لوازم جانبی ایکس باکس ؛ بهترین لوازم جانبی که در سال 2020 باید داشته باشید

لوازم جانبی ایکس باکس وان اس
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

لوازم جانبی ایکس باکس در مدل‌ها و دسته‌بندی‌های زیادی به فروش می‌رسند. اما خرید کدام یک از آن‌ها می‌تواند تجربه بهتری از بازی کردن را در اختیار ما قرار دهد؟

این روزها خرید کنسول بازی به اندازه کافی خرج روی دستمان می‌گذارد و به همین دلیل خرید لوازم جانبی برای آن شاید آنقدرها ایده خوبی به نظر نرسد. علاوه بر این به دلیل کثرت بالای لوازم جانبی ایکس باکس، برخی از کاربران ممکن است هنگام انتخاب و خرید دچار سردرگمی شوند. به همین دلیل ما در این مطلب از پلازا سعی کرده‌ایم بهترین و ارزان‌ترین لوازم جانبی ایکس باکس را به شما معرفی کنیم تا مطمئن شوید محصولی که خریداری می‌کنید علاوه بر قیمت مناسب، به درد شما و نیازهایتان می‌خورد.

همچنین بخوانید :

آنچه در ادامه می‌خوانید:

 


بهترین لوازم جانبی ایکس باکس در سال 2020


فهرست زیر مجموعه‌ای از بهترین لوازم جانبی کنسول ایکس باکس وان را تشکیل می‌دهد که داشتنشان برای هر کاربر این کنسول واجب است.

 

کیت شارژ ایکس باکس وان

xbox one accessories / لوازم جانبی ایکس باکس

از میان تمام لوازم جانبی ایکس باکس وان اس، شاید مهمترین و کاربردی‌ترینشان کیت شارژ باشد. با استفاده از این کیت می‌توانید باتری قلمی کنترلر وایرلس خود را با یک باتری قابل شارژ تعویض کنید تا دیگر برای استفاده از کنترلر نیاز نباشد مدام باتری‌های آن را عوض کنید. به غیر از خارج کردن و وارد کردن دیسک‌های بازی، شاید آزاردهنده‌ترین بخش کنسول ایکس باکس تعویض باتری‌های دسته باشد.

با خرید این کیت دیگر حتی لازم نیست درب محفظه باتری کنترلر را باز کنید. هر زمان که باتری نیاز به شارژ داشت می‌توانید کابل میکرو USB را به دسته وصل کنید و همزمان با شارژ باتری از دسته استفاده کنید.

 

هدست وایرلس استیل‌سریز Arctis 9X

xbox one accessories / لوازم جانبی ایکس باکس وان

اگر به دنبال بهترین هدست برای ایکس باکس خود می‌گردید، به سختی می‌توانید محصولی بهتر از هدست Arctis 9X استیل‌سریز در بازار پیدا کنید. این هدست را هم می‌توان به صورت بی‌سیم و هم سیمی به دستگاه‌هایی مثل ایکس باکس وان و یا گوشی‌های هوشمند متصل کرد. نقطه قوت اصلی این هدست کیفیت صدای فوق‌العاده در کنار عمر باتری بالای آن است. علاوه بر این با توجه به وزن 372 گرمی Arctis 9X، شما می‌توانید برای ساعت‌ها بدون احساس خستگی از این هدست استفاده کنید.

 

هدست گیمینگ استریو کورسیر مدل HS35

هدست گیمینگ استریو کورسیر مدل HS35

هدست گیمینگ استریو کورسیر مدل HS35Corsair HS35 Stereo Gaming Headset

نوع اتصالباسیم
رابطجک 3.5 میلی متری

اگر تمایلی به صرف هزینه بالا برای هدست Arctis 9X ندارید، ولی همچنان می‌خواهید تا جای ممکن بهترین صدا را از هدست خودتان دریافت کنید، یکی از گزینه‌هایی که می‌توانید به آن فکر کنید هدست کورسیر HS35 است. طراحی این هدست به گونه‌ای است که هنگام استفاده شما را آزار نمی‌دهد و از نظر کیفیت صدا نیز عملکرد تحسین‌برانگیزی ارائه می‌کند.

البته شاید کیفیت صدای این هدست قابل قیاس با مدل‌های گرانقیمت نباشد، ولی HS35 در مقایسه با دیگر هدست‌های میان‌رده حرف‌های زیادی برای زدن دارد.

 

هارددیسک اکسترنال سیگیت برای ایکس باکس با ظرفیت 2 ترابایت

xbox one accessories / لوازم جانبی xBox

طی چند سال اخیر بازی‌های ایکس باکس وان آنقدر از نظر حجم بزرگ شده‌اند که بعد از نصب چند بازی، ظرفیت هارد دیسک 500 گیگابایتی کنسول به اتمام می‌رسد. بدتر این که شما بدون باطل کردن گارانتی نمی‌توانید تغییری در حافظه خود کنسول داده و ظرفیت آن را افزایش دهید. به این ترتیب تنها دو راه پیش رویتان است؛ یا باید بازی‌های قدیمی را حذف کنید یا یک هارد دیسک اکسترنال خریداری کنید.

