برادران وارنر، جانی دپ را از فیلمش اخراج کرد اما تمام پولش را داد!

شکایت دپ از هرد
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

جدایی جانی دپ و امبر هرد که هر دو از بازیگران محبوب هالیوود هستند شوکه‌کننده بود. اما داستان و شکایت‌های حاصل از این جدایی عجیب‌تر است. عجیب‌تر اما اتفاقاتی است که بین جانی دپ و کمپانی برادران وارنر پس از شکست او در دادگاه رخ داده است.

به تازگی اخباری مبنی بر اخراج جانی دپ از فیلم Fantastic Beasts به گوش رسیده است. برادران وارنر پس از شکست جانی دپ در دادگاه او را از حضور در این فیلم منع کردند. اما جانی در یکی از صحنه‌های Fantastic Beasts 3 بازی کرده بود. همین موضوع باعث شد که کمپانی برادران وارنر ناچار شود تمام دستمزد این بازیگر معروف هالیوود را بپردازد. تمام این داستان‌ها از جدایی جانی دپ و امبر هرد آغاز شد است.

طلاق و جدایی چیز عجیبی در هالیوود نیست! مشهورترین بازیگران با هم ازدواج می‌کنند و حتی گاهی بعد از تولد فرزندانشان از هم جدا می‌شوند؛ همانند آنجلینا جولی و برد پیت که در زمان ازدواجشان شاید مشهورترین زوج هالیوودی بودند. اما داستان جدایی جانی دپ و امبر هرد تقریبا بی سابقه است. هر روز خبرهایی تازه از شکایت دپ از هرد و برعکس به گوش می‌رسد که بسیاری را انگشت به دهان می‌گذارد.

جدایی جانی دپ و امبر هرد

جانی دپ از محبوبترین و پر درآمدترین بازیگران هالیوود در سال 2015 با زیباترین زن دنیا (به گفته متخصصان زیبایی) ازدواج کرد. ازدواجی که شبیه یک بمب اتم بود و زندگی آن‌ها را به جهنمی واقعی تبدیل کرد. آن‌ها برای مدت یک سال به دنبال پیگیری پرونده طلاقشان بودند،تا اینکه امبر هرد با نشان دادن کبودی‌هایی به دادگاه اظهار داشت که جانی دپ او را کتک می‌زده است. در حالی که دنیا در شوک فرو رفته بود، روند طرد شدن دپ از دنیای بازیگری و محبوبیت آغاز شد؛ بازیگری که زمانی از محبوبترین‌ها بوده است.برای مطالعه بیوگرافی جانی دپ به این مقاله مراجعه کنید. ماجرا به همین جا ختم نشد و شواهد دیگری از سوی جانی دپ مبنی بر رفتارهای ناپسند امبر هرد به دادگاه ارائه شد و به نوعی ورق این محاکمه برگشت. در ادامه به بررسی اخبار و پروسه دادرسی این پرونده خواهیم پرداخت.

آنچه در ادامه می‌خوانید:

 


کمپانی برادران وارنر، جانی دپ را از فیلم خود اخراج کرد


جمعه 6 نوامبر 2020 (16 آبان 99) جانی دپ در صفحه اینستاگرام خود متنی را با طرفداران خود به اشتراک گذاشت. در این متن که حاوی پاره‌ای توضیحات، تشکرات و اطلاعات بود، جانی در ابتدا از هواداران خود تشکر کرد، سپس درباره درخواست کمپانی برادران وارنر برای عدم حضور او در فیلم سینمایی جانوران شگفت‌انگیز (Fantastic Beasts ) خبر دارد. متن این نوشته به شرح زیر است:

برای شفاف‌سازی اتفاقات اخیر لازم دیدم تا توضیحات کوتاهی را در ادامه بگویم. اول از همه طرفداران خود تشکر می‌کنم که این روزهای سخت وفادارانه مرا حمایت کردند. من با پیام‌های عاشقانه شما که برای من نگران بودید بسیار دلگرم شدم. دوم باید بگویم که کمپانی برادران وارنر از من خواسته تا در فیلم «جانوران شگفت‌انگیز» در نقش گلرت گریندل‌والد حضور نداشته باشم و من هم با احترام این درخواست را می‌پذیرم. قضاوت سورئال دادگاه در بریتانیا باعث نمی‌شود که از تلاشم برای بازگو کردن حقیقت دست بردارم. این موضوع باعث شده عزم من جدی‌تر شود تا به همه ثابت کنم ادعاهای ضد من همگی خلاف واقعیت هستند. زندگی و شغلم با این لحظه‌ها تعریف نمی‌شود.

