دانلود و بررسی فیلم You Should Have Left ؛ بازیگران و داستان

دانلود فیلم you should have left
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

فیلم You Should Have Left در خرداد 99 به صورت دیجیتال عرضه شد و مشتاقان ژانر ترسناک را جذب خود کرد. در این مقاله با معرفی بازیگران و خلاصه فیلم You Should Have Left همراه شما هستیم.

فیلم You Should Have Left عنوانی در ژانر ترسناک و روانشناختی محصول سال 2020 آمریکا است که توسط دیوید کپ (David Koepp) فیلمساز و فیلمنامه‌نویس آمریکایی نوشته و کارگردانی شده است. این اثر بر اساس کتابی به همین نام نوشته نویسنده آلمانی، دانیل کلمان (Daniel Kehlmann) ساخته شده است. فیلم «تو باید می‌رفتی» که در ابتدا قرار بود در سینماها اکران شود، در نهایت به خاطر شیوع ویروس کرونا و تعطیلی سینماها به صورت آنلاین و دیجیتال در تاریخ 18 ژوئن 2020 (29 خرداد 1399) توسط استودیوی Universal Pictures عرضه شد. در این مقاله از پلازا می‌توانید علاوه بر دانلود فیلم You Should Have Left 2020، خلاصه‌ای از داستان و نقدهای آن را نیز بخوانید. همچنین مروری بر بیوگرافی بازیگران این عنوان نیز خواهیم داشت.

نقد فیلم you should have left

 

آنچه در ادامه می‌خوانید:

 


دانلود فیلم تو باید می رفتی


از لینک‌های زیر می‌توانید برای دانلود فیلم You Should Have Left با زیرنویس چسبیده فارسی و در دو کیفیت اقدام کنید.

دانلود فیلم You Should Have Left

[کیفیت: 1080p | حجم: 1.5 گیگابایت]

[کیفیت: 720p | حجم: 727 مگابایت]

 


داستان فیلم You Should Have Left


در خلاصه فیلم You Should Have Left در ابتدا باید به شخصیت اصلی آن، یعنی مرد میانسالی به نام تئو کانری اشاره کنیم. تئو چند سالی است که با دختر بازیگری به نام سوزانا ازدواج کرده و آنها حالا دختر کوچکی هم دارند. تئو که مرد ثروتمند و موفقی است قبلا هم یک بار ازدواج کرده بوده، اما همسرش در وان حمام گویا به خاطر قرص‌هایی که خورده بوده بیهوش می‌شود و در نتیجه در وان خفه می‌شود و از دنیا می‌رود. از آن زمان تئو به خاطر این ماجرا و دادگاه‌های بعدش حسابی معروف شده و در اذهان عمومی مورد تنفر مردم قرار گرفته است؛ چراکه اکثر مردم معتقدند او همسر قبلی‌اش را کشته است.

نقد فیلم you should have left

با همه این‌ها در حال حاضر به نظر می‌رسد تئو با سوزانا و دخترشان زندگی آرامی دارد. تا اینکه آنها تصمیم می‌گیرند برای استراحت و تعطیلات چند روزی را به ویلایی در شهری کوچک بروند. اما چیزی در مورد این خانه به نظر اشتباه می‌آید و هیچ کدام از آنها احساس خوبی در آنجا ندارند. در نتیجه آنها تصمیم می‌گیرند آنجا را ترک کنند، ولی دیگر دیر شده است.

 


بازیگران فیلم You Should Have Left


فیلم سینمایی You Should Have Left بازیگران زیادی ندارد. با این حال در این قسمت می‌توانید با دو بازیگر اصلی این فیلم بیشتر آشنا شوید و در انتها اسامی دیگر هنرپیشه‌های آن را نیز بخوانید.

 

کوین بیکن در نقش تئو کانری

کوین بیکن / بازیگران فیلم You Should Have Left

کوین بیکن (Kevin Bacon) بازیگر و موزیسین 62 ساله آمریکایی است. روزنامه گاردین بیکن را یکی از بهترین بازیگرانی معرفی کرده که تاکنون حتی برای هیچ جایزه اسکاری نامزد هم نشده است. با این حال در سال 2003 این هنرپیشه ستاره‌ای را در پیاده‌روی مشاهیر هالیوود دریافت کرد.

از آثاری که کوین بیکن در آنها حضور داشته است می‌توانیم به فیلم درام موزیکال Footloose محصول سال 1984، تریلر تاریخی JFK محصول سال 1991، فیلم درام تاریخی Apollo 13 محصول سال 1995، فیلم Mystic River محصول سال 2003، فیلم The Woodsman محصول سال 2004، فیلم ابرقهرمانی X-Men: First Class محصول سال 2011 و فیلم بیوگرافی Black Mass محصول سال 2015 اشاره کنیم. او همچنین در فیلم‌های کمدی مانند Diner محصول سال 1982 و Crazy, Stupid, Love محصول سال 2011 ایفای نقش کرده است.

