دانلود و بررسی فیلم The Old Guard 2020 با بازی شارلیز ترون + نمرات

بازیگران فیلم The Old Guard
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

فیلم The Old Guard جدیدترین محصول سینمایی شبکه اینترنتی نتفلیکس است. این فیلم در تاریخ 10 جولای (20 تیر) عرضه شد. در ادامه به تفصیل به فیلم نگهبانانی از دیرباز خواهیم پرداخت.

یکی از سیاست‌های نتفلیکس در ماه‌های قرنطینه، عرضه آثار اکشن و عامه‌پسند بوده است. این کمپانی موفقیت بسیار خوبی را با فیلم Extraction تجربه کرد؛ موفقیتی که قصد ادامه آن را با فیلم نگهبانانی از دیرباز دارد. فیلم The Old Guard 2020 با هنرمندی بازیگران شناخته شده‌ای چون شارلیز ترون، ماتیساس اسخونارتس و چیویتل اجیفور ساخته شده و اثری سرگرم‌کننده در ژانر اکشن است. در ادامه به تریلر فیلم The Old Guard 2020 و تمامی جزییات این اثر خواهیم پرداخت.

آنچه در ادامه می‌خوانید:

 


داستان فیلم The Old Guard


این فیلم اقتباسی وفادار از روی کتابی به همین نام نوشته گرگ راکا (Greg Rucka) است. این کتاب که در سال 2017 منتشر شد، توانست نظر بسیاری از خوانندگان را به خود جلب کند. کاربران سایت آمازون به کامیک The Old Guard از 5 ستاره، به طور میانگین 4 ستاره اعطا کردند و بدین ترتیب این کتاب توانست نظر مثبت بسیاری را به خود جلب کند. The Old Guard داستانی هیجان انگیز و اکشن دارد که به احتمال بسیار زیاد دارای کلیشه‌های فیلم‌های ابرقهرمانی باشد، ولی موضوعی متفاوت و جدید دارد که همین باعث جلب توجه‌ها شده است.

داستان فیلم The Old Guard

داستان فیلم نگهبانانی از دیرباز درباره گروهی از سربازان با توانایی‌هایی ویژه است که قرن‌هاست به حفاظت از خود و دیگر هم نوعانشان مشغول هستند. این سربازان توانایی احیا و شفا دادن زخم‌هایشان را دارند. آن‌ها افراد شبیه به خود که به تازگی از توانایی‌های خارق‌العاده خود آگاه شدند را پیدا می‌کنند و به آن‌ها آموزش‌های لازم را ارائه می‌کنند. هنگامی که سربازی به نام اندی به دنبال استعداد جدیدی است، می‌فهمد که شخصی متوجه رازشان شده است و قصد دستگیر کردن و انجام آزمایشات روی آن‌ها را دارد.

داستان فیلم نگهبانانی از دیرباز

حال آن‌ها باید برای حفظ بقای خود و بر ملا نشدن رازشان به نبرد بپردازند و از هم نوعان خود دفاع کنند. قصه فیلم به نظر داستانی پر کشش و پر از زدوخوردهای جانانه است که به احتمال زیاد می‌تواند دوستداران فیلم‌های اکشن را راضی نگه دارد.

 


بازیگران فیلم The Old Guard

فیلم نگهبانانی از دیرباز به کارگردانی جینا پرینس-بایدوود (Gina Prince-Bythewood) و نویسندگی گرگ راکا (نویسنده اصلی کتاب) در مارچ 2019 حق انتشارش را به نتفلیکس واگذار کرد و درست چند ماه بعد بازیگران و ستارگان این فیلم انتخاب و معرفی شدند. در ادامه نگاهی ویژه به بازیگران فیلم The Old Guard خواهیم انداخت.