شکایت جانی دپ از امبر هرد

همان‌طور که گفتیم، جانی دپ قبل از اینکه نامه‌ی کمپانی برادران وارنر در خصوص اخراج از فیلم Fantastic Beasts 3 را دریافت کند، در یک صحنه از این فیلم بازی کرده بود و به همین دلیل بر اساس مفاد قراردادی که با این کمپانی بسته، وارنر برادرز ناچار است تمام دستمزد این بازیگر را تمام و کمال پرداخت کند.

ویدئو های مرتبط
thumbnail
تریلر فصل پنجم سریال پیکی بلایندرز
00:01:0001 مهر 1401، 22:30
thumbnail
تریلر سریال چرنوبیل شبکه HBO
00:02:3801 مهر 1401، 22:30

جانی دپ در دادگاه شکایت از روزنامه سان شکست خورد


یکی از تندترین و توهین‌آمیزترین انتقادها به جانی دپ توسط روزنامه‌ای بریتانیایی صورت گرفت. توهینی که منجر به شکایت جانی دپ از روزنامه انگلیسی The Sun شد. شکایت جانی دپ از روزنامه سان به مقاله‌ای که در آوریل سال 2018 در این روزنامه چاپ شد و برای توصیف دپ از اصطلاح Wife Beater (مردی وحشی و احمق که همسر خود را بدون دلیل کتک می‌زند) استفاده کرد، برمی‌گردد. در دادگاه، جانی دپ تمامی این اتهامات را زیر سوال برده و به جرم افترا و تهمت از روزنامه مذکور شکایت کرده است. با این حال، وکلای روزنامه سان تمامی اتهام‌ها را درست و حقیقی می‌دانند.

به گزارش روزنامه گاردین (Guardian) دادگاه، در روز 2 نوامبر 2020، شکایت جانی دپ از روزنامه سان انگلیس را رد کرد. در واقع دادگاه مطمئن شده که جانی دپ همسر خود را کتک می‌زده و به همین دلیل مقاله‌ روزنامه سان را به هیچ وجه افترا قلمداد نکرد. با این اوصاف نتیجه دادگاه اصلی جانی دپ و امبر هرد که تا چند ماه دیگر برگزار می‌شود را می‌توان حدس زد. اما باید منتظر باشیم و ببینیم چه اتفاقاتی در پیش است.

شکایت جانی دپ از امبر هرد

در جریان پرونده شکایت حقوقی جانی دپ از روزنامه سان، وکیل او تمامی سخنان چاپ شده در این روزنامه را دروغین و شرم‌آور خوانده و هرگونه رفتار خشونت‌آمیز از جانب دپ علیه هرد را رد کرده است.

در طرف مقابل، وکیل سان نیز به وجهه شخصیتی خشن دپ اشاره کرد و فیلمی ضبط شده به دست امبر هرد را به نمایش گذاشت؛ فیلمی که در جریان آن دپ با عصبانیت در اتاقی قدم زده، ناسزا می‌گوید و به کابینت‌ها لگد می‌زند. جانی دپ در واکنش به این ویدیو، اعتراف کرد که رفتاری خشونت‌آمیز نسبت به کابینت‌ها نشان داده و وضعیت روحی مناسبی نداشته است. وکیل سان در ادامه به درگیری‌های دپ با مواد مخدر اشاره کرد. دپ پاسخ داد که از سن 11 سالگی گرفتار مبارزه‌ای دشوار با الکل، مواد مخدر و موارد مشابه بوده است. علاوه بر این‌ها، وکیل سان رفتار جانی دپ در قبال هرد را کنترل‌گرایانه، به صورت کلامی و فیزیکی خشن،نامناسب و تحت تاثیر مواد مخدر و الکل عنوان کرد.

