بهترین بازی های دیزنی برای اندروید ، آیفون، کامپیوتر و کنسول

بهترین بازی های دیزنی لند
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

در این مقاله قصد داریم تا بهترین بازی ‌های دیزنی برای اندروید، آیفون، کامپیوتر و کنسول را برایتان معرفی کنیم. همچنین لینک دانلود بازی های دیزنی موبایل را برایتان قرار می‌دهیم. پس با پلازا همراه شوید.

دیزنی یک شرکت رسانه‌ای گسترده و بسیار محبوب از دوران گذشته تا به امروز است. این مجموعه که به خاطر کارتون‌هایش بسیار معروف است، شامل بازی‌های ویدیویی برگرفته از همان کارتون‌ها نیز می‌شود و در نتیجه برای طرفداران کارتون‌های دیزنی، این بازی‌ها بسیار جذاب و خاطره‌انگیز هستند. این بازی های پرنسس های دیزنی در دهه‌های گذشته بیشتر مخصوص کامپیوتر و کنسول های بازی بوده، اما امروزه بسیاری از این بازی‌ها برای پلتفرم موبایل اندروید و iOS نیز منتشر شده‌اند. اگر طرفدار کارتون‌های سبک دیزنی هستید، در زیر بهترین بازی های دیزنی لند را برایتان معرفی خواهیم کرد؛ پس این مقاله از پلازا را از دست ندهید.

فهرست مطالب

بهترین بازی های دیزنی برای اندروید و آیفون

اکثر بازی های دیزنی بسیار ساده هستند و شامل بازی‌هایی مانند Star Wars و Marvel می‌شوند. با این حال در بین این بازی‌ها، تعدادی بازی عالی برای پلتفرم موبایل با شخصیت‌های مورد علاقه دیزنی شما وجود دارند که در اینجا آن‌ها را معرفی می‌کنیم. کمپانی دیزنی نه تنها در سبک انیمیشن سازی بلکه بازی سازی نیز ورود نموده است که در میان شاهد گزینه های خوب بسیاری هستیم. این مقاله مربوط به معرفی بهترین بازی های دیزنی برای اندروید بوده است که پیشنهاد میشود باما همراه باشید.

بازی Disney Crossy Road

بازی های دیزنی اندروید

Disney Crossy Road یک نسخه دیزنی از بازی بسیار محبوب Crossy Road محسوب می‌شود که بسیار شبیه به بازی قدیمی Frogger است. در اینجا بازیکنان باید یک شخصیت را از موانعی همچون جاده‌ها، رودها و… عبور دهند. هدف بازی این است که این مسیر پیش‌رو را تا آنجا که ممکن است ادامه دهید، بدون اینکه در آب بیفتید و یا با موانعی برخورد کنید. این نسخه از بازی دارای بیش از 100 شخصیت دیزنی است، از جمله ربات باز لایتیر و راپونزل. بازی با گرافیک‌های رنگارنگ و کنترل ساده همراه است و این باعث می‌شود که برای کودکان نیز در کنار بزرگسالان لذت‌بخش باشد. جذابیت های ساختاری این محصول سبب شده است تا گیمرهای بسیاری در سرتاسر جهان در آن حضور داشته باشند که این بازی در فهرست بهترین بازی های دیزنی برای اندروید رتبه نخست را کسب نموده است.

دانلود بازی Disney Crossy Road برای اندروید و iOS

بازی Disney Magic Kingdoms

بازی های دیزنی اندروید

Disney Magic Kingdoms یکی از بازی های دیزنی شبیه‌ساز ساخت‌وساز شهری است. بازیکنان در اینجا اساساً دیزنی‌لند یا دنیای دیزنی خود را می‌سازند. شما می‌توانید پارک را به دلخواه خود تزئین کنید، بیش از 100 جاذبه مختلف بسازید و حتی شخصیت‌های دیزنی را نیز برای سرگرمی میهمانان استخدام کنید. این یک بازی گسترده با محتوای بسیار است؛ برای مثال در این بازی بیش از 150 کاراکتر از دنیای دیزنی وجود دارند. همچنین گفتنی است که بازی Disney Magic Kingdoms بسیار شبیه به بازی دهکده عصر یخ Gameloft است.

دانلود بازی Disney Magic Kingdoms برای اندروید و iOS

بازی Disney Heroes: Battle Mode

بازی های دیزنی دخترانه

Disney Heroes: Battle Mode یکی دیگر از بازی های دیزنی اندروید و iOS است که به سبک مبازره بوده و با برخی عناصر ماجراجویی همراه است. در اینجا، بازیکنان تیمی از شخصیت‌های دیزنی را جمع می‌کنند و از آن‌ها برای نبرد با شیاطین استفاده می‌کنند. این بازی شامل 25 قهرمان، مأموریت‌های اصلی و جانبی، محتوای داستانی و امکان ارتقا شخصیت‌ها است. این یک بازی نبرد Gacha (بازی به سبک نقش‌آفرینی ژاپنی کلاسیک) است؛ بنابراین اگر از طرفداران این سبک از بازی‌ها هستید، قطعا از این عنوان نیز لذت می‌برید. سبک قهرمانانه بازی این فرصت را به شما میدهد تا با جذابیت های بسیار خوبی مواجه باشید که در ادامه لینک دانلود بازی در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است.

