معرفی فیلم Bill and Ted Face the Music با بازی کیانو ریوز

فیلم Bill and Ted Face the Music
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

فیلم Bill and Ted Face the Music که سومین قسمت از مجموعه فیلم بیل و تد است، به زودی منتشر خواهد شد. در این مقاله نگاهی به این فیلم کمدی-تخیلی و اخبار پیرامون آن خواهیم داشت.

از سال 1991 هواداران خواستار تماشای یک ماجراجویی مرگبار، سخت و طاقت‌فرسای دیگر از بیل پرستون‌ و تد لوگان با بازی الکس وینتر (Alex Winter) و کیانو ریوز (Keanu Reeves) بودند. حالا بعد از 29 سال انتظار، قرار است قسمت جدید این فیلم به کارگردانی دین پاریزو (Dean Parisot) در آگوست 2020 (مرداد 99) اکران شود. در این میان که پخش فیلم‌های ماتریکس 4 و جان ویک 4 به خاطر همه‌گیری ویروس کرونا به سال 2022 موکول شده، خبر پخش فیلم Bill & Ted Face the Music در کمتر از 3 ماه دیگر می‌تواند طرفداران کیانو ریوز و البته طرفداران فیلم‌های کمدی-تخیلی را به وجد بیاورد.

تریلر فیلم Bill and Ted Face the Music از سفر به آینده و نجات جهان حکایت می‌کند.‌ فضایی فانتزی و تخیلی و سرشار از رنگ که زمان حال و آینده را نشان و خبر از یک مأموریت جدی می‌دهد. در ویدیوی بالا می‌توانید تریلر فیلم Bill and Ted Face the Music را تماشا کنید. در این مقاله از پلازا به فیلم جدید کیانو ریوز، داستان، بازیگران و اخبار پیرامون آن می‌پردازیم.

همچنین بخوانید :

آنچه در ادامه می‌خوانید:

دانلود فیلم Bill and Ted Face the Music

در این بخش می‌توانید فیلم بیل و تد با موسیقی روبرو می‌شوند را با زیرنویس فارسی و کیفیت‌های مختلف دانلود کنید:

 

 


مروری بر دو قسمت قبلی فیلم بیل و تد


فیلم Bill & Ted Face the Music در ادامه دو فیلم Bill & Ted’s Excellent Adventure محصول سال 1989 و Bill & Ted’s Bogus Journey محصول سال 1991 ساخته شده است. در ادامه مروری بر این دو فیلم خواهیم داشت.

 

فیلم Bill & Ted’s Excellent Adventure

ماجراجویی عالی بیل و تد- Bill & Ted's Excellent Adventure

همچنین بخوانید :

اولین قسمت فیلم بیل و تد با نام Bill & Ted’s Excellent Adventure (ماجراجویی عالی بیل و تد) توسط استیون هرک (Stephen Herek) ساخته و در سال 1989 اکران شد. در قسمت اول فیلم بیل و تد، با شخصیت‌های آن دو آشنا شده و به عمق دیوانگی آن‌ها پی می‌بریم! دو نوجوان که رویای تشکیل یک گروه موسیقی راک را در سر دارند، ولی اگر گزارش درس تاریخشان را تحویل ندهند و نمره‌اش را نگیرند، باید از همدیگر و رویایشان خداحافظی کنند؛ چراکه در غیر این صورت، پدر تد (کیانو ریوز) او را به مدرسه نظامی خواهد فرستاد. اما سرنوشت دیگری برای آنها رقم خورده که تغییر آن غیر ممکن است! پس یک نفر از آینده می‌آید و به آنها کمک می‌کند تکلیف تاریخی‌شان را انجام بدهند.

 

فیلم Bill & Ted’s Bogus Journey

bill & ted's bogus journey - سفر وحشیانه‌ی بیل و تد

قسمت دوم بیل و تد به نام Bill & Ted’s Bogus Journey (سفر وحشیانه بیل و تد) به کارگردانی پیتر هویت (Peter Hewitt)، دو سال بعد از قسمت اول یعنی در سال 1991 منتشر شد. در ادامه بازی سرنوشت و تقدیری که برای بیل و تد رقم خورده و آنها قرار است نجات دهنده دنیا باشند، حاکم ستمگری از آینده، تصمیم به کشتن آنها می‌گیرد تا بتواند آینده را بدون حضور آن‌ها بسازد. پس ربات‌های بیل و تد را از زمان خودش به زمان آنها می‌فرستد تا بیل و تد را از سر راه بردارد. اینجاست که بیل و تد کشته شده و با دروگر مرگ (یا تجسم مرگ) روبه‌رو می‌شوند و مجبورند برای نجات خودشان و البته نامزدهای آینده و سرنوشت موسیقایی‌شان با مرگ بازی کنند!

