بررسی فیلم The Last Days of American Crime + بازیگران و داستان

دانلود فیلم The Last Days of American Crime
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

فیلم The Last Days of American Crime یک فیلم اکشن آمریکایی است که بر اساس رمانی به همین نام ساخته شده است. در این مقاله با بررسی فیلم آخرین روزهای جنایت آمریکایی همراه ما باشید.

فیلم The Last Days of American Crime به کارگردانی الیویر مگاتن (Olivier Megaton)، کارگردان فرانسوی فیلم‌های Taken 2 و Transporter 3 ساخته شده است. این عنوان در پلتفرم نتفلیکس با بداقبالی همزمان با حوادث و اعتراضات مرتبط با کشته شدن جرج فلوید به دست پلیس آمریکا به نمایش درآمده و این همزمانی از آنجایی که این فیلم سکانس‌های زیادی از خشونت و خصوصا خشونت و بی‌رحمی پلیس دارد، توجه زیادی به خود جلب کرده است. در این فیلم ادگار رامیرز (Édgar Ramírez) ستاره نوظهور ونزوئلایی، آنا بروستر (Anna Brewster)، مایکل پیت (Michael Pitt) و پاتریک برگین (Patrick Bergin) ایفای نقش می‌کنند. در ادامه به نقد و بررسی فیلم آخرین روزهای جنایت آمریکایی می‌پردازیم. همراه پلازا باشید.

تریلر فیلم آخرین روزهای جنایت آمریکایی

آنچه در ادامه می‌خوانید:

 


داستان فیلم The Last Days of American Crime


داستان فیلم The Last Days of American Crime 2020 بر اساس کتاب مصوری به همین نام که در سال 2009 توسط ریک رمندر (Rick Remender) و گرگ توچینی (Greg Tocchini) منتشر شد نوشته شده است.

همچنین بخوانید :

گراهام بریک در حال شکنجه دادن مردی است تا پول‌های او را پیدا کند. مرد زیر شکنجه به او می‌گوید خانواده دومیوس هرگز دست از تعقیب او و انتقام نخواهند کشید. او به گراهام می‌گوید که پسرش جانی او را لو داده است. گراهام مرد دست و پا بسته را در حالی که تمام بدنش به بنزین آغشته است و یک سیگار روشن بر لب دارد رها می‌کند و از آپارتمان خارج می‌شود. لحظه‌ای بعد آپارتمان منفجر می‌شود.

دولت آمریکا اعلام کرده است که برنامه صلح آمریکایی را به اجرا گذاشته است؛ برنامه‌ای که در آن یک دستگاه مهار کننده عصبی در بدن همه شهروندان قرار داده شده که با فعال شدن آن توسط سیگنال برج‌های مخابراتی، مغز انسان‌ها را به کنترل در می‌آورد. این دستگاه‌ها نمی‌گذارند مردم کاری خلاف قانون انجام دهند. مردم تلاش می‌کنند به کانادا فرار کنند و بسیاری از آنها در راه فرار کشته می‌شوند.

فیلم The Last Days of American Crime 2020

یک سال قبل گراهام و دارودسته‌اش سارق بانک بودند و زیر نظر خانواده مافیایی دومیوس با دادن سهم به این خانواده به سرقت‌هایشان ادامه می‌دادند. شش ماه بعد دولت برنامه صلح آمریکایی را امتحان می‌کند. گراهام و افرادش در حین سرقت از بانک ناگهان متوقف می‌شوند، با پولی که برداشته بودند فرار می‌کنند و یکی از افرادشان هم کشته می‌شود.

گراهام با شلبی دوپری در یک بار آشنا می‌شود و کوین کش که هم سلولی دوست گراهام در زندان بوده گراهام را پیدا می‌کند و به او می‌گوید که روری خودکشی نکرده، بلکه به وسیله سیگنال صلح آمریکایی و به دست زندانبان‌ها به قتل رسیده است و از برنامه‌اش برای سرقت یک میلیارد دلار از دولت برای انتقام خون روری می‌گوید. شلبی هم خود را نامزد کوین معرفی می‌کند و می‌گوید که نقشه آنها این است که یکی از برج‌های دستگاه‌های کنترل دولت را از کار بیندازند تا سرقت و فرار به کانادا ممکن شود.

