راهنمای خرید بخارشوی | قیمت بهترین بخارشوهای بازار ایران

نحوه استفاده از بخارشوی
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

اگر به دنبال خرید بخارشوی خانگی هستید و نمی‌دانید برای خرید آن باید به چه نکاتی توجه کنید، می‌توانید از راهنمای خرید بخارشوی خانگی پلازا کمک بگیرید.

اگر می‌خواهید وسیله‌ای قادر به تمیز کردن بهتر سطوح از طریق روش‌های سالم‌تر و سازگار با محیط زیست داشته باشید، می‌توانید خرید بخارشوی خانگی را در فهرست خرید لوازم خانه خود قرار دهید. اگر به دنبال راهنمای خرید بخارشوی خوب هستید و یا می‌خواهید از بهترین مارک بخارشوی خانگی اطلاع پیدا کنید، می‌توانید از راهنمای خرید ما در این مقاله از پلازا استفاده کنید.

آنچه در ادامه می‌خوانید:

 


انواع بخارشوی خانگی


راهنمای خرید بخارشوی

بخارشوی خانگی وسیله‌ای است که برای تمیز کردن از بخار آب به جای مواد شیمیایی استفاده کرده و حتی در بعضی موارد تمیزکنندگی عمیق‌تری را به شما ارائه می‌دهد. طرز استفاده از بخارشوی خانگی آسان بوده و نیازی به استفاده از مواد خاصی ندارد.

قبل از خرید بخارشوی خانگی باید بدانید که بخارشوهای خانگی چهار نوع هستند که هر یک برای تمیز کردن سطوح و اشیاء خاصی استفاده می‌شوند. در این قسمت آنها را به شما معرفی می‌کنیم تا بتوانید بخارشوی مناسب خود را انتخاب کنید.

 

بخارشوی دستی

راهنمای خرید بخارشوی خوب

بخارشوی‌های دستی کوچک و قابل حمل بوده و قیمت پایین‌تری دارند، اما در عین حال نسبت به سایر انواع بخارشوی‌های خانگی قدرت کمتری برای تمیز کردن دارند. اندازه کوچک این نوع بخارشوی‌ها کار کردن با آنها را ساده‌تر کرده و جای دادن آنها میان وسایل خانه را تسهیل می‌کند. کوچک و قابل حمل بودن این بخارشوی‌ها آنها را برای از بین بردن لکه‌های کوچک، تمیز کردن پنجره‌ها، تمیز کردن گوشه‌ها و نقاطی که دسترسی به آنها سخت است مناسب می‌کند، اما برای تمیز کردن سطوح بزرگ باید به فکر خرید نوع دیگری از این محصولات باشید.

 

تی بخارشوی

بهترین مارک بخارشوی

تی بخارشوی‌ها مخصوصا برای تمیز کردن کف طراحی شده، ظاهری شبیه به دسته جارو برقی داشته، کار کردن با آنها راحت بوده و وزن سبکی نیز دارند. مخزن این نوع بخارشوی‌ها به دسته دستگاه متصل شده است. استفاده از تی بخارشوی‌ها نسبت به سایر انواع بخارشوی‌ها آسان‌تر بوده و تمیز کردن کف با استفاده از آنها بسیار به صرفه‌تر است.

قیمت تی بخارشوی‌ها مناسب بوده و کمی از بخارشوی‌های دستی بالاتر است. قیمت تی بخارشوی‌ها با توجه به برند، توان و وسایل جانبی ارائه شده متغیر است. با وجود همه اینها تی بخارشوی‌ها برای تمیز کردن گوشه‌ها و قسمت‌هایی که دسترسی به آنها سخت است مناسب نبوده، ممکن است برای استفاده روی فرش نیاز به وسیله‌ای جانبی داشته و برای تمیز کردن سطوح بزرگ نیاز به پر کردن مکرر مخزن آن باشد.

