10 بازی تیر و کمان اندروید و iOS + لینک دانلود

دانلود بازی تیر و کمان برای اندروید
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

در این مقاله قصد داریم تا 10 بازی تیر و کمان اندروید و iOS را برایتان معرفی کنیم. همچنین لینک دانلود این بازی‌ها را قرار خواهیم داد. پس اگر به‌دنبال دانلود بازی تیر و کمان برای اندروید و iOS هستید، با پلازا همراه شوید.

بازی تیر و کمان یکی از قدیمی‌ترین فعالیت‌های بشر است که در اصل برای شکار و غذا به‌کار می‌رفت. این عمل اکنون بیشتر برای سرگرمی و رقابت به‌کار گرفته می‌شود. حال اگر شما نیز تمایل دارید تا این بازی سرگرم‌کننده را انجام دهید، پیشنهاد ما به شما انجام بازی تیر و کمان آیفون و اندروید است. یک بازی تیر و کمان خوب شامل مکانیک هدف مناسب، فیزیک پیکان مناسب و محیط بسیار سرگرم‌کننده است. با معرفی این بازی‌ها، همراه پلازا باشید.

فهرست مطالب

بهترین بازی تیر و کمان اندروید

بازی تیر و کمان

10 بازی تیر و کمان اندروید و iOS زیر دارای طراحی خوبی بوده و واقع‌گرایانه ساخته شده‌اند. پس برای دانلود بازی تیر و کمان دو نفره و یا تک‌نفره با پلازا همراه شوید.

بازی تیر و کمان Archery Big Match

بازی تیر و کمان اندروید

  • نصب بازی: رایگان

Archery Big Match یک بازی تیر و کمان اندروید و iOS با طراحی ساده و با گرافیک مناسب و معقول است. در اینجا بازیکنان باید به هدف خود که در حال حرکت نیز هست، تیراندازی کرده و به قلب هدف بزنند. این بازی شامل حالت‌های مختلفی از جمله حالت آفلاین و چندنفره است. علاوه براین، در طول بازی موارد مختلفی برای کمک به شما فراهم است. بازی Archery Big Match همچنین دارای پشتیبانی از 16 زبان و حالت‌های مختلف بازی می‌شود. از جمله نکات واقع‌گرایانه و جذاب بازی، تاثیر عوامل طبیعی همچون وزش باد بر روند بازی و تیر شما است.

دانلود بازی Archery Big Match برای اندروید و iOS

بازی Archery Elite

دانلود بازی تیر و کمان دو نفره

  • نصب بازی: رایگان

Archery Elite یک بازی پیشتاز تیراندازی با کمان برای موبایل است. این بازی تجربه متنوع‌تری را نسبت به سایر بازی‌های تیر و کمان ارائه می‌دهد و شامل چندین حالت بازی از جمله حالت دونفره PvP آنلاین، حالت آفلاین، محتواهای جذاب و موارد دیگر است. ماهیت رقابتی و امکان دانلود آن به صورت رایگان باعث شده تا این بازی تیر و کمان بسیار محبوب شود. براساس شواهدات بدست آمده باید بدانید که این بازی شبیه سازی تیر و کمان یکی از بهترین گزینه های عرضه شده در این زمینه بوده است که ماهیت جذاب آن قادر به سرگرم نمودن شما برای مدت زمان طولانی خواهد بود.

دانلود بازی Archery Elite برای اندروید و iOS

بازی تیر و کمان Archery King

بازی تیر و کمان

  • نصب بازی: رایگان

یک بازی بسیار محبوب و جذاب دیگر در زمینه بازی تیر و کمان اندروید و iOS، بازی Archery King است. این مجموعه از حالت‌های بازی دونفره PvP آنلاین برخوردار است. بازیکنان نیز باید با وجود موانع بسیار، به طرف اهداف خود شلیک کنند و بالن‌های مختلفی را نیز بترکانند. بازیکنان همچنین می‌توانند مهارت‌های خود را از طریق آموزش‌هایی که در طول بازی به آنها داده می‌شود، بهبود بخشند. نکته جالب دیگر درباره این بازی به سبک آرکید این است که برای شروع بازی دونفره، این برنامه به‌دنبال افراد آنلاین واقعی می‌گردد و تا زمانی که فردی پیدا نشود، نمی‌توانید بازی را شروع کنید، در نتیجه حریف شما همیشه یک فرد واقعی است نه یک ربات.