دانلود بازی Disney Heroes: Battle Mode برای اندروید و iOS

بازی Marvel Future Fight

بازی های دیزنی دخترانه

Marvel Future Fight هم اکنون یکی از محبوب‌ترین بازی ‌های دیزنی و مارول است. این بازی نیز همانند بازی قبلی به سبک Gacha و نقش‌آفرینی است. بنابراین شما می‌توانید بیش از 170 کاراکتر مارول را از قسمت‌های مختلف Marvel-verse از جمله نگهبانان کهکشان، مدافعین، ایکس‌من، مرد عنکبوتی و… دور هم جمع کنید. مکانیک بازی ساده است؛ بنابراین بیشتر سرگرم‌کننده است تا یک بازی پیچیده. همچنین شامل یک حالت دونفره آنلاین نیز می‌شود.

دانلود بازی Marvel Future Fight برای اندروید و iOS

بازی Marvel Puzzle Quest

بازی های دیزنی موبایل

Marvel Puzzle Quest یکی دیگر از بازی‌های محبوب Marvel در بین بازی های دیزنی برای اندروید و iOS بوده و به سبک بازی‌های پازل و البته 3 نفره است. این بازی که در دنیای مارول تنظیم شده است، شامل 210 شخصیت جذاب می‌شود. در اینجا باید تیمی از قهرمانان دنیای مارول را تشکیل داده و سپس پازل‌های مختلفی را حل کنید. گفتنی است که هر یک از قهرمانان دارای توانایی‌های خاص خود هستند؛ در نتیجه با توجه به پازل، باید از قهرمانان مختلفی کمک بگیرید تا بتوانید آن پازل را حل کرده و به مرحله بعدی بروید و قهرمانان جدیدی را به گروه خود اضافه کنید.

دانلود بازی Marvel Puzzle Quest برای اندروید و iOS

بازی Star Wars: Galaxy of Heroes

بازی های دیزنی موبایل

بازی Star Wars: Galaxy of Heroes از محبوب‌ترین بازی‌های جنگ ستارگان برای پلتفرم موبایل است. این بازی بسیار شبیه به بازی Marvel Future Fight است. در نتیجه سبک این بازی نیز بر اساس نقش‌آفرینی است. شما در اینجا شخصیت‌های مختلفی را از عالم جنگ ستارگان دور هم جمع می‌کنید و با افراد شرور می‌جنگید. همچنین حالت آنلاین دونفره نیز در این بازی وجود دارد. در بازی Star Wars: Galaxy of Heroes چالش‌های روزانه و هفتگی را پیش‌رو خواهید داشت که باید با موفقیت از آن‌ها عبور کنید. جنگ ستارگان یکی از محبوب ترین بازی های دیزنی بوده است که قادر به سرگرم نمودن شما برای زمان های طولانی خواهد بود.

دانلود بازی Star Wars: Galaxy of Heroes برای اندروید و iOS

بازی Castle of Illusion

بهترین بازی های دیزنی لند

Castle of Illusion یکی از جالب‌ترین بازی ‌های دیزنی برای اندروید و iOS است. در اینجا شما باید پنج جهان را کشف ‌کنید و در مأموریت‌های مختلف، افراد شرور را شکست دهید. این بازی شامل عناصر اکشن و ماجراجویی مانند اکثر بازی‌های کلاسیک میکی‌موس می‌شود. شما همچنین چالش‌های مختلفی را در این بازی پیش‌رو خواهید داشت. در بازی قلعه خیالی میکی‌موس، شما خود را در جهانی خیالی با ماجراجویی‌های جادویی حس خواهید کرد که در کنار گرافیک فوق‌العاده بازی، بسیار برایتان دلچسب می‌شود.

دانلود بازی Castle of Illusion برای اندروید و iOS


بهترین بازی های دیزنی برای کامپیوتر


تنوع بازی‌های دیزنی برای کامپیوتر بسیار است و شامل بازی‌های ماجراجویی کلاسیک دهه 90 تا بازی‌های مدرن امروزی می‌شود. اگر به‌دنبال بازی های دیزنی برای کامپیوتر هستید، در اینجا ما بهترین بازی‌ها را برایتان معرفی می‌کنیم.

