آموزش تزیین قاب گوشی با وسایل ساده ای که دارید!

آموزش تزیین قاب گوشی
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

رنگ، شکل و مدل قاب گوشی برای بسیاری، خصوصا خانم‌ها اهمیت بسیاری دارد. در این مقاله از پلازا، تزیین قاب گوشی با وسایل ساده را به شما آموزش می‌دهیم.

عوض کردن گوشی برای تنوع نه کاری مناسب و اقتصادی است و نه برای همگان امکانپذیر است، اما می‌توانید به جای این کار قاب جدیدی برای گوشی خود تهیه کنید. برای اقتصادی‌تر شدن و آزادی عمل داشتن در این کار می‌توانید به جای خرید قاب جدید، قاب ساده‌ای را که دارید، تزیین کنید. در این مقاله از پلازا تزیین قاب گوشی با وسایل ساده‌ای که دارید را به شما آموزش می‌دهیم.

همچنین بخوانید :

آنچه در ادامه می‌خوانید:

 


تزیین قاب گوشی با وسایل ساده


تزیین قاب موبایل

آیا تا به حال به تزیین قاب گوشی خود فکر کرده‌اید؟ جالب است بدانید که برای تزیین قاب موبایل خود نیازی به وسایل خیلی خاص ندارید، بلکه با کمی خلاقیت می‌توانید تزئین قاب گوشی خود را بر طبق سلیقه خود به عهده بگیرید و قابی طراحی کنید که مختص شما بوده و با بقیه کاملا متفاوت است. می‌توانید برای این کار از لاک ناخن، کاموا، نمد، اکلیل، چسب حرارتی، نگین، مروارید، سی دی، شاخه‌های خشکیده، صدف، پارچه، پولک، گواش، دستمال کاغذی و… استفاده کنید. در این قسمت می‌توانید از روش‌هایی که برای تزئین قاب موبایل معرفی می‌کنیم ایده بگیرید و تزیین قاب موبایل خود را برعهده بگیرید.

 

تزیین قاب گوشی با نوار چسب طرح دار

تزئین قاب گوشی

استفاده از نوار چسب طرح‌دار روش مناسبی برای تزئین قاب موبایل است؛ چراکه آسان، ساده و اقتصادی است و می‌توانید هر زمان که خواستید آنها را از قاب گوشی خود جدا کنید. بنابراین تمام کاری که نیاز است انجام دهید این است که نوار چسبی با طرح و رنگ دلخواه خود انتخاب کرده و در اندازه‌های دلخواه بریده و به قاب گوشی خود بچسبانید. می‌توانید طبق عکس بالا عمل کنید یا با جستجو در اینترنت ایده بگیرید و اجرا کنید.

 

قاب گوشی با طرح مرمر

تزئین قاب موبایل

نظرتان درباره قاب گوشی‌ای با طرح مرمر چیست؟ تنها چیزی که برای طراحی این قاب نیاز دارید یک قاب سفید مناسب مدل تلفنتان، لاک ناخن و ظرفی قدیمی و یک بار مصرف است. ظرف را از آب پر کنید و یک قطره لاک ناخن در آن بریزید. می‌توانید از سیخ یا هر چیزی شبیه آن استفاده کرده و رنگ را در آب به شکل چرخشی پخش کنید. سپس قاب گوشی را در محلول فرو ببرید. اگر قسمت‌هایی از قاب گوشی بیش از حد رنگ دارد یا طرح و نتیجه کلی را دوست ندارید، می‌توانید با استفاده از لاک پاک کن رنگ را پاک کنید.

با استفاده از دستمال کاغذی قاب گوشی را خشک کنید. توجه کنید که به هنگام خشک کردن قاب گوشی، دستمال را روی ‌آن نکشید. دستمال را بگذارید و بردارید و به همین صورت تمام قسمت‌های قاب را خشک کنید. اگر می‌خواهید رنگ‌های بیشتری به قاب اضافه کنید، می‌توانید تمام مراحل را دوباره تکرار کنید. وقتی کاملا خشک شد از اسپری Clear Coat روی آن استفاده کنید.