 

بخارشوی مخزن دار

طرز استفاده از بخارشوی

بخارشوی‌های مخزن دار از دو نوع دیگر، تی بخارشوی‌ها و بخارشوی‌های دستی بزرگ‌تر هستند و به خاطر اندازه بزرگشان جای بیشتری گرفته و شرایط حمل سخت‌تری دارند؛ با این حال برای تمیز کردن بسیار به صرفه‌تر هستند. اندازه بزرگ این بخارشوی‌ها به خاطر وجود مخزن آب آنهاست. وجود این مخزن به شما امکان تمیز کردن سطوح بزرگ را بدون نیاز به پر کردن مکرر مخزن می‌دهد. این نوع بخارشوی‌ها با وسایل جانبی بسیاری برای تمیز کردن سطوح مختلف همراه هستند. این وسایل شما را قادر می‌سازند تا از بخارشوی مخزن دار خود برای تمیز کردن کف، گوشه‌ها و حتی پرده‌ها و لباس‌ها استفاده کنید.

 

بخارشوی بخار خشک

نحوه استفاده از بخارشوی

بخارشوی‌های بخار خشک در ظاهر و عملکرد  و ارائه وسایل جانبی بسیار به بخارشوی‌های مخزن دار شبیه هستند و بسیاری از مزایای آنها را نیز در خود دارند.

بخارشوی بخار خشک امکان تمیز کردن سطوح و وسایل را از طریق گرمای بسیار بالایی که تولید می‌کند، فراهم می‌آورد؛ بنابراین تنها بخار آب برای تمیز کردن سطوح و اشیاء استفاده خواهد شد. در این روش سطوح و اشیای تمیز شده، خیس نشده و دارای نم نخواهند بود. این روش نه تنها روش بهتری برای تمیزکاری است، بلکه استقبال خریداران را نیز در پی داشته است؛ چراکه با استفاده از این مدل بخارشوی دیگر نیازی نیست برای خشک شدن کف صبر کنند.

 


راهنمای خرید بخارشوی خانگی؛ نکاتی که باید بدانید


خرید بخارشوی

اگر به تکنولوژی استفاده از دمای بالای بخار آب به جای مواد شیمیایی برای از بین بردن گرد و خاک و جرم موجود روی سطوح علاقه دارید، می‌توانید خرید بخارشوی خانگی را در نظر بگیرید. نحوه استفاده از بخارشوی خانگی پیچیدگی خاصی نداشته، برای از بین بردن لکه‌ها بسیار مناسب بوده و حتی در از بین بردن ساس نیز مؤثر خواهد بود.

اولین قدم برای خرید هر نوع وسیله شناخت نکات مهمی است که در خرید آن وسیله حتما به آن نیاز خواهید داشت. در این قسمت نکات مهم در خرید بخارشوی خانگی را به شما یادآور خواهیم شد.

 

اندازه و وزن

راهنمای خرید بخارشوی خانگی

بخارشوی‌ها در اندازه‌ها، اشکال و وزن‌های مختلفی تولید می‌شوند. بسته به مدل بخارشویی که خریداری می‌کنید، اندازه‌ها متفاوت خواهد بود. قبل از آنکه به سراغ خرید بخارشوی خانگی بروید، به اندازه و وزن مدل موردنظر خود توجه کنید. بعد باید انتخاب کنید که آیا با حمل بخارشوی‌های بزرگ به گوشه کنارهای خانه خود راحت‌تر هستید یا ترجیح می‌دهید مدلی سبک و قابل حمل را خریداری کنید.

نکته دیگری که باید در ذهن داشته باشید این است که هر مدلی را که انتخاب کنید به مکانی برای قرار دادن آن در خانه نیز نیاز خواهید داشت؛ پس با توجه به فضای موجود در خانه خود تصمیم بگیرید.