 


داستان فیلم Bill and Ted Face the Music


بیل و تد که زمانی قرار بود دنیا را نجات دهند، حالا درگیر روزمرگی و زندگی معمولی هستند و از روزهای اوج و البته هدفی که داشتند، دور شده‌اند.‌ اما بار دیگر در جستجوی خودشان و هدفشان از زمان حال به سال‌ها بعد سفر می‌کنند تا آهنگی را که بالاخره در آینده ساخته‌اند و به شدت هم محبوب و معروف شده، از خودشان بدزدند و کمی زودتر از موعد اجرایش کنند! به نظر می‌رسد شرایط این روزهای جهان و کمکی که موسیقی می‌تواند به بهتر شدن حال این روزهای تمام انسان‌ها کند، ارتباط نزدیکی به ماجرای فیلم Bill and Ted Face the Music داشته باشد.

داستان فیلم Bill and Ted Face the Music

کارگردان فیلم، دین پاریزو در مصاحبه‌ای با مجله‌ی ایمپایر اشاره کرده که:

مسافران پرماجرای ما فقط 78 دقیقه برای نجات دنیا وقت دارند. در واقع کارشان از یک مشق شب معمولی در قسمت دوم این مجموعه، به نجات دنیا در قسمت جدید کشیده است.

علاوه بر این، درگیر یک مشکل کوچک دیگر هم هستند، پدر بودن! در واقع بیل و تد در ماجراجویی جدیدشان تنها نیستند. دخترهایشان هم آنها را همراهی می‌کنند.

فیلم Bill & Ted Face the Music

اد سالومون (Ed Solomon) ‌نویسنده این مجموعه در صفحه توییتر خود از حضور یکی دیگر از شخصیت‌های اصلی و پرطرفدار قسمت دوم فیلم، یعنی فیلم Bill & Ted’s Bogus Journey در صحنه فیلمبرداری پرده برداشت: مرگ (دث) با بازی ویلیام سدلر (William Sadler). اما آیا بیل و تد باید بار دیگر با مرگ دست و پنجه نرم کنند؟ باید دید!

 


عوامل و بازیگران فیلم Bill and Ted Face the Music


مثل قسمت‌های قبل، نویسندگان فیلم کریس ماتسون (Chris Matheson) و اد سالومون هستند. کارگردانی این قسمت را دین پاریزو، کارگردان آمریکایی بر عهده داشته است. در ادامه مروری بر بازیگران فیلم Bill and Ted Face the Music خواهیم داشت و با آنها بیشتر آشنا می‌شویم.

 

کیانو ریوز در نقش تئودور لوگان معروف به تد

فیلم Bill & Ted Face the Music کیانو ریوز

کیانو ریوز 55 ساله بعد از 31 سال بار دیگر نقشی را بازی می‌کند که باعث شهرت غیرمنتظره او در جوانی شد.

شخصیت تد در فیلم Bill & Ted’s Excellent Adventure با بازی کیانوی 25 ساله، آنقدر به مذاق بینندگان خوش آمده بود که این فیلم سکوی پرتابی برای کیانو ریوز شد و در پی بازی در قسمت دوم آن و بعدها بازی در فیلم دراکولا اثر فرانسیس فورد کاپولا، وکیل مدافع شیطان، سه‌گانه ماتریکس، کنستانتین و اخیرا جان ویک، ریوز را با محبوبیت روزافزون مواجه کرد. برای خواندن بیوگرافی کیانو ریوز می‌توانید به این مقاله مراجعه کنید.

 

الکس وینتر در نقش ویلیام پرستون معروف به بیل

بازیگران فیلم Bill and Ted Face the Music

الکس وینتر هم بیشتر با نقش بیل شناخته شده است. از دیگر کارهای درخشان او می‌توان به بازی در مجموعه پسران گم شده و روزالی به خرید می‌رود اشاره کرد. او به جز بازیگری، به کارگردانی و همچنین ساخت فیلم‌های مستند می‌پردازد. فیلم تب (Fever 1999) به نویسندگی و کارگردانی او با بازخورد مثبتی روبه‌رو شد.

 

ویلیام سدلر در نقش دروگر مرگ

بازیگران فیلم Bill and Ted Face the Music

ویلیام سدلر با آن شنل مشکی و داس دسته بلند بار دیگر نقش مرگ یا دروگر مرگ را ایفا خواهد کرد. از دیگر فیلم‌های معروفی که او در آنها بازی کرده می‌توان به مسیر سبز، جان سخت 2، رستگاری در شاوشنگ و مرد آهنی 3 اشاره کرد.