شکایت جانی دپ از امبر هرد

در جریان این دادگاه، دپ تاکید کرد که هیچ‌گاه هرد یا زنان دیگر زندگی خود را مورد آزار و اذیت فیزیکی یا کلامی قرار نداده است. او در ادامه هرد را محاسبه‌گر، جامعه‌گریز و خودخواه خطاب کرد. دپ ادامه داد که هرد تنها با هدف غارت و نابودی زندگی او وارد زندگی این بازیگر شده است. سپس مشخص شد که جانی دپ و امبر هرد با هدف ترمیم رابطه خود به نزد یک مشاور ازدواج می‌رفتند؛ مشاوری که شخصیت هرد را بی‌ثبات، سمی، خودخواه و جامعه‌گریز توصیف کرد. در نهایت نیز مسئله کتک خوردن جانی دپ از همسرش امبر هرد مطرح شد. از جمله شاهدان مهم این پرونده جانی دپ می‌توان به ونسا پارادیس و وینونا رایدر (نامزد سابق دپ) اشاره کرد؛ هنرمندانی که شهادت‌های خود را از طریق ارتباط ویدیویی به ثبت خواهند رساندند.

سرانجام پرونده شکایت جانی دپ از روزنامه سان به اتمام رسید. در جریان اختتامیه این دادگاه، وکیل دپ او را بی‌گناه خطاب نمود و ادعا کرد که هرگز به هیچ زنی آسیب نرسانده است. وی همچنین امبر هرد را دروغگویی بزرگ خطاب کرد. با اتمام طرح دفاعیات و اتهامات طرفین این پرونده، سرنوشت آن در دستان قاضی اندرو نیکول گذاشته شده است. انتظار می‌رود که او رای نهایی خود را در هفته‌های پیش رو اعلام کند.

کتک خوردن جانی دپ از همسرش امبر هرد

پس از ختم دادرسی پرونده جانی دپ و امبر هرد، شاهد سخنرانی هرد در مقابل گروهی از خبرنگاران بودیم. او در این سخنرانی اعتراف کرد که می‌خواهد تمامی این اتفاقات و ماجرای طلاق خود از جانی دپ، که بیش از دو سال از آن می‌گذرد، را پشت سر بگذارد. هرد در این مورد ادامه داد:

من این پرونده را آغاز نکردم و با وجود اهمیت بالای آن، ترجیح می‌دادم که در دادگاه حضور نداشته باشم. تجربه مجدد اتفاقات دردناک نابودی رابطه پیشین من و مطرح شدن تمامی اتفاقات زندگی شخصی من و جانی در سطح جهانی، بسیار دردناک است. انگیزه و صداقت من توسط افراد زیادی زیر سوال رفته است، اما پای شهادت خود خواهم ایستاد. من به سیستم عدالت انگلستان، ایمان دارم.

در سوی دیگر، جانی دپ این دادگاه را بدون اظهار نظر ترک کرد؛ این در حالی است که طرفداران پرشمار او، برای به نمایش گذاشتن حمایتشان از این بازیگر، در مقابل دادگاه جمع شده بودند. لازم به ذکر است که تیم تبلیغاتی دپ، پاکتی حاوی یک متن تشکر‌آمیز و یکی از دستمال سر‌های معروف این هنرمند محبوب را بین طرفدارانش پخش کرد.

روابط نامشروع امبر هرد

در جریان این پرونده تلخ و طولانی، شاهد افشای اطلاعات فراوانی از زندگی شخصی دپ و هرد بوده‌ایم. دپ به مصرف مواد مخدر از جمله ماریجوانا، کوکایین، اکستاسی و مجیک ماشروم اعتراف نمود، اما ادعای هرد مبنی بر رفتار خشونت‌آمیز خود را رد کرد. در هر صورت، افشای جزییات زندگی شخصی این دو هنرمند به ضرر هر دوی آن‌ها بوده و وجهه آن‌ها را در سطح جهان برای همیشه خدشه‌دار خواهد کرد. لازم به ذکر است که اختتام این دادگاه، پایان درگیری بین دپ و هرد نبوده و این دو، سال دیگر مجددا در مقابل یکدیگر قرار خواهند گرفت؛ دادگاهی که این بار بر پایه شکایت دپ از هرد آغاز خواهد گشت. بسیاری از کارشناسان حقوقی، نقش نتیجه پرونده کنونی را کاملا تاثیرگذار در سرنوشت پرونده سال آینده می‌دانند.

