بهترین فیلم های جانی دپ ؛ از دزدان دریایی کارائیب تا دشمنان ملت

تمام فیلم های جانی دپ
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

جانی دپ یکی از بازیگران محبوب آمریکایی است که فیلم‌های جذابی در کارنامه هنری خود دارد. در این مقاله قصد داریم بهترین فیلم های جانی دپ را به شما معرفی کنیم.

جانی دپ (Johnny Depp) بازیگر، تهیه‌کننده و موسیقی‌دان معروف سینمای آمریکا است. او در تاریخ 9 ژوئن 1963 (18 خرداد 1342) در آمریکا به دنیا آمد و در سال 1984 با بازی در فیلم ترسناک A Nightmare on Elm Street به صورت جدی وارد عرصه بازیگری شد. جانی دپ در طول دوره فعالیت هنری خود در سینما، در فیلم‌های درخشان و به یاد ماندنی ایفای نقش کرده و جوایز متعددی نیز دریافت کرده است. او یکی از پرطرفدارترین ستاره‌های هالیوود است که فیلم‌هایش معمولا فروش بسیار خوبی در گیشه دارند. جانی دپ سومین بازیگر پولساز هالیوود محسوب می‌شود و محبوبیت بسیاری در میان مردم دارد. در ادامه این مقاله از مجله پلازا برترین فیلم های جانی دپ را به شما معرفی می‌کنیم. برای آشنایی با بیوگرافی کامل جانی دپ نیز می‌توانید این مطلب را بخوانید.

فیلم جانی دپ / بهترین فیلم های جانی دپ

فیلمهای جانی دپ عموما فیلم‌های پرمخاطب و پرفروشی هستند که اغلب به موفقیت‌های تجاری دست پیدا می‌کنند. در این بخش لیست فیلم برتر جانی دپ را به شما معرفی می‌کنیم و هریک از برترین فیلم های جانی دپ را به صورت اجمالی مورد نقد و بررسی قرار می‌دهیم.

1. فیلم دزدان دریایی کارائیب – Pirates of the Caribbean از بهترین فیلم های جانی دپ

فیلمهای جانی دپ / لیست فیلمهای جانی دپ

  • سال ساخت: 2003
  • امتیاز آی‌ام‌دی‌بی: 8/10
  • کارگردان: گور وربینسکی (Gore Verbinski)

فیلم دزدان دریایی کارائیب یکی از برترین فیلم های جانی دپ است که در 5 سری ساخته شده است. این اثر از فیلم های اکشن جانی دپ فانتزی و  معمایی است که اولین فیلم از مجموعه دزدان دریایی کارائیب محسوب می‌شود و نام آن «دزدان دریایی کارائیب: نفرین مروارید سیاه» است. این عنوان توسط شرکت والت دیزنی پیکچرز تولید شده است که در زمان اکران فروش بسیار خوبی داشت و چهارمین فیلم پرفروش سال 2003 بود.

همچنین بخوانید :

این اثر از فهرست فیلم های جانی دپ نقدهای مثبتی از سوی منتقدان دریافت کرد و جانی دپ نیز به خاطر بازی هنرمندانه در این فیلم، مورد تحسین قرار گرفت و به عنوان ستاره آن، بسیار خوش درخشید. او همچنین جایزه انجمن بازیگران فیلم برای بهترین بازیگر مرد را دریافت کرد و در کنار آن نیز نامزد دریافت جایزه اسکار، گلدن گلوب و بفتا نیز شد. به دنبال استقبال گسترده مخاطبان از این فیلم، 4 قسمت دیگر از آن نیز در سال‌های متوالی و با بازی جانی دپ ساخته شد، اما دزدان دریایی کارائیب: نفرین مروارید سیاه از تمام قسمت‌ها محبوب‌تر بود.

