بهترین بازی های ترسناک اندروید و iOS + لینک دانلود

بازی های بسیار ترسناک اندروید
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

در این مقاله می‌خواهیم 12 بازی ترسناک اندروید را معرفی کنیم که در فهرست بهترین‌ها در این ژانر نیز قرار دارند. علاوه بر این لینک دانلود آن‌ها را نیز برایتان قرار می‌دهیم. برای آشنایی با لیست بهترین بازی های ترسناک اندروید و iOS باما در ادامه همراه باشید.

همه ما دوستان و آشنایان زیادی داریم که همیشه از تماشای فیلم‌ها و سریال‌های ترسناک لذت می‌برند. آن‌ها حتی ترجیح می‌دهند بازی‌هایی با ژانر ترسناک را انجام دهند. اگر شما نیز جزء این دسته از افراد هستید، این مقاله را از دست ندهید؛ زیرا در اینجا فهرستی از 10 بازی ترسناک اندروید را تهیه کرده‌ایم. همه بازی‌های موجود در فهرست برای نصب و حتی به‌روزرسانی رایگان هستند؛ اما ممکن است شامل برخی خریدهای درون برنامه‌ای باشند. این بازی‌ها، داستان‌های ترسناک و اسرارآمیزی را ارائه می‌دهند که بازیکنان را جذب خود می‌کنند. همچنین بسیاری از آن‌ها ماموریت، معما و وظایفی را ارائه می‌دهند تا بازی هیجان‌انگیزتر نیز شود.

فهرست مطالب

بهترین بازی های ترسناک اندروید و آیفون


اگر بدنبال لیستی از بازی ترسناک گوشی هستید باما همراه باشید که در ادامه بازی های خوبی را رایتان فراهم نموده ایم که این موارد جزو ترسناک ترین بازیهای موبایل بشمار میروند. لازم به ذکر است در لیست بازی های وحشتناک گوشی گزینه های جدیدی نیز وجود داشته که شاید تا به حال اسم آنها را هم نشنیده باشید. در لیست بهترین بازی های ترسناک اندروید و iOS برای شروع به 12 بازی برتر این حوزه پرداخته ایم که نباید آنها را ساده از دست دهید.

بازی Slayaway Camp بهترین بازی های ترسناک اندروید

بازی Slayaway Camp بهترین بازی های ترسناک اندروید

ویژگی‌های مهم بازی:

  • وجود معماهای پیچیده و نسبتا ترسناک
  • 3 جایزه چالش برانگیز برای موارد منحصر به فرد بازی
  • وجود مواردی نظیر تله ها ، پلیس ها ، تیم های SWAT ، مین های زمینی ، تلفن های چرخشی ، گربه ها و…
  • استعداد خود را با مینی بازی Faces of Killed آزمایش و پاداش کسب کنید

شاید در نگاه اول با دیدن بازی Slayaway Camp پیش خود بگویید که این محصول یک گیم پلی طنز را ارائه میدهد و ارتباطی با ترس و وحشت نداشته است. در پاسخ به سوالات و نظرات این چنینی باید بدانید که برخورداری از داستانی عالی سبب حضور بازی Slayaway Camp در این لیست شده است. شاید ترسناک ترین بازی اندروید نباشد ولی میتواند در لحظات بسیاری شمارا با چالش های متنوع همراه و وحشت را به دل شما راه دهد. طراحی پیکسلی و سندباکس مانند بازی میتواند فرصت خوبی برای شما باشد که از این بازی برای سرگرمی در دراز مدت استفاده کنید. باما در ادامه لیست بهترین بازی های ترسناک اندروید همراه باشید که قصد داریم به گزینه های بیشتر و بهتری اشاره داشته باشیم.

دانلود بازی Slayaway Camp برای اندروید و آیفون

بازی ترسناک گوشی The Eyes

بازی ترسناک گوشی

ویژگی‌های مهم:

  • نصب و به‌روزرسانی رایگان
  • هیولاها و ارواح شیطانی موجود در بازی دارای تصویرهای جذاب و وحشتناک هستند.
  • یکی از ترسناک‌ترین بازی‌ها با سورپرایزهای وحشتناک ناگهانی و گیم‌پلی اعتیادآور.
  • امکان استفاده متعدد از چشم جادویی را فراهم می‌کند تا بتوانید حقه‌های هیولا را با استفاده از آن مشاهده کنید.
  • گزینه‌های متنوعی از موسیقی را ارائه می‌دهد.

