بررسی بازی The Academy The First Riddle + تریلر و نمرات

بررسی بازی آکادمی معمای اول
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

در این مقاله قصد داریم تا به بررسی بازی The Academy The First Riddle بپردازیم. بنابراین اگر می‌خواهید درباره گیم پلی، داستان، تریلر و نقد بازی آکادمی: معمای اول بیشتر بدانید، با پلازا همراه شوید.

بازی آکادمی معمای اول، معماهای متفکرانه‌ای در دنیای اسرارآمیز خود ایجاد می‌کند که باعث می‌شود ذهن بازیکن درگیر بازی شود. بازی The Academy: The Riddle توسط استودیو Pine توسعه یافته و اکنون برای پلتفرم‌های مایکروسافت ویندوز، اندروید و iOS در دسترس است. در حالی که این بازی از فیلم‌های هری پاتر الهام گرفته است، اما بازی آکادمی: معمای اول یک دنیای اسرارآمیز کاملا منحصر به خود را ایجاد کرده و با معماهای مختلف و جذاب، شما را شیفته بازی می‌کند. در ویدیوی زیر می‌توانید تریلر بازی The Academy The First Riddle را تماشا کنید تا با فضای آن آشنا شوید. همراه پلازا باشید تا به بررسی این بازی بپردازیم.

فهرست مطالب

بررسی بازی The Academy The First Riddle

بازی آکادمی معمای اول محصولی دوست داشتنی و سرگرم کننده بوده که روند داستانی آن از سری فیلم های هری پاتر الهام گیری شده است و همین امر سبب به ارمغان آمدن ویژگی های بسیاری در گیم پلی بازی شده است. در ادامه باما همراه باشید که قرار است با بخش های مختلفی از این بازی محبوب مواجه شوید.


داستان و بررسی بازی آکادمی معمای اول


گیم پلی بازی The Academy The First Riddle

همانطور که اشاره کردیم، کاملا مشخص است که بازی The Academy The Riddle الهام بسیاری از سری فیلم‌های هری پاتر گرفته است. در اینجا شما شاهد یک مدرسه ویژه برای استعدادهای جادویی هستید که رازآلود بوده و یک شخصیت اصلی دارد که همه برای کمک به او پناه می‌برند. در حالی که بسیاری از اتفاقاتی که در بازی The Academy The Riddle می‌افتند بسیار قابل پیش‌بینی است، این امر باعث نمی‌شود تا برایتان کسل‌کننده باشد و دوست دارید تا در بازی پیش بروید و اتفاقات بیشتری را ببینید.

در بازی The Academy: The First Riddle، بازیکنان نقش سَم را برعهده می‌گیرند که یکی از دانش‌آموزان جدید آکادمی، یک موسسه معتبر اما در عین حال اسرارآمیز است که فقط بهترین و درخشان‌ترین دانش‌آموزان جهان را می‌پذیرند. پس از اینکه سم به طور رسمی در این آکادمی پذیرفته شد، او وظیفه دارد تا در کلاس‌ها شرکت کند و درباره فرهنگ و تاریخ غنی آکادمی یاد بگیرد. گفتنی است که در این بین با سایر همکلاسی‌های خود درگیر تحقیق و وقایع عجیب و غریبی خواهد شد که در اطراف مدرسه رخ می‌دهند. با این حال، مهمترین اصل برای سم همیشه استفاده درست از تفکر و دانش خود است.

بازی The Academy: The First Riddle

برای دانلود بازی The Academy The First Riddle می‌توانید از لینک‌های زیر اقدام کنید:

دانلود بازی آکادمی: معمای اول برای اندروید و iOS

 


گیم پلی بازی The Academy The First Riddle


بازی The Academy The First Riddle با بیش از 200 معما می‌تواند در طول ماجراجویی تقریبا 20 ساعته، شما را محو خودش کند. اکثر این معماها به شکل پازل‌های کلمه‌ای و معمایی و در ابتدا کاملاً شوک‌آور هستند. برای مثال یکی از پازل‌ها در قالب معمای اعداد است. در نتیجه نیاز است تا هوش ریاضی خود را به کار گیرید تا معما را حل کنید.

با پیشرفت در بازی، بازیکنان با معماهای به نسبت پیچیده‌تری مواجه می‌شوند. برای حل این معماها نیاز دارید تا منطق، استدلال و هوش خود را به کار گیرید؛ زیرا این موارد در بازی The Academy The First Riddle جزء عناصر حیاتی و اولیه محسوب می‌شوند. به عنوان مثال، یکی از معماهای اولیه از بازیکنان می‌خواهد تا عددی را بر اساس مثال‌هایی که به آنها داده می‌شود، انتخاب کنند. عدد مورد نظر باید جمع تعداد فضاهای محصور شده مجموعه اعداد ارائه شده باشد. مثلا، شماره 8 دارای دو فضای محصور است. این نوع طرز تفکر است که باعث می‌شود بازی The Academy The First Riddle منحصر ‌به فرد و لذت‌بخش باشد.

