دانلود بهترین بازی های تاکسی برای اندروید (شبیه ساز تاکسی)

بازی های تاکسی برای اندروید
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

در این مقاله قصد داریم تا بهترین بازی های تاکسی برای اندروید را معرفی کنیم. همچنین لینک دانلود این بازی های شبیه ساز تاکسی را برایتان قرار می‌دهیم؛ پس با پلازا همراه شوید.

احتمالا شما هم در دوران کودکی بازی Crazy Taxi را انجام می‌دادید و حسابی با آن سرگرم شده و اوقات خوبی داشتید. در آن بازی باید عابران پیاده را به مقصد موردنظرشان با تاکسی در یک دوره زمانی معین می‌رساندیم. اگر با کلمه Crazy Taxi آشنایی ندارید، امروز زمان این است که یکی از این بازی های تاکسی جذاب را نصب کرده و از انجام آن لذت ببرید. سری بازی های نامبرده به همراه لینک دانلود بوده که این موضوع سبب خواهد شد تا مستقیما بتوانید بازی هارا دریافت کنید. پس در این مقاله همراه پلازا باشید.

فهرست مطالب

دانلود بهترین بازی های تاکسی برای اندروید (شبیه ساز تاکسی)

حتی اگر عاشق بازی های تاکسیرانی نیستید، با خواندن این مقاله که درباره بهترین بازی های تاکسیرانی است، قطعا وسوسه می‌شوید تا یکی از این بازی‌ها را امتحان کنید. از آنجا که رانندگی با تاکسی بسیار جالب و پرماجرا نیز است، قطعا برای ساعت‌ها سرگرم این بازی های تاکسیرانی خواهید شد.

بازی Modern Taxi Driving 3D

بازی تاکسی برای کامپیوتر

Modern Taxi Driving 3D یک شبیه ساز عالی در بین بازی های تاکسی اندروید است. این بازی در دنیای خیره‌کننده و بسیار جذابی اتفاق می‌افتد که در آن بازیکن می‌تواند نقش راننده تاکسی را به عهده بگیرد. هدف اصلی بازی نیز کشف نقشه راه در بازی و رساندن مسافران به مقصد مورد نظرشان در زمان مشخص است. در این دنیای زیبا مسابقه دهید و مأموریت‌های مختلفی که به شما سپرده می‌شود را با موفقیت پشت سر بگذارید.

پس از اتمام هر مأموریت، بازی Modern Taxi Driving 3D به بازیکن اجازه می‌دهد تا مکان‌های جدیدی را کشف کند که بازی را جالب‌تر و لذت‌بخش‌تر می‌کند. این بازی تاکسی مدرن، ویژگی‌های کلیدی مانند شبیه‌ساز رانندگی بسیار دقیق، کنترل ساده، ماموریت‌های مختلف، چرخه روز و شب و موارد دیگر را ارائه می‌دهد. قطعا با وجود گیم‌پلی جذاب این بازی در کنار تنظیمات عالی، گرافیک فوق‌العاده و موسیقی پس‌زمینه لذت‌بخش، عاشق آن می‌شوید.

دانلود بازی Modern Taxi Driving 3D برای اندروید

بازی Taxi Driver 3D: Hill Station

بازی های تاکسی

Taxi Driver 3D: Hill Station یکی از بهترین بازی های تاکسی برای اندروید است که به صورت رایگان نیز می‌توانید آن را نصب کنید. این یک بازی رانندگی کاملاً جدید است که به بازیکن اجازه می‌دهد تا در جاده‌های پر از تپه، رانندگی بی‌نظیری را داشته باشد و تجربه جذابی از محیطی خیره‌کننده را به بازیکن می‌دهد. پس تاکسی‌های خود را با سرعت بالا برانید و مسیرهای مختلفی را تجربه کنید.