داستان فیلم دزدان دریایی کارائیب درباره بازرسی فرماندار انگلیس به همراه دختر و معاونش از کشتی‌رانی دریایی کارائیب است. فرماندار معتقد است که تمام کشتی‌های این منطقه باید از قوانین وضع شده، پیروی کنند و همه دزدان دریایی باید دستگیر و مجازات شوند. آنها در پی سروسامان دادن به دریای کارائیب هستند که درگیر اتفاقات چالش‌برانگیزی می‌شوند.

2. فیلم ادوارد دست قیچی – Edward Scissorhands از بهترین فیلم های جانی دپ

مجموعه فیلم های جانی دپ / فیلم برتر جانی دپ

  • سال ساخت: 1990
  • امتیاز آی‌ام‌دی‌بی: 7.9/10
  • کارگردان: تیم برتون (Tim Burton)

فیلم ادوارد دست قیچی یکی از آثار لیست فیلم برتر جانی دپ در دهه 1990 است که در ژانر فانتزی و عاشقانه ساخته شده است. جانی دپ بازیگر نقش اصلی این فیلم یعنی ادوارد است که در آن زمان از میان چندین بازیگر دیگری که برای این نقش تست داده بودند، برگزیده شد. این اثر از برترین فیلم های جانی دپ در زمان اکران، نقدهای مثبتی از سوی منتقدان دریافت کرد و به دلیل منحصر به فرد بودن شخصیت و شکل ظاهری ادوارد بسیار مورد توجه مخاطبان قرار گرفت. فیلم ادوارد دست قیچی در آن زمان به موفقیت تجاری بزرگی دست یافت و توانست 86 میلیون دلار فروش داشته باشد. این اثر نامزد دریافت جوایز متعددی از جمله جایزه اسکار، جایزه فیلم بفتا، جایزه ساترن و همچنین جایزه هوگو برای بهترین فیلم شد.

داستان فیلم ادوارد دست قیچی از لیست فیلمهای جانی دپ درباره مخترعی است که به تازگی موجودی مصنوعی به نام «ادوارد» را ساخته است که تمام ویژگی‌ها و استانداردهای یک انسان را دارد. این مخترع موقتا به جای دست‌های واقعی برای ادوارد، دست‌هایی قیچی مانند برای او کار می‌گذارد تا در فرصتی مناسب برایش دست واقعی طراحی کند. اما مخترع کمی بعد می‌میرد و ادوارد در این دنیا با دست‌های همچون قیچی خود تنها می‌ماند.

3. فیلم چه چیزی گیلبرت گریب را آزار می‌ دهد – What’s Eating Gilbert Grape از بهترین فیلم های جانی دپ

فیلم های قدیمی جانی دپ

  • سال ساخت: 1993
  • امتیاز آی‌ام‌دی‌بی: 7.7/10
  • کارگردان: لاسه هالستروم (Lasse Hallström)
همچنین بخوانید :

از فیلم های قدیمی جانی دپ باید به فیلم خاطره انگیز چه چیزی گیلبرت را آزار می‌دهد است. این اثر به دوره جوانی و اولیه بازیگری جانی دپ و لئوناردو دی کاپریو برمی‌گردد و نزد مخاطبان بسیار محبوب است. از سویی دیگر بازی هردو این بازیگران از نظر منتقدان تحسین شد.

داستان این فیلم برتر جانی دپ درباره پسر جوانی به نام گیلبرت است که تنها مرد خانواده محسوب می‌شود. او دو خواهر به نام ‌های امی و الن و برادری عقب مانده ذهنی به نام آرنی دارد. پدر گیلبرت 17 سال پیش خودکشی کرده است. اگرچه دو خواهر او به او کمک می‌کنند اما افسردگی و چاقی بیش از حد مادر آن‌ها و شیطنت های آرنی، گیلبرت را آزار می‌دهد. این فیلم به زیبایی مشکلات سرپرست خانواده بودن و نگهداری از یک کودک سرزنده عقب مانده ذهنی را نشان می‌دهد.

