دانلود و نقد فیلم Four kids and it ؛ داستان، بازیگران و تریلر

فیلم Four kids and it
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

فیلم Four Kids and It از جدیدترین فیلم‌های فانتزی سال 2020 است که در ماه‌های اخیر منتشر شده است. در ادامه نگاهی ویژه و متفاوت به فیلم Four Kids and It 2020 خواهیم داشت.

فیلم Four Kids and It یک فیلم فانتزی و ماجراجویانه است که به کارگردانی اندی دی امونی (Andy De Emmony) در 3 آوریل 2020 (15 فروردین 99) منتشر شد. این فیلم اکشن و هیجان انگیز که از روی یک کتاب کودکان اقتباس شده است، نظر تقریبا مثبت تماشاگران را به خود جلب کرد، ولی باب دل منتقدان نبود و نمرات متوسط و رو به پایینی از آن‌ها دریافت کرد که چنگی به دل نمی‌زند. هرچند به نظر می‌رسد که فیلم Four Kids and It برای گذراندن ساعاتی شاد در کنار بچه‌ها فیلم خوبی باشد، ولی برای بزرگترها چیزی در چنته ندارد. در ادامه با هم به تماشای تریلر فیلم Four Kids and It خواهیم نشست.

تریلر فیلم Four Kids and It با معرفی یک خانواده شاد آغاز می‌شود. اعضای این خانواده قرار است به یک سفر هیجان انگیز و شاد بروند، ولی هنگامی که به مقصد می‌رسند با خانه‌ای عجیب و میزبانی عجیب‌تر رو به رو می‌شوند. این خانه پر از وسایل و اشیای قدیمی و عجیب است که برای بچه‌ها سوال‌های زیادی به وجود آورده است. اما تمام این ماجرا در این خانه اتفاق نمی‌افتد. زمانی که بچه‌ها برای بازی و تماشای دریا به ساحل می‌روند، اتفاق عجیبی می‌افتد. در ادامه با هم به نقد و بررسی فیلم Four Kids and It خواهیم پرداخت و مروری بر داستان و بازیگران آن خواهیم داشت و لینک‌های دانلود این فیلم را برای شما قرار خواهیم داد. با پلازا همراه باشید.

آنچه در ادامه می‌خوانید:

 


دانلود فیلم Four Kids and It


در ادامه برای شما عزیزان لینک های دانلود فیلم Four Kids and It را قرار خواهیم داد. امیدواریم از دانلود و تماشای این فیلم لذت ببرید.

[کیفیت: WEB-DL 1080p | حجم: 1.65 گیگابایت]

[کیفیت: WEB-DL 720p | حجم: 832 مگابایت]

تریلر فیلم four kids and it

 


داستان فیلم Four Kids and It


داستان فیلم Four Kids and It 2020 با اقتباس از روی کتابی به همین نام اثر ژاکلین ویلسون نوشته شده است که او این داستان را با الهام از داستان «پنج بچه و آن» اثر ادیت نسبیت نوشته است. فیلمنامه این اثر کاری است مشترک از سیمون لیوایز و مارک اسوین که تمام تلاششان را برای وفادار ماندن به نسخه اصلی انجام دادند. داستان فیلم Four Kids and It هنگامی آغاز می‌شود که یک خانواده برای تعطیلات به یک شهر ساحلی می‌روند. در آن خانه مردی عجیب که وسایل قدیمی و مرموزی را نگهداری می‌کند، اقامت دارد.

فیلم four kids and it

روزی بچه‌ها برای گردش به ساحل می‌روند و در نزدیکی غارها و سنگ‌ها مشغول بازی می‌شوند، ولی چیزی نمی‌گذرد که برایشان اتفاقات عجیب و غریبی می‌افتد؛ عامل این اتفاقات عجیب و غریب چیزی نیست جز یک موجود مرموز و عجیب و غریب که توانایی‌های خاصی دارد. او می‌تواند آرزوهای بچه‌ها را برآورده کند و رویاهایشان را به واقعیت تبدیل سازد. بچه‌ها پس از شناختش با او دوست می‌شوند و تصمیم می‌گیرند که از او محافظت کنند. داستان سرگرم کننده این فیلم قطعا ساعات خوب و جادویی را برای کودکان خواهد ساخت و برای آن‌ها بسیار سرگرم کننده و جذاب خواهد بود. هرچند شاید یک اثر متوسط رو به پایین برای بزرگسالان باشد و آن‌ها را ناامید و تا حدی کسل کند.

