بهترین بازی های اسکی اندروید و iOS + لینک دانلود

بازی های اسکی ios
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

بازی اسکی برای اندروید و آیفون همیشه طرفداران خاص خودش را داشته‌ است؛ به همین خاطر برای آن دست از طرفداران، فهرستی از بهترین‌های بازی اسکی برای آیفون و اندروید را آماده کرده‌ایم. با ما همراه باشید.

برای آن دست از طرفداران ورزش‌های زمستانی که دنبال چند بازی خوب در سبک اسکی هستند، همیشه در گوگل پلی تعداد زیادی بازی ورزشی منتشر شده است، ولی در این مطلب ما می‌خواهیم راجع به ورزش اسکی حرف بزنیم و به 13 تا از بهترین‌های بازی اسکی برای اندروید و iOS اشاره کنیم تا شما هم بتوانید بازی موردعلاقه خود را انتخاب کرده و دانلود کنید. فهرست بازی‌ها به صورت تصادفی انتخاب شده و ترتیب خاصی ندارند. در لیست بهترین بازی های اسکی به نمونه های جدید و قدیمی بسیاری اشاره نموده ایم که میتوانید آنها را مستقیما از سایت دریافت کنید.

بازی اسکی برای اندروید

فهرست مطالب


بهترین بازی اسکی برای اندروید و آیفون


برای تهیه لیست بهترین بازی اسکی فاکتور های مختلفی را مدنظر داشته ایم که در این خصوص بتوانیم بهترین مواردی که شبیه سازی بهتری به این ورزش دارند را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. اسکی یک ورزش دوست داشتنی و محبوب میان کاربران جهانی بوده است که در همین زمینه طبق نیاز کاربران لیستی از بهترین بازی های اسکی روی برف برای اندروید و آیفون را تهیه کرده ایم که به صورت مستقیم میتوانید هریک از بازی های موجود در لیست بهترین برنامه اسکی بازی گوشی را با لینک مستقیم از گوگل پلی و اپ استور دریافت کنید. باما همراه باشید.

بهترین بازی های اسکی روی برف Ski Safari 2

Ski Safari 2 / بازی اسکی

قیمت: رایگان

بازی شامل گیمپلی بسیار جذاب و مفرحی است که در آن شما در یک خط مسابقه قرار گرفته و باید از بهمن و دیگر نیروهای طبیعت فرار کرده و همچنین باید حرکات خود را با حیواناتی که بر سر راه قرار دارند همانگ کنید تا با نهایت سرعت به خط پایان برسید! علاوه بر این امکان بازی به صورت چند نفره فراهم شده که می‌توانید با دوستان و یا خانواده خود یک مسابقه مهیج را ترتیب دهید. بازی در سه لوکیشن هیجان‌انگیز از قبیل پارک ژوراسیک اجرا شده که در آن شاهد ماموت‌ها و دایناسورهایی از زمان انکیلوسوروس خواهید بود. این عنوان جزو محبوب‌ترین بازی اسکی برای اندروید و آیفون محسوب می‌شود. این بازی اسکی روی برف با برخورداری از چالش های متعدد و متنوع توانسته گیم پلی خوبی را در راستای سرگرمی ارائه دهد که همین امر عامل مهمی بر محبوبیت بازی در گوگل پلی بوده است.

دانلود بازی اسکی سافاری Ski Safari 2 برای اندروید | iOS

بازی اسکی روی برف اندروید Ski Jump Challenge

Ski Jump Challenge / بازی اسکی

قیمت: رایگان

Ski Jump Challenge یک بازی ورزشی از استودیوی بازی‌سازی Simplicity Games است. پروفایل جامپر خود را ایجاد کنید و مهارت‌هایش را گسترش دهید و با 90 اسکی‌باز بر روی تپه‌ها رقابت کنید و مهارت‌های خود را در رقابت‌های مختلف نشان دهید. دوستان خود را در حالت چند نفره به چالش بکشید و با آن‌ها بازی کنید. همچنین می‌توانید تکنیک‌ها و مهارت‌های اسکی‌باز خود را ارتقا دهید و لباس‌های اسکی مختلف و کلاه و چوب اسکی جدید را باز کنید. پس اسکی‌باز خود را کنترل کنید و از روی تپه‌ها بپرید و به اسکی سواری در مناطق مختلف بپردازید و با امتیازاتی که کسب می‌کنید تپه‌ها و کشورهای مختلف را آنلاک کنید. اگر طرفدار ورزش‌های زمستانی هستید، پس این بازی را از دست ندهید. همچنین می‌توانید قبل از شرکت در هر رقابت آموزش ببینید تا مهارت‌هایتان بهبود یابند و آماده رقابت شوید. بازی Ski Jump Challenge یکی از عناوین برتر بازی اسکی برای آیفون و اندروید به حساب می‌آید.