کوین بیکن / بازیگران فیلم You Should Have Left

کوین بیکن در تلویزیون هم حضوری فعال داشته و در مجموعه‌هایی چون The Following و City on a Hill بازی کرده است. همچنین جالب است بدانید که بیکن تاکنون 2 فیلم هم کارگردانی کرده است؛ فیلم Losing Chase محصول سال 1996 و فیلم درام Loverboy محصول سال 2005.

 

آماندا سایفرد در نقش سوزانا

آماندا سایفرد / بازیگران فیلم You Should Have Left

آماندا سایفرد (Amanda Seyfried) بازیگر، خواننده و مدل 35 ساله آمریکایی است که از سن 15 سالگی وارد عرصه بازیگری شده است. اولین فیلم سینمایی او Mean Girls محصول سال 2004 بود که با حضور در آن حسابی به شهرت رسید.

او تاکنون نقش اصلی فیلم‌های موفق زیادی را ایفا کرده است؛ آثاری مانند فیلم موزیکال Mamma Mia! و فیلم ترسناک Solstice محصول سال 2008، فیلم Jennifer’s Body و Chloe هر دو محصول سال 2009، فیلم‌های عاشقانه Dear John و Letters to Juliet محصول سال 2010، فیلم علمی تخیلی In Time محصول سال 2011، فیلم Les Misérables و Gone محصول سال 2012.

از فیلم‌های جدیدتر آماندا سایفرد باید به آثاری چون A Million Ways to Die in the West محصول سال 2014، فیلم کمدی Ted 2 محصول سال 2015، فیلم علمی تخیلی Anon محصول سال 2018 و فیلم کمدی The Art of Racing in the Rain محصول سال 2019 اشاره کنیم. سایفرد در تلویزیون حضور کم‌رنگ‌تری نسبت به سینما داشته، اما در مجموعه‌هایی چون Veronica Mars و Big Love بازی کرده است.

آماندا سایفرد / بازیگران فیلم You Should Have Left

دیگر بازیگران فیلم You Should Have Left عبارتند از:

  • آوری اسکس (Avery Essex) در نقش الا، دختر تئو و سوزانا
  • جف بل (Geoff Bell)
  • لاوری-آن ریچاردز (Lowri-Ann Richards)

 


کارگردان فیلم تو باید می رفتی


فیلم تو باید می رفتی هشتمین اثر دیوید کپ در مقام کارگردان است. دیوید کپ فیلمساز و فیلمنامه‌نویس آمریکایی و متولد سال 1963 است. کپ درواقع به عنوان نهمین فیلمنامه‌نویس موفق جهان شناخته می‌شود که مجموع فروش فیلم‌های او چیزی بیشتر از 2 میلیارد دلار است. این فیلمساز تاکنون در ژانرهای زیادی فیلم ساخته است؛ ژانرهایی مانند تریلر، علمی تخیلی، کمدی، اکشن، ابرقهرمانی و درام.

داستان فیلم you should have left

برخی از بهترین فیلم‌هایی که دیوید کپ فیلمنامه آنها را نوشته است عبارتند از Jurassic Park محصول سال 1993، فیلم اکشن Indiana Jones and the Kingdom of the Crystal Skull محصول سال 2008، فیلم Mission: Impossible محصول سال 1996 و فیلم ابرقهرمانی Spider-Man محصول سال 2002.

او همچنین وظیفه کارگردانی آثاری همچون The Trigger Effect محصول سال 1996، فیلم Secret Window محصول سال 2004 و Premium Rush محصول سال 2012 را برعهده داشته است. فیلم You Should Have Left آخرین عنوانی است که این فیلمساز کارگردانی کرده است.

 


نمرات و نقد فیلم You Should Have Left


فیلم You Should Have Left خیلی فراتر از ژانری که در آن ساخته شده است، یعنی ژانر ترسناک نمی‌رود و یکی دیگر از فیلم‌های متوسط این ژانر محسوب می‌شود. این فیلم در وبسایت راتن تومیتوز از میان 103 نقد، تنها 41 درصد از آرای مثبت را دریافت کرد و امتیاز پایین 4.9 از 10 را گرفت. در راتن تومیتوز در مورد این عنوان نوشته شده است که:

فیلم You Should Have Left تجربه واقعا عجیبی را به نمایش می‌گذارد، اما اصلا موفق نمی‌شود تا از ویژگی‌هایی که دارد به نحو احسن استفاده کند و رضایت مداومی را در مخاطب به وجود آورد.

تریلر فیلم you should have left

در وبسایت متاکریتیک هم بر اساس 27 نقد، میانگین امتیاز این اثر برابر با 46 از 100 است که نشان از نقدهای نه چندان مثبت آن دارد. در ادامه نگاهی به برخی از نمرات منتقدین به این عنوان خواهیم انداخت. پس با بررسی و نقد فیلم You Should Have Left همچنان همراه ما باشید.