 


تقاضای جانی دپ برای تعویق تاریخ دادگاه رسیدگی به پرونده


در ادامه پروسه رسیدگی به پرونده پیچیده جدایی امبر هرد و جانی دپ، آخرین دادگاه آنان به ژانویه 2021 موکول شده است. در این دادگاه سرنوشت‌ساز سرانجام این پرونده مشخص خواهد شد. نتیجه‌ای که موجب محکومیت یکی از این دو سلبریتی دنیای سینما خواهد شد و می‌تواند پایان تلخی را برای یکی از آنان به همراه داشته باشد. پس از مشخص شدن تاریخ دادگاه نهایی و ابلاغ آن به جانی دپ و امبر هرد، جانی دپ در تقاضانامه‌ای خواهان تعویق این تاریخ شد.

دادگاه جانی دپ

دلیل این تقاضا، ایفای نقش جانی دپ در سری سوم فیلم، جانوران شگفت انگیز و زیستگاه آنان است. پروسه فیلمبرداری این پروژه از اکتبر 2020 آغاز خواهد شد. این در حالی است که دادگاه شکایت امبر هرد از جانی دپ قرار است از 11 ژانویه 2021 تا 28 ژانویه برگزار شود. این امر باعث شده است تا جانی دپ و به دنبال آن کمپانی برادران وارنر از دادگاه تقاضا کنند که برگزاری دادگاه از ماه ژانویه به مارس موکول گردد. حال باید منتظر ماند و دید که آیا این تقاضا مورد موافقت مراجع قضایی واقع خواهد شد یا خیر.


روابط نامشروع امبر هرد با افراد معروف؛ از حقیقت تا توهم


مدتی پس از آغاز کشمکش‌ها و جنجال‌های پیرامون زندگی خصوصی جانی دپ و امبر هرد، ویدیوهایی از حضور امبر هرد و افراد مشهوری چون ایلان ماسک و جیمز فرانکو در آسانسور پنت هاوس جانی دپ در فضای مجازی منتشر شد. در پی آن، خدمه ساختمان محل اقامت جانی دپ تایید کردند که در زمان نبود جانی دپ در شهر و حضور وی سر صحنه‌های فیلمبرداری، ایلان ماسک و جیمز فرانکو به خانه او و امبر هرد رفت و آمد داشته‌اند. اما ماجرا به همین جا ختم نشد. کمی پس از این رسوایی، یکی از دوستان نزدیک او، به وکلای جانی دپ از رابطه مخفیانه امبر هرد و کارا دلوین، مدل و هنرپیشه هالیوود، خبر داد. نشر این خبرها، وفاداری هرد در زندگی مشترکش با جانی دپ را زیر سوال برد و خشم عموم را برانگیخت. اما باز هم این پایان ماجرا نیست!

خیانت امبر هرد به جانی دپ

به تازگی جانی دپ ادعایی مبنی بر داشتن رابطه نامشروع امبر هرد با بازیگران سرشناسی چون لئوناردو دیکاپریو و چنینگ تیتوم را در دادگاه حقوقی این پرونده مطرح کرد. این خبر مانند بمبی در رسانه‌ها ترکید و واکنش بسیاری از هواداران را برانگیخت. اما این ادعا تا چه میزان حقیقت دارد؟ آیا این بار نیز موضوع خیانت امبر هرد واقعیت دارد یا تنها جزئی از توهمات جانی دپ است؟!

امبر هرد موضوع رابطه خود با تیتوم و دیکاپریو را رد کرد و آنان را ادعاهای بی‌اساس جانی دپ خطاب کرد. او در ادامه افزود که دید جانی دپ نسبت به هریک از همکاران مرد امبر هرد همواره با خشم، حسادت و شک و تردید همراه بوده است. هرد جانی دپ را متهم به کنترل زندگی کاری و حرفه‌ای خود کرد. طبق اظهارات امبر هرد، جانی دپ همیشه متن فیلمنامه‌ فیلم‌های هرد را بررسی کرده و از شرکت او در هرگونه سکانس احساسی با بازیگر نقش مقابل خود را جلوگیری می‌کرده است. در هر دوره از پروژه‌های کاری امبر هرد، جانی دپ او را متهم به رابطه با همکاران مرد خود می‌کرده است؛ حالا هم که دیکاپریو و تیتوم!

جانی دپ در دادگاه با طرح این دعاوی، از دیکاپریو و تیتوم با عنوان‌های تمسخرآمیز ” کله کدو” و ” کله سیب زمینی” یاد کرد. تیتوم و دیکاپریو هنوز واکنشی به ادعای جانی دپ نشان نداده‌اند. باید دید پیامدهای این ادعا در آینده برای جانی دپ چه خواهد بود.