داستان Toy Story 3

بهترین بازی های دیزنی لند

داستان اسباب بازی 3 در طول تاریخ طولانی خود، یکی از محبوب‌ترین بازی ‌های دیزنی بوده است. اگرچه که نسخه‌های بازی داستان اسباب بازی 1 و 2 برای کامپیوتر ساخته نشدند و مخصوص کنسول بودند، اما جدیدترین نسخه این بازی یعنی داستان اسباب بازی 3 برای کامپیوتر منتشر شده و بسیار جذاب و هیجان‌انگیز است. داستان بازی بیشتر یک حالت خطی را پیش می‌گیرد و مأموریت‌های خاصی طراحی شده‌اند که شما باید با موفقیت آن‌ها را انجام دهید. در اینجا شخصیت‌های اصلی بازی وودی و باز لایتیر هستند و در کنار ماموریت‌های اصلی، مینی بازی‌های مختلفی نیز وجود دارند.

بازی The Lion King

بازی های دیزنی برای اندروید

The Lion King یکی دیگر از بازی های دیزنی است که بر اساس انیمیشن دیزنی با همین نام ساخته شده است. این بازی توسط Westwood Studios در سال 1994 منتشر شده و پس از این همه سال با آپدیت‌های جدید، همچنان در بین مخاطبان بسیار محبوب است. در اینجا بازیکنان از طریق رویدادهای فیلم، شخصیت اصلی سیمبا را کنترل می‌کنند و در طول بازی، از سنین کودکی تا بزرگسالی سیمبا را طی می‌کنند. در نیمه اول بازی، بازیکنان سیمبا را به عنوان یک توله کنترل می‌کنند که در درجه اول باید دشمنان را با پریدن روی آن‌ها و غرش کردن شکست دهد. همچنین یک سری پازل و معما را باید در طول مسیر حل کند. در نیمه دوم بازی، سیمبا به یک بزرگسال تبدیل شده و حرکات مختلف مبارزاتی به او اضافه می‌شود.

بازی Star Wars Jedi: Fallen Order

بازی های دیزنی برای اندروید

Star Wars Jedi: Fallen Order از جدیدترین و عالی‌ترین بازی‌های مدرن جنگ ستارگان است که شامل گرافیک نفس‌گیر و مبارزات عالی می‌شود. بازی جنگ ستارگان درواقع یکی از بهترین بازی های دیزنی به سبک اکشن و ماجراجویی است و تمرکز اصلی این بازی نیز نمایش جهان، پنج سال پس از سقوط جمهوری Galactic است. گفتنی است که بازی Fallen Order به شدت از بازی بتمن الهام گرفته است. در اینجا بازیکن در نقاطی از داستان، توانایی‌هایی کسب می‌کند و هر توانایی جدید امکان دسترسی به مناطق غیرقابل دسترسی را به آن‌ها می‌دهد و باعث ارتقا بازیکن می‌شود.

بازی Aladdin

بازی پرنسس های دیزنی در هالووین

یکی از محبوب‌ترین کارتون‌ها و بازی های دیزنی تمامی نسل‌ها قطعا بازی علاءالدین است. در اینجا بازیکن، شخصیت محبوب علاءالدین را در یک داستان مبتنی بر انیمیشن اصلی کنترل می‌کند. علاءالدین در این بازی قابلیت‌هایی همچون پرش، بالا رفتن از طناب و… را دارد. همچنین سلامت علاءالدین با دنباله‌ای از دود ناشی از لامپ جنی در گوشه بالا سمت چپ صفحه نمایش نشان داده می‌شود. هر زمان که علاءالدین توسط دشمن یا خطرات محیطی آسیب ببیند، دنباله دود کوتاه می‌شود. سلامتی علاءالدین را می‌توانید با جمع‌آوری قلب‌های آبی جنی پراکنده در سطوح مختلف احیا کنید.

بازی Disneyland Adventures

بازی پرنسس های دیزنی در هالووین

بی‌شک یکی از محبوب‌ترین بازی های دیزنی دخترانه، بازی ماجراهای دیزنی لند است. در این بازی شما تجربه بودن در دیزنی لند مشهور را حس خواهید کرد، بدون آنکه هزینه‌ای برای رفتن تا دیزنی لند بدهید. در این عنوان شما باید اسرار نهفته در دیزنی لند را کشف کنید و یک ماجراجویی هیجان‌انگیز را تجربه کنید. همچنین بازی ماجراهای دیزنی لند دارای مینی بازی‌هایی نیز هست. پس در کنار کشف اسرار، در پارک دیزنی لند نیز قدم بزنید و از بودن در آنجا لذت ببرید.