بررسی بازی The Academy The First Riddle

بازی آکادمی معمای اول بسیار رمز و راز داشته که با طراحی جذاب صوتی و تصویری آن بسیار هیجان‌انگیزتر نیز شده است. موسیقی عجیبی در هنگام راه رفتن در سالن‌ها و مناطق پنهان آکادمی شما را همراهی می‌کند. تصاویر بازی اما بسیار آرامش‌بخش بوده و حس آشنای بازی The Sims 4 را برایتان یادآوری می‌کنند. در واقع به نظر می‌رسد که این بازی نسخه‌ای دیگر از بازی The Sims 4 است. تصاویر بازی یکی از نقاط مثبت و جذاب است که باعث می‌شود این بازی برای سنین بالاتر نیز عالی باشد.

 


نمرات بازی The Academy The First Riddle


در زیر تعدادی از نمرات بازی آکادمی معمای اول از سایت‌های معتبر را برایتان قرار می‌دهیم. ناگفته نماند که در بررسی بازی The Academy The First Riddle امتیازات یکی از مهم ترین بخش های بازی بوده است که نباید از کنار آن ساده عبور کرد پس باما در ادامه همراه باشید.

GamingTrend / امتیاز: 70

بازی The Academy The First Riddle بسیار سرگرم‌کننده است و توسعه‌دهندگان آن نیز به طور فعال با جامعه درگیر هستند و بخش‌هایی که نیاز به تغییر داشته باشد را تغییر می‌دهند. این یک بازی پازل مانند را ارائه می‌دهد که ساعت‌ها مغزتان را درگیر می‌کند. در نتیجه اگر به دنبال بازی صرفا سرگرم‌کننده هستید، این عنوان مناسب شما نیست؛ اما اگر به‌دنبال چالش هستید، آن را نصب کنید.

نمرات بازی The Academy The First Riddle

The Gamer / امتیاز: 70

این بازی به نسبت سریال‌های هری پاتر، برای بزرگسالان بسیار جذاب‌تر و خوشایندتر است. باز  The Academy The First Riddle همچنین عنوانی است که من به والدینی پیشنهاد می‌کنم که به‌دنبال راه‌هایی برای به‌کارگیری هوش و منطق فرزندان خود در طول تعطیلات تابستانی هستند. فقط کافی است تا این بازی را در گوشی یا کامپیوتر خود نصب کنند تا وارد دنیای هیجان‌انگیز آکادمی شوند.

GameSpace / امتیاز: 70

مجموعه کاملی از معماهای پیچیده و دنیای پر زرق و برق در کنار داستانی عجیب و البته شخصیت‌های خنده‌دار و جنجالی، تلاشی را که استودیوی Pine در زمینه ساخت این بازی انجام داده است تا حدودی از بین می‌برد. اگر به‌دنبال تجربه سبک Layton در دنیایی خارق‌العاده هستید، این بازی می‌تواند برای شما مناسب باشد. در غیر این صورت، این بازی یادآور زندگی در مدرسه است که برای خیلی‌ها خوشایند نیست.

نمرات بازی آکادمی معمای اول

Shacknews / امتیاز: 60

بازی The Academy The First Riddle باعث می‌شود که در ابتدا خاص‌تر از آن چیزی که واقعا هست به نظر بیاید. مطمئناً این امر به دلیل چیدمان متفاوت معماهایش است، اما شخصیت‌های بازی و گفتگوی آنها باعث می‌شود که حس بودن در کلاس جبر را داشته باشید و منتظر این باشید تا زودتر زنگ تفریح بخورد تا از کلاس بیرون بیایید.

Screen Rant / امتیاز: 50

در کل بازی The Academy: The Riddle مفهومی جالب و معماهای جذابی دارد و Pine Studio به وضوح اشتیاق و اهمیت به دانش را با این بازی به نمایش می‌گذارد. متأسفانه مسائل شخصیت‌پردازی در کنار اختلافات گسترده در کیفیت و دشواری معماها، این بازی را از کسب امتیازهای برتر باز می‌دارد.

نمرات بازی The Academy The First Riddle

سخن پایانی

بررسی بازی The Academy The First Riddle به پایان رسید و همانطور که شاهد بودید به بخش های مختلفی از بازی اشاره شد. بازی The Academy The First Riddle همانند فیلم‌های هری پاتر برای بزرگسالان نیز جذاب است و جزء بازی‌هایی محسوب می‌شود که به والدین توصیه می‌شود تا در گوشی کودکان خود نصب کنند تا باعث شود از ذهن خود بیشتر استفاده کنند. به لطف وجود بازی آکادمی معمای اول در پلتفرم‌های کامپیوتر و گوشی، کاملا در دسترس است و کودکان می‌توانند در حین سرگرمی، اسرار آکادمی را کشف کنند و ذهن خود را درگیر بازی سازند. نظر شما نسبت به این بازی چیست ؟ باما همراه باشید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402