 


طرد شدن جانی دپ پس از طرح شکایات امبر هرد


هنگامی که جی. کی. رولینگ برای فیلم جدیدش Grindelwald in Fantastic Beasts جانی دپ را به عنوان بازیگر انتخاب کرد، استقبالی از این انتخاب به عمل نیامد و دیزنی نیز تصمیم گرفت جانی دپ را از قسمت جدید دزدان دریایی کارائیب کنار بگذارد؛ تصمیمی که با انتقادات زیادی همراه بود و هزینه زیادی را به دیزنی تحمیل کرد. بدین ترتیب یک شبه تمام دنیا به جانی دپ پشت کرد و او را تنها گذاشت. هرچند که بعدها مدارکی مبنی بر مورد ضرب و شتم قرار گرفتن جانی دپ توسط امبر هرد و رفتارهای ناشایست او به دادگاه ارائه شد که باری دیگر توجهات را به سوی جانی دپ جلب کرد. بسیاری از مردم در سراسر دنیا به ماجرای کتک خوردن جانی دپ از همسرش امبر هرد و قطع شدن انگشت او واکنش نشان دادند. آنان نسبت به ظلم و بی‌تفاوتی شرکت‌های فیلمسازی نسبت به جانی دپ خشمگین شده و خواهان بازگشت جانی دپ به سری فیلم‌های دزدان دریایی کارائیب شدند.

پرونده جانی دپ

دعوا زمانی بالا گرفت که در دسامبر 2018 امبر هرد در یک مصاحبه در واشنگتن پست بدون اینکه به اسم جانی دپ اشاره کند از تجربیاتش  مورد سوءاستفاده قرار گرفتن، صحبت کرد. پس از چند ماه جانی دپ با مراجعه به دادگاه شکایتی مبنی بر تهمت و افترا زدن بر علیه همسر سابقش تنظیم کرد. او همچنین از روزنامه انگلیسی The Sun به علت اینکه او را «Wife-beater» به معنای کسی که همسرش را به طور مرتب کتک می‌زند لقب داده، شکایت کرد. اما چرا این شکایت کردن‌های جانی دپ و امبر هرد ممکن است اشتباه باشد.


اگر جانی دپ پیروز شود


طلاق جانی دپ و امبر هرد

همچنین بخوانید :

حتی اگر جانی دپ در این دادگاه‌ها پیروز شود، موارد ناپسند زیادی از زندگی خصوصی او به بیرون درز خواهد کرد. وکلای امبر هرد شاهدان مشخصی را به دادگاه معرفی کردند که گواهی دهند که امبر هرد توسط جانی دپ مورد سوءاستفاده قرار گرفته است و اگر این مشاجره کارش به دادگاه بکشد، این شاهدان نسخه‌های خودشان از این ماجرا را به دادگاه و رسانه‌ها ارائه می‌دهند؛ جزئیاتی هم ممکن است از زندگی خصوصی جانی دپ بر سر زبان‌ها بیفتد که قطعا او را از این موضوع خوشحال نخواهد کرد.

به علاوه، روزنامه انگلیسی The Sun که حالا پای ثابت این دعواست، ادعا کرده که کپی‌هایی از پیام‌های جانی دپ به دستیارش را در اختیار دارد که در آن‌ها، دپ از او تقاضای مواد مخدر کرده است؛ درست چند روز قبل از اینکه امبر هرد از او برای سوءاستفاده شکایت کند. این کشمکش‌ها در آینده بیشتر هم خواهد شد. این دعوا و جنجال‌ها شاید برای امبر هرد هم آسیب‌زا باشد، ولی اگر همانند جانی دپ 50 سال داشته باشید، بازگرداندن این حجم از شهرت و موفقیت حرفه‌ای، کار به غایت سخت‌تری خواهد بود؛ چرا که بعد از گذشتن نیمی از عمر، انسان گذر زمان و تیک تاک ساعت را بیشتر احساس خواهد کرد.