دانلود بازی اسکی روی برف اندروید Ski Jump Challenge برای اندروید | آیفون

 

بهترین بازی های اسکی روی برف Ski Legends

Ski Legends / بازی اسکی روی برف اندروید

قیمت: رایگان

Ski Legends بازی جذاب و سرگرم‌کننده در سبک بازی‌های شبیه‌سازی و ورزشی است. در این بازی شما وارد دنیای برف و کوه‌های آلپ و اسکی بر روی برف خواهید شد و هیجانات آن را در مسابقات تجربه خواهید کرد. شما باید در مسابقات از روی قله‌های کوه رو به پایین پرتاب شوید و از میان پرچم‌های زده شده در میان راه رد شده و امتیاز کسب کنید تا به رکورد‌های بالایی دست پیدا کرده و به مراحل بعدی بازی بروید. شما در این بازی می‌توانید به صورت چند نفره مسابقه اسکی دهید و خود را به چالش بکشید. همچنین می‌توانید به صورت آنلاین دوستان خود را به بازی دعوت کرده و با آن‌ها مسابقه اسکی بدهید. این بازی سراسر هیجان، رقابت و آدرنالین است که می‌تواند ساعت‌های زیادی شما را سرگرم خود کند. محیط های زیبای این بازی میتواند به شما انگیزه بالایی برای حضور در رقابت ها بدهد که بدنیست بدانید برای اجرای بازی نیازی به پرداخت هزینه نخواهید داشت. این عنوان را نیز می‌توان جزو پرطرفدارترین بازی اسکی برای اندروید و iOS به حساب آورد.

دانلود بازی اسکی سواری Ski Legends برای اندروید | آیفون

 

بهترین برنامه اسکی بازی گوشی Stickman Ski Racer

Stickman Ski Racer / بازی اسکی سواری

قیمت: رایگان

در این بازی شما در نقش آدمک‌های معروف استیک من (مرد چسبی) قرار می‌گیرید و می‌بایستی که با پرش‌ها و فرودهای مهیج در بین کوه‌ها، قله‌ها، سراشیبی‌ها، پل‌ها، سطوح یخ زده و صخره‌های بسیار خطرناک اسکی کرده و تجربه بهترین بازی اسکی را در تلفن هوشمند خود به ارمغان بیاورید. تنوع بازی در مسیر‌های مختلف و متنوع، مراحل شب و روز، دامنه‌های خطرناک و بارش برف‌های سنگین در هنگام اسکی کردن از ویژگی‌های این عنوان است که علی رغم حجم بسیار کم خود، دارای گرافیکی عالی است. بودن شخصیت‌های مختلف در بازی با امکان شخصی‌سازی، یکی از نکات مثبت این بازی است. تنوع طلبی بالای مراحل سبب بوجود آمدن گیم پلی خوبی در این بازی استیکمن شده است که پیشنهاد میشود آنرا از دست ندهید.

دانلود بازی Stickman Ski Racer برای اندروید | آیفون

 

بهترین برنامه اسکی بازی گوشی Top Ski Racing

Top Ski Racing / بازی اسکی برای اندروید

بازی جذاب و استثثنایی اسکی که در بالاترین سطح برای شما به اجرا گذاشته خواهد شد به همراه گرافیکی بسیار مطلوب و همچنین قابلیت شرکت در مسابقات جهانی و بین‌المللی و رقابت با بهترین اسکی‌باز‌های دنیا در پیست‌هایی با استاندارد‌های جهانی است. می‌توانید آن را با دوستان خود بازی کنید تا ببینید چه کسی از همه سریع‌تر است. همچنین می‌توانید دوربین بازی را از اول شخص به سوم شخص یا پشت اسکی‌باز ببرید که به مخاطب کمک کند تا بتواند دیدِ بهتری به مسیر داشته باشد. فارغ از موارد ذکر شده باید گفت که ماهیت مسابقه ای و هیجان انگیز این بازی میتواند فرصت تازه ای برای کسب تجربه ای نوین در سبک اسکی را به شما بدهد.