 


بازیگران فیلم Four Kids and It


هنگامی که جزئیاتی از این پروژه فانتزی جدید منتشر شد، بازیگران اصلی آن نیز در سال 2018 معرفی شدند تا در جولای همان سال فیلمبرداری این پروژه رسما آغاز گردد. در ادامه به معرفی بازیگران فیلم Four Kids and It خواهیم پرداخت:

بازیگران فیلم four kids and it

  • بیلی جنکینز (Billy Jenkins) در نقش رابی
  • اشلی آدرهیت (Ashley Aufderheide) در نقش اسمش
  • تدی راس میلسون آلن (Teddie-Rose Malleson-Allen) در نقش راس
  • الی ما سیامه (Ellie-Mae Siame) در نقش مودی
  • پائولا پاتون (Paula Patton) در نقش آلیس. بازیگر 44 ساله آمریکایی که در ایالت کالیفرنیا متولد شد و فعالیت حرفه‌ای خود را از سال 2004 در دنیای سینما آغاز کرد. او در ابتدا با بازی در فیلم Hitch در سال 2005 در کنار ویل اسمیت پا به عرصه سینما گذاشت و از آن پس با بازی در فیلم‌هایی نسبتا خوب مورد توجه قرار گرفت. از بهترین آثار او می‌بایست به فیلم‌های Precious (گرانبها)، Déjà Vu (دژا وو) و Mission: Impossible – Ghost Protocol (مأموریت: غیرممکن – پروتکل شبح) اشاره کرد.
  • راسل برند (Russell Brand) در نقش تریستان ترنت سوم. کمدین، هنرپیشه، مجری و نویسنده بریتانیایی است که بیشتر به دلیل استندآپ کمدی‌هایش معروف است. او ژوئن 1975 در انگلستان متولد شد و به واسطه شوخ طبعی و هنرش در خنداندن مردم به سرعت معروف شد. او همچنین بازیگری را از سنین نوجوانی در فیلم‌ها و سریال‌های تلویزیونی آغاز کرد. از بهترین نقش آفرینی‌هایش می‌توان از Army of One (ارتش یک نفره)، Paradise (بهشت) و Arthur (آرتور) نام برد.
همچنین بخوانید :
  • مایکل کین (Michael Caine) در نقش سامید. بازیگر باتجربه انگلیسی است که متولد سال 1933 در شهر لندن است. این بازیگر 87 ساله بریتانیایی کارش را با بازی نقش کمرنگی در فیلم A Hill in Korea در سال 1956 آغاز کرد. سپس به سرعت پله‌های موفقیت را پشت سر گذاشت و در این راه موفق به دریافت جوایز زیادی همچون جایزه اسکار، بفتا و گلدن گلوب شد. از بهترین آثار وی می‌توان به فیلم‌های Alfie (الفی)، Sleuth (کارآگاه)، Educating Rita (ریتای محصل)، Hannah and Her Sisters (هانا و خواهرانش)، The Cider House Rules (قوانین خانه سایدر) و The Quiet American (آمریکایی آرام) اشاره کرد.
  • متیو گود (Matthew Goode) در نقش دیوید. بازیگر 43 ساله انگلیسی که در سال 1978 در اکستر انگلستان متولد شد. او فعالیت حرفه‌ای خود را در سال 2002 آغاز کرد و با بازی در فیلم South from Granada مورد توجه قرار گرفت. او همچنین با حضور در تلویزیون و پذیرفتن نقش‌های قوی در سریال‌های پر مخاطب نظیر Downton Abbey (دانتون ابی)، The Good Wife (همسر خوب) و A Discovery of Witches توانست اسم و رسم خوبی برای خود دست و پا کند.

