بررسی و مقایسه Galaxy Buds و گلکسی بادز پلاس | امکانات و قیمت

بررسی گلکسی بادز پلاس
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

سامسونگ با عرضه هدفون گلکسی بادز پلاس خود، به صورت جدی به بازار ایربادها وارد شد. در این مطلب به تمامی جزییات هدفون Galaxy Buds Plus و مقایسه آن با سایر پرچمداران این حوزه می‌پردازیم.

سامسونگ از هندزفری Galaxy Buds Plus در رویداد Unpacked 2020 رونمایی کرد. این محصول در ششم مارس گذشته (16 اسفند) با قیمت 149.99 دلاری در بازار جهانی عرضه شد. در حال حاضر، هدفون Galaxy Buds Plus با قیمت حدود 2.5 میلیون تومان در بازار کشورمان به فروش می‌رود. برای آشنایی با تمامی المان‌های این محصول سامسونگ و مقایسه آن با رقبا، ادامه مطلب را مطالعه نمایید.

همچنین بخوانید :

بررسی گلکسی بادز پلاس


همان‌طور که در مقدمه این مطلب نیز بیان کردیم هدفون گلکسی بادز پلاس سامسونگ برخلاف اپل ایر بادز، از ویژگی نویز کنسلینگ در صدای دریافتی پشتیبانی نمی‌کند. اما ویژگی‌های خوبی مانند باتری ماندگار، کیفیت بالای صدا و میکروفون با قابلیت از بین بردن نویز را به ارمغان می‌آورد. در جدول زیر می‌توانید نگاهی کلی به مشخصات و قیمت گلکسی بادز پلاس داشته باشید. در مقایسه با گلکسی بادز داشته باشیم که در ادامه به صورت مفصل نیز این ویژگی‌ها را توضیح داده‌ایم. اگر در فکر خرید گلکسی بادز پلاس هستید، ادامه مطلب را از دست ندهید.

ویژگی‌ها

در ادامه در قالب ارائه یک جدول به ذکر امکانات گلکسی بادز و گلکسی بادز پلاس خواهیم پرداخت و آن‌ها را یکدیگر مقایسه خواهیم کرد.

ویژگی هاهدفون گلکسی بادز پلاسگلکسی بادز
ابعاد و وزنابعاد ایربادز: 22.5×19.2×17.5 میلی‌متر
وزن: 6.3 گرم
ابعاد ایربادز: 22.5×19.2×17.5 میلی‌متر
وزن: 5.6 گرم
ظرفیت باتریهدفون: 85 میلی‌آمپرساعت
کیس: 272 میلی‌آمپرساعت
با قابلیت شارژ بی‌سیم و شارژ سریع
هدفون: 85 میلی‌آمپرساعت
کیس: 252 میلی‌آمپرساعت
با قابلیت شارژ بی‌سیم و شارژ سریع
دوام باتری برای مکالمه و پخش موسیقیبرای مکالمه با هدفون: 7.5 ساعت، کیس+هدفون: 22 ساعت

برای موسیقی با هدفون: 11 ساعت، کیس+هدفون: 22 ساعت

برای مکالمه با هدفون: 5 ساعت، کیس+هدفون: 11 ساعت،
برای موسیقی با هدفون: 6 ساعت، کیس+هدفون: 13 ساعت
قابلیت لمسیتننظیم صدا، کنترل‌های مربوط پخش موسیقیتننظیم صدا، کنترل‌های مربوط پخش موسیقی و اسپاتیفای
استاندارد مقاومت در آبIPX2
سیستم عامل و دستگاه‌های سازگاراندروید 7 به بالا و iOS 10 به بالااندروید 7 به بالا
رنگسیاه، سفید، آبی و قرمزسیاه، سفید، زرد و نقره‌ای
قیمت149 دلار129 دلار

طراحی هدفون بی سیم سامسونگ مدل Galaxy Buds و Galaxy Buds Plus

طراح شمای کلی گلکسی بادز پلاس مشابه گلکسی بادز  اولیه مشاهده می‌شود. با این حساب نسخه پلاس نیز در رنگ‌های سفید، مشکی، آبی و قرمز عرضه خواهد شد. از طرف دیگر کنترل لمسی نیز از دیگر ویژگی‌های هدفون بی‌سیم سامسونگ هدفون گلکسی بادز پلاس است که کاربران از آن می‌توانند برای تنظیم صدا و کنترل پخش موسیقی نیز استفاده کنند.مهم‌ترین تفاوت گلکسی بادز و بادز پلاس طراحی بادز پلاس به شکل لوبیا مانند است که راحت‌تر از مدل پیشین خود در گوش جای می‌گیرد و فضای بیشتری از گوش را اشغال می‌کند. این امر به محدود کردن ورود صداهای محیط اطراف کمک شایانی خواهد کرد.

