بررسی فیلم To All the Boys 2 ؛ داستان، تریلر و نمرات منتقدین

فیلم سینمایی نوجوانانه
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

فیلم To All the Boys 2 فیلم عاشقانه جدید نتفلیکس است که در سال 2020 در هنگام شیوع کرونا منتشر شد. در ادامه به بررسی و معرفی این فیلم جذاب خواهیم پرداخت.

فیلم To All the Boys 2 دنباله فیلم To All the Boys I’ve Loved Before است که در سال 2018 ساخته شده بود. این فیلم عاشقانه که در تاریخ 12 فوریه 2020 (23 بهمن 98) توسط نتفلیکس منتشر شد، داستانی عاشقانه و درام دارد که توانسته است در جذب مخاطبان بسیار موفق عمل کند. این اثر به کارگردانی مایکل فایموناری (Michael Fimognari) در 27 مارس 2019 (7 فرودین 98) مراحل تولید و فیلمبرداری خود را آغاز کرد و در اواخر همین سال، مراحل پایانی تولید را پشت سر گذاشت. فیلم To All the Boys I’ve Loved Before 2020 هر چند زیاد مورد پسند منتقدان واقع نشد، ولی مخاطبان استقبال نسبتا خوبی از آن به عمل آوردند.

تریلرهای اولیه فیلم I Still Love You در جولای و دسامبر سال 2019 منتشر شدند. تریلر پایانی این فیلم که در اواخر ماه ژانویه امسال بر روی اینترنت قرار گرفت، تریلری هیجان انگیز و بامزه است که با معرفی لارا و دوست جدیدش پیتر آغاز می‌شود. در ابتدا به نظر می‌رسد این دو روابط بسیار خوبی با هم دارند، اما با جلو رفتن تریلر و پیدا شدن جان، شاهد بروز شکاف‌هایی در رابطه آن‌ها هستیم. در این ویدیو 3 دقیقه‌ای ما لارا را کلافه و سردرگم می‌بینیم و شاهد گیر کردن او در انتخاب بین پیتر و جان هستیم. در ادامه با هم به تماشای تریلر جذاب فیلم To All the Boys 2 خواهیم نشست.

در ادامه به بررسی و معرفی فیلم To All the Boys 2 یا همان فیلم I Still Love You خواهیم پرداخت. داستان و بازیگران آن را مرور خواهیم کرد و در نهایت نیز نگاهی به نمرات فیلم To All the Boys 2 خواهیم داشت. با پلازا همراه باشید.

آنچه در ادامه می‌خوانید:


داستان فیلم To All the Boys 2


داستان فیلم To All the Boys 2 از روی کتابی به نام «پی.نوشت: من هنوز دوستت دارم» اثر جنی هان (Jenny Han) نوشته شده است و در ادامه قسمت قبلی آن اتفاق می‌افتد. لارا که اکنون در مدرسه برای انجام یک کار داوطلبانه برنامه ریزی می‌کند، برخلاف دوستش پیتر که قرار است با پسرهای دیگر سراغ کاری برود، تصمیم می‌گیرد به خانه سالمندان بلی ویو برود. خواهر بزرگتر لارا، مارگو نیز در این خانه سالمندان کار می‌کرده است. او در آنجا با پیرزنی جالب به نام استورمی آشنا می‌شود که قبلا تعریفش را از خواهرش بسیار زیاد شنیده است.

داستان فیلم To All the Boys 2

لارا در این خانه سالمندان با جان ملاقات می‌کند؛ یکی از پسرهایی که قبلا برای آن‌ها نامه نوشته است و او می‌خواهد که نامه‌هایش را به لارا نشان دهد. او که از طرفی زیاد به رابطه میان خود و پیتر مطمئن نیست و همیشه در حال مقایسه خودش و جن (دوست قبلی پیتر) است، به جان فکر می‌کند. در روز ولنتاین او در جشنی که دوستانش به راه انداختند شرکت می‌کند و پیتر را می‌بینند که توسط گروهی از دانش‌آموزان محاصره شده و به ابراز علاقه آن‌ها پاسخ می‌دهد. در این میان گفتگو و رفتار پیتر با جن او را بسیار آزار می‌دهد. روز بعد لارا از پیتر یک گردنبند زیبا به همراه شعری دریافت می‌کند که پیتر مدعی است خودش نوشته است.

فیلم to all the boy i loved before movie 2020

اما لارا از طریق استورمی در می‌یابد که این شعر قسمتی از شعر معروف ادگار آلن پو به نام «آنابل لی» است که تنها اسم لارا جایگزین آنابل لی شده است. لارا از دروغی به این بزرگی بسیار دلخور می‌شود و پیتر برای عذرخواهی قدم جلو می‌گذارد، ولی به نظر می‌رسد که لارا بیشتر از گذشته از پیتر ناامید شده است و دیگر به فکر ادامه رابطه خود با او نیست.

 


بازیگران فیلم To All the Boys 2


در آگوست 2018 زمانی که نتفلیکس رسما از ساخت قسمت دوم فیلم To All the Boys خبر داد، بازیگران آن نیز به ترتیب زیر اعلام شدند.

