راهنمای خرید ساندویچ ساز ؛ قیمت ساندویچ ساز در بازار ایران

راهنمای خرید ساندویچ ساز
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

امروزه به دلیل دغدغه‌های متنوع افراد گاهی لازم است که بتوان در کمترین زمان، غذایی آسان و لذیذ تدارک دید. تهیه ساندویچ یکی از این گزینه‌هاست. در این مقاله با راهنمای خرید ساندویچ ساز همراه شما هستیم.

برای خرید ساندویچ ساز مناسب ابتدا باید با ویژگی‌های مختلف آن آشنا شوید. آشنایی با مواردی از قبیل قیمت، جنس صفحات، جنس دستگیره، تعداد خانه‌های دستگاه و… به شما کمک می‌کند بهتر تصمیم بگیرید که کدام ساندویچ ساز موجود در بازار را بخرید. در این مطلب ابتدا با کارایی دستگاه ساندویچ ساز و انواع آن آشنا خواهید شد و در ادامه به نکاتی که در خرید ساندویچ ساز اهمیت دارند، خواهیم پرداخت و در انتها چند عدد از بهترین دستگاه های ساندویچ ساز را به شما معرفی خواهیم کرد. همراه پلازا باشید.

آنچه در ادامه می‌خوانید:

 


ساندویچ ساز چه کار می کند؟


ساندویچ ساز وسیله کوچکی است که به شما کمک می‌کند ساندویچ‌هایتان را با مواد دلخواه پر کرده و سپس آن‌ها را گریل، تُست یا داغ کنید. می‌توانید با استفاده از ساندویچ ساز، ساندویچ‌های مرغ، کلاب سبزیجات، ساندویچ‌های گریل شده و انواع دیگری از ساندویچ‌ها را امتحان کرده و درست کنید. البته فقط قرار نیست برای صبحانه از این دستگاه مفید استفاده کنید. هر زمان که گرسنه شدید، به سراغ دستگاه ساندویچ ساز خود رفته و غذایی لذیذ و آسان برای خود درست کنید.

خرید ساندویچ ساز

 


انواع ساندویچ ساز


برای خرید ساندویچ ساز ابتدا بهتر است نکات مهم در خرید آن را دانسته و با انواع آن آشنا شوید. به طور کلی دو نوع ساندویچ ساز وجود دارد: ساندویچ سازی که می‌توانید با استفاده از آن پنینی درست کنید و ساندویچ ساز چهارتایی مثلثی.

 

ساندویچ ساز پنینی ساز

با استفاده از این ساندویچ ساز می‌توانید ساندویچ‌های بسیار متنوعی درست کنید. کارایی اساسی این مدل ساندویچ ساز، گریل کردن است، اما می‌توانید از گزینه تُست هم استفاده کنید. در قسمت‌های بالا و پایین این مدل ساندویچ ساز صفحاتی تعبیه شده است و وقتی آن را ببندید، غذا را داغ می‌کند. البته می‌توانید با استفاده از این مدل ساندویچ ساز پنکیک، کباب، همبرگر و… هم درست کنید.

خرید ساندویچ ساز چند کاره

 

ساندویچ ساز چهارتایی مثلثی

این مدل ساندویچ ساز، مدل مرسوم‌تری محسوب می‌شود و چهار صفحه مربعی دارد که ساندویچ‌ها را به دو بخش تقسیم کرده و آن‌ها را گرم می‌کند. تنها کاری که لازم است انجام دهید این است که نان‌های تست خود را با مواد دلخواه پر کرده و آن‌ها را درون دستگاه ساندویچ ساز قرار دهید و در کمتر از ده دقیقه ساندویچ‌های خوشمزه خود را میل کنید.

 


نکاتی که هنگام خرید ساندویچ ساز باید بدانید


در این قسمت به نکات مهم در خرید ساندویچ ساز می‌پردازیم.

 

همچنین بخوانید :

اندازه

اندازه مناسب دستگاه ساندویچ ساز را انتخاب کنید. اگر اندازه کوچک ساندویچ ساز را بخرید، نمی‌توانید با استفاده از آن برای خانواده بیشتر از سه نفر غذا درست کنید. اگر اندازه بزرگ‌تری برای ساندویچ سازتان استفاده کنید، لازم است کمی بیشتر هزینه کنید، اما در عوض می‌توانید به راحتی برای تعداد افراد بیشتری ساندویچ درست کنید.

 

جنس صفحه

برای خرید ساندویچ ساز مناسب باید به جنس صفحه هم دقت کنید. محصولات ارزان‌تری در بازار وجود دارند که از جنس چدن هستند و اگر می‌خواهید ساندویچتان به سطح صفحه نچسبد، خرید این جنس گزینه مناسبی نیست. استفاده از صفحه‌های تفلونی بسیار ساده‌تر و تمیزتر است. قطعا هر چقدر جنس تفلون دستگاه بهتر باشد، مدت زمان کارایی آن هم بسیار بیشتر می‌شود. البته نکته دیگری هم که باید به آن توجه کنید این است که اگر جنس صفحه دستگاه ساندویچ ساز را به گونه‌ای انتخاب کنید که به راحتی تمیز شود، خیلی بیشتر راغب به استفاده از آن و درست کردن ساندویچ خواهید بود.

راهنمای خرید ساندویچ ساز

 

قیمت

یکی از نکات مهمی که باید راجع به خرید ساندویچ ساز بدانید این است که لزوما دستگاه ساندویچ ساز ارزان بهترین گزینه برای خرید نیست. خرید یک دستگاه ساندویچ ساز باکیفیت باعث می‌شود مدت زمان بسیار بیشتری از آن استفاده کرده و لذت درست کردن ساندویچ‌های خوشمزه برای اعضای خانواده خود را برای مدت زمانی طولانی‌تر تجربه کنید.