در بازی Taxi Driver 3D: Hill Station، بازیکن می‌تواند نقش راننده تاکسی را داشته باشد و وظیفه نهایی او، رانندگی با تاکسی در مسیرهای ناهموار و پر پیچ و خم برای رساندن به موقع مسافر به مقصد است. علاوه‌براین، بازی حالت‌های مختلفی را ارائه می‌دهد و هر حالت بازی ماموریت‌های مختلفی را شامل می‌شود. بازی Taxi Driver 3D: Hill Station ویژگی‌های برجسته‌تری مانند انیمیشن‌های جذاب از مسافران، شرایط آب‌و‌هوایی متفاوت، محیط زیست واقع‌گرایانه و ماشین‌های مختلفی را ارائه می‌دهد. این بازی فوق‌العاده با گیم‌پلی کاملاً چشمگیر، داستانی هدفمند و گرافیک درخشان قطعا گزینه مناسبی برایتان است.

دانلود بازی Taxi Driver 3D: Hill Station برای اندروید

بازی تاکسی City Taxi Simulator 2020

بازی های شبیه ساز تاکسی

City Taxi Simulator 2020 نیز از جمله بهترین بازی های تاکسی اندروید است که توسط Vasco Games طراحی و منتشر شده است. بازی City Taxi به بازیکن اجازه می‌دهد تا در اطراف شهر بسیار بزرگ سه‌بعدی رانندگی کرده، مسافرانی را جذب کند، پول خود را جمع کرده و سپس با پیشرفت در بازی، شرکت تاکسیرانی خود را راه بیندازد. در این بازی همچنین بازیکن می‌تواند تجربه رانندگی با سرعت در محیطی فوق‌العاده را داشته باشد، اما مراقب باشید قانون راهنمایی و رانندگی را نقض نکنید.

این بازی بسیار واقع‌گرایانه طراحی شده و باید بازیکن مسیریابی را به درستی انجام دهد تا بتواند مسافر را به مقصد برساند. همچنین بازی City Taxi Simulator 2020 سطح‌های مختلفی را ارائه می‌دهد که در هر سطح بازیکن زمان کمی دارد و باید تعداد مشخصی از مسافران را به مقصد رسانده تا به سطح بعدی برود. از جمله ویژگی‌های اصلی این بازی تاکسی، مکان‌های مختلف، نقشه بازی گسترده، امکان به‌روزرسانی، صداهای واقعی، گزینه سفارشی سازی تاکسی و موارد دیگر است.

دانلود بازی City Taxi Simulator 2020 برای اندروید

بازی Taxi Sim 2016

بهترین بازی های تاکسیرانی

اگر به‌دنبال یک بازی تاکسی خوب تک‌نفره و یا چندنفره با حالت مسابقه‌ای هستید، بازی Taxi Sim 2016 را به شما پیشنهاد می‌کنیم که بی‌شک یکی از بهترین بازی های تاکسی اندروید است. در اینجا بازیکن امکان این را خواهد داشت تا با یک تاکسی زرد در شهر زیبای نیویورک رانندگی کند و به موقع مسافران خود را برای کسب درآمد به مقصد برساند. بازی Taxi Sim 2016 همچنین اولین بازی تاکسی است که به بازیکن اجازه می‌دهد تا با دوستان خود رقابت کرده و مهارت‌های خود را به عنوان بهترین راننده تاکسی جهان بسنجد. در این بازی تاکسی فوق‌العاده، در مکان‌های مختلفی مانند لندن، نیویورک، مسکو و غیره رانندگی خواهید کرد و هر شهر نیز شامل چندین سطح برای بازی می‌شود. ویژگی‌های اصلی این بازی تاکسیرانی نیز صدای موتور واقعی، چندین حالت بازی، نقشه‌های شهری ، سیستم آسیب واقعی به تاکسی، چرخه روز و شب و غیره با گیم‌پلی کاملاً مهیج و مکانیک بصری فوق‌العاده است. بازی تاکسی سیم 2016 با اینکه قدیمی شده است ولی بازهم یکی از گزینه های جذاب این لیست بوده که میتواند شما را برای مدت زمان طولانی سرگرم و ویژگی های خوبی را در اختیارتان قرار دهد.

