راهنمای خرید کارواش خانگی + قیمت در بازار ایران

pressure washer / خرید کارواش خانگی
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

هنگام خرید کارواش خانگی باید به چندین نکته مختلف مثل بودجه خرید، قدرت موتور کارواش و همچنین نحوه استفاده خود دقت کنیم تا انتخاب مناسبی داشته باشیم.

اگر می‌خواهیم ماشین یا پارکینگ خانه را برق بیندازیم، دو راه پیش رویمان است. یا روی زمین زانو بزنیم و با دست‌هایمان آنقدر سطوح مختلف را برس بزنیم تا دیگر نتوانیم از روی زمین بلند شویم یا یک کارواش خانگی خریداری کنیم. پیشنهاد ما خریداری جدیدترین کارواش‌های خانگی بازار است که جزو بهترین مدل‌هایی که تا به حال به خط تولید رسیده‌اند به حساب می‌آیند.


حالا که فصل زمستان به پایان رسیده بهترین زمان برای خرید کارواش خانگی است تا دوده‌های این فصل را از خودرو و سطوح مختلف پاک کنید. اگر به دنبال کارواش هستید، تا پایان این راهنمای خرید کارواش خانگی همراه پلازا باشید.

آنچه در ادامه می‌خوانید:

 


نکاتی که قبل از خرید کارواش خانگی باید بدانید


وقتی زمان خرید کارواش خانگی فرا می‌رسد، پیش از اینکه به بازار بروید و یک مدل را خریداری کنید، باید بدانید قصد دارید چه استفاده‌ای از آن داشته باشید. اگر فقط می‌خواهید یک مسیر کوچک را هر یک سال یک بار تمیز کنید، پس خرید کارواش خانگی ارزان مانند یک مدل ساده جمع و جور کارتان را راه می‌اندازد. اما اگر می‌خواهید آب را با فشار متفاوت روی سطوح مختلف بگیرید و همه چیز از کفش ورزشی گرفته تا یک پارکینگی که چندین خودرو در آن پارک می‌شوند را تمیز کنید، باید دست به جیب شوید و مدلی خریداری کنید که علاوه بر قدرت مناسب ابزار کافی هم داشته باشد.

اگر به کارواش‌های خانگی آشنا نباشید و به مشخصات آن‌ها نگاهی بیندازید، ممکن است در نگاه اول کمی گیج شوید. ولی به طور کلی هنگام خرید کارواش خانگی تنها دو مورد اهمیت زیادی دارند؛ اول قدرت موتور که با یکای بار نشان داده می‌شود و دوم طول شلنگ دستگاه. در حقیقت بیشتر کارواش‌های خانگی موجود در بازار به راحتی قادرند سطوحی مثل یک دیوار آجری را تمیز کنند، اما تفاوتی که مدل‌های گرانقیمت‌تر دارند این است که این مدل‌ها سطوح بیشتری را طی مدت زمان کمتر پوشش می‌دهند؛ در نتیجه فشار کمتری به کمرتان وارد می‌شود.

pressure washer / خرید کارواش خانگی

علاوه بر این، یکی از نکات مهم در خرید کارواش خانگی استفاده درست و اصولی است. مثلا گاهی اوقات ممکن است شما با فشار بیش از اندازه یک کارواش خانگی رنگ قسمتی از نرده یا درب خانه را از بین ببرید و مجبور شوید دوباره آن‌ها را رنگ کنید. به همین دلیل اول باید استفاده خودتان را مشخص کنید؛ زیرا لزوما هر کارواشی که قدرت موتور زیادتری دارد مناسب شما نیست.

 

قدرت موتور مورد نیاز هنگام خرید کارواش خانگی

برای استفاده سبک مثل تمیز کردن خودرو، صندلی‌های باغ، دوچرخه، موتورسیکلت، ابزار باغبانی و لوازم بازی خارج از خانه کودکان یک کارواش خانگی با قدرت موتور 100 بار کفایت می‌کند. برای مصارفی که فشار بیشتری طلب می‌کنند مثل تمیز کردن نرده‌ها، ماشین‌های چمن‌زنی، ناودان، آلاچیق، دیوارها و مسیرهای عبور خودرو شما به  یک کارواش با قدرت 100 تا 200 بار نیاز خواهید داشت.

اما برای استفاده سنگین مثل شستن دیوارهای بزرگ، عرشه قایق و کشتی، پاسیوها و مسیرهای عبور خودرو که به قدر زیادی کثیف شدند، باید به سراغ کارواش خانگی با قدرت موتور بالای 200 بار بروید.

