بهترین بازی دکتری برای اندروید و iOS + لینک دانلود

بهترین بازی های پزشکی گوشی
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

در این مقاله قصد داریم 14 بازی پزشکی اندروید و iOS را برایتان معرفی کرده و لینک دانلود آنها را نیز قرار می‌دهیم. پس اگر طرفدار این سبک از بازی‌ها هستید، در لیست بهترین بازی دکتری باما همراه باشید که به گزینه های خوبی اشاره نموده ایم.

به نظر می‌رسد که کودکان از سنین بسیار کم علاقه‌مند به پزشکی هستند و این را بهترین روش برای مراقبت از افراد می‌دانند. همچنین برای آنها شگفت‌انگیز خواهد بود که بتوانند مانند پزشکان، دندانپزشکان و پرستارها لباس بپوشند. یکی از بهترین روش‌ها برای رسیدن به این آرزو، بازی های پزشکی موبایل است. بازی دکتری به دلیل جذابیت و هیجانات بسیار در طول مراحل میتواند گزینه خوبی برای سرگرمی باشد که پیشنهاد میشود تا انتهای لیست بهترین بازی دکتری باما همراه باشید.

بهترین بازی های پزشکی گوشی

فهرست مطالب

بازی دکتری در بیمارستان

انتخاب بهترین بازی پزشکی برای گوشی قطعا کار دشواری بوده است که در این خصوص سایت پلازا با بررسی های بسیاری که انجام داده توانسته لیست خوبی از این سبک را برای شما فراهم کند که پیشنهاد میشود جهت دانلود بازی های دکتری باما همراه باشید.

بازی پزشکی Operate Now: Build your own hospital بازی دکتری در بیمارستان

ویژگی‌های این بازی:

  • داستان‌های درام
  • شبیه‌سازی عمل جراحی واقع‌بینانه
  • انجام روش‌های پیچیده در پزشکی
  • امکان مدیریت بودجه و کارمندان

Operate Now: Build your own hospital یک بازی پزشکی بسیار محبوب برای پلتفرم‌های اندروید و iOS است. این بازی موفقیت‌آمیز توسط Spil Games طراحی شده است. در اینجا بازیکنان می‌توانند زندگی یک جراح را تجربه کنند. علاوه براین، مدیریت بیمارستان خود و مراقبت از کارمندان بیمارستان از جمله وظایف مهمی است که باید بازیکن انجام دهد. در این بازی شبیه‌سازی بسیار واقع‌گرایانه، هدف شما این است که یک تیم پزشکی ماهر را برای انجام عملیات روی بیماران دور هم جمع کرده و همچنین مرکز درمانی خود را به شماره یک دنیا تبدیل کنید.

دانلود بازی Operate Now: Build your own hospital برای اندروید و iOS

بازی Dream hospital- Health care manager simulator بازی دکتری در بیمارستان

بهترین بازی های پزشکی

یکی از بهترین بازی های پزشکی برای اندروید، Dream hospital- Health care manager simulator است. این یک بازی پزشکی بسیار واقع‌گرایانه بوده و زمان بازی نیز واقعی است؛ بدین معنا که بیمارستان شما در طول روز و شب برای انواع بیماران باز خواهد بود و در صورت نیاز در هر ساعت شبانه روز باید بتوانید به بیمارستان بروید. مهم نیست که پرسنل بیمارستان چقدر مشغول کار باشند، وظیفه شما این است که کارمندان بیمارستان را به خوبی مدیریت کرده و به همه بیماران برسید. بازی پزشکی Dream hospital- Health care manager simulator را بر روی گوشی خود نصب کرده تا لذت واقعی یک جراح موفق و مدیر بیمارستان بودن را تجربه کنید.

دانلود بازی Dream hospital برای اندروید و iOS

بازی Surgeon Doctor 2018: Virtual job Sim بازی دکتری در بیمارستان

بازی پزشکی اندروید

Surgeon Doctor 2018: Virtual job Sim یکی از بازی های پزشکی اندروید است که در آن حس یک قهرمان واقعی بودن را تجربه می‌کنید. در اینجا، شما نقش یک پزشک را بازی می‌کنید که همه چیز حول زندگی او می‌چرخد. به عنوان یک جراح، باید خود را به عنوان یک قهرمان واقعی ثابت کنید و عمل‌های موفقیت‌آمیزی داشته باشید. در واقع در این بازی، شما یکی از بهترین جراحان شهر هستید و وظیفه شما این است که از بیماران اورژانسی مراقبت کنید. همچنین در این بازی پزشکی، شما عمل‌های مربوط به کلیه، کبد، قلب، استخوان‌ها و بسیاری از قسمت‌های دیگر بدن را خواهید داشت .علاوه براین، باید بتوانید از تجهیزات جراحی کارآمد مانند قیچی پزشکی، سوزن بخیه و موارد دیگر موجود در جعبه ابزار خود به درستی استفاده کنید. به یاد داشته باشید که تجهیزات خود را بعد از استفاده استریل کنید.