دانلود بازی Taxi Sim 2016 برای اندروید

بازی تاکسی Taxi Simulator Game

بازی های تاکسیرانی

Taxi Simulator Game یک شبیه‌ساز عالی در بین بازی های تاکسی برای اندروید است که توسط Nicole Cuddle منتشر شده است. این بازی برای آن دسته از بازیکنانی که عاشق تبدیل شدن به راننده تاکسی واقعی هستند، بسیار مناسب است. این عنوان چندین سطح جالب و در عین حال ساده و چالش‌برانگیز را ارائه می‌دهد که هر سطح از آن، مکان جدیدی را برای کشف در اختیار بازیکن قرار می‌دهد. در ابتدای بازی، بازیکن اجازه خواهد داشت تا ماشین خود را با رنگ‌های مختلفی بسازد و سپس وظیفه خود یعنی سوار کردن مسافران و رساندن آنها به مقصد برای کسب درامد را به درستی انجام دهد.

دانلود بازی Taxi Simulator Game برای اندروید

بازی Crazy Taxi

بازی های تاکسی برای اندروید

Crazy Taxi یک بازی محبوب ویدیویی، اکشن، مسابقه‌ای و تک‌نفره در بین بازی های تاکسی اندروید است که توسط Sega ساخته و منتشر شده است. بازی Crazy Taxi به بازیکن امکان می‌دهد تا نقش راننده تاکسی را تجربه کرده و به هدف نهایی خود در بازی یعنی انتخاب مسافران و رساندن آنها در اسرع وقت به مقصد برسد. این بازی در دنیای زیبایی شکل گرفته که البته پر از وسایل نقلیه بوده و این موانعی بر سر راه شما را به وجود می‌آورد، اما بازیکن باید قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت کرده و مسافر را سالم و به موقع به مقصد برساند. این بازی همچنین ماموریت‌های مختلفی را ارائه می‌دهد و هر ماموریت، مکان‌های جدید و گیم‌پلی پر چالش‌تری را در اختیار شما قرار می‌دهد.

دانلود بازی Crazy Taxi برای اندروید

بازی هی تاکسی

بازی های تاکسی اندروید

بازی هی تاکسی با 20 هزار نصب فعال، یکی از محبوب‌ترین بازی های تاکسی اندروید به شمار می‌رود. همانند سایر بازی های تاکسیرانی، باید مسافر را سوار کرده و در زمان مشخصی به مقصد برسانید، اما این کار در بازی هی تاکسی راحت نبوده و موانعی همچون رفتارهای مختلف مسافران و نوع رانندگی دیگر رانندگان بسیار بر روند بازی شما تاثیر می‌گذارد. علاوه براین، باید مراقب باشید تا تصادف نکرده و جریمه نیز نشوید. همچنین اگر مسافری از شما ناراضی باشد، کرایه کمتری به شما می‌دهد. توجه داشته باشید که با جمع کردن پول می‌توانید تاکسی بهتری بخرید و در نتیجه پول بیشتری به عنوان کرایه دریافت کنید. از جمله امکانات این بازی، اسپرت کردن ماشین، آهنگ‌های جدید برای ضبط ماشین و… است.

دانلود بازی هی تاکسی برای اندروید

بازی تاکسیدو

بازی های ماشین تاکسی

این بازی نیز 100 هزار نصب فعال داشته و قطعا باید در فهرست بهترین بازی های تاکسی برای اندروید قرار گیرد. از جمله نکات شاخص این بازی نسبت به سایر بازی های تاکسی، امکان سوار کردن مسافر دربست، خرید خوشبوکننده ماشین و یا ضبط برای دریافت کرایه بیشتر است. همچنین با ارتقا ماشین می‌توانید کرایه بیشتری دریافت کنید. در حین رساندن مسافر نیز شما باید ماموریت‌هایی انجام دهید و به سطح بعدی برسید. نکته جالب دیگر این است که می‌توانید در روزنامه آگهی داده و ماشین خود را بفروشید و یا ماشین جدیدی بخرید. اگر فکر می‌کنید که قیمت این ماشین‌ها گران است، می‌توانید ماشین ثبت نامی خریده و کمی برای رسیدن ماشینتان منتظر بمانید.

دانلود بازی تاکسیدو برای اندروید

سخن پایانی

در این مقاله بهترین بازی های تاکسی برای اندروید را معرفی کردیم. امیدواریم این مطلب برایتان مفید باشد. اگر تجربه انجام بازی‌های بالا را دارید، خوشحال می‌شویم نظراتتان را برای ما بنویسید. بدنیست بدانید شما عزیزان میتوانید بازی های پیشنهادی خود را برایمان ارسال کنید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402