از آنجایی که خیلی از گیمرها به این راحتی حاضر نیستند قید بازی‌هایشان را بزنند، اکثرا به سراغ خرید یک هارد دیسک اکسترنال می‌روند. از دید ما از بین هارد دیسک‌های اکسترنال، هارد دیسک سیگیت که به طور اختصاصی برای ایکس باکس وان ساخته شده بهترین انتخاب است. شما با خرید این هارد 2 ترابایت فضای اضافی در دستگاهی که به راحتی در جیب جا می‌شود در اختیار خواهید داشت. افزون بر این از آنجایی که این هارد از USB نسل سوم استفاده می‌کند، لزومی ندارد نگران لگ باشید.

 

کیف مسافرتی Hyperkin Polygon برای ایکس باکس وان

xbox one accessories / لوازم جانبی xBox One

هنگام رفتن به سفر یکی از ریسکی‌ترین تصمیماتی که باید بگیرید آوردن یا نیاوردن ایکس باکس است. چون آنقدر اتفاقات مختلف ممکن است رخ بدهد که خیلی‌ها تصمیم می‌گیرند کنسول را در خانه بگذارند. در عوض می‌توانید کیف Hyperkin Polygon را خریداری کنید و ایکس باکس وان را هرجا که خواستید با خود ببرید. این کیف که به طور اختصاصی برای ایکس باکس وان طراحی شده علاوه بر خود کنسول، به شما اجازه می‌دهد 6 دیسک بازی، کنترلر، فرمان، تمام کابل‌ها، هندزفری، عینک‌های بازی و هر وسیله دیگری که در مقصد ممکن است به آن نیاز پیدا کنید را با خود حمل کنید.

این کیف دارای دسته 4 اینچی برای حمل آسان است و در داخل آن هم تعداد زیادی پد ضربه‌گیر به کار رفته تا کنسول هنگام جابه‌جایی تکان نخورد و در جای خود ثابت باشد. شاید یکی از کاربردی‌ترین لوازم جانبی Xbox همین کیف باشد.

 

آداپتور هدست استریو ایکس باکس وان

xbox one accessories / دسته ایکس باکس وان

همچنین بخوانید :

یکی از بزرگترین دردسرهای یک هدست سیمی، تنظیم کردن سیم‌ها و محل قرارگیری خود هدست است. شما با خرید آداپتور هدست استریو می‌توانید از این مشکلات خلاص شوید. این محصول یکی از آن لوازم جانبی نیست که نیم ساعت بعد از استفاده مدام دچار مشکل شود و بدتر اعصاب شما را خورد کند. این آداپتور یک محصول باکیفیت است که می‌تواند کمک بسیار زیادی به شما هنگام استفاده از یک هدست سیمی کند.

فقط کافی است آن را به دسته وصل کرده و سپس هدست را نیز از طریق جک صدا به آداپتور متصل کنید. به این ترتیب دیگر نیازی نیست برای کم یا زیاد کردن صدا، بازی را متوقف کنید، هر کنترلی که نیاز داشته باشید در این آداپتور و درست در دسترستان قرار دارد.

 

عینک گیمینگ گونر

xbox one accessories / لوازم جانبی ایکس باکس 360

یکی از عوارض اجتناب‌ناپذیر گیمینگ، خستگی چشم است. از مهمترین عوامل خستگی چشم تابش بیش از اندازه نور آبی صفحات نمایش مثل مانیتور به چشم است. عینک گیمینگ گونر نیز به همین منظور طراحی و تولید شده و قادر است به اندازه قابل ملاحظه‌ای از نور آبی که هنگام بازی به چشمان شما می‌رسد بکاهد. به این صورت احتمال خستگی و خشکی چشم و سردرد کمتر شده و افزون بر این شب هنگام خواب نیز با راحتی بیشتری می‌توانید بخوابید.

این عینک علاوه بر اینکه می‌تواند با حذف نور آبی و تشعشع نور تجربه بهتری از بازی‌ها در اختیارتان قرار دهد، در طولانی مدت نیز کمک زیادی به حفظ سلامت چشمان شما خواهد کرد.

 

دسته بازی بلوتوث اورجینال مایکروسافت XBOX One

دسته بازی بلوتوث اورجینال مایکروسافت XBOX One مدل 1708

دسته بازی بلوتوث اورجینال مایکروسافت XBOX One مدل 1708Microsoft XBOX One 1708 Original Bluetooth Gamepad

نوع اتصالبی سیم,با سیم
نوع رابطبلوتوث,USB,جک 3.5 میلی متری

دسته ایکس باکس وان که نسبت به مدل قبلی خود تقریبا از تمامی جهات بهبود پیدا کرده، یکی دیگر از لوازم جانبی Xbox One است که داشتنش برای هر کسی که صاحب ایکس باکس است حیاتی است. فرقی نمی‌کند که این دسته را برای بازی با دوستان خود می‌خرید یا فقط می‌خواهید آن را جایگزین دسته قدیمی خودتان کنید، داشتن یک دسته اضافی برای کنسول همیشه ایده خوبی است. البته مدل الیت بدون شک دسته بهتری است، ولی به دلیل قیمت بسیار بالایی که دارد انتخاب معقولی نیست.