دانلود بازی اسکی سواری Top Ski Racing برای اندروید | iOS

 

بهترین برنامه اسکی بازی گوشی Snowboard Party 2

Snowboard Party 2 / بازی اسکی برای اندروید

قیمت: رایگان

شما می‌توانید در این بازی حالات مسابقه‌ای واقعی را تجربه کرده و برای افزایش مهارت در 21 مکان منحصربه‌فرد تمرین کنید. با امیدواری کامل به برد اسکی خود و بهبود مهارت‌ها می‌توانید با جمع‌آوری بیشترین امتیاز به برنده مبارزات سرسخت اسنوبورد تبدیل شوید. تمام کردن بیش از 150 مرحله و رسیدن به موفقیت‌های مختلف، کسب کردن تجربه و ارتقا وسایل خود و معروف شدن در بین مردم جهان، شخصی‌سازی بازیکن خود در لباس‌های مختلف، ارتقا تخته خود برای بهتر بازی کردن در مسابقات، انتخاب اسکیت خود در بین 50 اسکیت مختلف از ویژگی‌های این عنوان هستند. بازی Snowboard Party 2 جزو پرطرفدارترین بازی اسکی برای اندروید و iOS محسوب می‌شود. همانطور که شاهد بودید این بازی میزبان مزیت های بسیاری است که پیشنهاد میشود از کنار آن ساده عبور نکنید.

دانلود بازی اسکی Snowboard Party 2 برای اندروید | iOS

 

بهترین برنامه اسکی بازی گوشی Skiing Yeti Mountain

Skiing Yeti Mountain / بازی اسکی روی برف اندروید

قیمت: رایگان

در بازی اسکی سرگرم‌کننده Skiing Yeti Mountain در صدها مرحله مختلف اسکی کنید و به دنبال Yeti گریزان بروید. در میان درختان مارپیچ بروید، بر روی یخ‌ها سر بخورید، از صخره‌ها پایین بپرید و با مجموعه‌ای از شخصیت‌های محلی عجیب و غریب آشنا شوید. ماجرای بازی از جایی شروع می‌شود که شما در یک منطقه زیبا و کوچک مشغول زندگی روزمره خود هستید. ناگهان یک خبر خوب به دستتان می‌رسد مبنی بر این که قرار است یک مسابقه بی‌نظیر برگزار شود. حالا شما باید به عنوان شرکت‌کننده در بازی نقش‌آفرینی کنید. یک اسکیت در اختیار دارید که با استفاده از آن باید از میان برف‌ها با نهایت سرعت عبور کنید و موانع مختلف را پشت سر بگذارید. در هر سطح از بازی موانع جدی‌تر می‌شوند و همه چیز به سرعت عمل بالای شما وابسته است. بیش از پنج سطح مختلف درون بازی قرار گرفته است که هر کدام به نوبه خود بی‌نظیر طراحی شده‌اند. همین عوامل سبب کسب امتیاز بالا در گوگل پلی شده است که میتوان گفت این بازی از بهترین بازی های اسکی سواری اندروید بشمار میرود.

دانلود بازی اسکی سواری Skiing Yeti Mountain برای اندروید | iOS

 

بهترین برنامه اسکی بازی گوشی Alto’s Adventure

Alto's Adventure / بازی اسکی سواری

قیمت: رایگان

بازی Alto’s Adventure توسط تیم بازی‌‌سازی سه نفره‌ Snowman تولید شده است. در این بازی شاید با نوآوری‌ها و تجربه‌های خارق‌العاده‌ گیم‌پلی روبرو نشوید و شاید تعداد بیشماری بازی مشابه و هم‌سبک قبلا بازی کرده باشید، اما وقتی بازی را برای اولین بار اجرا می‌کنید و با فضای آن آشنا می‌شوید، دلیل محبوب بودن آن را به خوبی می‌توانید حس کنید. این بازی را به دلیل زیبایی بی‌حد و مرز و طراحی فوق‌العاده بی‌نظیر آن می‌توان یک اثر هنری در عرصه بازی‌های موبایلی در نظر گرفت و البته همین طراحی خوب و قرار داشتن همه چیز در جای مناسب خودش دلیل محبوبیت و مورد توجه قرار گرفتن Alto’s Adventure است.