4. فیلم در جستجوی نا کجا آباد – Finding Neverland از بهترین فیلم های جانی دپ

  • سال ساخت: 2004
  • امتیاز آی‌ام‌دی‌بی: 7.7/10
  • کارگردان: مارک فورستر (Marc Forster)

فیلم در جستجوی نا کجا آباد یکی از برترین فیلم های جانی دپ در ژانر درام تاریخی است. این اثر اقتباسی از نمایشنامه «مردی که پیتر پن بود» است که در سال 1988 توسط آلن نی (Allan Knee) نوشته شده است. فیلم برتر جانی دپ در جستجوی نا کجا آباد بر اساس زندگی واقعی جیمز بری (James Barrie) نویسنده معروف اسکاتلندی و رابطه او با خانواده‌اش ساخته شده است. این فیلم در هفتاد و هفتمین دوره جوایز اسکار، نامزد دریافت 7 جایزه در حوزه‌های مختلف از جمله جایزه اسکار بهترین بازیگر برای جانی دپ شد. جانی دپ در این فیلم با کیت وینسلت (Kate Winslet) همبازی است که همکاری بسیار خوب و موفقی با یکدیگر داشتند.

داستان فیلم در جستجوی نا کجا آباد درباره زندگی جیمز بری، نویسنده تئاتر است که پس از یک شکست کاری بزرگ از جامعه هنری و خانواده‌اش مورد بی‌توجهی قرار می‌گیرد. او مردی بسیار تنها و ناراحت است و روزی به صورت اتفاقی در پارک با زنی بیوه و 4 فرزند او آشنا می‌شود. جیمز به تدریج به این خانواده علاقه‌مند می‌شود و از آنها در نوشتن کتاب «پیتر پن» الهام می‌گیرد.

5. فیلم سوئینی تاد – Sweeney Todd

بهترین فیلم های جانی دپ / فیلم های ترسناک جانی دپ

  • سال ساخت: 2007
  • امتیاز آی‌ام‌دی‌بی: 7.3/10
  • کارگردان: تیم برتون

فیلم سوئینی تاد نیز یکی دیگر از برترین فیلم های جانی دپ در ژانر ترسناک، درام و موزیکال است. این فیلم برگرفته از یک داستان قدیمی است که در دوره ویکتوریا روایت می‌شود. فیلم برتر جانی دپ سوئینی تاد ابتدا در ایالات متحده و سپس در بریتانیا اکران شد و در مجموع توانست 150 میلیون دلار فروش داشته باشد. این اثر برای بازی درخشان بازیگران خصوصا جانی دپ، موسیقی و طراحی لباس مورد تقدیر و ستایش منتقدان قرار گرفت. این عنوان توسط هیئت ملی بازبینی فیلم (NBR) به عنوان یکی از فیلم‌های برتر سال 2007 انتخاب شد و جوایز متعددی از جمله جایزه گلدن گلوب برای بهترین فیلم موزیکال، بهترین بازیگر مرد فیلم موزیکال و همچنین جایزه اسکار بهترین طراحی صحنه را دریافت کرد. جانی دپ نیز برای بازی در این فیلم، نامزد دریافا اسکار بهترین بازیگر نقش اول مرد شد.

داستان فیلم سوئینی تاد درباره آرایشگری به نام «بنجامین بارکر» است که به همراه خانواده خود در لندن زندگی می‌کند. روزی «قاضی تورپین» به بنجامین اتهامی دروغین وارد می‌کند و باعث به زندان افتادن او می‌شود. بنجامین در استرالیا، چندین سال زندانی می‌شود و یک روز موفق می‌شود از زندان فرار کند. او که اکنون تحت تعقیب است، مجبور می‌شود با نامی مستعار به نام «سوئینی تاد» به لندن بازگردد و خانواده‌اش را پیدا کند. سوئینی تاد از بهترین فیلم های جانی دپ imdb است.