اگر عاشق ژانر ترسناک و خیالی هستید، می‌توانید بازی چشم‌ها، یکی از بهترین بازی‌های ترسناک برای اندروید را امتحان کنید. The Eyes واقعا یک بازی وحشتناک و یکی از پرمخاطب‌ترین بازی‌های ترسناک چندنفره است. این بازی ترسناک اندروید همچنین دارای کیفیت تصویر رضایت‌بخش و جلوه‌های صوتی عالی است که بازی را جذاب‌تر نیز می‌کند. در این بازی ترسناک شما باید قهرمان بازی را از دست ارواح شیطانی نجات دهید.

همانطور که از ویژگی های این بازی ترسناک گوشی مشخص است در طول یک خط داستانی عالی باید با هیولا و نیروهای شیطانی مبارزه کنید. نبردهای جذاب بسیاری برایتان درنظر گرفته شده است که این مورد سبب شده تا گیم پلی خوب و اعتیادآوری در بازی پدیدار شود که برای پایان دادن به آنها باید از سد مشکلات و نیروهای اهریمنی بسیاری عبور کنید. لازم به ذکر است گزینه های متنوعی در بخش طراحی و صداگذاری وجود داشته که میتواند نظر شمارا بطور مستقیم به خودش جذب نماید. در ادامه مقاله و بررسی بازی های بیشتر باما همراه باشید.

دانلود بازی The Eyes برای اندروید و iOS

 

بازی Evil Nun

بازی ترسناک آیفون

ویژگی‌های مهم:

  • گرافیک شگفت‌انگیز و وضوح تصویر عالی
  • جلوه صوتی وحشت‌آور
  • برای تکمیل مأموریت‌ها باید معماهایی را حل کنید.
  • برای نجات جان خود باید مخفی شوید و فرار کنید.

اگر به بازی‌های ترسناکی که در فضای مدرسه اتفاق می‌افتند علاقه‌مند هستید، خبر خوش این است که بازی ترسناک اندروید Evil Nun اینگونه است. تاکتیک‌های بازی وحشتناک اما معقولانه طراحی شده‌اند. هدف شما در این بازی ترسناک این است که قهرمان را از دست راهبه شرور نجات دهید. قسمت وحشتناک و البته جذاب بازی این است که راهبه می‌تواند هر صدایی که شما می‌شنوید را بشنود. بسیاری از کودکان گروگان نیز در این بازی ترسناک وجود دارند که شما باید آن‌ها را نیز نجات دهید.

در میان ترسناک ترین بازیهای موبایل نام بازی اویل نان به خوبی دیده شده است که در این میان میتوانید شاهد یک طراحی خیره کننده با ویژگی های بسیار باشید. اگر تصمیم دارید که در یک بازی ترسناک با صداگذاری عالی حضور داشته باشید این بازی گزینه خوبی خواهد بود که در این زمینه از جلوه های صوتی ویژه ای استفاده نموده که بی شک سبب وحشت شما در طول مراحل خواهد شد. در یک داستان شرور باید بدنبال حل معما و پازل های پیچیده ای باشید که به همین آسانی ها نمیتوان پاسخی برای آنها کسب نمود.

دانلود بازی Evil Nun برای اندروید و iOS

 

بازی ترسناک گوشی Horror Hospital 2

بازی ترسناک برای اندروید

ویژگی‌های مهم:

  • 2 داستان مختلف در یک بازی در اختیار شما قرار می‌گیرد.
  • کیفیت صدا و موسیقی بی‌نظیر که با داستان‌ها مطابقت دارند.
  • کیفیت تصویر شگفت‌انگیز و انیمیشن عالی
  • کاملاً شبیه یک بازی ماجراجویی است.
  • برای انجام بازی باید به اینترنت متصل شوید.

