بهترین فرمان های بازی 2024 برای کامپیوتر، PS4 و Xbox One

  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

امروزه گیمرهای حرفه‌ای برای اجرای بازی‌های خود جایگزین مناسبی برای موس و کیبورد یافته‌اند که در این مقاله نگاهی خواهیم داشت به لیستی از بهترین فرمان بازی که با استفاده از آن می‌توانید تجربه بهتری از بازی‌ها داشته باشید.

همانطور که می‌دانید امروزه محصولات بسیاری در این زمینه منتشر شده است که این موضوع نشان می‌دهد شرکت‌های بسیاری در صنعت بازی فعالیت خود را آغاز کرده‌اند. خوشبختانه درسال 2024 شاهد محصولات خوبی از فرمان بازی برای کامپیوتر هستیم که اگر تصمیم دارید یک محصول ارزشمند را خریداری کنید، فهرست بهترین فرمان های بازی را از دست ندهید که به محصولات بسیار خوب و ارزشمندی در این لیست اشاره شده است. با سایت پلازا در ادامه همراه باشید.

فهرست مطالب

بهترین فرمان های بازی

برای اینکه بهتر بتوانید موضوع اینکه بازی هایی که میتوان با فرمان بازی کرد را درک کنید باید بدانید در این زمینه اغلب بازی‌های موتورسواری و ماشین سواری از این ویژگی پشتیبانی می‌کنند. در واقع هدف از ساخت فرمان این بود تا گیمرها بتوانند تجربه بهتری را از بازی‌‌های شبیه‌سازی داشته باشند. در همین زمینه سعی نمودیم به مواردی اشاره داشته باشیم که در سال 2024 ساخته شده‌اند و در واقع جزو بهترین فرمان بازی برای کامپیوتر هستند.

1. Logitech G Pro Racing Wheel

بهترین فرمان های بازی 2024 برای کامپیوتر، PS4 و Xbox One

فرمان بازی Logitech G Pro Racing Wheel محصولی جذاب از برند لاجیتک می‌باشد که بد نیست بدانید این محصول با در اختیار داشتن مزایای بسیار توانسته رتبه نخست این فهرست را به خود اختصاص دهد. در رابطه با کشخصات این محصول باید بدانید که نوع اتصال آن به صورت usb انجام می‌گیرد که امکان رانندگی مستقیم از طریق فرمان را خواهید داشت. حداکثر زاویه چرخش فرمان روی ۱۰۸۰ درجه تنظیم شده که لازم به ذکر است بدانید این فرمان بدون پدال عرضه شده و امکان ارتقاء آن و متصل نمودن آن به پدال وجود داشته است. گشتاور ۱۱ نیوتون متر این فرمان می‌تواند شما را با یک محصول قابل تنظیم حرفه‌ای مواجه نماید که در کنار رابط ساده و چیدمان دکمه‌های مناسب می‌توانید به عملکرد بسیار خوبی دسترسی داشته باشید. ست کامل فرمان که با پدال نیز همراه است شما را با ویژگی‌های بسیار خوبی مواجه می‌کند که همین موضوع سبب شده تا بسیاری از گیمرهای حرفه‌ای در مسابقات و تورنومنت‌های آنلاین به سراغ استفاده از این محصول لاجیتک بروند. سیستم موتور دنده‌ای این فرمان به شما این امکان را می‌دهد تا در طول رانندگی بتوانید به صورت دستی دنده ماشین را عوض کنید و این موضوع سبب خواهد شد تا با یکی از شبیه سازی‌ترین فرمان‌های موجود در دنیا مواجه باشید. مهمترین ایرادی که در این محصول دیده شده است قیمت نسبتا بالای آن می‌باشد که این موضوع را می‌توان به دلیل پیاده‌سازی ویژگی‌های قدرتمند در ساختار فرمان دانست. دکمه‌های کاربردی و کیفیت ساخت بسیار عالی سبب خواهد شد تا در طول مدت زمان بسیار بتوانید از این فرمان برای اجرای بازی‌های مسابقه‌ای و رانندگی استفاده کنید.