در کنار همه این‌ها یک ویژگی غافلگیرکننده برای کاربران اسپاتیفای در این گجت جدید دیده می‌شود. آن این است که سامسونگ برای کاربران دکمه‌ای روی این گجت در نظر گرفته است که با فشردن طولانی آن کاربران می‌توانند به تاریخچه آهنگ‌ها و پادکست‌های خود در اسپاتیفای دسترسی داشته باشند. در اینجا نیز می‌توانید بیشتر با سرویس موزیک اسپاتیفای آشنا شوید.

galaxy-buds-plus-blue/ هندزفری Galaxy buds plus

اگرچه طراحی هدفون بی‌سیم سامسونگ مدل Galaxy Buds Plus مشابه نسخه پیشین است، اما تفاوت دیگری نیز وجود دارد و آن وزن سنگین‌تر هدفون گلکسی بادز پلاس نسبت به گلکسی بادز اوریجینال است. درواقع وزن محصول پیشین 5.6 گرم بوده، اما وزن محصول جدید 6.3 گرم است.

مقایسه کیفیت صدا و نویز کنسلینگ هدفون بی سیم سامسونگ گلکسی بادز و بادز پلاس

یکی دیگر از مشخصات هندزفری سامسونگ گلکسی بادز پلاس که نسبت به نسل قبلی خود یعنی پلکسی بادز پیشرفت کرده، کیفیت صدای آن است. با توجه به آنچه که سامسونگ اعلام کرده بود، هدفون گلکسی بادز پلاس دارای طراحی جدیدی در بخش تکنولوژی صدا است. این صدا از سوی غول فناوری کره‌ای را می‌توان صدایی استودیویی، طبیعی، دقیق و متعادل توصیف کرد. از طرف دیگر تاکید شده است که 2 میکروفون صدای ورودی فاقد نویز خواهند بود و در این راستا از ویژگی نویز کنسلینگ پشتیبانی می‌کنند. این ویژگی به ویژه در محیط‌های شلوغ برای برقراری تماس تلفنی بسیار کارآمد است.

مقایسه گلکسی بادز و گلکسی بادز پلاس

البته کیفیت صدای گلکسی بادز نیز نسبت به سایر رقبای خود یک سر و گردن بالاتر بود اما برخلاف گلکسی بادز پلاس، طوری طراحی شده بود که اندکی از صدای محیط بیرون را به گوش برساند. این ویژگی برای افرادی مفید بود که نمی‌خواستند به طور کلی از صدای محیط بیرون خود غافل شوند.توییتر و ووفر دوگانه ساخت AKG ویژگی دیگری در هدفون گلکسی بادز پلاس است. حالا با این ویژگی سامسونگ اعلام کرده است کاربران نه تنها صدای باکیفیت‌تری را از هدفون گلکسی بادز پلاس می‌شنوند، بلکه صدای موسیقی را نیز با وضوح بالاتری خواهند شنید. اگر به دنبال بهترین هدفون برای لذت بردن از موسیقی هستید، این مطلب جذاب را از دست ندهید.

هدفون بی سیم سامسونگ مدل galaxy buds plus

مقایسه باتری

در بخش باتری باید اشاره کنیم که هدفون گلکسی بادز پلاس نسبت به نسخه پیشین خود یعنی گلکسی بادز، شاهد ارتقای قابل توجهی بوده است. در واقع، مهمترین تفاوت گلکسی بادز و بادز پلاس را باید در این بخش جستجو کرد. ظرفیت باتری هدفون گلکسی بادز پلاس معادل 85 میلی‌آمپرساعت است و ظرفیت کیس آن 270 میلی‌آمپرساعت خواهد بود که این عدد در نسخه گلکسی بادز معادل 252 میلی‌آمپرساعت بوده است. با این حال در بخش پشتیبانی باتری از پخش موسیقی، گلکسی ایربادز پلاس از 6 ساعت پخش موسیقی به 11 ساعت پخش موسیقی بدون نیاز به شارژ ارتقا یافته است و کیس و ایربادز با هم نیز از 22 ساعت پخش موسیقی پشتیبانی می‌کنند.