 


قیمت کارواش خانگی در بازار ایران


بهترین کارواش خانگی حال حاضر در بازار کارواش خانگی کارچر مدل K7 Premium Full Control Plus است. این کارواش جزو قدرتمندترین کارواش‌های خانگی بازار به شمار می‌آید و می‌تواند با سرعت زیادی سطوح مورد نظر شما را پاک کند. البته به دلیل قیمت فوق‌العاده بالای این کارواش می‌توانید به سراغ مدل‌های ارزانتر کارواش‌های خانگی کارچر مثل مدل K4 Premium Full Control Home نیز بروید که با وجود اینکه به قدرتمندی مدل K7 نیست، ولی به راحتی می‌تواند کثیفی‌هایی که به راحتی پاک نمی‌شوند را از میان ببرد.

pressure washer / راهنمای خرید کارواش خانگی

علاوه بر کارچر که به نوعی بهترین برند در میان کارواش‌های خانگی است، مدل‌های مختلف کارواش خانگی هیوندای نیز برای کسانی که به دنبال گزینه‌های اقتصادی‌تری هستند مناسب است. این کارواش‌ها از کیفیت بسیار خوبی برخوردار هستند و می‌توانند پاسخگوی بیشتر نیازهای شما باشند.

خوشبختانه محصولات هردو برند کارچر و هیوندای در کنار برندهای معتبر دیگری مثل بوش در کشور به فروش می‌رسند. در ایران کارواش‌های خانگی در قیمت‌ها و انواع مختلفی عرضه می‌شوند که اکثر آن‌ها قیمتی بالاتر از یک میلیون تومان دارند. البته می‌توانید با خرید کارواش خانگی از بانه تا حد زیادی از هزینه‌ای که پرداخت می‌کنید بکاهید. با این وجود اگر به دنبال برندهای قابل اتکا و معتبر هستید که تا سال‌ها نیاز شما را برطرف کنند، پرداخت هزینه اضافی برای کارواش خانگی کارچر و دیگر برندهای معتبر کار منطقی است. در ادامه همراه ما باشید تا به چند نمونه از کارواش‌های خانگی موجود در بازار اشاره کنیم.

 

1- کارواش خانگی کارچر مدل K4 Full Control Home

pressure washer / بهترین کارواش خانگی

  • قیمت حدودی: 6 تا 8 میلیون تومان

کارواش خانگی کارچر مدل K7 را به راحتی می‌توان بهترین کارواش خانگی موجود در بازار و البته از گرانقیمت‌ترین آن‌ها به حساب آورد. این کارواش بهترین انتخاب برای استفاده عادی است، ولی از آنجایی که کارواش‌های خانگی به طور مداوم مورد استفاده قرار نمی‌گیرند شما می‌توانید با خرید مدل ارزان‌تری مثل K4 Full Control Home نیز از خرید خود راضی باشید.

البته این کارواش شلنگ کوتاه‌تر (6 متر) و قدرت موتور کمتری (130 بار) در مقایسه با K7 دارد، اما این به این معنا نیست که با محصول ضعیف یا ناکارآمدی طرف هستید. با استفاده از این کارواش به راحتی و در عرض چند ثانیه می‌توانید یک حیاط بسیار کثیف را برق بیندازید و حتی در یک روز گرم تابستانی با اسپری کردن آب از ارتفاع حیاط خانه را با رطوبت قطرات آب خنک کنید. علاوه بر این کارواش K4 دارای لوازم جانبی کاربردی زیادی مثل یک برس مخصوص شستشو خودرو نیز هست که شک نداشته باشید همسایه‌ها آن را از شما قرض خواهند گرفت.

 

2- کارواش خانگی کارچر مدل K7 Premium Full Control Plus

pressure washer / قیمت کارواش خانگی بوش

  • قیمت حدودی: 15 تا 19 میلیون تومان

اگر می‌خواهید بهترین کارواش خانگی بازار را در اختیار داشته باشید، به سختی می‌توانید مدلی بهتر از K7 Premium Full Control Plus پیدا کنید. این کارواش با قدرت موتور 180 بار خود می‌تواند سطوح مختلفی را با درجه فشار متفاوت تمیز کند و در مقایسه با سایر کارواش‌ها کار خود را با بیشترین سرعت انجام می‌دهد. طراحی جذاب این کارواش در کنار نمایشگر LED روی دسته که به شما درجه فشار را اطلاع می‌دهد و همچنین شلنگ 10 متری آن جز فاکتورهای کلیدی این محصول هستند.