 

شارلیز ترون در نقش اندی

بازیگران فیلم The Old Guard . شارلیز ترون

شارلیز ترون (Charlize Theron) بازیگر با تجربه و پرکار هالیوود زاده 1975 در روستایی در آفریقای جنوبی است. پدر و مادرش هر دو متولد آفریقای جنوبی بودند، ولی اصالتا فرانسوی و آلمانی هستند. او در سال 1995 به لس آنجلس آمد تا حرفه بازیگری را دنبال کند و به صورت اتفاقی با یکی از استعدادیابان هالیوود ملاقات کرد. او برای بازی در فیلم Monster (هیولا) برنده جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش اول زن شد. ترون 3 بار نامزد دریافت جایزه اسکار و بفتا و 6 بار نامزد دریافت جایزه گلدن گلوب شده است. به جز این افتخارات او به خاطر بازی در فیلم‌های ماندگار زیادی نامزد جوایز بی‌شماری شد و بیشتر آن‌ها را به خانه برد. از بهترین آثار وی می‌توان به فیلم‌های Monster (هیولا)، Young Adult (بزرگسال جوان) و Bombshell (بامب شل) اشاره کرد.

 

کی کی لین در نقش نیل فریمن

KiKi Layne - بازیگران فیلم نگهبانانی از دیرباز

کی کی لین (KiKi Layne) بازیگر جوان هالیوودی است که اهل ایالت اوهایو آمریکا است. او کار خود را در سال 2015 با بازی در فیلم کوتاهی به نام Veracity آغاز کرد و با بازی در نقش تیش ریور در فیلم If Beale Street Could Talk (اگر خیابان بیل می توانست حرف بزند) به شهرت رسید. از بهترین عملکردهای او می‌توان به بازی در فیلم‌های If Beale Street Could Talk (اگر خیابان بیل می توانست حرف بزند) و Native Son (پسر بومی) اشاره کرد.

 

ماتیاس اسخونارتس در نقش سباستین

Matthias Schoenaerts - بازیگران فیلم نگهبانانی از دیرباز

ماتیاس اسخونارتس (Matthias Schoenaerts) بازیگر 42 ساله بلژیکی است که فعالیت خود در حوزه سینما را در سال 1992 با بازی در فیلم Daens شروع کرد. وی پس از آن به بازی در نقش‌های کم اهمیت و یا بازی در فیلم‌های کوتاه مشغول شد و نتوانست توجه‌های زیادی را به خود جلب کند. تا اینکه در سال 2011 با بازی در فیلم Bullhead (کله شق) نامزد دریافت چندین جایزه شد و مورد توجه منتقدان قرار گرفت. از بهترین آثار وی می‌توان از فیلم‌های Bullhead (کله شق)، Rust and Bone (زنگار و استخوان) و The Mustang (موستانگ) یاد کرد.

 

مروان کنزاری در نقش جو

Marwan Kenzari - بازیگران فیلم The Old Guard

مروان کنزاری (Marwan Kenzari) بازیگر و کمدین 38 ساله هلندی-تونسی است که کار خود در سینما را با بازی در فیلم Katia’s Sister (خواهر کاتیا) در سال 2008 آغاز کرد. او برای بازی در فیلم Wolf (گرگ) برنده جایزه Golden Calf هلند شد. از بهترین آثار وی می‌توان به بازی در فیلم‌های Wolf (گرگ)، The Angel (فرشته) و Aladdin (علاءالدین) اشاره کرد.

 

لوکا مارینلی در نقش نیکی

Luca Marinelli - Marwan Kenzari - بازیگران فیلم The Old Guard

لوکا مارینلی (Luca Marinelli) بازیگر ایتالیایی و سرشناس این کشور است که در سال 1984 در شهر رم ایتالیا متولد شد. وی کار خود را در تئاتر و پذیرفتن نقش‌های کوچک سینمایی در سال 2006 آغاز کرد و با بازی در نقش ماتیا در فیلم The Solitude of Prime Numbers به شهرت رسید و مورد توجه منتقدان قرار گرفت. او برای بازی در فیلم Martin Eden (مارتین ایدن) توانست در جشنواره فیلم ونیز برنده جام ولپی بهترین بازیگر مرد شود. از بهترین نمایش‌های وی می‌توان به فیلم‌های Martin Eden (مارتین ایدن)، Every Blessed Day و Don’t Be Bad (بد نباش) اشاره کرد.