 

نوع دسته

برای خرید ساندویچ ساز باید به جنس دسته دستگاه نیز توجه کنید. سعی کنید دستگاهی تهیه کنید که به جای دسته پلاستیکی، دسته آهنی داشته باشد تا هنگام استفاده دسته‌ها نشکنند. شکسته شدن دسته‌ها باعث ایجاد مزاحمت در روند آشپزی‌تان خواهد شد.

 


بهترین دستگاه های ساندویچ ساز در بازار ایران + قیمت


ساندویچ سازهای بسیار متنوع و خوبی در بازار ایران وجود دارند که تصمیم داریم چند عدد از محبوب ترین آن‌ها را به شما معرفی کنیم. با ما همراه باشید.

 

ساندویچ ساز تامسون مدل TM-S650

راهنمای خرید ساندویچ ساز

  • قیمت فعلی : 548,000 تومان

ساندویچ ساز تامسون دارای چهار عدد خانه است. به همین دلیل اگر خانواده پرجمعیتی دارید، گزینه بسیار خوبی است؛ چون پس از داغ شدن ساندویچ‌ها در هر نوبت هشت عدد ساندویچ مثلثی در اختیار خواهید داشت. این مدل ساندویچ ساز دارای تابه نچسب است. همان طور که گفته شد این مزیت باعث استفاده ساده‌تر از آن می‌شود. هم‌چنین ساندویچ ساز تامسون دارای نشانگر LED است که به شما نشان می‌دهد چه زمانی ساندویچ‌هایی که تهیه کرده‌اید، آماده خوردن هستند. از امتیازهای دیگر این دستگاه می‌توان به دستگیره عایق حرارت و سیستم قطع خودکار آن اشاره کرد.

 

ساندویچ ساز گوسونیک مدل GSM-621W

خرید ساندویچ ساز چند کاره

  • قیمت فعلی : 410,000 تومان

ساندویچ ساز گوسونیک صفحه‌های نچسبی دارد که باعث می‌شود ساندویچ‌هایی که درست می‌کنید، به صفحه‌های آن نچسبد و در نتیجه بسیار راحت‌تر بتوانید از آن استفاده کنید. هم‌چنین از نکات مهمی که باید راجع به خرید ساندویچ ساز گوسونیک بدانید این است که این ساندویچ ساز دارای دو خانه برای تهیه ساندویچ است. هم‌چنین از نکات مثبت دیگری که راجع به آن وجود دارد نشانگر LED روی آن و داشتن دستگیره عایق حرارت است.

 

ساندویچ ساز کنوود مدل SM740

نکات مهم در خرید ساندویچ ساز

  • قیمت فعلی: 1,077,000 تومان

ساندویچ ساز کنوود چهار عدد خانه دارد؛ در نتیجه برای خانواده‌های پرجمعیت‌تر گزینه مناسب‌تری است. برای خرید ساندویچ ساز چندکاره کنوود باید بدانید که این مدل ساندویچ ساز هم از دستگیره عایق حرارت و صفحه‌های نچسب بهره می‌برد. البته این مدل ساندویچ ساز نشانگر LED ندارد. این دستگاه مجهز به دستگیره قفل شونده بوده و دارای دو صفحه جداگانه مربوط به گریل و ساندویچ ساز است.

 

گریل المپیا مدل OE-508

خرید ساندویچ ساز چند کاره

  • قیمت فعلی: 248,000 تومان
همچنین بخوانید :

گریل المپیا دو عدد خانه داشته و می‌توانید با استفاده از آن در هر نوبت چهار عدد ساندویچ مثلثی لذیذ و خوشمزه درست کنید. در راهنمای خرید ساندویچ ساز کنوود آمده است که این مدل ساندویچ ساز دارای تابه نچسب بوده و بدین وسیله آشپزی برای شما بسیار راحت‌تر می‌شود. هم‌چنین گریل المپیا دارای نشانگر LED و دستگیره عایق حرارت است. البته باید بدانید که این دستگاه صفحات جداشونده جداگانه ندارد.

 

ساندویج ساز کاراجا مدل کوک پلاس PRESTIGE

راهنمای خرید ساندویچ ساز

  • قیمت فعلی: 2,593,500

ساندویچ ساز چند کاره کاراجا چهار عدد خانه دارد. هم‌چنین جنس صفحات این دستگاه از جنس صفحات نچسب بوده و دستگیره عایق حرارت دارد. از امتیازات دیگری که ساندویچ ساز کاراجا داراست وجود صفحات جدا شونده و قابلیت باز شدن 180 درجه صفحات است. البته نبود نشانگر LED و سیستم قطع خودکار از نقاط ضعف این دستگاه محسوب می‌شوند.

 

ساندویچ ساز مکسی مدل SW-44

نکات مهم در خرید ساندویچ ساز

  • قیمت فعلی : 481900 تومان

یکی دیگر از دستگاه‌های مناسبی که در بازار وجود دارد، ساندویچ ساز مکسی است. از نکات مهم در خرید ساندویچ ساز مکسی وجود صفحه‌های تفلون و نچسب و دستگیره عایق حرارت آن است. هم چنین این دستگاه دارای نشانگر LED و سیستم قطع خودکار است. از مزیت‌های دیگر دستگاه ساندویچ ساز مکسی این است که قابلیت قرارگیری عمودی دارد.

راهنمای خرید ساندویچ ساز

در این مطلب شما را با چند عدد از بهترین و محبوب‌ترین دستگاه‌های ساندویچ ساز موجود در بازار آشنا کردیم. لطفا اگر شما هم ساندویچ ساز خوب دیگری می‌شناسید، در قسمت نظرات آن را به ما و دیگر خوانندگان معرفی کنید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402