این در حالی است که در گلکسی بادز این ویژگی‌ها، 13 ساعت را نشان می‌داد. ناگفته نماند باتری این ایربادز به فناوری شارژ سریع نیز مجهز بوده و در زمان 3 دقیقه قادر است به اندازه پخش 60 دقیقه موسیقی شارژ شود. این در حالی است که شارژ سریع در نسخه پیشین گلکسی ایربادز معادل 15 دقیقه شارژ برای 100 دقیقه پخش موسیقی بود.

هدفون بی سیم سامسونگ گلکسی بادز پلاس

ویژگی ضد آب

هرچند انتظار می‌رفت سامسونگ ویژگی ضد آب را در هدفون گلکسی بادز پلاس ارتقا دهد، اما همچنان در این بخش شاهد پشتیبانی از استاندارد IPX2 هستیم. با این حساب این هدفون تنها در برابر رطوبت اندک مقاوم است و انتظار بیشتری نمی‌توان از آن داشت. این در حالی است که امروزه شاهد هدفون‌های بی‌سیمی در بازار هستیم که از استاندارد ضد آب IPX4 پشتیبانی می‌کنند. بنابراین در این بخش تفاوتی میان گلکسی بادز و گلکسی بادز پلاس مشاهده نمی‌شود.

قیمت گلکسی بادز پلاس

پشتیبانی و اتصالات

آخرین ویژگی جالبی که هدفون گلکسی بادز پلاس آن را برای کاربرانش به ارمغان آورده، این است که از سوی آیفون نیز پشتیبانی خواهد شد. با این حساب اپلیکیشن مخصوصی در آیفون خواهد داشت که در اپ استور قابل دانلود و دسترسی خواهد بود. در بخش اتصالات هم خوب است بدانید که هدفون گلکسی بادز پلاس از بلوتوث 5 پشتیبانی می‌کند. در این راستا سامسونگ تلاش کرده است تا اتصالات ضعیف نسخه قبلی را ارتقا دهد. همچنین این گجت از چند اتصال بلوتوث نیز پشتیبانی خواهد کرد. برای آشنایی با دلایل برتری هدفونهای بلوتوثی بر عادی، به این مقاله مراجعه کنید.


مقایسه هدفون Galaxy Buds Plus با سایر رقبا


هدفون گلکسی بادز پلاس

بدون شک، هندزفری Galaxy Buds Plus از جنجالی‌ترین و مهم‌ترین محصولات دنیای فناوری در ماه‌های گذشته بوده که توجه افراد زیادی را به خود جلب کرده است. یکی از سوالاتی که ذهن علاقه‌مندان به هدفون‌های بدون سیم را در مورد این محصول جدید مشغول کرده، نقاط قوت و ضعف آن نسبت به رقبای قدرتمندش است. در ابتدا، باید اشاره کنیم که هدفون Galaxy Buds Plus پیشرفت غیر قابل انکاری نسبت به برادر بزرگ‌تر خود داشته و این تغییرات در تمامی المان‌های این محصول، به وضوح قابل لمس هستند.

شاید بتوان مهم‌ترین بهبود هندزفری Galaxy Bus Plus نسبت به نسل قبلی هدفون‌های بی‌سیم سامسونگ، گلکسی بادز، را افزایش عمر باتری آن دانست؛ رقمی که اکنون از 6 به 11 ساعت افزایش پیدا کرده است. علاوه بر این، پک هدفون Galaxy Buds Plus نیز دارای یک بسته باتری 270 میلی‌آمپرساعتی بوده و عمر این هندزفری را در هر بار مصرف به 22 ساعت می‌رساند. برای مقایسه، توجه داشته باشید که ایربادز اپل بدون کیس خود حدود 7.5 و همراه با کیس، حدود 15 ساعت کار خواهد کرد. در جدول زیر می‌توانید مقایسه ویژگی‌های هدفون Galaxy Buds Plus و مهم‌ترین رقیبان آن را مطالعه کنید. در ادامه نیز به تفصیل به بررسی مهم‌ترین رقیبان محصول جدید سامسونگ خواهیم پرداخت.