Alto یک چوپان جوان است که طرفدار دو آتشه‌ اسکی روی برف است. او در کوهستان‌های آمریکای جنوبی زندگی می‌کند و در بالای یک کوه حیوانات خود را که شامل شتر‌های بی‌کوهان است نگهداری می‌کند. این حیوانات به طور اتفاقی از محل زندگی خود دور شده‌اند و این وظیفه‌ Alto است که آن‌ها را به آغل بازگرداند. بازی Alto’s Adventure جزو محبوب‌ترین و پرطرفدارترین بازی اسکی iOS و اندروید به حساب می‌آید.

 

دانلود بازی اسکی Alto’s Adventure برای اندروید | آیفون

 

بازی اسکی سواری Playman Winter Games

Playman Winter Games / بازی اسکی

قیمت: رایگان

در این بازی 12 ورزشکار برتر ورزش‌های زمستانی به صورت کاملا طبیعی طراحی شده‌اند و شما کارکتر موردعلاقتان را از بین آن‌ها انتخاب می‌کنید و در قالب شخصیت او وارد بازی می‌شوید. مدل‌های مختلف بازی از ویژگی‌های برتر Playman: Winter Games محسوب می‌شود. در این بازی 5 تیپ ورزش از جمله اسکیت و اسکی آزاد طراحی شده است. از دیگر مشخصه‌های چشمگیر بازی رقابت‌های زمستانی، قابلیت بازی به صورت چندنفره است؛ شما می‌توانید با تعدادی از دوستان خود به رقابت بپردازید و مهارت‌های خودتان را در این بازی به رخ آن‌ها بکشید. دنیای زمستانی و زیبای این بازی میتواند جذابیت های ظاهری و بصری بسیاری را در اختیار شما قرار دهد.

دانلود بازی اسکی سواری Playman Winter Games برای اندروید | آیفون

بهترین بازی اسکی روی برف Ski Champion

بهترین بازی های اسکی برای اندروید و iOS + لینک دانلود

Ski Champion یک بازی معمولی اسکی بوده است که هد شما در این گیم پشت سر گذاشتن چالش های اولیه برای رسیدن به مسابقات جهانی بوده است که این مسیر در ابتدا آسان بوده که با پشت سرگذاشتن آنها با گیم پلی دشوارتری مواجه خوا هید شد. تعداد کثیری از مسیرهای اسکی در پیش روی شما قرار خواهد داشت که براساس دانش خود باید آنها را به اتمام رسانید. این بازی شبیه سازی از کنترلر آسانی برخوردار نبوده است که در این شرایط باید حواستان به تمامی بخش های بازی باشد.  تسلط به بازی Ski Champion کارسختی بوده که این مورد از اصلی ترین مزایای بازی بشمار میرود زیرا قرار است با یک گیم پلی سخت سروکار داشته باشید. بازی بطور رایگان عرضه شده است اما شامل خرید های درون برنامه ای بوده که از فروشگاه میتوانید اقلام مختلفی را خریداری کنید. لینک دانلود این بازی در ادامه برای شما عزیزان قرار گرفته است.

بازیهای اسکی روی برف موبایل Ski Champion برای اندروید

بهترین بازی اسکی ویندوز Sky Freestyle Mountain

بهترین بازی اسکی ویندوز Sky Freestyle Mountain

Sky Freestyle Mountain در میان بهترین بازی های شبیه سازی اسکی گزینه خوبی برای سرگرمی بوده است که اگر نگاه دقیقی به تصویر بازی داشته باشید متوجه ویژگی و مزایای بسیار آن خواهید شد که برای برنده شدن باید حواستان به بخش های مختلفی از بازی باشد. این بازی را یک گزینه عالی درنظر بگیرید زیرا براساس ترفند هایی که در اختیارتان قرار گرفته است باید کسب امتیاز کنید و از رقبا سبقت بگیرید. برای حضور در مسابقات 4 مسیر کوهستانی درنظر گرفته شده است که اگر بخواهید وارد چالش های حرفه ای شوید باید از سد 15 رمپ عبور نمایید.

در مسیر های بازی Sky Freestyle Mountain جعبه و سرگرمی های خوبی قرار دارد که با بدست آوردن آنها میتوانید اقلامی را از سمت بازی دریافت کنید. با پشت سر گذاشتن هرمرحله از بازی امتیاز و پاداشی برای شما درنظر گرفته میشود که با جمع آوری آنها میتوانید شخصیت خود را ارتقاء دهید و یا بدنبال سفارشی سازی بازی از بخش های مختلف باشید. دکمه های لمسی عالی بازی اجازه انجام حرکات مختلفی را به شما در طول بازی خواهد داد. لینک دانلود این بازی در ادامه برای شما عزیزان قرار گرفته است.