 


اگر جانی دپ شکست بخورد


شکایت جانی دپ علیه امبر هرد

در صورت شکست جانی دپ و وکلایش در این مبارزه حقوقی علیه امبر هرد، همه چیز برای او تمام خواهد شد. در حال حاضر نیز چیزهای زیادی خراب شده است که دیگر درست نمی‌شوند. ولی اگر جانی دپ در دادگاه  امبر هرد شکست بخورد، یک سقوط و فاجعه‌ای تمام عیار برایش خواهد بود؛ چون به طور غیر مستقیم نسخه‌ای که امبر هرد از زندگیشان به رسانه‌ها و دادگاه ارائه داده است، مورد قبول قرار خواهد گرفت. شغل و زندگی حرفه‌ای او به احتمال خیلی زیاد تمام، و جانی دپ برای همیشه طبق ادعای روزنامه سان «Wife Beater» در اذهان عمومی باقی خواهد ماند.

جانی دپ و امبر هرد

نتیجه پرونده شکایت جانی دپ از روزنامه سان، بسیار مهم بوده و تاثیری مستقیم بر میراث این هنرمند محبوب خواهد داشت. همان‌طور که ذکر شد، انتظار می‌رود رای قاضی این دادگاه در هفته‌های آتی اعلام شود. شما این رای را چگونه پیش‌بینی می‌کنید؟ آیا دپ را بی‌گناه می‌دانید؟ نظراتتان را در پایین صفحه با ما به اشتراک بگذارید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
دیدگاه کاربران8 دیدگاه
avatar
مهربانی
.
05 فروردین 1401، 12:49
پاسخ
0
1
ینی خــــــدا نکنه که مردی ، گرفتاره مَکر و حیله‌ی زن‌ها بشه...!!! بنظرمن که نتیجه‌ی دادگاهشون هرچی هم که بشه... روی دوست‌داشتنِ طرفدارهای جانی‌دپ تأثیری نخواهد گذاشت..!! چون زندگی شخصیِ طرف که ارتباطی به ما نداره...!! برای بیننده فقط کیفیت بازی و ایفای نقشِ اون بازیگر مهمه...!! اصن زنشو کشته باشه هم بازم به ما ربطی نداره...!! مهم اینه که جانی‌دپ یک استایل و حالتهای خاصی داره که مختص خودشه و هیچ بازیگره دیگه‌ای نیست که بتونه جایگزنش بشه...!!
avatar
جک اسپارو
.
29 اسفند 1400، 20:32
پاسخ
0
0
از الان معلومه عنبر هرد بخاطر زن بودنش پیروز میشه ولی حیف آدم خوبی مثل جانی دپ که گیر همچین کسی افتاد
avatar
.
21 فروردین 1400، 09:59
پاسخ
0
1
حتی اگه حق با امبر هرد باشه به نظرم مقصر خودشه برای شهرت با یه نفر اندازه سن باباش ازدواج میکنه از وقتی که با جانی رابطه داره شهرتش چن برابر شده حالا که دیده اوضاع خوبه طلاق گرفته امیدوارم موفق نشه از این جور ادما که برای شهرت هر غلطی میکنن متنفرم این نکبت باعث شد جانی طرد بشه امیدوارم دوباره جانی به نقطه اوج برگرده مخصوصا توی فیلم هاش
avatar
احسان
.
19 آبان 1399، 00:24
پاسخ
0
8
امبر خرد واقعا اشتباه کرده با بازیگر معروف و قدری در افتاده...واقعا نمیدونم این کمپانی های فیلم سازی چه کاری باز ندگی شخصی فرد دارن...مهم توانایی در ایفای نقشه..و ما هم که فیلمی رو میبینیم میدونین که این فرد داره نقش بازی میکنه و ممکنه زمین تا آسمان با خود شخص متفاوت باشه...بهتره بدونی کارگردان دزدان دریایی کارائیب اگه جانی تو فیلم و بازی نکنه به هیچ عنوان نمی‌بینمش چون من با جانی که تو این فیلم بازی کرده ارتباط برقرار کردم و اصن ذهنم نمیتونه کس دیگه ای رو قبول کنه و فک هم نمیکنم کس دیگه ای بتونه جاشو بگیره...مطمعن باشید که فیلم بیننده کمی خواهد داشت..
avatar
حسین
.
09 مرداد 1399، 17:56
پاسخ
0
10
این بشر (امبر هرد) چقدر چندشو مزخرف واقعا! قشنگ معلومه حق با جانی هست. این وسط فقط جانی دپ آبروش رفت. نتیجه گیری: در انتخاب همسر دقت کنید و گول ظاهر افراد رو نخورید. با تشکر
نمایش 3 دیدگاه دیگر
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402