نام محصولعمر باتریقیمت در بازار ایرانوزن
هندزفری Galaxy Buds Plus11 ساعت با هر بار شارژ

22 ساعت با قرارگیری در کیس

2.4 میلیون تومان6.3 گرم
هدفون Apple AirPods Pro5 ساعت با هر بار شارژ

24 ساعت با قرارگیری در کیس

7.2 میلیون تومان5.4 گرم
هندزفری Apple AirPods5 ساعت با هر بار شارژ

24 ساعت با قرارگیری در کیس

4.5 میلیون تومان4 گرم
هدفون Google Pixel Buds5 ساعت با هر بار شارژ

24 ساعت با قرارگیری در کیس

2.7 میلیون تومان14 گرم
هدفون Galaxy Buds6 ساعت با هر بار شارژ

13 ساعت با قرارگیری در کیس

1.5 میلیون تومان6 گرم
هندزفری Microsoft Surface Buds8 ساعت با هر بار شارژ

24 ساعت با قرارگیری در کیس

7.3 میلیون تومان7 گرم
هدفون Sennheiser Momentum True Wireless4 ساعت با هر بار شارژ

12 ساعت با قرارگیری در کیس

5.9 میلیون تومان6.5 گرم
هندزفری Sony WF-1000XM38 ساعت با هر بار شارژ

32 ساعت با قرارگیری در کیس

4.2 میلیون تومان8.5 گرم
هدفون Powerbeats Pro9 ساعت با هر بار شارژ

24 ساعت با قرارگیری در کیس

4.1 میلیون تومان10 گرم

 

هندزفری Galaxy Buds Plus در مقابل مایکروسافت Surface Buds

هندزفری سامسونگ گلکسی بادز پلاس

مسئولیت تنظیم صدای هندزفری Galaxy Buds Plus بر عهده شرکت نام‌آشنای AKG بوده است. آن‌ها از عهده این وظیفه به خوبی برآمده و با تعبیه دو بلندگوی دینامیک در کنار سه میکروفن، خروجی باکیفیت و شفافی را ارائه داده‌اند. یکی از مهم‌ترین رقیبان هدفون Galaxy Buds Plus را می‌تواند سرفیس بادز مایکروسافت دانست؛ حریفی تازه‌نفس و قدرتمند که با برخورداری از دو میکروفن در هر کدام از گوشی‌ها، عملکردی قدرتمند در دریافت صدا و نویز کنسلینگ از خود نشان می‌دهد.

بخش پشتی محصولات مایکروسافت از فناوری لمسی پشتیبانی کرده و به کاربر، اجازه استفاده از ژست‌های حرکتی متنوعی را می‌دهد. برای مثال، کاربران می‌توانند با لمس چند باره این قسمت از ایرباد، وارد اپلیکیشن پخش موسیقی مورد علاقه خود شده و به سرعت به موسیقی مورد نظر گوش دهند. علاوه بر این موارد، هندزفری بی‌سیم مایکروسافت کاملا با ابزارهای آفیس هماهنگ بوده و منجر به تحول و تسهیل ارائه‌های پاورپوینت خواهد شد.

با بررسی بخش‌های مختلف سرفیس ایربادز، به وسواس و دقت به کار رفته توسط مهندسین مایکروسافت در ارائه بهترین هندزفری موجود در بازار پی خواهید برد. آن‌ها تلاش‌های فراوانی برای تقویت باتری این محصول کرده و موفق به افزایش عمر آن تا هشت ساعت شده‌اند. علاوه بر این، امکان شارژ دو مرتبه‌ای این هدفون از طریق پک آن وجود داشته که مجموع عمر سرفیس ایربادز را به 24 ساعت می‌رساند. با تمام این احوال، قیمت گران 249 دلاری این محصول بسیاری را از خرید آن منصرف خواهد کرد.