بازی های اسکیت روی برف گوشی Sky Freestyle Mountain برای اندروید

Ski Fleet از بهترین بازی های اسکی اندروید

بازی اسکی روی برف قدیمی Ski Fleet

Ski Fleet یک بازی کارتونی و دوست داشتنی از استودیو Nanico Studio بوده است که با درنظر گرتن ویژگی های بسیار در بازی توانسته سیل عظیمی از گیمرهایی که بدنبال سرگرمی هستند را به سمت خود جذب نماید. این بازی اندرویدی در گوگل پلی بیش از 500 هزار بار دانلود شده است که از این مقدار امتیاز 4.7 بازگو کننده کیفیت بالای آن بوده است. حضور شخصیت های کارتونی و دوست داشتنی را میتوان یک عنصر کلیدی از محبوبیت بازی دانست که در ادامه سایر ویژگی های آنرا برای شما عزیزان بازگو خواهیم نمود.

Ski Fleet یک بازی جذاب دیگر در سبک اسکی بوده است که به اسکی آزاد معروف است. از تپه های موجود بازی باید عبور کنید و سکه هایی که برایتان درمسیر قرار گرفته است را جمع آوری نمایید. دقت داشته باشید که مسیر بازی همیشه پاکسازی نشده و گاهی اوقات با موانع مختلفی رو به رو خواهید شد. با جمع آوری سکه های بازی میتوانید بسیاری از بخش های بازی که قفل هستند را آزاد کنید. از اصلی ترین آنها میتوان به شخصیت ها و آیتم های کمکی اشاره داشت. اگر بدنبال بازی بیشتری در این سبک هستید در ادامه این مقاله باما همراه باشید.

بهترین بازی های اسکی روی برف لپتاپ Ski Fleet برای اندروید

بازی اسکی روی برف اندروید ZigZag Snow Ski

بازی اسکی روی برف اندروید ZigZag Snow Ski

ZigZag Snow Ski را میتوان آخرین بازی معرفی شده در این لیست دانست که شباهت بسیاری به بازی اسکی روی برف برای کامپیوتر نیز داشته است. این بازی دوست داشتنی به تازگی عرضه شده که میتوانید با نسل و سبک جدیدی از بازی های شبیه سازی اسکی سروکار داشته باشید. زیگ زاگ اسکی یک گزینه عالی و جذاب با چالش های متنوع بوده است که اینبار خبری از مسیر های ساده نخواهد بود و قرار است با گیم پلی دشواری سروکار داشته باشید که در ادامه به آن اشاره خواهیم داشت.

ZigZag Snow Ski در مسیر های پرتگاهی جریان خواهد داشت که در این میان باید حواستان به بخش های مختلفی از بازی باشد. تنها کاری که در این بازی باید انجام دهید تغییر مسیر مناسب و به موقع بوده است که در این زمینه میتوانید با لمش صفحه نمایش مسیر خود را به سمتی که مدنظر دارید تغییر دهید و از پرت شدن به دره جلوگیری نمایید. دانه های برف موجود در مسیر را جمع کنید که این موارد برای کسب امتیاز بیشتر مفید خواهند بود. مقاله مربوط به معرفی بهترین بازی های اسکی به پایان رسید که پیشنهاد میشود در این باره نصب خود را بیان کنید.

بهترین بازیهای اسکیت ZigZag Snow Ski برای اندروید


سخن پایانی


بطور کلی در این مقاله سعی کردیم تا شما را با بهترین‌های بازی اسکی برای اندروید و آیفون آشنا کنیم. 13 بازی در سبک اسکی روی برف اما با ویژگی‌های خاص و متنوع در این لیست آورده شد که هرکدام برتری‌های خاص خود را دارند؛ مخصوصا بازی Alto’s Adventure که با زیبایی‌های بصری خود، لذت تجربه این عنوان را چند برابر کرده است.

نظر شما درمورد این لیست چیست؟ فکر می‌کنید جای کدام بازی خالی است؟ نظرات و تجربیات خود را با ما در بخش نظرات در میان بگذارید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402