 

قیمت

راهنمای خرید بخارشوی

به هنگام خرید بخارشوی خانگی مدل بخارشویی که انتخاب می‌کنید تاثیر چشمگیری در میزان قیمت خواهد داشت. بخارشوی‌های دستی و تی بخارشوی‌ها را می‌توان با قیمت‌های بسیار مناسبی تهیه کرد. در مقابل بعضی از مدل‌های بخارشوی‌ بخار خشک و مخزن دار بسیار گران هستند، اما از عهده بسیاری از کارها بر آمده و می‌توانند از هزینه‌های بعدی برای انواع تمیزکاری‌ها جلوگیری کرده و در وقتتان صرفه جویی کنند.

به طور کلی اینکه چه مدل بخارشویی با چه قیمتی خریداری کنید کاملا بستگی به میزان استفاده شما از محصول دارد؛ پس اگر قصد دارید مکررا از آن استفاده کنید، بهتر است کمی بیشتر هزینه کنید.

 

لوازم همراه

راهنمای خرید بخارشوی خوب

بسیاری از بخارشوی‌ها با چندین نوع لوازم جانبی یا همراه عرضه می‌شوند تا شما را در تمیز کردن سطوح و اشیاء مختلف یاری دهند. اگر به دنبال خرید بخارشوی خانگی‌ای هستید که اشیاء و سطوح مختلف را تمیز کند، بهتر است به لوازم همراه هر محصول یا لوازم جانبی‌ای که می‌توانید به طور جداگانه تهیه کنید به طور ویژه توجه داشته باشید.

 

اندازه مخزن آب

بهترین مارک بخارشوی

اگر بخارشوی کوچکی بخرید، باید برای استفاده‌های طولانی مدت مخزن آن را مکررا پر کنید. در صورتی که بخارشوی‌های بزرگ می‌توانند مدت زمان بیشتری دوام آورده و سطح بزرگتری را با یک بار پرکردن مخزن تمیز کنند. بنابراین به هنگام خرید بخارشوی خانگی حتما به اندازه مخزن توجه داشته باشید.

 

فشار و دما

طرز استفاده از بخارشوی

اگر به فکر خرید بخارشوی خانگی هستید، حتما به فشار و دمای ارائه شده محصول توجه کنید. بخارشوی‌هایی که دمای بالاتری ارائه می‌کنند، می‌توانند وسایل و اشیاء را به صورت خشک یعنی بدون نیاز به خیس شدن یا نم گرفتن آنها تمیز کنند. فشار بالاتر در بخارشوی به معنی تمیزی عمیق‌تر و بهتر، جرم کمتر و عملکرد به صرفه‌تر است.

علاوه بر اهمیت فشار و دما، میزان زمانی که دستگاه می‌تواند فشار و دمای خاصی را ثابت نگه دارد نیز مهم است. ناپایداری دما و فشار دستگاه نتیجه دلخواه شما را نیز به همراه نخواهد داشت.

 

صدا

نحوه استفاده از بخارشوی

بخارشوی‌ها از جاروبرقی‌ها صدای کمتری دارند، اما اگر برای شما صدا فاکتور مهمی است، می‌توانید به سراغ مدل‌های کم‌صداتر بخارشوی‌ها بروید یا در مشخصات دستگاه صدای تولیدی محصول را چک کنید.

 

راحتی در استفاده

خرید بخارشوی

مشخصا با خرید بخارشوی سبک‌تر جابجایی و تمیزکاری راحت‌تری خواهید داشت، اما با خرید مدل‌های بزرگتر تمیزی بهتری را تجربه خواهید کرد. پس در خرید بخارشوی خانگی باید انتخاب کنید که کدام فاکتور برایتان مهم‌تر است.

 


بهترین مارک بخارشوی در بازار ایران


حالا که با انواع بخارشوی و نکات مهم در خرید بخارشوی خانگی آشنا شدید، بیایید نگاهی به قیمت بهترین مارک‌های بخارشوی در بازار ایران بیندازیم.