هدفون Galaxy Buds Plus در مقابل اپل AirPods Pro

هندزفری Galaxy buds plus

پرطرفدارترین ایرباد در حال حاضر، ایرپادز پرو اپل است؛ محصولاتی قدرتمند که با طراحی سبک و ارگونومی خود، نظر افراد زیادی را جلب کرده‌اند. این ایرباد با سه سری سیلیکون در اندازه‌های متفاوت عرضه شده و تجربه‌ای راحت و مناسب را برای کاربران رقم می‌زند. مکانیزم نیوز کنسلینگ ایرپادز پرو بر اساس دو میکروفون و یک الگوریتم نرم‌افزاری توسعه یافته و به شکلی هوشمند، خود را با گوش کاربر و وضعیت قرارگیری خود، سازگار می‌کند. اولین هدفون، رو به بیرون بوده و با شناسایی صدای محیط، به تحلیل نویز می‌پردازد. هدفون دیگر نیز رو به داخل گوش بوده و نویزهای دیگر را تشخیص می‌دهد. در مجموع، این دو در همکاری با یکدیگر تمامی نویزهای اطراف را حذف کرده و تجربه‌ای بی‌نقص را برای کاربر رقم می‌زنند. جالب است بدانید که این مکانیزم به صورت مداوم، خود را با نرخ 200 بار بر ثانیه با سیگنال‌های صوتی هماهنگ می‌کند.

دیگر برتری ایرپادز پرو اپل نسبت به هندزفری Galaxy Buds Plus را باید در قابلیت Adaptive EQ محصول اپل جستجو کرد؛ قابلیتی که با تنظیم خودکار فرکانس های بم و میانی آهنگ‌ها و با تحلیل ابعاد گوش کاربر، تجربه‌ای شخصی‌سازی شده و عالی را ارائه می‌دهد. امپلی‌فایر اختصاصی ایرپادز پرو، گسترده دینامیکی وسیعی را در اختیار داشته و بدین وسیله از عمر باتری قابل توجه، صدای شفاف و قابلیت نویز کنسلینگ عالی برخوردار است. در نهایت، باید به پشتیبانی این محصول از هوش مصنوعی سیری و کیفیت مکالمه عالی اشاره کرد که باعث شده رقیبانی چون هدفون Galaxy Buds Plus راه سختی برای رقابت با ایرپادز پرو داشته باشند. برای مطالعه مقایسه کامل و مفصل هدفون گلکسی بادز پلاس و ایرپادز اپل، به این مقاله مراجعه کنید.

هندزفری Galaxy Buds Plus در مقابل سنهایزر Momentum True Wireless

هدفون گلکسی بادز پلاس سامسونگ

سنهایزر یکی از محبوب‌ترین نام‌ها در حوزه هدفون بوده و همان‌طور که انتظار می‌رفت، ورود این برند به عرصه ایربادها بسیار باشکوه است. هدفون Momentum True Wireless را می‌توان یکی از باکیفیت‌ترین محصولات موجود در بازار دانست که با استفاده از فناوری aptX شرکت کوالکام برای انتقال بی‌نقص و با کیفیت صدا و سری‌های لاستیکی برای حذف نویزهای محیطی، نظر افراد زیادی را به خود جلب کرده است. در واقع، قابلیت نویز کنسلینگ این محصول در مقایسه با سایر رقبا چون هدفون Galaxy Buds Plus بسیار بهتر بوده و در مقام اول قرار می‌گیرد.

این هدفون از ژست‌های حرکتی نیز پشتیبانی کرده و امکان شخصی‌سازی آن‌ها را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. از دیگر ویژگی‌های این محصول، باید به استاندارد ضد آب بودن IP4 و باتری چهار ساعته اشاره کرد. عمر باتری بسیار بیشتر هندزفری Galaxy Buds Plus آن را در موضع رقابت با هدفون قدرتمندی چون Momentum True Wireless قرار می‌دهد.

هدفون Galaxy Buds Plus در مقابل گوگل Pixel Buds

هدفون Galaxy buds plus

یکی دیگر از رقیبان هندزفری Galaxy Buds Plus را می‌توان هدفون‌های بدون سیم گوگل دانست. عدم وجود سیم ارتباطی بین دو گوشی، طراحی ارگونومی و عمر باتری پنج ساعته از مهم‌ترین نقاط قوت این محصول هستند. قیمت پیکسل بادز گوگل در بازار جهانی، 179 دلار اعلام شد که کمی از هدفون Galaxy Buds Plus بیشتر است.. طبق ادعای گوگل، محدود پوشش‌دهی این ایرباد در فضای باز به اندازه یک زمین راگبی و در فضای بسته به اندازه سه اتاق بوده و در حداکثر فاصله، عملکردی بی‌نقص خواهد داشت. برای مطالعه بررسی کامل پیکسل بادز، این مطلب جذاب را مطالعه کنید.