 

IGN / کریستی پوچکو: 80

فیلم You Should Have Left در مرکز اصلی‌اش مضمون هیجان‌انگیزی از معنای انسان بودن دارد. اما حتی اگر به دنبال مضامین درونی و پنهان یک اثر نیستید، می‌توانید خیلی راحت فقط بنشینید و از هیجان‌های وهم‌آور و سکانس‌های ترسناک این تریلر ترسناک و خوشایند لذت ببرید.

 

Variety / اوون گلیبرمن: 70

این فیلم آنقدری ترسناک نیست که رویاهای شما را مخدوش کند و موجب کابوس‌های شبانه شود، اما کنترل شما را در دست می‌گیرد و شما را به دنبال خودش می‌کشد.

 

Indiewire / کیت اربلند: 67

بیکن در این فیلم محکم و استوار است و در نقش شخصیتی پریشان و مضطرب ظاهر شده و اصلا تلاش نکرده تا این کاراکتر را دوست داشتنی کند. شخصیتی که جا گذاشته می‌شود، البته این موضوع دلیل موجه و خوبی دارد.

بررسی فیلم you should have left

 

Screenrant / هانا هولیهان: 60

فیلم You Should Have Left گویی نسخه آبکی فیلم The Shining است، با این حال کارگردان آن، کپ سعی کرده که همچنان داستان تکان‌دهنده آن را برای مخاطب جذاب نگه دارد.

 

The Wrap / استیو پاند: 55

بله، قطعا این عنوان ترسناک و هیجان‌انگیز است. اما فیلم سینمایی You Should Have Left بیشتر شبیه نسخه ضعیف‌تر کمپانی Blumhouse از فیلم معروف The Shining است؛ فقط در این فیلم راهروها کوتاه‌تر هستند و به طور قابل ملاحظه‌ای با بلندپروازی کمتری ساخته شده است.

 

Los Angeles Times / مایکل اوردونا: 50

متاسفانه المان‌های هیجان‌انگیز فیلم یادآور آثار زیاد دیگری هستند. مخاطبان، بسیاری از تکنیک‌های ترساندن فیلم را آشنا خواهند یافت؛ سکانس‌هایی مانند سایه‌های بدون صاحب و تصاویر در آینه. برای آنهایی که در این قرنطینه نتفلیکس را زیر و رو کرده و حالا به دنبال چیزی جدید و عجیب هستند، فیلم You Should Have Left می‌تواند برای یک بعدازظهر مناسب باشد. اما برای آن دسته از افرادی که به دنبال فیلمی اصیل و به‌یادماندنی هستند، این عنوان مناسب نیست.

خلاصه فیلم you should have left

 

The Guardian / بنجامین لی: 40

این فیلم باید حسابی ما را می‌ترساند و دچار کابوسمان می‌کرد، اما در انتها هیچ تاثیری نمی‌گذارد و بی احساس است.

 

The New York Times / مایا فیلیپز: 30

به صورت نمادین این فیلم سعی در پرداختن به استعاره‌ای مذهبی و سرسری دارد. فیلمنامه کپ موفق نمی‌شود تا به درستی بستر پیچش نهایی داستان را آماده کند و به جای آن از نشانه‌های انگشت‌نما و ضعیفی استفاده می‌کند تا در نهایت به پایان‌بندی دم دستی و عجولانه‌اش برسد.

 

Vulture / بیلگه ابیری: 30

شاید به عنوان یک فیلم درام می‌توانست خوب عمل کند، اما به عنوان فیلمی ترسناک، فاجعه است.

 


کلام آخر ؛ شیطانی از جنس انسان


فیلم You Should Have Left گرچه چیز بیشتری از خیل عظیم فیلم‌های ژانر ترسناک ارائه نمی‌کند، اما یکی از نکات مثبتش آن است که با تمام سکانس‌های عجیب و اتفاقات خارق‌العاده‌اش، در انتها با نیروی شیطانی عجیبی مواجه نمی‌شویم و هیولای فیلم درواقع موجودی است به نام «انسان» که گهگاه و با انگیزه‌های کافی می‌تواند از خبیث‌ترین موجودات این جهان باشد.

نقد و بررسی فیلم you should have left

برای علاقمندان ژانر ترسناک در این مقاله بعد از مرور داستان و معرفی بازیگران، به نقد و بررسی فیلم You Should Have Left پرداختیم. اگر از طرفداران این سبک فیلم‌ها هستید، می‌توانید با لینک‌هایی که در ابتدای مقاله قرار دادیم برای دانلود فیلم You Should Have Left اقدام کرده و از تماشای آن لذت ببرید. اگر هم قبلا این فیلم را تماشا کرده‌اید، در پایین همین صفحه نظرات و برداشت خودتان را از این اثر برای ما و دیگر خوانندگان پلازا بنویسید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402