گراهام با اینکه به آنها اعتماد ندارد قبول می‌کند به این نقشه ملحق شود. در همین حین افسر پلیس ویلیام ساور در گوشه‌ای از شهر در مقابل دو معتاد قرار گرفته که با تهدید اسلحه از او مواد مخدر می‌خواهند. ساور موفق می‌شود اسلحه را از آنها بگیرد و در این بین یکی از آنها کشته می‌شود. این اتفاق باعث می‌شود ساور از کار اخراج شود. گراهام، کوین و شلبی به دنبال اجرای نقشه‌های خود هستند و داستانی پرماجرا پیش روی آنهاست.

 


بازیگران فیلم آخرین روزهای جنایت آمریکایی


در این قسمت می‌توانید با بازیگران فیلم The Last Days of American Crime بیشتر آشنا شوید.

 

ادگار رامیرز

بازیگران فیلم The Last Days of American Crime / ادگار رامیرز

همچنین بخوانید :

ادگار رامیرز بازیگر ونزوئلایی متولد سال 1977 است که در این کشور در رشته ارتباطات فارغ‌التحصیل شد و به خبرنگاری مشغول بود و به عنوان سرگرمی شخصی در فیلم‌های کوتاه بازی می‌کرد تا اینکه گی‌یرمو آریاگا (Guillermo Arriaga) نویسنده و کارگردان مکزیکی یکی از بازی‌های او را مورد تحسین قرار داد و ادگار رامیرز تصمیم گرفت بازیگری را به طور حرفه‌ای ادامه دهد. در سال 2010 با بازی در مجموعه فرانسوی آلمانی کارلوس (Carlos) در نقش کارلوس شغال (Carlos the jackal) برنده جایزه آینده‌دارترین بازیگر مرد جشنواره سزار شد و نامزدی بهترین بازیگر مرد جایزه‌های امی و گلدن گلوب را هم به دست آورد. از فیلم‌های معروف دیگر او ایفای نقش یک مامور CIA در فیلم Zero Dark Thirty بود که تحسین زیادی به همراه داشت.

 

آنا بروستر

آنا بروستر / بازیگران فیلم آخرین روزهای جنایت آمریکایی

آنا بروستر بازیگر و مدل اهل بیرمنگام بریتانیاست که تحصیلاتش هم در رشته هنرهای نمایشی در بریتانیا بوده است. او بازیگری را با ایفای نقش آنیتا روتر (Anita Rutter) در فیلم آنیتا و من (Anita and Me) در سال 2002 شروع کرد و بعد از آن در چندین فیلم و سریال از جمله سریال Silent Witness از مجموعه‌های پربیننده بی بی سی ایفای نقش کرد.

 

مایکل پیت

مایکل پیت / تریلر فیلم The Last Days of American Crime

مایکل پیت بازیگر، مدل و نوازنده آمریکایی متولد سال 1981 است. وی بازیگری را با تئاترهای کوچک در نیویورک شروع کرد. اولین بازی او در سال 1999 در کارگاه تئاتر نیویورک بود و پس از آن از سال 2002 تاکنون در ده‌ها فیلم و سریال ایفای نقش کرده است که فیلم‌هایی نظیر قتل با اعداد (Murder By Numbers)، رویاپردازان (The Dreamers) به کارگردانی برناردو برتولوچی (Bernardo Bertolucci) و فیلم موفق Seven Psychopaths نیز از آن جمله‌اند.