دانلود بازی Surgeon Doctor 2018: Virtual job Sim برای اندروید

بازی پزشکی Doctor Dash: Hospital Game بازی پزشکی برای گوشی

بازی های پزشکی برای اندروید

برای بررسی و کسب دانش در مورد تخصص‌های مختلف پزشکی، این بازی را به شما پیشنهاد می‌کنیم. Doctor Dash: Hospital Game یک بازی پزشکی دخترانه است که به کاربر این امکان را می‌دهد تا بیمارستان رویایی خود را بسازد و انواع مختلف بیماری‌هایی را که بشر به آنها مبتلا می‌شود، درمان کند. کلینیک‌های تخصصی مختلف در این بازی شامل کلینیک قلب، کلینیک ریه و همچنین مرکز تخصصی کلیه می‌شود. همچنین یک اتاقک برای انجام معاینات روتین به دندانپزشک اختصاص داده شده است. علاوه براین، در این بازی پزشکی شما بیمارانی را ویزیت خواهید کرد که دارای بیماری‌های استخوانی مختلفی هستند که با انجام اشعه X در قسمت‌های مختلف بدن قابل تشخیص هستند و بیمارستان یک اتاق جداگانه برای انجام اشعه ایکس نیز دارد.

دانلود بازی Doctor Dash: Hospital Game برای اندروید و iOS

بازی Eye Doctor Hospital Game بازی پزشکی برای گوشی

بازی های پزشکی برای اندروید

Eye Doctor یک بازی پزشکی بسیار سرگرم‌کننده برای کودکان است که به آنها کمک می‌کند تا با تجربه و درمان بیماری‌های مختلف چشم، به یک چشم پزشک ماهر تبدیل شوند. بینایی یکی از مهمترین حواس انسان است، بنابراین این بازی به کودکان کمک می‌کند تا به اهمیت این موضوع پی ببرند و بیشتر با این موضوع آشنا شوند. از جمله ویژگی‌های بازی Eye Doctor Hospital Game که باعث افزایش دانش کودکان می‌شود می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • بازی‌های آموزشی و نقش‌آفرینی برای کودکان
  • کودکان مانند یک پزشک واقعی تمرین می‌کنند
  • استفاده از ابزارهای پزشکی واقعی
  • وجود مینی بازی‌های سرگرم‌کننده و محبوب

دانلود بازی Eye Doctor Hospital Game برای اندروید 

بازی پزشکی Amateur Surgeon 4 بازی پزشکی برای گوشی

بازی های پزشکی اندروید

این چهارمین سری از بازی های پزشکی Amateur Surgeon است و داستان بازی، ماجراجویی‌های دکتر ایگناسیوس بلید (Ignacious Bleed) را دنبال می کند. این بازی پزشکی همچنین حاوی جراحی‌هایی از سه بازی گذشته است. علاوه بر داستان اصلی که بیشتر درباره دکتر ایگناسیوس است، دو داستان جانبی نیز وجود دارند. داستان اول درباره همکار دست و پا چلفتی ایگناسیوس، دکتر راشد است و داستان دیگر زمانی شروع می‌شود که ایگناسیوس برای تعطیلات به یک کلبه در دریاچه‌ای ماوراء‌ طبیعی می‌رود. این بازی کاملا استراتژیک بوده و بازیکن برای پیشرفت در بازی نیاز به ابزارهایی دارد که با روش‌های خاصی، جراحی موردنظر را به درستی انجام دهد.