دیگر بازیگران فیلم نگهبانانی از دیرباز عبارتند از:

  • چیویتل اجیوفور (Chiwetel Ejiofor)
  • هری ملینگ (Harry Melling)
  • ورونیکا نگو (Veronica Ngo)

فیلم نگهبانانی از دیرباز

 


دانلود فیلم The Old Guard 2020


در اوایل سال 2017، استودیو Skydance Media حق ساخت اثری سینمایی بر اساس مجموعه کمیک‌های The Old Guard را خریداری کرد. در جولای 2018، جینا پرینس بایدوود به عنوان کارگردان این پروژه انتخاب شد. وظیفه نگارش فیلمنامه فیلم نگهبانانی از دیرباز بر عهده گرگ روکا، نویسنده کمیک‌های اصلی، بود. در سال 2019، نتفلیکس حق پخش این فیلم 70 میلیون دلاری را خرید. در ادامه شارلیز ترون و سایر بازیگران فیلم به آن اضافه شدند. فیلمبرداری فیلم اکشن The Old Guard 2020 از اواسط ماه مه (اردیبهشت) سال گذشته در مراکش و انگلستان آغاز گشت. تاریخ پخش فیلم The Old Guard نیز 10 جولای (20 تیر) بود.

تاریخ پخش فیلم The Old Guard

برای دانلود این اثر اکشن با بهترین کیفیت می‌توانید از لینک‌های زیر استفاده کنید.

دانلود فیلم The Old Guard 2020 با کیفیت Web-DL 1080p و حجم 4.71 گیگابایت

دانلود فیلم The Old Guard 2020 با کیفیت Web-DL 1080p X265 و حجم 1.86 گیگابایت

دانلود فیلم The Old Guard 2020 با کیفیت Web-DL 720p و حجم 1 گیگابایت

دانلود فیلم The Old Guard 2020 با کیفیت Web-DL 720p X265 و حجم 889 مگابایت

دانلود فیلم The Old Guard 2020 با کیفیت Web-DL 480p و حجم 500 مگابایت

 


نقد فیلم The Old Guard 2020 و نمرات منتقدین


تاریخ پخش فیلم The Old Guard

با مشاهده تریلر فیلم نگهبانانی از دیرباز متوجه کیفیت بالای سکانس‌های اکشن این اثر خواهید شد. فیلم مورد بحث را می‌توان از پرسروصداترین و مهم‌ترین عناوین اکشن سال جاری دانست. این فیلم موفق به جلب نظر منتقدان شد و از 41 نقد، میانگین امتیاز 70 را در وبسایت متاکریتیک به دست آورده است؛ امتیازی بسیار خوب که نوید عنوان اکشن جذابی را می‌دهد. در ادامه به گزیده‌ای از مهم‌ترین نقدهای فیلم The Old Guard می‌پردازیم.

 

والچر / بیلگه ایبری: 100

من فیلم The Old Guard را تماشا و سعی کردم دنیایی جدید را تجسم کنم؛ دنیایی که در آن تمامی فیلم‌های کمیک بوکی این‌گونه نفس‌گیر و خوش‌ساخت هستند.

فیلم اکشن the old guard 2020

 

تایم / استفانی زاکارک: 90

فیلم نگهبانانی از دیرباز یادآور روح و کیفیت عناوین اکشن دهه 90 کارگردان شهیر چینی، جان وو، بوده و اثری به مراتب بهتر از ساخته‌های اخیر او است. اگر به دنبال یک فیلم اکشن باشکوه و هوشمند می‌گردید، این عنوان برای شماست.

 

راجر ایبرت / اودی هندرسون: 88

فیلم The Old Guard علاوه بر پرداختن به انسانیت قهرمانان خود، از امضای پرنیس بایدوود در قالب سکانس‌های حماسی ملودراماتیک بهره می‌برد؛ ترکیبی که روی کاغذ شکست‌خورده به نظر می‌رسد، اما در این اثر نتیجه‌ای استادانه داشته است.

تریلر فیلم the old guard 2020

 

ایندی‌وایر / کیت اربلند: 83

همچنین بخوانید :

با وجود ارائه سناریویی آشنا، فیلم نگهبانانی از دیرباز موفق می‌شود تجربه‌ای سرگرم‌کننده و قابل قبول را رقم بزند. این اثر ترکیبی از انتظارات و پیچش‌های داستانی بوده و در بین عناوین اکشن، کم‌نظیر است.