 

تزیین قاب گوشی با طرح دلخواه

تزیین قاب گوشی

جالب است بدانید که با استفاده از چند استیکر می‌توانید کارهای تزیین قاب موبایل خود را به انجام برسانید. برای این نوع تزئین قاب گوشی تنها به چند استیکر آماده و یک قاب گوشی ساده نیاز دارید.

می‌توانید از استیکرهایی با طرح گل، ستاره، ربات و یا هر طرح دیگری که دوست دارید، استفاده کنید و آنها را به قاب گوشی‌تان بچسبانید. این روش تزئین قاب موبایل روشی ساده و ارزان است. علاوه بر این می‌توانید هر وقت که خواستید استیکرها را تعویض کنید و طرح جدیدی برای قاب تلفنتان بسازید.

 

تزیین قاب گوشی با آبنبات

تزیین قاب موبایل

آیا می‌دانستید که می‌توانید از آبنبات به جز خوردن آن استفاده دیگری نیز ببرید؟ جالب است بدانید که با استفاده از آبنبات می‌توانید قاب گوشی خود را تزیین کنید. برای این کار به یک قاب گوشی شفاف، چسب Mod Podge، شلاک مایع، قلم موی رنگ و آبنبات نیاز دارید. از چسب مذکور روی سطح قاب استفاده کنید. سپس آبنبات‌هایی را که در اختیار دارید روی آن بریزید. حداقل به مدت 30 دقیقه صبر کنید تا مخلوط روی قاب خشک شود. سپس دوباره لایه دیگری از چسب را (این بار مقدار بیشتری اضافه کنید) روی مخلوط اسپری کنید. اجازه دهید تا مخلوط یک ساعت دیگر بماند و خشک شود. سپس با احتیاط شلاک را اضافه کنید و اجازه دهید تا در طول شب به تدریج خشک شود.

 

قاب گوشی آبرنگی

تزئین قاب گوشی

اگر دوست دارید تزیین قاب گوشی خود را با نقاشی انجام دهید، می‌توانید از این روش استفاده کرده و خلاقیت خود را در معرض نمایش قرار دهید. طرح کلی گوشی را روی یک تکه کاغذ بکشید و طرح خود را روی آن بیاورید. می‌توانید طرح یک درخت، گل یا هر چیز دیگری را که می خواهید بکشید. اگر در طراحی خوب نیستید، می‌توانید از اینترنت طرحی را که می‌خواهید دانلود کرده، دور عکس را بریده و از آن به عنوان طرح قاب گوشی خود استفاده کنید. به یاد داشته باشید که باید جای دوربین را نیز در عکس ببرید!

 

قاب گوشی قلبی

تزئین قاب موبایل

برای استفاده از طرح قلب نیازی نیست که تا رسیدن روز ولنتاین صبر کنید؛ می‌توانید در تزیین قاب موبایل خود از طرح قلب استفاده کنید. برای این طرح به یک قاب گوشی، رنگ سفید، ماژیک رنگ طلایی و یک قالب شیرینی قلبی شکل احتیاج دارید. ابتدا قاب را با رنگ سفید رنگ کنید و پس از اینکه خشک شد با قالب شیرینی قلبی شکل خود روی آن طرحی بزنید. وقتی کارتان تمام شد می‌توانید حتی از اکلیل نیز در طرح خود استفاده کنید.