2. Thrustmaster T128

بهترین فرمان های بازی 2024 برای کامپیوتر، PS4 و Xbox One

فرمان Thrustmaster T128 دومین رتبه این فهرست را به خود اختصاص داده که بد نیست بدانید کیفیت ساخت معمولی آن سبب شده تا قیمت ارزانی برای محصول در نظر گرفته شود که از دیگر معایب آن می‌توان به پدال‌های نه چندان مناسب اشاره داشت. با توجه به دو ایراد ذکر شده این فرمان باز هم یکی از بهترین‌ها در این فهرست می‌باشد که بد نیست بدانید درایو هیبریدی این فرمان که به صورت دنده‌ای و تسمه‌ای پیاده‌سازی شده می‌تواند حداکثر زاویه چرخش ۹۰۰ درجه را در اختیار شما قرار دهد. کیفیت ساخت مناسب و وجود دکمه‌های کاربردی به شما این امکان را می‌دهد تا به صورت مستقیم بتوانید ماشین را از طریق فرمان هدایت کند و در صورت نیاز بتوانید از پدال و دنده‌های جداگانه برای متصل نمودن فرمان به بازی استفاده نمایید. به کارگیری فناوری‌های نوین در کنار درایورهای بهبود یافته به شما این امکان را می‌دهد تا در یک سیستم محرک هیبریدی حضور داشته باشید که این موضوع روی عملکرد و تجربه بهتر بازی تاثیر مهم و بسزایی خواهد داشت. اگر از گیمرهای بازی فورزا هورایزن هستید بد نیست بدانید که این فرمان می‌تواند گزینه خوبی برای حضور در مسابقات باشد که در طول مراحل و چالش‌های آنلاین آن مشکلی بابت مدیریت بهتر ماشین نخواهید داشت.

3. Thrustmaster T248

بهترین فرمان های بازی 2024 برای کامپیوتر، PS4 و Xbox One

فرمان Thrustmaster T248 یکی دیگر از گزینه‌های برجسته این فهرست می‌باشد که وزن نزدیک به ۳ کیلوگرم را در اختیار داشته و از حداکثر زاویه چرخش ۹۰۰ درجه با اتصال usb پشتیبانی می‌کند. درایوهای به کارگیری شده در این فرمان از نوع تسمه‌ای و دنده هیبریدی می‌باشد که در صورت خرید پکیج کامل آن می‌توانید به پدال‌های مختلفی نیز دسترسی پیدا کنید. فرمان Thrustmaster T248 از نظر فنی بسیار عالی عمل نموده که این موضوع می‌تواند بازخورد بسیار خوبی را در خصوص بازگشت نیرو به شما ارائه دهد. طراحی هیبریدی و رابط کاربری خوب به شما این امکان را می‌دهد تا به آسانی بتوانید از طریق دستان خود ماشین‌ها را مدیریت کنید که در این زمینه دکمه‌های مناسبی در اختیار شما قرار گرفته است. کیفیت ساخت مناسب و وجود شیفترهای چرخی مقرون به صرفه سبب خواهد شد تا با یک ست پدال مغناطیسی خوب نیز مواجه باشید. در خصوص معایب محصول باید بدانید که این فرمان با قیمت بسیار کمی عرضه شده که همین موضوع سبب شده تا بسیاری از خریداران بر این باور باشند که کیفیت ساخت آن مناسب نیست اما بر اساس گزارشات منتشر شده این فرمان یکی از بهترین گزینه‌ها برای اجرای بازی‌های مسابقه می‌باشد.