دانلود بازی Amateur Surgeon 4 برای اندروید

بازی Doctor for Kids Pretend Play Doctor

بازی های پزشکی اندروید

یکی از جالب‌ترین بازی های پزشکی دخترانه برای پلتفرم آیفون، بازی Doctor for Kids Pretend Play Doctor است. این بازی کاملا رایگان بوده و به گونه‌ای طراحی شده است که کودکان از 4 سالگی می‌توانند این بازی پزشکی را درک کرده و انجام دهند. شما همچنین می‌توانید از این بازی به عنوان فرصتی برای آموزش به کودک خود در مورد علم بدن و پزشکی استفاده کنید. این بازی در کنار سرگرم‌کننده بودن، بسیار آموزنده بوده و یک گزینه عالی برای پر کردن اوقات فراغت کودکان است.

دانلود بازی Doctor for Kids Pretend Play Doctor برای iOS

بازی Hospital Dash- Healthcare Time Management Game بازی پزشکی برای گوشی

بازی پزشکی دخترانه

در بازی Hospital Dash- Healthcare Time Management Game بازیکن نقش یک پرستار را در بیمارستان برعهده می‌گیرد. وظایف شخصیت اصلی تشخیص بیماری‌های مختلف و معالجه آنها خواهد بود. بیماران بسیاری به بیمارستان مراجعه می‌کنند و شما تنها کسی هستید که می‌تواند سلامتی را به آنها برگرداند. نقش خود را به عنوان یک پرستار به خوبی انجام داده و سریع کار کنید تا همه افراد نیازمند، معالجه و درمان شوند. اگر به‌دنبال چالش‌های جذاب پزشکی هستید، بازی Hospital Dash- Healthcare Time Management Game را انجام دهید.

دانلود بازی Hospital Dash- Healthcare Time Management Game برای اندروید و iOS

بازی پزشکی Offline games: Doctor surgery games for girls بازی دکتری در بیمارستان

بازی پزشکی دخترانه

آیا تا به حال به این فکر کرده‌اید که چقدر نجات جان افراد دیگر می‌تواند لذت‌بخش باشد؟ اگر می‌خواهید حس پس از موفقیت در نجات یک انسان را تجربه کنید، Offline games: Doctor surgery games for girls را به شما پیشنهاد می‌کنیم. این یکی از بهترین بازی های پزشکی برای دختران است که در آن بازیکن مسئولیت تشخیص و درمان بیماری مردم شهر خود را به عهده می‌گیرد. شما به عنوان یک پزشک در بازی برای آنها یک قهرمان هستید و به همین دلیل نمی‌توانید در انجام جراحی‌های خود اشتباهی داشته باشید. در غیر این صورت، نه‌تنها شهرت خود را از دست خواهید داد، بلکه اعتماد اطرافیان خود را که در سال‌های طولانی به دست آورده‌اید، از دست خواهید داد.

دانلود بازی Offline games: Doctor surgery games for girls برای اندروید 

بازی Heart’s Medicine – Doctor’s Oath – Hospital Drama بازی دکتری در بیمارستان

بازی پزشکی اندروید

طرح اصلی این بازی پزشکی مبتنی بر زندگی یک پزشک قلب و بیماران او در مرکز تخصصی قلب است. موضوع بازی کمی پیچیده و درام است. همچنین از جلوه‌های تصویری گرفته تا جلوه‌های صوتی، همه چیز در این بازی شگفت‌انگیز و سرگرم‌کننده است. Heart’s Medicine – Doctor’s Oath – Hospital Drama یک بازی اعتیادآور است که شما هرگز نمی‌خواهید بیمارستان مجازی خود را ترک کنید. در مقایسه با تعدادی از بازی های پزشکی دیگر، این عنوان بسیار متمایز و جذاب‌تر است. پیشنهاد می‌کنیم این بازی را حتما امتحان کنید. استفاده از رویدادهای واقعی در طول این بازی دکتری سبب شده تا گیمرهای بسیاری برای سرگرمی به این مورد روی آورند که پیشنهاد میشود آنرا ازز دست ندهید.

دانلود بازی Heart’s Medicine – Doctor’s Oath – Hospital Drama برای اندروید و iOS

بازی Hospital Surgery: Doctor game دانلود بازی دکتری برای اندروید

بازی Hospital Surgery: Doctor game دانلود بازی دکتری برای اندروید

Hospital Surgery: Doctor Game یک بازی شبیه سازی از دکتری بوده است که براساس ویژگی های این بازی میتوانید در نقش یک جراح آماتور و تازه کار وارد بازی شوید. اگر دوست دارید در آینده یک پزشک و یا دکتر آمبولانس شوید این بازی گزینه خوبی برای شما خواهد بود که باید از اشخاص مختلفی در شرایط متفاوتی مراقبت کنید که این مورد میتواند اطلاعات شما را افزایش دهد و گیم پلی خوبی را در اختیار شما قرار دهد.