 

تزیین قاب گوشی با لاک ناخن

تزیین قاب گوشی

لاک ناخن فقط برای زیبا کردن ناخن‌ها استفاده نمی‌شود؛ می‌توانید از آن برای زیبا کردن و طراحی روی قاب گوشی خود نیز استفاده کنید. برای اجرای این مدل تزئین قاب گوشی به قاب گوشی‌ای با رنگ بژ، لاک‌هایی به رنگ‌های صورتی کمرنگ، مشکی و طلایی، گوش پاک کن‌های نوک تیز، قیچی و سینی یکبار مصرف نیاز دارید و البته اگر دوست داشته باشید می‌توانید اسپری لعاب را نیز به این فهرست اضافه کنید. گوش پاک کن نوک تیزی را از وسط بچینید تا در یک طرف گوش پاک کن سطحی صاف داشته باشید.

به اندازه سکه‌ای کوچک مقداری لاک در سینی بریزید. سپس گوش پاک کن را در لاک زده و روی قاب نقطه‌هایی ایجاد کنید. بگذارید خشک شود و دوباره همین کار را با رنگ‌های دیگر تکرار کنید. در پایان نیز اگر دوست داشته باشید، می‌توانید لایه‌ای لعاب را روی قاب اسپری کنید. بگذارید لعاب خشک شود و سپس از قاب استفاده کنید.

 

تزیین قاب گوشی با استفاده از برچسب های خالکوبی طرح گل

تزیین قاب موبایل

برای تزئین قاب موبایل خود با این روش تنها به چند دقیقه زمان نیاز دارید. برای این طرح به قاب گوشی شفاف، برچسب خالکوبی گل و چسب Mod Podge نیاز دارید. برچسب‌ها را همانطور که روی پوست استفاده می‌کنید، روی قاب بزنید و سپس با لایه‌ای از Mod Podge روی آن را بپوشانید. این کار باعث می‌شود که برچسب‌ها مدت بیشتری دوام بیاورند و از آنها در برابر استفاده روزانه که می‌تواند موجب آسیب به رنگ یا برچسب شود، محافظت می‌کند.

 

تزیین قاب گوشی با طرح های چاپی

تزئین قاب گوشی

اگر به هر دلیلی نمی‌خواهید شخصا طرح‌ها را بکشید، می‌توانید از طراحی‌های قابل چاپ قاب گوشی استفاده کنید. این طرح‌ها زیبا، رایگان و آماده هستند. تمام کاری که باید انجام دهید این است که آنها را چاپ کنید. می‌توانید از اینترنت این طرح‌ها را یافته و از میان آنها انتخاب کنید. از قیچی استفاده کنید و دور عکس‌ها را بریده و جای دوربین را نیز در طرح ایجاد کنید.

 

تزیین قاب گوشی با کاغذ کادو یا کاغذ رنگی

تزئین قاب موبایل

قاب گوشی‌های شفاف برای این مدل تزئین قاب موبایل بهترین گزینه هستند؛ چراکه تعویض طرح قاب را از هر زمان دیگری برایتان ساده‌تر می‌کنند. تنها کاری که باید انجام دهید این است که در وسایل خود به دنبال کاغذ کادو یا کاغذ رنگی مورد علاقه خود بگردید. با توجه به اندازه‌های قاب گوشی خود مقداری از آن را بریده و در قاب گوشی خود قرار دهید. فراموش نکنید که باید جای دوربین و فلش را نیز به خوبی در آن ایجاد کنید.

 


جمع بندی


در این مقاله با چندین روش تزیین قاب گوشی آشنا شدید. حالا می‌توانید با استفاده از این روش‌ها و یا با ایده گرفتن از آنها به تزیین قاب موبایل خود بپردازید. شما برای تزئین قاب گوشی خود چه روش‌های دیگری را می‌شناسید؟ از کدام روش‌ها تا به حال استفاده کرده‌اید؟ کدام روش‌های تزئین قاب موبایل را ترجیح می‌دهید؟ ایده‌ها و پیشنهادات خود را در بخش نظرات با ما و دیگران به اشتراک بگذارید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
دیدگاه کاربران1 دیدگاه
avatar
فاطمه رحیمی
.
26 اسفند 1399، 15:51
پاسخ
0
0
من فیلمه رو انجام دادم خیلی خوب شد?
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402