با این همه برای خرید این کارواش باید هزینه زیادی را متحمل شوید، ولی اگر کارواشی می‌خواهید که بتوانید تا سالیان سال از آن استفاده کنید، این مدل بهترین انتخاب خواهد بود.

 

3- کارواش خانگی کارچر مدل K2 Compact

pressure washer / کارواش خانگی هیوندای

  • قیمت حدودی: 2 تا 4 میلیون تومان

کارواش خانگی کارچر مدل K2 یک گزینه مناسب برای افرادی است که به دنبال یک کارواش خانگی با قیمت اقتصادی می‌گردند. کارواش‌های اقتصادی با وجود قیمت و قدرت موتور کمتر، همچنان عملکرد بسیار خوبی دارند و تنها نقطه ضعف آن‌ها این است که تمیز کردن سطح‌های مختلف مدت زمان بیشتری طول خواهد کشید. قدرت موتور این کارواش 110 بار است و طول شلنگ آن نیز 4 متر است.

کارواش خانگی کارچر K2 کیفیت ساخت خوبی دارد و به لطف وزن اندک آن به نسبت مدل‌های بالا (4 کیلوگرم) به راحتی می‌توان آن را هنگام شستشوی خودرو یا بخش‌های مختلف حیاط یا باغ جابه‌جا کرد.

 

4- کارواش خانگی بوش مدل AQT 37-13 Plus

pressure washer / کارواش خانگی کارچر

  • قیمت حدودی: 2 تا 4 میلیون تومان

این کارواش نیز یکی از مدل‌های میان‌رده است. کارواش بوش AQT 37-13 Plus دارای موتوری با قدرت 130 بار و یک شلنگ به طول 6 متر است.  این کارواش جزو محصولات پرفروش شرکت بوش است و یک انتخاب ایده‌آل برای شستشوی دوچرخه، خودرو و پارکینگ محسوب می‌شود. این محصول قادر است در هر دقیقه 6.2 لیتر آب را از نازل خود خارج کند.

نقطه قوت اصلی این کارواش عرضه آن همراه با چندین لوازم جانبی مثل انواع برس‌ها و سری‌های مختلف است تا بتوانید برای هر سطح از یک سری مناسب استفاده کنید.

 

5- کارواش خانگی هیوندای مدل HP1526-PW

pressure washer / نکات مهم در خرید کارواش خانگی

  • قیمت حدودی: یک میلیون و هفتصد هزار تا 2 میلیون تومان

ارزان‌قیمت‌ترین کارواش حاضر در این فهرست کارواش خانگی هیوندای HP1526-PW است. این کارواش حدود 6 کیلوگرم وزن دارد و از موتوری با قدرت 120 بار و یک شلنگ به طول 5 متر بهره می‌برد. این کارواش می‌تواند در هر دقیقه 6.6 لیتر آب را از نازل خود خارج کند. از این کارواش می‌توان برای مصارف سبک مانند شستشوی خودرو، دوچرخه و موتور و یا پارکینگ‌های کوچک استفاده کرد. همچنین این کارواش هم مانند کارواش بوش با چندین سری مختلف به فروش می‌رسد.

pressure washer / خرید کارواش خانگی از بانه

از نکات مهم در خرید کارواش خانگی نحوه استفاده شما است. همانطور که گفته شد اکثر کارواش‌های خانگی به راحتی می‌توانند وظایفی مثل شستشوی خودرو یا پارکینگ و دیوارهای کوچک را انجام دهند و کارواش‌هایی که موتور قدرتمندتری دارند نیز بیشتر مناسب محیط‌هایی هستند که به سادگی قابل شستشو و تمیز کردن نیستند. علاوه بر این کارواش‌هایی که فشار آب را با قدرت بیشتری خارج می‌کنند کار تمیز کردن سطوح را نیز با سرعت بیشتری انجام می‌دهند. پیش از خرید کارواش خانگی حتما نوع مصرف و هزینه‌ای که مایل به پرداختش هستید را تعیین کنید و سپس با مقایسه ویژگی‌ها و قدرت موتور هرکدام از کارواش‌ها، محصولی که بیشتر از همه پاسخگوی نیازهایتان است را انتخاب کنید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402