Hospital Surgery: Doctor Game شامل شرایط اضطراری بسیاری بوده است که باید در نقش یک متخصص زنان ایفای نقش کنید. مراحل بسیاری برایتان درنظر گرفته شده است که از اصلی ترین آنها میتوان به حراجی قلب باز ، حراجی پا ، زایمان نوزاد و… اشاره داشت که در ابتدای بازی راهکار های اولیه به شما آموزش داده خواهد شد که با پشت سر گذاشتن آنها اید آمادگی لازم برای رویارویی با هر بیماری را داشته باشید. طراحی مناسب و گیم پلی سرگرم کننده از دیگر ویژگی های این بازی بوده است.

دانلود بازی Hospital Surgery: Doctor game برای اندروید

بازی Surgeon Doctor Simulator 3D دانلود بازی دخترانه دکتری

بازی Surgeon Doctor Simulator 3D دانلود بازی دخترانه دکتری

Surgeon Doctor Simulator 3D یکی از واقع گرایانه و جذاب ترین بازی های شبیه سازی دکتری بوده است که در طول مراحل آن میتوانید با مشکلات بسیاری دست و پنجه نرم کنید. به محض ورود به بازی مشکلات شما آغاز میشود که باید در بخش مفصل بیمارستان حضور پیدا کنید. وظایف بسیاری برایتان درنظر گرفته شده است که با درنظر گرفتن آنها و یادگیری موارد ابتدایی میتوانید رفته رفته به یک دکتر حرفه ای تبدیل شوید که اجرای این بازی نیازی به اینترنت نخواهد داشت.

همانطور که از نام بازی Surgeon Doctor Simulator 3D مشخص است شاهد طراحی 3 بعدی خواهید بود که گیم پلی روان و نسبتا ساده بازی میتواند شمارا با یکی از بهترین بازی های شبیه سازی جراحی آشنا کند. در اتاق عمل شاهد صحنه های بسیاری خواهید بود که طراحی تمامی آنها براساس انیمیشن های حرفه ای و گرافیکی صورت گرفته است. اگر از این بازی خوشتان آمد در ادامه میتوانید به لینک دانلود آن برای اندروید دسترسی داشته باشید.

دانلود بازی Surgeon Doctor Simulator 3D برای اندروید

بازی Heart Surgery Doctor Simulator دانلود بازی پزشکی دخترانه برای اندروید

بازی Heart Surgery Doctor Simulator دانلود بازی پزشکی دخترانه برای اندروید

Heart Surgery Doctor Simulator محصول رسمی از استودیو Gamester Action Club‏ بوده است که در گوگل پلی بیش از 1 میلیون بار دانلود شده است و در سبک بازی های آفلاین و رایگان مربوط به شبیه سازی بیمارستان و اورژانس گزینه بسیار خوبی بوده است که براساس گیم پلی آن میتوانید برای مدت زمان طولانی در بازی حضور داشته باشید و سرگرم شوید. هدف اصلی شما در این بازی تبدیل شدن به یک دکتر متخصص قلب بوده است که باید از سد جراحی های بسیاری عبور نمایید.

Heart Surgery Doctor Simulator به شما این امکان را میدهد تا در بیمارستان بزرگی ایفای نقش کنید که در آن بخش های مختلفی از بیماران به شما داده خواهد شد که باید روی تمامی آنها مدیریت داشته باشید. وسعت این بازی بی شک میتواند شمارا برای مدت زمان طولانی سرگرم نماید که در طول مراحل بازی از عمل قلب تا دندانپزشکی های حاد را در پیش خواهید داشت. ناگفته نماند که این بازی از طراحی بسیار خوبی برخوردار بوده است که پیشنهاد میشود آنرا از دست ندهید.

