کند و آن را گسترش دهد، نه تنها یک سرگرمی بزرگ بلکه برنامه‌ای خواهد بود که با قدرت زیادی در آن سرمایه‌گذاری شده است. اما همانطور که پیرمردی دانا از دنیای کتاب مصور دیگری گفته، قدرت زیاد مسئولیت زیادی هم به همراه می‌آورد.

نقد و بررسی سریال Watchmen

 

CNN / برایان لاوری: 70

این سریال برای همراهی با بی‌رحمی‌های کامیکها، از هیجانی بی‌پرده و مستقیم استفاده می‌کند. به همین دلیل به نظر می‌رسد که سریال Watchmen از تاثيرگذاری خود لذت زیادی می‌برد. مانند سریال Westworld، هیچ چیز به سرعت حرکت نمی‌کند و ریتم وقایع سریال خیلی آرام‌تر از سرعت یک گلوله است.

 

Slant / استیون اسکایف: 63

هرچقدر هم که بررسی سیاست در سریال Watchmen جنجالی باشد، هنوز هم به طرز عجیبی کتاب منبع خود را رد کرده و بر ضد آن است.

 

Variety / دنیل دآداریو: 50

شخصیت رمزآلود، ثروتمند و قدرتمندی که توسط هونگ چاو بازی شده در کنار شخصیت جرمی آیرونز، زمان سریال Watchmen را با نجواهای شوم زیاد خود پر میکنند. جیمز ولک در نقش یک سناتور آمریکایی که به طور ترسناکی خوب است، هنرنمایی جذابی را ارائه می‌دهد. با اين وجود، اضافات اين‌چنينی باعث افت این سریال شده‌اند و بیننده را از هسته روایی آن دور می‌کنند؛ اضافاتی که محتوای داستان را به طور فزاینده‌ای سست می‌کنند.

نقد و بررسی سریال Watchmen

در این مقاله نگاهی به جزییات سریال Watchmen داشتیم؛ اثری قابل توجه و دغدغه‌مند که مشکلات اجتماعی آمریکا را هدف قرار می‌دهد. لازم به ذکر است که سریال Watchmen فصل 2 نخواهد داشت. نظر شما در مورد این مجموعه چیست؟ آیا آن را وارثی لایق بر مجموعه کتاب‌های مصور اصلی می‌دانید؟

 

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
دیدگاه کاربران1 دیدگاه
avatar
amir2424
.
19 فروردین 1399، 21:54
پاسخ
0
1
سریال خوبیه،از اونایی که رمزآلود و مبهم هستن،همش منتظر قسمت بعدی هستی تا بفهمی چی شد،من که خودم از قسمت ۴ یا ۵ به بعد تقریبا موضوع اومد دستم،در هر صورت HBO سریالاش عالیه،من واقعا لذت میبرم،از شما هم ممنون
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402