بازی های دیزنی برای PS4


در بخش سوم این مقاله قصد داریم تا بهترین بازی های دیزنی برای PS4 را معرفی کنیم. پس با ما همراه باشید تا درباره این بازی‌های محبوب و البته فوق‌العاده دیزنی بیشتر برایتان توضیح دهیم.

بازی Disney Universe

بازی های دیزنی اندروید

دیزنی یوونیورس یک بازی ویدئویی اکشن و ماجراجویی است که توسط استودیوی دیزنی در سال 2011 برای PS4 منتشر شده است. در اینجا می‌توانید در نقش یکی از شخصیت‌های دیزنی همچون علاءالدین، شیرشاه و… بازی کنید. بازی Disney Universe سه‌بعدی بوده و شبیه به بازی‌هایی مانند Super Mario 64، بازی Super Mario Galaxy و Sonic Unleashed است. در این بازی حداکثر چهار نفر می‌توانند به صورت آنلاین با هم ارتباط برقرار کرده و از طریق 6 جهان مختلف برای شکست دشمنان بازی کنند.

یک ویژگی منحصربه‌فرد بازی این است که دشمنان بطور مداوم سعی می‌کنند با ایجاد تله یا پنهان کردن آیتم‌های کلیدی، مانع پیشرفت بازیکنان شوند. جذابیت دیگر بازی این است که بازیکنان به 6 دنیا با ویژگی‌های کلاسیک و معاصر دیزنی سفر می‌کنند که شامل آلیس در سرزمین عجایب، دزدان دریایی کارائیب، شیرشاه، علاءالدین، وال ای و هیولاها می‌شود. همچنین بازیکنان می‌توانند 45 لباس مختلف شخصیت‌های دیزنی را به تن کنند.

بازی Kingdom Hearts

بازی پرنسس های دیزنی در مهمانی

بازی Kingdom Hearts یکی از بازی های دیزنی است که اخیرا در سال 2020 برای پلی‌استیشن 4 نیز منتشر شد. اگر به بازی‌های دیزنی کلاسیک و نیز بازی‌هایی به سبک نقش‌آفرینی علاقه دارید، پس بازی Kingdom Hearts کاملا گزینه مناسبی برایتان است. به طور کلی 12 نسخه از این بازی منتشر شده و همه دارای سبک استراتژیک هستند. جدیدترین نسخه این بازی نیز Kingdom Hearts 3 است. در این قسمت، کاراکترهای قدیمی و جدید دیزنی و نیز شخصیت‌های مثبت و منفی در کنار هم قرار دارند و نکته جالب اینکه شما در این بازی در دنیاهای مختلف سفر کرده و کاراکترهای مختلفی را نیز ملاقات می‌کنید.

بازی Star Wars Battlefront II

بازی های دیزنی اندروید

غیرممکن است که در فهرست بهترین بازی های دیزنی برای PS4، بازی جنگ ستارگان را قرار ندهیم. این بازی ویدیویی اکشن بوده و مبتنی بر داستان فیلم است. همچنین این نسخه، هفتمین سری از بازی‌های Star Wars است که در سال 2015 منتشر شد. همچنین در سال 2017 نیز نسخه پلی‌استیشن 4 آن وارد بازار شد. سبک اصلی بازی Star Wars Battlefront II تیراندازی سوم شخص و یا شخص اول است و بازی شامل حالت‌های تک نفره و چندنفره می‌شود. بازی Battlefront II به بازیکنان این امکان را می‌دهد تا از میان شخصیت‌های نمادین فیلم‌های جنگ ستارگان، کنترل چندین قهرمان و افراد شرور را بدست آورند و در نقش آن‌ها بازی کنند.

بازی Lego Marvel Super Heroes

بازی های دیزنی اندروید

Lego Marvel Super Heroes یک بازی ویدئویی اکشن و ماجراجویی با مضمون لگو برای PS4 است. این بازی دارای گیم‌پلی شبیه به سایر عناوین لگو مانند Lego Star Wars: The Complete Saga و Lego Batman 2: DC Super Heroes است. همچنین میان سکانس‌های مختلف اکشن و ماجراجویی بازی، سناریوهای حل پازل مختلفی را نیز خواهید داشت. در داستان این بازی، قهرمانان مختلفی از Marvel Universe به هم می‌پیوندند تا نقشه‌های دکتر دوم و لوکی را که با افراد شرور همکاری می‌کنند، خنثی کرده و زمین را نجات دهند.

سخن پایانی

در این مقاله بهترین بازی های دیزنی برای اندروید، iOS، کامپیوتر و نیز پلی‌استیشن 4 را معرفی کردیم. امیدواریم این مقاله برایتان مفید باشد. همچنین اگر بازی دیگری به سبک دیزنی می‌شناسید که در فهرست بالا قرار نگرفته است، خوشحال می‌شویم آن را برای تیم پلازا و خوانندگان مقاله معرفی کنید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402