راهنمای خرید دزدگیر ماشین ؛ معرفی بهترین مارک دزدگیر در ایران

راهنمای خرید دزدگیر ماشین
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

همانطور که از خانه خود محافظت می‌کنیم، باید برای خودرو نیز یک دزدگیر مناسب تهیه کنیم. در ادامه یک راهنمای خرید دزدگیر خودرو را برای شما عزیزان گردآوری کرده‌ایم.

محافظت از خود و خانواده‌تان، وسیله نقلیه و همچنین وسایل جانبی آن بهترین دلیل برای انتخاب و خرید دزدگیر ماشین است. یک دزدگیر خوب نه تنها سرقت اتومبیل شما را دشوارتر می‌کند، بلکه شرایطی به وجود می‌آورد که شما با خیال راحت‌تر از ماشینتان استفاده ‌کنید. ریموت دزدگیر ماشین به شما این امکان را می‌دهد که زنگ هشدار را قطع یا وصل کنید، درهای ماشین خود را قفل یا باز کنید و در برخی موارد این قابلیت را دارد که صندوق عقب خود را با استفاده از آن باز کنید. همچنین برخی از دزدگیرهای ماشین به شما این امکان را می‌دهند که از تلفن هوشمند خود برای کنترل و نظارت بر امنیت خودرو استفاده کنید. در این مقاله از پلازا یک راهنمای خرید دزدگیر ماشین ارائه می‌شود که پیشنهاد می‌کنیم آن را مطالعه بفرمایید.

خرید دزدگیر خودرو/car alarm system

آنچه در ادامه می‌خوانید:

 


نکاتی که قبل از خرید دزدگیر ماشین باید بدانید


اولین چیزی که یک دزد هنگام نزدیک شدن به یک ماشین به آن دقت می‌کند، چراغ چشمک زنی است که مشخص می‌شود ماشین شما دارای دزدگیر است و در بسیاری از موارد همین کافی است تا او به دنبال ماشین دیگری برود. اما اگر سارق سعی کند ماشین شما را دستکاری کند، با آژیر دزدگیر مواجه خواهد شد. در این قسمت به نکاتی می‌پردازیم که قبل از خرید دزدگیر ماشین باید آنها را بدانید. پس اگر قصد خرید دزدگیر ماشین دارید، همراه ما باشید.

 

سنسور‌ها و هشدارها

خرید دزدگیر خودرو ارزان

حداقل کاری که دزدگیر ماشین شما باید انجام دهد، آژیر زدن هنگام فعال شدن سنسور‌های آن است. بهتر است هنگام خرید دزدگیر ماشین، دزدگیرهایی را انتخاب کنید که هنگام شکسته شدن شیشه‌ها و ضربه خوردن ماشین، صدای آژیر آن به صدا در بیاید و در حالت پیشرفته‌تر، هشدارهایی را برای ریموت یا تلفن هوشمند شما ارسال کند. به دنبال خرید دزدگیرهایی باشید که صدای آژیر آن‌ها بالای 100 دسی بل باشد و کاری بیش از هشدار دادن انجام دهد.

 

ویژگی های ضد سرقت

خرید دزدگیر ماشین ارزان/car alarm system

این مورد شامل گروهی از ویژگی‌ها است که به طور چشمگیری امکان سرقت ماشین را کم می‌کند. این ویژگی‌ها شامل ردیاب (GPS)، دکمه خاموش شدن خودکار ماشین و آژیرهایی با صدای گوش خراش است که سارق را مجبور به رها کردن ماشین شما می‌کند. شاید به نظر برسد این ویژگی‌ها کارایی لازم را ندارند یا وجود آن‌ها کمکی به شما نمی‌کند، اما در عمل ثابت شده است که این ویژگی‌ها به طور موثر سارقان را از موفقیت در دزدی باز می‌دارد. پس هنگام خرید دزدگیر ماشین بهتر است این موارد را نیز در نظر داشته باشید.

 

دزدگیرهای رمزدار

برخی از سارقان برای ورود به ماشین از اهرم و وسایل دیگر استفاده می‌کنند و برخی دیگر از طریق هک کردن دزدگیر بدون دخالت دست و استفاده از وسیله‌هایی مانند اهرم، دست به سرقت می‌زنند. برخی از ریموت‌های دزدگیر قابلیت این را دارند که با رمزگذاری بر روی آن‌ها این امکان را از سارقان سلب کنند. پس اگر هنگام خرید دزدگیر ماشین بتوانید از این نوع دزدگیرها خریداری کنید، هنگام دور شدن از ماشین و ترک آن اطمینان خاطر بیشتری خواهید داشت.