 

ریموت کنترل PDP Talon Media برای ایکس باکس وان

xbox one accessories / لوازم جانبی ایکس باکس وان اس

کنسول‌های بازی مخصوصا ایکس باکس تنها برای بازی کردن مناسب نیستند و کاربردهای زیادی دارند. شما می‌توانید از ایکس باکس وان خود به عنوان یک مرکز سرگرمی جامع برای کنترل محتوای تلویزیون، پخش کننده بلوری و دیگر دستگاه‌ها استفاده کنید. بنابراین داشتن یک ریموت کنترل که با استفاده از آن بتوانید تمامی این دستگاه‌ها را کنترل کنید، کار عاقلانه‌ای به نظر می‌رسد.

ریموت کنترل PDP Talon Media نیز برای همین کار ساخته شده است. به کمک این کنترل می‌توانید به راحتی بین بازی کردن، تماشای فیلم و سریال در تلویزیون و یا گوش دادن به موسیقی یکی را انتخاب کنید. این محصول از جمله محصولاتی است که تحت لیسانس مایکروسافت تولید می‌شود و با همه مدل‌های کنسول ایکس باکس وان سازگاری دارد. بنابراین لازم نیست نگران سازگاری آن با کنسول خود باشید. افزون بر این از کنترل می‌توانید برای کنترل تلویزیون خودتان هم استفاده کنید تا دیگر نیازی نباشد مدت‌ها به دنبال کنترل تلویزیون بگردید.

 

هدست گیمینگ رپو مدل VH150

هدست گیمینگ رپو مدل VH150

هدست گیمینگ رپو مدل VH150Rapoo VH150 Gaming Headset

نوع اتصالباسیم
رابطجک 3.5 میلی متری

هدست گیمینگ رپو یکی دیگر از گزینه‌های میان‌رده است که می‌توانید آن را به مجموعه لوازم جانبی ایکس باکس وان اس خود اضافه کنید. این هدست را می‌توانید از طریق جک صدا یا کابل USB به ایکس باکس یا سایر دستگاه‌ها متصل کنید. همچنین کلیدهای کنترلی نیز بر روی خود هدست تعبیه شدند تا با استفاده از آن‌ها بتوانید بلندی صدا را زیاد یا کم کنید.

گوشی‌ها و بدنه هدست VH150 نیز از پلاستیک نرم ساخته شده تا کاربر بتواند برای مدت طولانی بدون احساس خستگی از آن استفاده کند.

 

فرمان مسابقه ای Thrustmaster TMX

xbox one accessories / لوازم جانبی ایکس باکس

یکی دیگر از لوازم جانبی ایکس باکس فرمان مسابقه‌ای است. تعداد بازی‌های مسابقه‌ای ایکس باکس آنقدر زیاد است که واقعا حیف است اگر آن‌ها را با دسته استاندارد کنسول بازی کنید. چه مشغول بازی Forza Horizon 4 باشید یا Project Cars 2، هنگام اجرای این بازی‌ها با دسته هرگز به طور کامل نمی‌توانید خودتان را در دنیای مسابقات دیوانه‌وار آن‌ها غرق کنید. فرمان Thrustmaster TMX بر روی یک محور آهنی ساخته شده تا تجربه رانندگی واقعی را در اختیار شما قرار دهد.

این فرمان 11 اینچی می‌تواند تا 900 درجه بپیچد و بر روی آن هم دکمه‌های مختلفی برای کنترل بهتر درون بازی قرار گرفته است. همچنین یک پدال گاز و یک پدال ترمز نیز روی زمین قرار می‌گیرند. گرچه گزینه‌های بهتری در بازار وجود دارند، اما آن‌ها قیمت بسیار زیادی را از کاربر طلب می‌کنند و اگر بازی‌های اتوموبیل‌رانی را به صورت حرفه‌ای دنبال نمی‌کنید، واقعا پرداخت مبلغ اضافی برای آن‌ها منطقی نیست و Thrustmaster TMX می‌تواند شما را راضی نگه دارد.

xbox one accessories / لوازم جانبی ایکس باکس وان

با خرید لوازم جانبی ایکس باکس می‌توانید تجربه گیمینگ خود را به اندازه قابل توجهی بهبود ببخشید و به نوعی خودتان را در دنیای بازی‌های اکشن یا مسابقه‌ای قرار دهید. در این مقاله با چند نمونه از لوازم جانبی این کنسول و کاربردهای آن‌ها آشنا شدیم. اگر شما نیز از دیگر لوازم جانبی ایکس باکس 360 استفاده می‌کنید، حتما تجربیات خودتان را با ما به اشتراک بگذارید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
دیدگاه کاربران1 دیدگاه
avatar
آرین
.
13 آبان 1399، 16:46
پاسخ
1
0
ببخشید میشه قیمت هارد،کیف و فرمون رو بگید؟
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402