بازی ترسناک اندروید بعدی در فهرست پلازا، بازی بیمارستان ترسناک 2 (Horror Hospital 2) است. این در واقع نسخه دوم بازی Horror Hospital است؛ اما نسخه دوم محبوبیت بیشتری نسبت به نسخه اول در بین بازیکنان پیدا کرده است. در این بازی، شما باید در یک بیمارستان خالی از سکنه، از مرگ و بسیاری از روح‌های ماوراءالطبیعه فرار کنید. این بازی همچنین باعث می‌شود که شما درگیر داستان دیگری شوید که آن داستان یک دختر است که روح او تسخیر شده و در نزدیکی مرگ است؛ بنابراین شما باید او را نیز نجات دهید.

از دید کاربران بسیاری معمولا بازی های وحشتناک گوشی به اندازه ای شامل ترس نیستند که بتوانند گیمر را به استرس و دلهره وادار کنند. در این زمینه باید بیمارستان ترسناک 2 توانسته به تمام این افکار که علیه بازی های ترسناک گوشی شکل گرفته است پایان دهد. در یک خط داستانی تاریک و دارک باید بدنبال راهی برای فرار از است ارواح جدیدی باشید که حتی تا کنون آنها را ندیده اید. در این شرایط نیاز به تمرکز خواهید داشت که در شرایط آرام و زمانی که فکر میکنید در حال پیش روی هستید با مشکل و سد بزرگی مواجه خواهید شد که این ویژگی از اصلی ترین مزایای بازی بشمار میرود.

دانلود بازی Horror Hospital 2 برای اندروید و iOS

 

بازی ترسناک گوشی Slendrina: The Cellar

بازی ترسناک چند نفره برای اندروید

ویژگی‌های مهم:

  • شما باید برخی از کتاب‌های مفقود شده را در قلمرو اسلندرینا پیدا کنید.
  • برای باز کردن قفل برخی از درب‌ها باید کلید مخصوص آن را پیدا کنید.
  • صدای ترسناک و جذاب بازی تاثیر زیادی در گیرایی بازی دارد.
  • کیفیت تصویر و گرافیک رضایت‌بخش است.

اگر به دنبال بازی مأموریتی با تِم ترسناک هستید، بازی ترسناک اندروید اسلندرینا (Slendrina: The Cellar) کاملا گزینه مناسبی است. استراتژی‌های موجود در بازی دارای طراحی جذاب و معقولانه‌ای هستند. در این بازی ترسناک، اسلندرینا درواقع یک روح شرور است که دوست ندارد کسی در قلمرو او باشد و شما برای یک مأموریت به آنجا می‌روید. حالا باید از اسلندرینا و تاکتیک‌های وحشتناک او فرار کنید.

بازی Slendrina: The Cellar در میان بازی های ترسناک اندروید از ماموریت های بیشتری برخوردار بوده  است که امروزه از اصلی ترین ویژگی های این بازی میتوان به طراحی و خط داستانی آن اشاره داشت. در یک دنیای جدید و شهری جدید باید بدنبال راه هایی برای فرار باشید. بازکردن قفل درب ها با کلید مخصوصی انجام خواهد گرفت که پیدا نمودن کلید ها در دنیای این بازی بی شک کاری دشواری و دلهره آور خواهد بود زیرا نمیدانید که قرار است با چه چیزی رو به رو شوید.

دانلود بازی Slendrina: The Cellar برای اندروید و iOS

 

بازی ترسناک گوشی Granny

دانلود بازی ترسناک دیتا دار

ویژگی‌های مهم:

  • موسیقی متن شگفت‌انگیز بوده و  با جلوه‌های صوتی ترسناک همراه است.
  • کیفیت تصویر عالی و گرافیک خوب.
  • بازی در ابتدا آسان است، اما به مرور پیچیده می‌شود.
  • فضای بازی بسیار وحشت‌آور است.
  • یکی از ترسناک‌ترین بازی‌های اندرویدی است.