 


نقد فیلم Four Kids and It با نمرات منتقدین


فیلم Four Kids and It آنچنان مورد استقبال منتقدان قرار نگرفت و نقدهای ضد و نقیض زیادی در رابطه با آن نوشته شد. سایت راتن تومیتوز با بررسی 30 نقد که در خصوص این فیلم نوشته شده است، 50 درصد از آن‌ها را مثبت خواند و آن را متوسط لقب داد و امتیاز این اثر را 5.51 از 10 اعلام کرد. سایت متاکرتیک نیز با بررسی نقدهای منتشر شده از سوی منتقدان و صاحب نظران برجسته حوزه سینما میانگین امتیاز این فیلم را 42 از 100 اعلام کرد. شاید این عنوان زیاد به دل منتقدان ننشست، ولی طبق نظرسنجی گوگل 78 درصد از کاربران از تماشای این فیلم لذت بردند و اینطور که پیداست باب دل بچه‌ها بوده است.

نقد و بررسی فیلم four kids and it

در ادامه به بررسی و نقد فیلم Four Kids and It خواهیم پرداخت و نمرات منتقدان را درباره آن مرور خواهیم کرد. با ما همراه باشید:

 

The Hollywood Reporter / جاستین لا : 50

شاید چیزی عجیب و غریب‌تر از یک کلاسیک باشد. فیلم Four Kids and It 2020 ممکن است بتواند کودکان را سرگرم کند (و در اکثر موارد صبر بزرگسالان را در معرض آزمایش قرار دهد)، ولی در کل به نظر نمی‌رسد فیلمی باشد که مردم را به دوباره دیدن تشویق کند.

 

Variety / گای لاج: 50

شاید جمله «مراقب باشید چه چیزی آرزو می‌کنید» یک نکته اخلاقی و ضروری باشد که از دل منبع اصلی بیرون آمده است، اما اصلا و ابدا برای ناامید شدن از آرزو کردن هر چیزی کافی نیست. در کمال احترام، این برنامه کارآمد ولی بی‌مزه می‌توانست آرزوهای بیشتری (برای به نمایش کشیدن) داشته باشد.

 

Empire / آنا اسمیت: 40

بچه‌ها و کین خوب هستند، اما این اثر فاقد جادوی اثر اصلی است. بچه‌های کوچکتر ممکن است از تماشای آن لذت ببرند، اما تلاش‌های این فیلم برای سرگرم کردن بزرگترها در اکثر مواقع موفقیت آمیز نیست.

نقد فیلم four kids and it

 

The Observer / وندی ایدی: 40

فیلم Four Kids and It 2020 ممکن است اعضای کوچکتر خانواده را به خود جذب کند، اما به دیگر اعضای خانواده و پدر مادرها چیزی بیشتر از چند ساعت آرامش و استراحت عرضه نخواهد کرد.

 

The New York Times / کریستین یون سو کیم: 30

هر چند سامید آرزوهای کودکان را برآورده می‌کند. اما این فیلم یک درس بی احساس اخلاقی است و نزدیک به دو ساعت تلاش‌های دلزده خانوادگی را روایت می‌کند.

نقد فیلم four kids and it

در نهایت باید گفت که فیلم Four Kids and It اثر جذابی برای کودکان خواهد بود و با داستان جالبش به خوبی آن‌ها را مجذوب خواهد کرد. داستان درگیری چهار بچه و موجودی عجیب و غریب که توانایی برآورده کردن آرزوها و جادو کردن را دارد، برای بچه‌ها جذاب خواهد بود. این داستان شاید از فاصله دور جالب به نظر برسد، ولی در باطن چیزی برای بزرگترها ندارد؛ نه فیلمنامه و نه بازیگران برای سرگرم کردن بزرگترها هیچ چیز جذابی ندارند. نظر شما درباره فیلم Four Kids and It چیست؟ آیا آن را تماشا کرده‌اید؟ در پایین همین صفحه نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402