4. Fanatec DD Pro

بهترین فرمان های بازی 2024 برای کامپیوتر، PS4 و Xbox One

اگر به دنبال خرید یک فرمان زیبا و دیدنی برای خود هستید پیشنهاد می‌شود که فرمان Fanatec DD Pro را از دست ندهید زیرا این محصول قابلیت ارتقا و کنترل نمودن بخش‌های بسیاری از کابین ماشین را به شما می‌دهد. نوع اتصال این فرمان به صورت usb بوده که حداکثر زاویه چرخش آن روی ۲۵۲۰ درجه تنظیم شده و به شما این امکان را می‌دهد تا به صورت مستقیم بتوانید ماشین خود را کنترل نمایید. در خصوص دیگر مزایای فرمان می‌توان به کیفیت ساخت عالی آن اشاره داشت که در این زمینه تمامی بخش‌های فرمان از روکش تا دکمه‌ها با کیفیت بسیار خوبی ساخته شده‌اند و این موضوع می‌تواند شما را با یک محصول بسیار عالی مواجه کند. درایو مستقیم و مقرون به صرفه در کنار ویژگی بازخورد نیروی دقیق و قدرتمند می‌تواند به شما در زمینه‌های مختلفی کمک نماید. تنها ایرادی که در این محصول دیده شده برای دریافت بسته کامل آن باید هزینه بسیار بالایی را بپردازید.

5. Thrustmaster T300 RS GT

بهترین فرمان های بازی 2024 برای کامپیوتر، PS4 و Xbox One

و در پایان فرمان Thrustmaster T300 RS GT یکی دیگر از گزینه‌های مقرون به صرفه و قابل ارتقا در این فهرست می‌باشد که با خریداری کامل آن می‌توانید به پدال کلاچ نیز دسترسی پیدا کنید. نوع اتصال این فرمان به صورت usb بوده که حداکثر زاویه چرخش آن روی ۱۰۸۰ درجه تنظیم شده است. پاسخ دهی سریع و کیفیت ساخت قدرتمند سبب خواهد شد تا با یک محصول بسیار عالی مواجه باشید که از طریق چرخ‌های آن می‌توانید به آسانی فرمان را جابجا کنید. این فرمان بازی کمی گرانتر از نسخه‌های دیگر بوده که اگر به دنبال یک محصول ارزان قیمت هستید شاید این محصول گزینه خوبی برای شما نباشد اما اگر در این زمینه مشکلی ندارید باید بدانید که این محصول از نظر کیفیت ساخت گزینه بسیار خوبی بوده است. در خصوص دیگر مشخصات این محصول می‌توان به دکمه‌های کاربردی و در دسترس اشاره داشت که تمامی آنها بر اساس رلرهای پلی استیشن شبیه‌سازی شده‌اند.

سخن پایانی

همانطور که شاهد بودید درطول این فهرست به مدل‌های ارزشمند بسیار اشاره شد که تاحد ممکن سعی نمودیم به مواردی اشاره داشته باشیم که در بازارهای داخلی ایران وجود داشته باشند. به این ترتیب شما عزیزان می‌توانید به شکل بهتری با بازی های مخصوص فرمان بازی کامپیوتر آشنا شوید که اگر احساس می‌کنید محصول خوبی در این زمینه وجود داشته که به آن اشاره نشده است، لطفا باما در بخش نظرات همراه باشید و دیدگاه خود را برایمان ارسال کنید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
دیدگاه کاربران2 دیدگاه
avatar
ارین
.
23 آبان 1399، 22:25
پاسخ
1
0
تو که اصلا درباره فرمون ایکس باکس وان حرف نزدی اسکل
avatar
تتلیتی
.
02 تیر 1399، 19:38
پاسخ
0
2
دادا جون من جواب بده چجوری بفهمم که کدوم فرمون به کامپیوترم میخونه؟ ینی کدوم مناسبه منظورم اینه به سیستم هم ربط داره؟ یه دو سه جا دیدم میگن اگه نمیدونم رم یا کارت گرافیکت مایین باشه فرمون نباید بخری نمیدونم والا اگه میشه جواب روتو تلگرام بگید ایدی @ tatality_69 خواستی اینستا بگو چون اگه جوابمم بدی نمیدونم چجوری ببینم جوابمو تو سایت دادی یا نه (اسکلم) ?
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402