یک بازی ترسناک اندروید دیگر، بازی ترسناک مادربزرگ (Granny) است. ترکیب موسیقی متن و صداهای وحشتناک حین بازی به همراه داستان بازی حتما شما را به هیجان و البته وحشت می‌اندازد. با این حال، تاکتیک‌های بازی بسیار آسان و جالب هستند. شما باید بدون ایجاد صدایی پنهان شوید؛ در غیر این صورت، مادربزرگ وحشتناک و شرور شما را پیدا خواهد کرد.

بازی Garnny در میان بازی های ترسناک 2022 گوشی یک گزینه عالی بوده است که موسیقی متن عالی آن که از جلوه های صوتی ترسناک برخوردار بوده سبب خواهد شد تا گیم پلی سختی در اختیار گیمر قرار گیرد. این ویژگی در کنار طراحی زیبای بازی میتواند شمارا با گیم پلی خوبی مواجه کند که البته اگر از دوست داران بازی های ترسناک باشید این مورد برایتان خوب و سرگرم کننده خواهد بود در غیر این صورت در تمامی لحظات بازی با ترس و استرس همراه خواهید بود.

دانلود بازی Granny برای اندروید و iOS

 

بازی Zombie Hunter

بهترین بازی ترسناک اندروید

ویژگی‌های مهم:

  • ترسناک‌ترین فضا و صداهای وحشتناک را فراهم می‌کند.
  • ماموریت‌های مختلفی در این بازی خواهید داشت.
  • 12 نوع سلاح مختلف دارید و همچنین می‌توانید آن‌ها را به‌روز کنید.
  • دنیای وسیع‌تری برای کاوش فراهم می‌کند.
  • گرافیک بازی شگفت‌انگیز بوده که با کیفیت تصویر عالی همراه است.

اگر از آن دسته گیمرهایی هستید که به بازی‌های زامبی علاقه‌مندید، بازی ترسناک شکارچی زامبی (Zombie Hunter) را به شما پیشنهاد می‌کنیم که یک بازی ترسناک اندروید عالی محسوب می‌شود. این یک بازی بقا است که در آن شما باید زامبی‌ها را بکشید تا دنیا را از دست آن‌ها نجات دهید. این بازی کاملا اعتیادآور، با جلوه مناسب صدا و فضای ترسناک است. استراتژی‌های بازی نیز جذاب و معقولانه هستند.

نابود کننده زامبی در لیست وحشتناک ترین بازیهای گوشی یکی از گزینه های عالی برای سرگرمی بوده است که در هر بروزرسانی این بازی میتوانید به سلاح و چالش های جدیدی برای مبارزه با زامبی ها دسترسی داشته باشید. بطور کلی 12 سلاح برایتان درنظر گرفته شده است که با دستیابی به آنها میتوانید به سراغ زامبی هایی بروید که تعدادشان چند صد برابر شما خواهد بود. کاوش در دنیای زامبی قطعا میتواند مشکلات بسیاری را برایتان به همراه داشته باشد.

دانلود بازی Zombie Hunter برای اندروید و iOS

 

بازی True Fear: Forsaken Souls I ترسناک ترین بازیهای موبایل

برترین بازی ترسناک اندروید

ویژگی‌های مهم:

  • بیش از 20 معما ارائه می‌دهد.
  • فضایی ترسناک با جلوه‌های صوتی وحشتناک دارد.
  • باید از اتاق‌های تاریک و اشیاء وحشتناک فرار کرده و دور شوید.
  • شما باید با 15 شخصیت مختلف درگیر شوید و داستان‌های آن‌ها را تجربه کنید.

یکی دیگر از ترسناک‌ترین بازی‌های فهرست پلازا، بازی ترسناک True Fear: Forsaken Souls I است. تاکتیک‌های موجود در بازی آسان، اما بسیار وحشتناک هستند. شما در این بازی ترسناک اندروید، در نقش فردی هستید که باید خواهر خود را نجات دهید و همچنین رمز و راز مرگ مادر خود را نیز فاش کنید. در عین حال، باید از تاریکی و ارواح شیطانی فرار کنید.