 

هالیوود ریپورتر / دیوید رونی: 80

آنچه از این اقتباس کمیک بوکی یک اثر خاص و ارزشمند می‌سازد، اعتماد آن به تماشاگرانش در لذت بردن از سکانس‌های آرام و متمرکز بر پرداخت شخصیت‌ها است؛ سکانس‌هایی که در میان مبارزات خوش‌ساخت و متنوع گنجانده شده‌اند.

 

شیکاگو سان تایمز / ریچارد روپر: 75

فیلم The Old Guard اکشنی راضی‌کننده بوده که در برخی از دقایق با پیچیدگی‌های بیهوده، کند می‌شود. با این حال، پیچش‌های داستانی جذاب و خلاقیت آن در پرداخت به موضوع جاودانگی، درگیرکننده هستند.

بازیگران فیلم نگهبانانی از دیرباز

 

واشنگتن پست / آن هرنادی: 75

بهترین سکانس‌های فیلم The Old Guard با در کنار هم قرار گرفتن شارلیز ترون و کیکی لین شکل می‌گیرند. این اثر، تصویری احساسی از رابطه استاد و شاگردی و احترام مشترک زنان ارائه می‌دهد.

 

پالیگان / مونیکا کاستیلو: 70

پرینس بایدوود با فیلم نگهبانانی از دیرباز موفق به خلق اثری منحصر به فرد در ژانری کهنه شده است؛ اثری که نفسی تازه در آثار ابرقهرمانی دمیده و زمینه‌های خلاقیت در آن را به تصویر می‌کشد.

تریلر فیلم نگهبانانی از دیرباز

 

ورایتی / اوون گلیبرمن: 70

همچنین بخوانید :

فیلم نگهبانانی از دیرباز را می‌توان دورهمی مزدوران جاویدان دانست. بخش‌هایی از این فیلم کلیشه‌ای و تکراری هستند، اما جینا پرینس بایدوود در مقام کارگردان، موفق به خلق سکانس‌های مبارزه روان و جذابی شده و به خوبی از بازیگران خود استفاده می‌کند.

 

آی‌جی‌ان / جاشوا یل: 70

داستان فیلم The Old Guard زمینه پرداختن با تاریخچه جذاب گروهی از مبارزان کهن و جاویدان را فراهم می‌کند. با وجود برخی مشکلات روایی، این اثر را می‌توان فیلمی ارزشمند و خلاقانه دانست.

داستان فیلم نگهبانانی از دیرباز

 

اسلش فیلم / گریس اوانجلیستا: 50

متاسفانه، با اتمام سکانس‌های اکشن، فیلم The Old Guard تاثیرگذاری خود را از دست می‌دهد. سکانس‌های احساسی به صورت مناسب پیاده‌سازی نشده و پیچش‌های داستانی دراماتیک میز سطحی و فراموش‌شدنی هستند.

 

گاردین / پیتر بردشاو: 40

همان‌طور که نام این فیلم عنوان می‌کند، با اثری کهنه و تاریخ مصرف گذشته روبرو هستیم.

 


سخن پایانی


تاریخ اکران فیلم The Old Guard

در این مطلب به طور کامل به تاریخ اکران فیلم The Old Guard پرداخته و تمامی جنبه‌های آن را بررسی کردیم. در نهایت نیز نگاهی به نظر منتقدان معتبر سینما در مورد این فیلم پرداختیم؛ عنوانی اکشن و سرگرم‌کننده که موفقیت احتمالی دیگری را برای نتفلیکس رقم خواهد زد. آیا شما فیلم نگهبانانی از دیرباز را تماشا کرده‌اید؟ نظرتان در مورد اثر جدید شارلیز ترون را در پایین صفحه با ما به اشتراک بگذارید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
دیدگاه کاربران1 دیدگاه
avatar
خسرو
.
12 مرداد 1401، 02:42
پاسخ
0
0
سایتهای فارسی خیلی ضدیت توجیه ناپذیری با این فیلم ابراز کردند . در حالیکه هیچ رفرنسی برای فیلمی بهتر ازین ارائه نکردند .
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402