6. فیلم اسلیپی هالو – Sleepy Hollow از بهترین فیلم های جانی دپ

فیلم برتر جانی دپ

  • سال ساخت: 1999
  • امتیاز آی‌ام‌دی‌بی: 7.3/10
  • کارگردان: تیم برتون

جانی دپ بازیگری معمولی نیست. او حتی یک بازیگر شگفت انگیز و استثنایی هم نیست. اگر به انتخاب های او دقت کنیم این بازیگر را هنرمندی عجیب و دوست داشتنی می‌یابیم. از برترین فیلم های جانی دپ فیلم اسلیپی هالو است و مطمئنیم اگر شماهم داستان آن را بشنوید، یقیین پیدا می‌کنید جز جانی دپ هرکسی در این اثر حضور داشت این فیلم را بسیار معمولی بازی می‌کرد.

مانند اکثر آثار تیم برتون، این فیلم هم غیرواقعی و عجیب است. داستان درباره کارآگاه پلیسی به نام ایچاباد کرین است که به شهر اسلیپی هالو جایی که سوارکاری بی سر دست به قتل های سریالی زده است فرستاده می‌شود.

7. فیلم انیمیشنی عروس مرده – Corpse Bride از بهترین فیلم های جانی دپ

برترین فیلم های جانی دپ

  • سال ساخت: 2005
  • امتیاز آی‌ام‌دی‌بی: 7.3/10
  • کارگردان: تیم برتون

اما همکاری های جانی دپ و تیم برتون به همین موارد ختم نخواهد شد. به جرعت می‌توان گفت ترکیب این بازیگر و کارگردان نتیجه ای جز زیبایی نخواهد داشت. فیلم برتر جانی دپ که به صورت استاپ موشن ساخته شده، انیمیشن عروس مرده است. عروس مرده با صدا پیشگی جانی دپ و هلنا بونهام کارتر یکی از عجیب ترین، زیباترین و غم انگیزترین انیمیشن های جهان است.

داستان این اثر از برترین فیلم های جانی دپ درباره پسری کم رو و دست و پاچلفتی به نام ویکتور است که مجبور به ازدواجی از پیش تعیین شده می‌شود. اگرچه او نامزدش ویکتوریا را دوست دارد اما نمی‌تواند سوگندهای ازدواج را حفظ کند پس به قبرستانی می‌رود و آن‌ها را تمرین می‌کند، بی خبر از آن‌که این سوگند را برای عروسی مرده و چشم انتظار به نام امیلی خوانده است.

8. فیلم میناماتا – Minamata از بهترین فیلم های جانی دپ

فیلم های جدید جانی دپ

  • سال ساخت: 2020
  • امتیاز آی‌ام‌دی‌بی: 7.3/10
  • کارگردان: اندرو لویتاس (Andrew Levitas)

اگرچه در سال‌های اخیر جانی دپ درگیر دادگاه های مربوط به ازدواجش و حاشیه آن بود و فرصت بسیاری از نقش آفرینی ها از او گرفته شد اما ابرهای تیره نتوانستند فروغ این ستاره را خاموش کنند. فیلم میناتاما از فیلم های جدید جانی دپ باری دیگر استعدادهای این هنرمند محبوب را به همه نشان داد.

این فیلم براساس رمانی به همین نام و به قلم همسر او آیلین اسمیت ساخته شده است و داستان یوجین اسمیت عکاس معروف را به تصویر می‌کشد. در سال 1971 که میناتاما ژاپن به آلودگی جیوه ای دچار شده بود و کسی برای احقاق حق افراد و محیط زیست برنمی‌خواست، این یوجین اسمیت بود که با عکس هایش انقلابی به پا کرد.

9. فیلم دشمنان ملت – Public Enemies

برترین فیلم های جانی دپ / بهترین فیلم های جانی دپ imdb

  • سال ساخت: 2009
  • امتیاز آی‌ام‌دی‌بی: 7/10
  • کارگردان: مایکل مان (Michael Mann)

فیلم دشمنان ملت فیلم برتر جانی دپ است که در ژانر زندگی‌نامه‌ای، جنایی و درام ساخته شده است. این فیلم برگرفته از یک داستان با همین نام است. در ابتدا قرار بود نقش جانی دپ در این اثر را لئوناردو دی کاپریو بازی کند، اما به دلیل ایجاد برخی مشکلات فنی و به تعویق افتادن زمان فیلمبرداری، میسر نشد. این عنوان در زمان اکران با استقبال خوبی از سوی مخاطبان مواجه شد و نقدهای مثبتی نیز از منتقدان دریافت کرد و در مجموع توانست 214 میلیون دلار در کل دنیا فروش داشته باشد.