بازی True Fear: Forsaken Souls I شامل گیم پلی خوب و نسبتا کوتاهی بوده است اما کیفیت بالا در ساخت و وجود ویژگی های بسیار سبب شده تا این بازی بتواند مجوز حضور در لیست بازی های جدید آیفون و اندروید را کسب کند. در ساختار این بازی باید آمادگی رویارویی با هر چیزی را داشته باشید که بیش از 20 معما و 15 شخصیت در بازی تعبیه شده است که هریک از خط داستانی مخصوصی برخوردار هستند و این مورد اصلی ترین دلیل برای حضور در این بازی ترسناک بوده است.

دانلود بازی True Fear: Forsaken Souls I برای اندروید و iOS

 

بازی ترسناک House of Slendarina بهترین بازی های ترسناک اندروید

ده بازی ترسناک اندروید

ویژگی‌های مهم:

  • پازل‌هایی برای حل کردن در بازی وجود دارند که از این طریق می‌توانید چیزهای جدیدی را که قفل شده‌اند باز کنید.
  • در ابتدا به نظر می‌رسد که بازی آسان است؛ اما به مرور سخت‌تر می‌شود.
  • استراتژی‌های گسترده‌ای در این بازی ارائه می‌شوند.

بازی ترسناک اندروید بعدی، خانه اسلندرینا (House of Slendarina) است که یکی از بازی‌های محبوب ترسناک و رایگان به شمار می‌رود. این بازی همچنین با وضوح تصویر عالی و جلوه‌های صوتی وحشتناک ترکیب شده است. در این بازی، شما باید اسلندرینا را پیدا کنید و بسیاری از موقعیت‌های ترسناک را نیز کشف کنید. تاکتیک‌ها آسان، اما جذاب هستند.

اگر House of Slendarina را به عنوان ترسناک ترین بازی ios و اندروید انتخاب کنیم بی شک سروصدای بسیاری در این زمینه برپا خواهد شد. اما اگر نگاهی به مشخصات و ویژگی های مهم این بازی داشته باشید متوجه خواهید شد که استفاده از پازل های متنوع در یک خط داستانی ترسناک میتواند شمارا با چالش های بسیاری مواجه کند. اصلی ترین هدفی که در بازی House of Slendarina باید دنبال کنید استراتژی فرار از مشکلات بوده است زیرا گیم پلی و مراحل بازی رفته رفته سخت تر خواهد شد.

دانلود بازی House of Slendarina برای اندروید و iOS

 

بازی Sinister Edge: 3D Horror Game ترسناک ترین بازیهای موبایل

بازی های ترسناک اندروید

ویژگی‌های مهم:

  • گرافیکی سه‌بعدی و کیفیت فیلم عالی است.
  • اتصال به اینترنت ضروری است.
  • جلوه‌های صوتی وحشتناک و جذاب.
  • پازل‌هایی در بازی باید انجام دهید تا قفل درب‌ها و امکانات مختلف را باز کنید.
  • شامل حالت کنترل ویژه VR است.

بازی ترسناک اندروید نهم در این فهرست، Sinister Edge: 3D Horror Game است که درواقع بازی برای بقاء است که در آن مجبورید به دنبال خانواده خود در منطقه وحشتناک و پر از ارواح شیطانی باشید. استراتژی‌های بازی شگفت‌انگیز هستند و خیلی زود می‌توانید آن‌ها را یاد بگیرید. علاوه براین، محیط وحشتناک بازی به زیبایی طراحی شده است. این بازی ترسناک گوشی همانطور که از نامش مشخص است از یک طراحی 3 بعدی برخوردار بوده که باید در دنیای مربوط به ارواح حضور پیدا کنید و اهدافی که بازی برایتان مشخص نموده است را به پایان برسانید.

دانلود بازی Sinister Edge: 3D Horror Game برای اندروید و iOS

 

بازی ترسناک گوشی Last day of Earth: Survival ترسناک ترین بازیهای موبایل

بازی خیلی ترسناک اندروید

ویژگی‌های مهم:

  • با جلوه صوتی و تصاویر عالی، فضای ترسناکی را ایجاد می‌کند.
  • گرافیک و انیمیشن سه‌بعدی عالی را ارائه می‌دهد.
  • سلاح‌های زیادی برای نجات نسل بشر از زامبی‌ها در اختیار شما قرار می‌گیرد.