 

کنوود

راهنمای خرید بخارشوی خانگی

  • قیمت: 1,070,000 تومان

بخارشوی کنوود مدل SC590 دارای ابعادی برابر با 32×15.5×22 سانتی متر و وزنی برابر با 4.3 کیلوگرم بوده و ظرفیت مخزنی 0.5 لیتری و توان مصرفی 1400 واتی را ارائه می‌کند. طول سیم محصول برابر با 5 متر بوده و بخار را با فشاری برابر با 3.5 بار به بیرون پرتاب می‌کند. اقلام همراه این محصول شامل سری برس کف، سری برس کنج و زوایا، برس فرچه‌ای بخار دهنده برای سینک ظرفشویی، دستشویی و حمام، سری بخاردهی تزریقی با زاویه 10 درجه برای شیارهای سرامیک و کاشی حمام، سری شیشه پاک‌کن و… است.

 

سونامی

راهنمای خرید بخارشوی

  • قیمت: 1,200,000 تومان

بخارشوی سونامی مدل WS 5500 دارای ابعادی برابر با 38×36×26 سانتی متر و وزنی برابر با 3.5 کیلوگرم بوده و زمان مورد نیاز برای تولید بخاری برابر با 9 دقیقه دارد. مدت زمان کارکرد دستگاه برابر با 45 دقیقه بوده و ظرفیت مخزن آن برابر با 1.5 لیتر است. طول سیم محصول برابر با 5 متر بوده و توان مصرفی آن 1500 وات است. دستگاه فشار بخاری برابر با 4 بار داشته و اقلام همراه آن شامل قیف و پیمانه، نازل تفنگی، نازل 45 درجه مخصوص درزهای باریک، نازل مخصوص کف، برس منسوجات و… است.

 

بایترون

راهنمای خرید بخارشوی خوب

  • قیمت: 890,000 تومان

بخارشوی بایترون مدل BSM-10 دارای ابعادی برابر با 130×20×30 سانتی متر و وزنی برابر با 0.3 کیلوگرم است. مدت زمان مورد نیاز برای تولید بخار این دستگاه 1 دقیقه و مدت زمان عملکرد بخارشوی 15 دقیقه است.

ظرفیت مخزن آب محصول 0.5 لیتر بوده و طول سیم آن 3 متر است. توان مصرفی بخارشوی بیترون مدل BSM-10 برابر با 900 وات و اقلام همراه آن شامل 3 عدد حوله موکتی، 1 عدد حوله و پایه برای استفاده روی فرش است.

 

کرشر

بهترین مارک بخارشوی

  • قیمت: 2,385,000 تومان

بخارشوی کرشر مدل sc 952 دارای ابعادی برابر با 18x12x28 سانتی متر و وزنی برابر با 1.2 کیلوگرم است. این بخارشوی برای شستشوی زمین و شیشه مناسب بوده و مدت زمان مورد نیاز برای تولید بخار آن 0.5 دقیقه است. ظرفیت مخزن آب این محصول 0.25 لیتر و طول سیم آن 4 متر است. توان مصرفی دستگاه برابر با 1600 وات بوده و اقلام همراه آن شامل گوشه گیر، شیشه شوی و فرچ کوچک است.

 

پارس خزر

طرز استفاده از بخارشوی

قیمت: 849,000 تومان

بخارشوی پارس خزر مدل T-Rex با طراحی مناسب برای شستشوی زمین برای تولید بخار تنها به 2 دقیقه زمان احتیاج داشته و می‌تواند هر بار به مدت 20 دقیقه مورد استفاده قرار گیرد. ظرفیت مخزن آب دستگاه 0.3 لیتر بوده و طول سیم آن به 6 متر می‌رسد. توان مصرفی بخارشوی برابر با 800 وات و محصول مجهز به چراغ نشانگر خالی بودن دستگاه بوده و دارای قابلیت چرخش 90 درجه دسته است.

آیا از بخارشوی استفاده می‌کنید؟ خرید بخارشوی خانگی را به دیگران پیشنهاد می‌کنید؟ به نظر شما در خرید بخارشوی به چه نکات دیگری باید توجه کرد؟ چه مارک و مدلی را برای خرید به دیگران پیشنهاد می‌کنید؟

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402