داستان فیلم دشمنان ملت از  برترین فیلم های جانی دپ روایتگر داستان دهه 1930 آمریکا است. این فیلم درباره مردی به نام «جان دلینجر» است که به ارباب سارقان رابین‌هودی آمریکا معروف است. او در زمان رکود اقتصادی آمریکا با دزدی از بانک‌های بزرگ آمریکا به مردم کمک‌های بسیاری کرد. کارآگاهی به نام «ملوین پرویس» پرونده جان را به دست می‌گیرد و به صورت جدی به دنبال دستگیری اوست. جهت دانلود فیلم های جانی دپ با ما همراه باشید.

10. فیلم چارلی و کارخانه شکلات سازی – Charlie and the Chocolate Factory

فیلم های کمدی جانی دپ

  • سال ساخت: 2005
  • امتیاز آی‌ام‌دی‌بی: 6.7/10
  • کارگردان: تیم برتون
همچنین بخوانید :

دقیقا در همان سالی که تیم برتون و جانی دپ درگیر پروژه سخت عروس مرده بودند، یکی از بهترین فیلم های جانی دپ با نام چارلی و کارخانه شکلات سازی ساخته شد. این اثر اگرچه کیفیت ساخت پایین تری نسبت به برخی آثار برتون داشت اما شخصیتی را از جانی دپ ماندگار کرد که تا ابد در خاطره ها می‌ماند: ویلی ونکا! در ابتدا قرار بود این نقش به بازیگر فوق العاده جیم کری برسد اما بعد نقش به جانی دپ رسید و چقدر خوب که این اتفاق افتاد.

این اثر از فیلم های کمدی جانی دپ که فانتزی و خانوادگی نیز هست درباره پسر کوچکی به نام چارلی است که به همراه چهار کودک دیگر برنده تور کارخانه گردی در شکلات سازی ویلی ونکا می‌شوند.

11. فیلم پنجره مخفی – Secret Window

تمام فیلم های جانی دپ / فیلم های اکشن جانی دپ

  • سال ساخت: 2004
  • امتیاز آی‌ام‌دی‌بی: 6.6/10
  • کارگردان: دیوید کپ (David Koepp)

فیلم پنجره مخفی از برترین فیلم های جانی دپ نیز یکی از فیلم های جانی دپ در ژانر مهیج، روانشناسانه و ترسناک است. این عنوان برگرفته از رمانی از استیون کینگ (Stephen King) نویسنده معروف آمریکایی است. فیلم پنجره مخفی یکی از فیلم های ترسناک جانی دپ است که در زمان انتشار، نقدهای مثبت و منفی از سوی منتقدان دریافت کرد، اما فروش خوبی در گیشه داشت و مورد استقبال مخاطبان قرار گرفت.

فیلم پنجره مخفی درباره یک نویسنده کتاب‌های جنایی به نام «مورت رینی» است که از همسر خود جدا شده و همراه سگش به کلبه‌ای دور افتاده می‌رود. او به تنهایی و در انزوا زندگی می‌کرد تا اینکه ورود غریبه‌ای به نام «جان شوتر» به خلوتش، زندگی او را دستخوش تغییر قرار می‌دهد.

12. فیلم آلیس در سرزمین عجایب – Alice in Wonderland

فیلم برتر جانی دپ

  • سال ساخت: 2010
  • امتیاز آی‌ام‌دی‌بی: 6.4/10
  • کارگردان: تیم برتون

از دیگر برترین فیلم های جانی دپ فیلم اقتباسی آلیس در سرزمین عجایب است. فکر این که تیم محبوب تیم برتون قرار است که داستان عجیب آلیس را بسازند هم انسان را هیجان زده می‌کرد. این فیلم دنباله ای با نام Alice Through the Looking Glass به کارگردانی جیمز بوبین هم داشت که نتوانست موفقیت ساخته تیم برتون را کسب کند.