دانلود بازی Archery King برای اندروید و iOS

بازی Archery Master 3D

دانلود بازی تیر و کمان برای اندروید

  • نصب بازی: رایگان

اگر به‌دنبال دانلود یک بازی تیر و کمان اندروید و iOS خاص و عالی هستید، پیشنهاد ما به شما بازی Archery Master 3D است که یکی از محبوب‌ترین بازی‌های تیراندازی با کمان با بیش از نهصد هزار نظر در گوگل‌پلی محسوب می‌شود. این عنوان دارای چهار مکان مختلف، بیش از 100 سطح بازی و امکان بازی چندنفره آنلاین است، در نتیجه یک بازی خوب تیراندازی با کمان برای موبایل به شمار می‌رود. گرافیک‌های بازی نیر قابل قبول هستند و بازی در کل رضایت‌بخش است. در ادامه لینک دانلود این بازی سه بعدی برایتان درج شده است که بدنیست بدانید این محصول از بهترین بازی های تیر و کمان اندروید بوده است.

دانلود بازی Archery Master 3D برای اندروید و iOS

بازی Archery Physics Shooting Challenge

بازی تیر و کمان آیفون

  • نصب بازی: پولی

Archery Physics Shooting Challenge عنوان محبوب و شناخته‌شده‌ای در بین بازی‌های تیراندازی با کمان است. این برنامه رایگان نبوده و البته پس از خرید دیگر نیازی به خریدهای مختلف درون برنامه‌ای نخواهید داشت. این بازی تیر و کمان اندروید انتخاب خوبی برای کسانی است که از تبلیغات موجود در برنامه‌های رایگان بیزار هستند. گفتنی است که این عنوان دارای 70 سطح مختلف، گرافیکی شگفت‌آور و مناسب، مکانیک پرواز تیر خوب و امکان پشتیبانی از بازی آفلاین است. در آخر باید بگوییم که Archery Physics Shooting Challenge یک بازی تیر و کمان با هدف بسیار جذاب و سرگرم‌کننده محسوب می‌شود.

دانلود بازی Archery Physics Shooting Challenge برای اندروید

بازی Archery World Champion 3D

بازی تیرکمان و سیب

  • نصب بازی: رایگان

Archery World Champion 3D یک بازی تیر و کمان فوق‌العاده دیگر محسوب می‌شود. همچنین یکی از بزرگترین و جامع‌ترین بازی‌ها در این زمینه است؛ زیرا دارای 390 سطح تک‌نفره، 270 سطح بازی دونفره و یک حالت بازی آنلاین است. همچنین می‌توانید بازی را در ابر ذخیره کرده و حافظه گوشی خود را اشغال نکنید. از جمله دیگر ویژگی‌های این عنوان، گرافیک مناسب و کنترل ساده آن است. این بازی به کسانی پیشنهاد می‌شود که دوست دارند بازی برای مدتی طولانی ادامه داشته باشد و زود به انتهای آن نرسند. در ادامه فهرست باما همراه باشید که به بازی های بیشتر و بهتری در این زمینه اشاره شده است.