 

بریجت لاندی پین در نقش بیل کوچولو، دختر تد

فیلم جدید کیانو ریوز

بریجت لاندی پین (Brigette Lundy-Paine)، بازیگر و مدل 26 ساله در این فیلم نقش دختر تد را بازی می‌کند. او اخیرا با بازی در سریال Atypical (غیر معمولی) از ساخته‌های نتفلیکس به شهرت رسیده و در فیلم تحسین شده Bombshell نیز در کنار بازیگرانی چون نیکول کیدمن (Nicole Kidman)، شارلیز ترون (Charlize Theron) و مارگو رابی (Margot Robbie) نقش‌آفرینی کرده است.

 

سامارا ویوینگ در نقش تد کوچولو، دختر بیل

بازیگران فیلم Bill and Ted Face the Music

سامارا ویوینگ (Samara Weaving)، بازیگر و مدل استرالیایی 28 ساله است. او برادرزاده هنرپیشه معروف، هوگو ویوینگ (Hugo Weaving) است. او عمده شهرتش را با بازی در فیلم پرستار بچه (Babysitter 2017) و در پی آن کمدی ترسناک Mayhem به دست آورد. از فیلم‌های خوبی که او در آن بازی کرده می‌توان به کمدی-درام سه بیلبورد خارج از ابینگ-میزوری، فیلم تحسین شده سال 2017 اشاره کرد.

سایر بازیگران فیلم Bill and Ted Face the Music عبارتند از:

  • آنتونی کریگن (Anthony Carrigan)
  • کید کادی (Kid Cudi) در نقش خودش
  • جیلیان بل (Jillian Bell) در نقش دکتر تیلور وود، پزشک خانوادگی بیل و تد
  • هال لندن جونیور (Hal Landon Jr) در نقش کاپیتان جاناتان لوگان، پدر تد
  • امی استاچ (Amy Stoch) در نقش میسی، نامادری سابق بیل
  • جیما مایز (Jayma Mays) در نقش پرنسس جوانا پرستون، همسر بیل
  • ارین هیز (Erinn Hayes) در نقش پرنسس الیزابت لوگان، همسر تد
  • بک بنت (Beck Bennett) در نقش دیکون لوگان، برادر کوچکتر تد
  • هالند تیلور (Holland Taylor) در نقش راهنمای ارشد، پرقدرت‌ترین فرد جهان
  • وین باتلر (Win Butler) در نقش یکی از راهنمایان ارشد
  • جرج کارلین (George Carlin) در نقش روفوس. کارلین در سال 2008 فوت کرده و صحنه‌هایی از بازی او در دو فیلم قبلی این مجموعه، در این اثر آورده شده است.
  • کریستین شال (Kristen Schaal) در نقش کلی، پیام‌آوری از آینده. نام کاراکتر کلی برای ادای احترام به جرج کارلین، از روی نام نوه او برداشته شده است.

فیلم Bill & Ted Face the Music

 


تاریخ پخش فیلم Bill and Ted Face the Music


این پروژه چندین سال در مراحل قبل از تولید به سر می‌برد؛ حتی زمانی که حضور ستاره محبوبی چون کیانو ریوز در آن قطعی بود. این وقفه از سال 2008 تا 2018 طول کشید! با این حال ساخت آن از سال 2018 شتاب بیشتری گرفت و در سال 2019 فیلمبرداری آن شروع شد.

تیزر فیلم در 9 ژوئن 2020 (10 روز پیش) منتشر شده و تاریخ انتشار خود فیلم 14 آگوست همین سال مصادف با 24 مرداد 99 خواهد بود.

اخبار فیلم Bill and Ted Face the Music

در این مقاله به معرفی فیلم Bill and Ted Face the Music و بازیگران آن پرداختیم و از داستان و تاریخ عرضه آن برایتان نوشتیم. به نظر می‌رسد که مخاطب عمده این فیلم را سه دسته تشکیل بدهند: میانسال‌هایی که قسمت اول و دوم آن را در نوجوانی دیده‌اند و حالا برای قسمت سوم کنجکاوند، نوجوانانی که محتوای فیلم مناسب آنها به نظر می‌رسد و نهایتا طرفداران کیانو ریوز دوست‌داشتنی! آیا شما قسمت‌های قبلی فیلم بیل و تد را تماشا کرده‌اید؟ نظرتان را درباره این سری فیلم‌ها در پایین همین صفحه برای ما بنویسید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402