آلیس حالا دختر 19 ساله ای است که خرگوشی با کتی آبی را دنبال می‌کند تا به سرزمین عجایب برسد و در آن‌جا اشخاصی را می‌بیند که راه سرنوشتش را به او نشان می‌دهند. جانی دپ با نقش محبوب کلاه دوز در این‌ فیلم حضور دارد.

13. فیلم تعالی – Transcendence

برترین فیلم های جانی دپ

  • سال ساخت: 2014
  • امتیاز آی‌ام‌دی‌بی: 6.2/10
  • کارگردان: والی فیستر (Wally Pfister)

از دیگر بهترین فیلم های جانی دپ باید به تعالی با حضور ستارگان دیگی مانند مورگان فریمن و کیلین مورفی اشاره کنیم. این فیلم علمی تخیلی نظرات متفاوتی دریافت کرد که شامل نظراتی منفی درباره دیالوگ و ترکیب و فضاسازی بود. از طرف دیگر از لحاظ سینمایی، گرافیک و بازیگری فیلمی قوی بود.

داستان درباره ویل با بازی جانی دپ است که تمام اطلاعات ذهن خود را درون یک کامپیوتر می‌ریزد تا آن‌ها را نجات دهد ولی خیلی زود پی می‌برد که این کار اشتباهی بزرگ است.

14. فیلم توریست – The Tourist

بهترین فیلم های جانی دپ / نظر جانی دپ در مورد ایران

  • سال ساخت: 2010
  • امتیاز آی‌ام‌دی‌بی: 6/10
  • کارگردان: فلوریان هنکل فون دونرسمارک (Florian Henckel von Donnersmarck)
همچنین بخوانید :

فیلم برتر جانی دپ، توریست آخرین انتخاب ما در این لیست است. اگر قصد دیدن یک فیلم پرمغز و حرفه ای را دارید باید بگوییم که توریست انتخاب مناسبی نیست ولی اگر قصد تماشای یک فیلم پرفروش و جذاب را دارید انتخاب توریست درست است. حضور آنجلینا جولی و جانی دپ در کنارهم و ژانر ماجراجویانه توریست یکی از برترین فیلم های جانی دپ را رقم زده است.

داستان درباره زنی به نام الیز است که در پی یافتن عاشق قدیمی خود راهی سفری می‌شود و در راه با مردی معمولی به نام فرانک ملاقات می‌کند.

سخن پایانی

ما در این مقاله مجموعه فیلم های جانی دپ را به شما معرفی کردیم و هر یک را به طور مختصر مورد نقد و بررسی قرار دادیم. جانی دپ یکی از پولسازترین ستاره‌های هالیوود است که فیلم‌هایش اغلب فروش خوبی دارند و موفقیت تجاری کسب می‌کنند. شما کدام فیلم جانی دپ را بیشتر می‌پسندید؟ به نظر شما جای کدامیک از فیلم های جانی دپ در این فهرست خالی است؟ لطفا نظرات خود را در بخش ارسال دیدگاه با ما در میان بگذارید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
دیدگاه کاربران2 دیدگاه
avatar
سپیده
.
17 تیر 1401، 01:12
پاسخ
0
0
از بین فیلماش ، من چه چیزی گیلبرت رو ازار میدهد ،ادوارد دست قیچی،پروفسور،کرای بیبی،رنگو،بنی و جون،دنی براسکو رو دوست داشتم .کاراعیپ هم که گفتن ندارع همیشه جزو بهتریناس🙂
avatar
Amin_fz
.
25 خرداد 1399، 21:42
پاسخ
0
0
اگر بیوگرافی جانی دپ را میگذاشتید بهتر بود.
avatar
محمد سالار نعمتی ...
.
25 خرداد 1399، 21:53
پاسخ
0
0
@Amin_fz
بیوگرافی جانی دپ: https://www.plaza.ir/mag/139811/218454/johnny-depp-biography-and-filmography/
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402