دانلود بازی Archery World Champion 3D برای اندروید و iOS

بازی مسابقه بزرگ تیر و کمان

دانلود بازی تیر کمان جنگی

  • نصب بازی: رایگان

بازی مسابقه بزرگ تیر و کمان با 100 هزار نصب فعال، بی‌شک یک بازی تیر و کمان محبوب در بین طرفداران اینگونه بازی‌ها است. از طریق این عنوان می‌توانید به هدف‌های متنوعی همچون سیبل معمولی، میوه‌ها و هدف‌های مصنوعی دیگر تیر بزنید. این بازی هیجان تیراندازی واقعی را برایتان به ارمغان می‌آورد. از جمله دیگر ویژگی‌های بازی مسابقه بزرگ تیر و کمان، کنترل لمسی و ساده، یادگیری تاکتیک‌های مختلف، امکان بازی چندنفره، حالت آفلاین، مینی‌بازی‌های مختلف و جدول مسابقات است. از دیگر مزایای این بازی میتوان به چالش های روزانه اشاره داشت که این مورد سبب بروز مسابقات بسیار خوبی در سبک تیروکمان شده است.

دانلود بازی مسابقه بزرگ تیر و کمان برای اندروید

بازی آرش کمانگیر (تیر و کمان)

بازی جنگ با تیر کمان

  • نصب بازی: رایگان

تیراندازی با کمان از دیرباز در فرهنگ مردم ایران بوده و بازی آرش کمانگیر (تیر و کمان) نیز تلاش دارد تا این امر را زنده نگه دارد. بازی آرش کمانگیر کاملا ایرانی بوده و روایتگر ایران باستان و پس از جنگ میان ایران و توران است. از جمله ویژگی‌های این بازی، محیط فارسی زبان و جذاب، کنترل ساده و لذت‌بخش، گرافیک سه‌بعدی شگفت‌انگیز، امکان پخش موسیقی در بازی و البته گیم‌پلی روان و جالب است.

دانلود بازی آرش کمانگیر برای اندروید

بازی Bowmasters

دانلود بازی تیر کمان جنگی

  • نصب بازی: رایگان

Bowmasters یک بازی تیراندازی با کمان دیگر در این فهرست است که توسط Miniclip طراحی شده است. این بازی تیراندازی با کمان یکپارچه‌تر و تعاملی‌تر است و البته بازی محبوب پرندگان خشمگین (Angry Birds) را به یاد می‌آورد. این بازی دارای 41 شخصیت جذاب و مختلف، کمان‌های متنوع برای تیراندازی، امکان بازی دونفره و حالت‌های مختلف است. Bowmasters صرفا یک بازی تیر و کمان نیست، بلکه بیشتر یک بازی با عناصر تیراندازی با کمان است.

دانلود بازی Bowmasters برای اندروید و iOS

بازی تیر و کمان Elite Archer

بازی تیر و کمان archer champion

  • نصب بازی: رایگان

Elite Archer یک بازی تیر و کمان اندروید با 600 سطح مختلف و حالت‌های متنوع بازی است. از جمله این حالت‌ها، بازی در زمان محدود و بازی به صورت آفلاین است. گرافیک بازی نیز بالاتر از حد متوسط بوده و مکانیک‌ها نیز به اندازه کافی ساده هستند. قطعا پس از انجام این بازی، رضایت خاطر خواهید داشت و زمان خوب و سرگرم‌کننده‌ای را خواهید گذراند. همچنین بازی دارای عناصر مختلفی می‌شود که جذابیت آن را دوچندان می‌کنند. فقط وجود تبلیغات کمی آزاردهنده است. این بازی اندرویدی یکی از محبوب ترین و البته شناخته شده ترین بازی های عرضه شده در این سبک بوده است که نباید آنرا ساده از دست دهید.

دانلود بازی Elite Archer برای اندروید

سخن پایانی

در این مقاله 10 بازی تیر و کمان اندروید و iOS را برایتان معرفی کردیم. امیدواریم این مقاله برایتان مفید باشد. اگر تجربه انجام این بازی‌ها را دارید، نظرات خود را برای ما بنویسید و اگر بازی تیر و کمان خوب دیگری می‌شناسید، برای ما معرفی کنید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402