هندزفری Galaxy Buds Plus در مقابل هدفون Powerbeats Pro

هدفون بی سیم سامسونگ گلکسی بادز پلاس

دیگر کمتر کسی است که با نام بیتز آشنایی نداشته باشد؛ یکی از برندهای مشهور دنیای تجهیزات صوتی که با تبلیغات پر زرق و برق خود، علاقه‌مندان فراوانی پیدا کرده است. ایربادز پاوربیتس پرو این برند را باید در زمره جذاب‌ترین و خوش‌ساخت‌ترین موارد موجود در بازار کنونی به حساب آورد. از جمله ویژگی‌های قابل توجه  این محصول می‌توان به طراحی ارگونومی و مناسب، عمر باتری 9 ساعته فوق‌العاده و کیفیت صدای کم‌نظیر اشاره کرد. بدون شک، پاوربیتز پرو در مقامی بالاتر از هدفون Galaxy Buds Plus و ایرپاد اپل قرار می‌گیرد. سری‌های لاستیکی و زبانه مخصوص به قرارگیری گوشی‌ها در لاله گوشت، استفاده طولانی‌مدت از پاوربیتز پرو را به امری راحت تبدیل کرده‌اند، به طوری که کاربر هیچگاه نگران افتادن گوشی‌ها نخواهد بود. از دیگر قابلیت‌های جذاب این محصول بیتز می‌توان به سنسور اپتیکال اشاره کرد که به محض برداشتن ایربادها از گوش، پروسه پخش آهنگ را متوقف خواهد کرد. اگر به دنبال آشنایی با بهترین محصولات بیتس هستید، این مقاله برای شماست.

هدفون Galaxy Buds Plus در برابر سونی WF-1000XM3

هدفون بی سیم سامسونگ مدل galaxy buds plus

سونی را می‌توان در زمره قدیمی‌ترین و تاثیرگذارترین برندهای دنیای هدفون‌ها دانست. گل سرسبد این هدفون‌ها، مدل Wf-1000XM3 بوده که با برخورداری از قابلیت نویز کنسلینگ عالی و کم‌نقص، در سطحی بالاتر از رقیبان خود چون هندزفری Galaxy Buds Plus قرار می‌گیرد. کیفیت فوق‌العاده صدای خروجی این هدفون را باید ناشی از فناوری اختصاصی DSEE HX سونی دانست. علاوه بر این‌ها، عمر باتری این هدفون باکیفیت حدود 6 ساعت بوده که بسیار جالب توجه است. در مجموع، اگر به دنبال بهترین ایرباد موجود در بازار هستید، این محصول سونی انتخابی عالی برای شما خواهد بود.


سخن پایانی


گلکسی بادز پلاس

در این مطلب با هدفون Galaxy Buds Plus کمپانی سامسونگ آشنا شدیم و به مقایسه این نسخه جدید با نسل پیشین خود یعنی Galaxy Buds پرداختیم. با بررسی‌های انجام شده در بخش‌های پیشین، دیدیم که بسیاری از نقص‌های گلکسی بادز در نسخه بادز پلاس اصلاح شده‌اند، نویز کنسلینگ این سری جدید ارتقاء پیدا کرده است و از همه مهمتر ظرفیت نگهداری شارژ نیز در نسخه بادز پلاس بالاتر از نسخه گلکسی بادز است. بنابراین می‌توان چنین نتیجه گرفت که با توجه به ارتقای ویژگی‌های گلکسی بادز در هندزفری بادز پلاس، افزایش قیمت نسخه بادز پلاس منطقی به نظر می‌رسد و خرید نسخه گلکسی بادز پلاس با توجه به ارتقای کیفی آن نسبت به نسخه قبلی خود، معقول‌تر خواهد بود.

نظر شما در مورد مقایسه هدفون گلکسی بادز پلاس و گلکسی بادز چیست؟ به نظر شما گلکسی بادز بهتر است یا گلکسی بادز پلاس؟ نقد و نظر خود از هندزفری گلکسی بادز پلاس یا گلکسی بادز را در بخش نظرات با ما به اشتراک بگذارید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402