دانلود بازی Heart Surgery Doctor Simulator برای اندروید

بازی My Hospital: Build. Farm. Heal بازی پزشکی واقعی

بازی My Hospital: Build. Farm. Heal بازی پزشکی واقعی

My Hospital: Build. Farm. Heal یکی دیگر ا بازی های شبیه سازی دکتری بوده که توسط استودیو Kuu Hubb Oy طراحی شده است و بیش از 5 میلیون بار در گوگل پلی دانلود شده که یکی از محبوب ترین گزینه های این لیست بشمار میرود. این بازی عمل جراحی برای آیفون شامل بیماری های بسیاری بوده است که در نقش یک دکتر همه فن حریف باید بدنبال راهکار های مختلف برای بهبود حال مریض ها باشید. شرایط سختی برایتان در این بازی وجود خواهد داشت که بی شک میتواند سبب سرگرمی شما برای مدت زمان طولانی شود.

My Hospital: Build. Farm. Heal از ساختمان و اتاق های مختلفی برخوردار بوده که به شما این امکان را میدهد تا بتوانید بیمارستان مورد علاقه خود را بسازید. بیش از صد ها مورد برای تزئین و زیباسازی بیمارستان درنظر گرفته شده که باید 80 بیماری مختلف را تحت پوشش قرار دهید که بی شک این مورد وسعت بالای بازی را بازگو میکند. با نصب بازی دکتر برای آیفون میتوانید شاهد یک طراحی دیدنی با صداگذاری عالی باشید که در ادامه لینک دانلود بازی برای اندروید و ای او اس در اختیارتان قرار گرفته است.

دانلود بازی My Hospital: Build. Farm. Heal برای اندروید و IOS

Medicine Dash: Hospital Game بهترین بازی دکتری اندروید

Medicine Dash: Hospital Game بهترین بازی دکتری اندروید

یک بیمارستان مشهور و پرطرفدار به تازگی شما را استخدام کرده است و حال شما باید از مهارت های پزشکی و پرستاری خود برای رسیدگی به مشکلات مردم و اشخاصی که به عنوان مریض وارد بیمارستان میشوند استفاده کنید. بازی اندروید Medicine Dash: Hospital Game میزبان بخش های بسیاری بوده که در طول گیم پلی میتوانید با تمامی موارد مرتبط با دنیای پزشکی سروکله بزنید. مهارت هایی که در اختیار دارید قابل ارتقا بوده است و همین موضوع سبب خواهد شد تا در طول زمان بتوانید به یکی از بهترین دکترهای بیمارستان تبدیل شوید. درمان عجولانه مریض ها میتواند مشکلات جدیدی را برای آنها به ارمغان بیاورد که در این زمینه باید حواستان حسابی به مشکلات جسمی و روحی مردم باشد. بازی Medicine Dash: Hospital Game از اتاق عمل و اتاق ویزیت خوبی بهرهمند است که در شرایط ضروری میتوانید از بدن اشخاص مریض عکس های مختلفی نظیر سی تی اسکن تهیه کنید. طراحی دیدنی و صدای عالی سبب بوجود آمدن گیم پلی خوبی شده است که این موضوع میتواند شما را برای مدت زمان طولانی سرگرم و چالش های خوبی را در اختیار شما قرار دهد. در ادامه لینک دانلود بازی برایتان قرار گرفته است.

دانلود بازی Medicine Dash: Hospital Game برای اندروید

سوالات متداول

واقع گرایانه ترین بازی پزشکی و دکتری برای گوشی کدام است؟

در این لیست بازی های بسیاری شباهت به پزشکی دارند که براساس سلیقه خود میتوانید یکی از موارد را انتخاب کنید.

بهترین بازی عمل جراحی برای آیفون و اندروید کدامند؟

گیم پلی موجود در تمامی بازی ها در سطح بالایی قرار دارند که این مورد سبب شده تا تمامی بازی ها در یک لول قرار گیرند که بسته به نیاز خود میتوانید یک بازی را انتخاب و سپس در آن حضور پیدا کنید.

سخن پایانی

14 بازی دکتری در بیمارستان معرفی شد که بازی های نامبرده جزو بهترین های جهان بوده اند و بی شک با حضور در آنها میتوانید برای مدت زمان طولانی سرگرم شوید. پلازا پیشنهاد میشود نظر خود را در خصوص لیست بازی پزشکی برای گوشی را باما به اشتراک بگذارید و یا اگر بدنبال دانلود بازی های دکتری خاصی هستید که در این لیست به آن اشاره نشده است میتوانید بازی های مدنظر خود را در بخش نظرات برای ما ارسال کنید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
دیدگاه کاربران1 دیدگاه
avatar
محمد حسین پیرایی
.
10 بهمن 1401، 18:10
پاسخ
1
3
بازی خوبیه
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402