سایر بازیگران فیلم The Last Days of American Crime 2020 عبارتند از:

  • پاتریک برگین (Patrick Bergin)
  • شارلتو کوپلی (Sharlto Copley)
  • شان کامرون مایکل (Sean Cameron Michael)

 


بررسی فیلم The Last Days of American Crime به همراه نمرات منتقدین


همزمانی اکران فیلم با موج اعتراضات و خشم نسبت به خشونت در آمریکا و اروپا پس از مرگ جورج فلوید شهروند سیاه پوست آمریکایی که هنگام بازداشت کشته شد، باعث شد قضاوت‌ها در مورد این فیلم به علت به تصویر کشیدن خشونت و بی‌رحمی پلیس بسیار منفی باشد. هرچند خشونت بخشی از فیلم‌های اکشن است، اما افکار عمومی در این برهه زمانی احساس منفی شدیدی نسبت به آن دارند و این احساس باعث شده این اثر نمره پایین 3/6 در IMDb و 15 در متاکریتیک را داشته باشد و همه نظرات منتقدین نیز منفی یا متوسط است. در کل می‌توان گفت این فیلم توسط منتقدین تحسین نشده است.

بررسی فیلم آخرین روزهای جنایت آمریکایی

در این عنوان صحنه‌هایی از برخورد بسیار خشن پلیس و از آن مهمتر تلاش دولت برای کنترل شهروندان وجود دارد که با توجه به حوادث اخیر در آمریکا اصلا به مذاق بینندگان خوش نیامده است. از طرفی داستان این فیلم از نظر بسیاری از منتقدان سطحی و بی‌مفهوم بوده است. از دید منتقدان کارگردان سعی کرده با زیاده‌روی در به تصویر کشیدن خشونت، داستان سطحی خود را جذاب کند. قضاوت اینکه این واکنش‌ها چقدر مربوط به فیلم و داستان آن یا افکار و هیجانات عمومی این مقطع زمانی است کار ساده‌ای نیست. شاید اگر این اثر تابستان سال گذشته به نمایش در می‌آمد، واکنش‌های یک طرفه اکنون را نداشت. در ادامه چند مورد از نظرات منتقدین را مرور می‌کنیم.

 

The Hollywood Reporter / جان دیفور: 30

نمایشی ضعیف از جرم و جنایت که به هیچ وجه ارزش دو ساعت و نیم وقت را ندارد.

 

Variety / پیتر دبروژ: 20

همه سکانس‌های فیلم آخرین روز جنایت آمریکایی صحنه‌های چشم خراش و زننده از آشوب و غارت هستند و ایده نظم و قانون با ابزار کنترل ذهن و خشونت پلیس، دلیل محکمی برای نگرانی است.

 

Rolling Stone / دیوید فیر: 10

ایده نمایش این تصاویر در اوضاع کنونی و تبلیغ آن به عنوان سرگرمی حال به هم زن است. این فیلم جایی بین جنایت علیه هنر و سمی بودن برای جامعه قرار دارد.

دانلود فیلم آخرین روزهای جنایت آمریکایی

 

New York Post / جانی اولکسینسکی: 0

در اوایل فیلم آخرین روز جنایت آمریکایی، گراهام به یک قاچاقچی اسلحه می‌گوید من چیزی بد و سریع می‌خواهم. این فیلم نتفلیکس یکی از این ویژگی‌ها را برآورده می‌کند: بد بودن، اما در عوض به طرز آزاردهنده‌ای کند و کش دار است.

 


جمع بندی


در مجموع می‌توان گفت اگر شما از فیلم‌های اکشن و جنایی پر ماجرا که حس تعلیق هم در آنها وجود دارد خوشتان می‌آید، فیلم The Last Days Of American Crime مناسب شماست. شاید نه به عنوان بهترین فیلم اکشنی که دیده‌اید، اما داستان پر پیچ و تاب و تعقیب و گریزهای این فیلم توجه علاقه‌مندان را جلب می‌کند. این اثر بداقبال در زمان نامناسبی به نمایش درآمد و موجی از بازخوردهای منفی را گرفت که بیشتر به دنیای بیرون سینما مربوط بود تا خود اثر. فیلم آخرین روزهای جنایت آمریکایی دو ساعت هیجان و سرگرمی که یک فیلم در این ژانر باید داشته باشد را دارد.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402