 

اتصال دزدگیر به تلفن هوشمند

خرید بهترین دزدگیر ماشین

جالب است بدانید برخی از دزدگیرها این قابلیت را دارند که به تلفن هوشمندتان متصل شوند و شما از طریق گوشی خود دزدگیرتان را کنترل کنید. شرکت‌های پیشرو در زمینه امنیت وسایل نقلیه از تکنولوژی ابری برای اتصال تلفن هوشمند و دزدگیر ماشین استفاده می‌کنند و برخی از اپلیکیشن‌ها نیز به شما این امکان را می‌دهند که از این تکنولوژی بهره گیرید و بدون استفاده از یک ریموت یا وسیله دیگر و با استفاده از تلفن همراهتان هشدارهایی را در نوتیفیکیشن خود دریافت کنید. اکثر این اپلیکیشن‌ها امکان استفاده از سیستم‌های ردیاب را نیز برای شما فراهم می‌آورند که با استفاده از آن ماشین شما گزینه مناسبی برای سرقت نخواهد بود.

 

سهولت نصب

نکته دیگری که هنگام خرید دزدگیر ماشین بهتر است به آن توجه شود، سهولت در نصب و راه اندازی آن است. نصب سیستم هشدار اتومبیل شامل سیم‌های زیادی می‌شود و با سیستم برقی اتومبیل شما نیز درگیر است. از آنجایی که نصب این سیستم‌ها می‌تواند سخت باشد، گاهی اوقات لازم است از افراد متخصص در این زمینه کمک بگیرید؛ اما اگر به دنبال صرفه جویی در هزینه‌های خود هستید، می‌توانید هنگام خرید دزدگیر ماشین نوعی از آن را انتخاب کنید که آسان‌تر از بقیه انواع قابل نصب است.

 

ویژگی های رفاهی

برخی از دزدگیرها به شما این امکان را می‌دهند که از راه دور ماشین خود را روشن کنید. این مورد به خصوص برای روزهای سرد که می‌خواهید چند دقیقه زودتر ماشین خود را روشن کنید و آن را گرم کنید، به کار می‌آید. برخی دیگر از دزدگیرها ویژگی‌های دیگری مانند باز کردن در ماشین بدون استفاده از کلید، باز کردن در صندوق عقب و… دارند که در هنگام خرید دزدگیر ماشین در صورت تمایل می‌توانید از این نوع خریداری کنید.

 


قیمت خرید دزدگیر در بازار ایران


در این قسمت برخی از مدل‌های دزدگیر ماشین و قیمت آنها در بازار ایران را معرفی می‌کنیم که می‌توانید برای خرید دزدگیر خودرو اینترنتی از آنها بهره ببرید.

 

دزدگیر ماجیکار مدل M110AS

خرید بهترین دزدگیر ماشین/car alarm system

  • ویژگی‌ها: ریموت یدک، دارای حسگر  ضربه‌ای، صندوق پران، قفل کودک، قفل مرکزی، برد 1 کیلومتر، قابلیت ورود بدون کلید و…
  • قیمت: حدود 2 میلیون و 600 هزار تومان

این دزدگیر دارای صفحه نمایشی بر روی ریموت خود است و علت به صدا درآمدن آژیر، درجه حرارت داخل ماشین، ولتاژ باتری ماشین و ساعت را به نمایش می‌گذارد. اگر به دنبال خرید دزدگیر ماشین ماجیکار هستید، این دزدگیر مجهز به حالت پانیک، رمزگذاری بر روی ریموت و سنسور‌های قوی و حساس به ضربه است. این دزدگیر در صورت باز بودن در صندوق عقب به شما هشدار می‌دهد و اگر سارق سوئیچ را باز کرده و ماشین را روشن کند نیز به وسیله ریموت به شما هشدار داده می‌شود. این دزدگیر با روشن کردن چراغ‌های راهنما در هنگام ترمز شدید، خطر تصادف را نیز کاهش می‌دهد.

 

دزدگیر مگاکار مدل MC 3330 – A2

خرید دزدگیر خودرو اینترنتی/car alarm system

  • ویژگی‌ها: شیشه بالابر خودکار، ریموت یدک، دارای حسگر ضربه‌ای، چرخ، سوئیچ و اولتراسونیک، صندوق پران، قفل کودک، قفل مرکزی، روشن کردن ماشین به وسیله دزدگیر و…
  • قیمت: حدود 1 میلیون و 700 هزار تومان

این دزدگیر در دسته دزدگیرهای پیشرفته به حساب می‌آید. برد آن در حدود 1 کیلومتر است و دارای یک صفحه نمایش است. این صفحه نمایش به شما این امکان را می‌دهد که علت به صدا درآمدن دزدگیر را بدانید. همچنین شما می‌توانید میزان حساسیت سنسور‌های آن را کم یا زیاد کنید و از به صدا درآمدن بیجای آن خودداری کنید. از دیگر ویژگی‌های آن وجود سیستم ردیاب و قفل اتوماتیک است و باعث می‌شود درها به صورت اتوماتیک قفل شوند و دزدگیر به حالت فعال دربیاید. اگر به دنبال خرید بهترین دزدگیر ماشین و البته خرید دزدگیر ماشین ارزان هستید، این مدل می‌تواند گزینه مناسبی باشد.