این بازی در سال 2027 اتفاق می‌افتد؛ زمانی که یک عفونت خطرناک گسترش یافته است و انسان را به زامبی تبدیل می‌کند. اکنون فقط چند انسان زنده هستند و شما یکی از آن‌ها هستید. وظیفه‌ای که به شما داده می‌شود این است که جهان را از نابودی نجات دهید؛ زیرا نژاد بشر در حال نابودی است. در میان ترسناک ترین بازیهای موبایل این بازی آخرین گزینه معرفی شده بوده است که کاوش در دنیای زامبی را به شکل کاملا جذابی برایتان به تصویر کشیده است که بی شک در تمامی مراحل آن با ترس و استرس همراه خواهید بود.

دانلود بازی Last day of Earth: Survival برای اندروید و iOS

بازی The Five Nights at Freddy’s series بهترین بازی های ترسناک گوشی

بازی The Five Nights at Freddy’s series بهترین بازی های ترسناک گوشی

ویژگی‌های مهم:

  • خشونت های بسیار در کنار گیم پلی عالی
  • طراحی دیدنی و حضور شخصیت های متنوع
  • خط داستانی کلیدی همراه با شخصیت های شرور

اگر خواهان یک بازی ترسناک از سمت حیوانات هستید باید بدانید که در این بازی حیوانات انیماترونیک خزنده بسیاری وجود داشته که میتوانند شمارا برای مدت زمان طولانی سرگرم کنند. تعادل و نظم جایی در این بازی نداشته است زیرا توسعه دهندگان بازی در تلاش بوده اند تا یکی از بهترین بازی های ترسناک گوشی را روانه بازار کنند. در حالی این بازی میزبان خشونت های بسیاری بوده که طراحی آن در سطح و اندازه مناسبی قرار داشته است و همین موضوع سبب شده تا به نوعی با بخش های بسیاری حتی سایه ها در مبارزه باشید. سایه هایی که SAW و Child’s Play در زیبایی‌شناسی بازی نقش مهمی داشته اند. در ادامه میتوانید با لینک دانلود بازی مواجه شوید.

بازی Oxenfree برترین بازیهای ترسناک موبایل

بازی The Five Nights at Freddy’s series بهترین بازی های ترسناک گوشی

ویژگی‌های مهم:

  • طراحی کارتونی مانند و دوست داشتنی
  • خط داستانی عالی و متمرکز بر ترس با ایده های نوین
  • حضور در مکان های نوظهور با موانع و چالش های استرس زا

گویی The Goonies و Stranger Things در این محصول ترکیب شده اند. این بازی با برخورداری از داستانی بسیار وحشتناک توانسته امتیاز بالایی را از سوی گیمرها کسب کند. داستان در خصوص گروهی از دوستان بوده که شکاف جدیدی در یک دنیای جدید پیدا میکنند. دنیایی که مملو از تاریکی بوده و همین موضوع سبب شده تا آنها راهی جز طی نمودن ماجراجویی و حل پازل های پیش رو نداشته باشند. این بازی فانتزی با الهام گیری از داستانی عالی و گیم پلی روان توانسته سود بسیار خوبی را برای توسعه دهنده به همراه داشته باشد که داستان آن در دهه 80 میلادی جریان داشته است. گیم پلی بازی قادر به سرگرم نمودن شما برای مدت زمان طولانی خواهد بود.

دانلود بازی Oxenfree برای اندروید

سخن پایانی

لیست مربوط به معرفی بازی های وحشتناک گوشی به پایان رسید که پیشنهاد میشود بازی های پیشنهاد ی خود را باما به اشتراک بگذارید. در این مقاله 10 بازی ترسناک اندروید را به شما معرفی کردیم. همچنین نکات خاص هر بازی و روند کلی آن‌ها گفته شد. می‌توانید یکی از این بازی‌ها را نصب کرده و نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
دیدگاه کاربران1 دیدگاه
avatar
امیرعلی حسینی
.
21 شهریور 1402، 01:47
پاسخ
1
2
خیلی خوبه
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402