تریلر فیلم To All the Boys 2

  • لانا کاندر (Lana Condor) در نقش لارا جین. بازیگر جوان ویتنامی آمریکایی است که در ویتنام زاده و سپس توسط خانواده‌ای آمریکایی به سرپرستی گرفته شده است. او پیش از بازی در نقش لارا جین در فیلم‌های مثل X-Men: Apocalypse (مردان اکس: آخرالزمان) و High School Lover حضور داشت.
  • نوحا سنتینو (Noah Centineo) در نقش پیتر. وی بیشتر به علت بازی در نقش شخصیتی به نام «هیسوس آدامز-فاستر» در سریال‌های The Fosters و Good Trouble شهرت داشت. نوحا با بازی در قسمت اول فیلم To All the Boys توانست بسیار زود شهرت بسیار خوبی در هالیوود برای خود رقم بزند. 
  • جوردن فیشر (Jordan Fisher) در نقش جان. خواننده آمریکایی است که بیشتر به دلیل آهنگ‌هایش شناخته شده است و در دنیای سینما شهرت چندانی ندارد؛ هرچند، چندین بار در سریال‌های تلویزیونی ظاهر شده است.
  • آنا کثکارت (Anna Cathcart) در نقش کاترین، خواهر کوچکتر لارا
  • جنا پریش (Janel Parrish) در نقش مارگو، خواهر بزرگتر لارا
  • راس باتلر (Ross Butler) در نقش تریور، از دوستان لارا و پیتر
  • هالند تیلور (Holland Taylor) در نقش استورمی

فیلم i still love you

 


نقد و بررسی فیلم To All the Boys 2 به همراه نمرات منتقدان


بر اساس گزارش‌ها، فیلم To All the Boys 2 به طور نسبی با واکنش‌های متوسط منتقدان رو به رو شد و عملکرد خوبی در جذب مخاطبان و تماشاچیان داشت. بر اساس نظرسنجی گوگل 89 درصد از کاربران گوگل از تماشای این فیلم راضی بودند. سایت راتن تومیتوز با بررسی 68 نقد، 75 درصد از آن‌ها را مثبت تلقی کرد و به این اثر نمره 6.72 را اعطا کرد. سایت متاکریتیک نیز بر اساس 16 نقد از منتقدان حوزه سینما میانگین امتیاز این عنوان را 54 از 100 اعلام کرد و آن را اثری متوسط دانست.

نمرات فیلم To All the Boys 2

در ادامه به بررسی نمرات منتقدان حوزه سینما خواهیم پرداخت.

 

Entertainment Weekly / لی گرین بلت: 83

فیلم To All the Boys 2 از آن فیلم‌هاست که آرزو می‌کنید برای تمام دختران و پسران که هنوز در پی کشف هویت خود هستند بیشتر ساخته شود؛ به ویژه آن‌هایی که هنوز جرئت حضور در صحنه زندگی را ندارند. یک بازتاب درخشان‌تر از زندگی واقعی، اما نمایشی سخاوتمند و لطیف است.

 

The A.V. Club / کارولین سید: 63

یک گیجی لذت بخش در داستان وجود دارد که زیاد به مخاطبان کمک نمی‌کند. این فیلم به داستان اصلی (کتاب) خدشه‌ای وارد نمی‌کند، ولی به موفقیت‌های آن نیز دست پیدا نکرده است.

فیلم To All the Boys 2

 

Rogerebert.com / نیک آلن: 63

فیلم به طرز قابل توجهی در مورد پیتر اغراق می‌کند؛ بیش از آنچه او حقیقتا هست.

 

Empire / بن ترویس: 60

این قسمت به اندازه قسمت اولش تر و تازه نیست؛ اما هنوز هم فیلم To All the Boy I Loved Before movie 2020 چیزهای زیادی برای دوست داشتن دارد؛ چیزهایی بیش از عملکرد دوست داشتنی لانا کاندر.

فیلم i still love you

 

Movie Nation / راجر مور: 50

این فیلم همانند اثری متوسط در سری فیلم‌های سه گانه است. دلایلش واقع‌بینانه است، اما این دلایل و استدلال‌ها در بسیاری از صحنه‌ها بی اهمیت جلوه می‌کنند.

 

Vulture / آلیسون ویلمور: 50

جاذبه بین شخصیت‌ها در فیلم To All the Boys 2 زیاد خوب نیست، اما آن‌ها به خوبی توانسته‌اند از عهده اجرای روابط عاشقانه فیلم بربیایند.

 

The Hollywood Reporter / روبین بهر: 30

فیلم To All the Boys 2، ادامه‌ای بی‌مزه از فیلمی بی‌مزه در ژانر عاشقانه-کمدی و نوجوانانه است.

فیلم To All the Boys 2

در انتها باید گفت که فیلم To All the Boys 2، اثر عاشقانه و جذابی است که می‌تواند ساعات سرگرم کننده و خوبی برایتان فراهم کند. این عنوان با داستان پر کشش و جذابش مخاطب را تا پایان همراه شخصیت‌های دوست داشتنی‌اش نگه می‌دارد. بازی جذاب بازیگران و فیلمنامه خوبش از آن، فیلمی برای ساعات فراغت ساخته است. با اینکه منتقدان زیاد از قسمت دوم فیلم To All the Boys I’ve Loved Before خوششان نیامده است و فیلمی نیست که بخواهیم در آن دنبال صحنه‌های فاخر و شاهکارهای فیلمسازی باشیم، اما فیلم To All the Boys 2، اثر قابل قبولی برای تماشا کردن است. آیا قسمت اول فیلم To All the Boys را تماشا کرده‌اید؟ نظرتان درباره قسمت دوم و فیلم I Still Love You چیست؟ در پایین همین صفحه نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402