 

دزدگیر ردبت مدل Steel Mate Redbate 8006

خرید بهترین دزدگیر ماشین

  • ویژگی‌ها: ریموت یدک، دارای حسگر ضربه‌ای، قفل کودک، صندوق پران، قفل مرکزی، دارای صفحه نمایشگر و…
  • قیمت: حدود 1 میلیون و 220 هزار تومان

از دیگر ویژگی‌های این دزدگیر این است که هنگام باز بودن در ماشین یا صندوق عقب یا باز کردن آن‌ها به شما هشدار می‌دهد. همچنین این امکان برای شما وجود دارد که بر روی ریموت دزدگیر خود رمز گذاشته و از سرقت ماشین به شیوه هک کردن دزدگیر جلوگیری کنید. با استفاده از این دزدگیر می‌توانید ماشین خود را از راه دور خاموش کنید یا در آن را باز کنید. در این دزدگیر سوکتی جداگانه برای چشم اولتراسونیک وجود دارد و اخطار آن نیز به صورت مجزا تعبیه شده است.

 

دزدگیر استیل میت مدل Steel Mate 888M

راهنمای خرید دزدگیر خودرو

  • ویژگی‌ها: ریموت یدک، دارای حسگر ضربه‌ای، سوئیج و آلتراسونیک، صندوق پران، قفل کودک و…
  • قیمت: حدود 1 میلیون و 130 هزار تومان

برد این دزدگیر 5000 متر است و در صورت باز بودن در ماشین، کاپوت یا صندوق عقب هشدار می‌دهد. به وسیله این دزدگیر می‌توان شیشه‌ها را بالا برد یا اگر ماشین شما دارای سانروف است، آن را بست. اگر هنگام خروج از ماشین فراموش می‌کنید که دزدگیر را فعال کنید، احتمالا این مدل مناسب شما خواهد بود؛ زیرا در صورت فراموشی بعد از چند ثانیه به صورت خودکار، البته همراه با هشدار و ویبره فعال خواهد شد.

همچنین یکی دیگر از ویژگی‌های جالب این دزدگیر آن است که اگر خودرو شما به سرقت رفت، می‌توانید به وسیله ریموت این دزدگیر موتور ماشین خود را خاموش کنید، علاوه بر آن می‌توانید بر روی ریموت رمزگذاری کنید تا توسط سارقان هک نشود.

 

دزدگیر زنوتیک مدل پی ال سی PLC Car Alarm Xenotic FM-A8

خرید دزدگیر خودرو پراید

  • ویژگی‌ها: ریموت یدک، صندوق پران، دارای حسگر ضربه‌ای، قفل مرکزی، قفل کودک و…
  • قیمت: حدود 725 هزار تومان

برد این دزدگیر 1500 متر است که آنتن جداگانه‌ای برای افزایش آن نیز در این دزدگیر تعبیه شده است. ریموت این دزدگیر تصویری است و علاوه بر علت به صدا درآمدن دزدگیر، مواردی مانند تایمر و ساعت و میزان باتری بر روی آن نمایش داده می‌شود. این دزدگیر نیز مانند دزدگیر استیل میت قابلیت این را دارد که هنگام سرقت به وسیله ریموت ماشین خود را خاموش کنید.

این دزدگیر علاوه بر اینکه بر کل بدنه ماشین حساس است، سنسور‌های جداگانه‌ای برای کاپوت و صندوق عقب دارد. همچنین این دزدگیر دارای خروجی فراصوت سنسور و حفاظت الکترونیک سیستم است. اگر به دنبال خرید دزدگیر ماشین ارزان هستید، این مدل هم برای شما مناسب است.

خرید دزدگیر ماشین ماجیکار/car alarm system

در این مقاله با راهنمای خرید دزدگیر ماشین همراهتان بودیم. اگر تجربه جالبی از کار کردن با دزدگیرهای مختلف دارید، خوشحال می‌شویم نظرات و تجربیاتتان را با ما در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402