بهترین بازی شبیه ساز تصادف برای کامپیوتر، کنسول و موبایل

دانلود بازی شبیه ساز تصادف برای کامپیوتر
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

در این مقاله قصد داریم تا بهترین بازی شبیه ساز تصادف را برایتان معرفی کنیم. پس اگر به‌دنبال دانلود بازی شبیه ساز تصادف برای کامپیوتر، کنسول و موبایل هستید، با پلازا همراه شوید.

یک بازی شبیه ساز تصادف واقعی می‌تواند یکی از جذاب‌ترین انواع گیم‌ها باشد که ساعت‌ها بازیکن را سرگرم می‌کند. اگر از آن دسته از افرادی هستید که تصادفات و صحنه‌های اکشن با ماشین برایتان جذاب است، قطعا این مقاله مناسب شما است. در لیست بازی شبیه ساز تصادف سعی نمودیم به نمونه هایی اشاره داشته باشیم که بتواند در بخش گیم پلی ، هیجان و سرگرمی را برای شما به ارمغان بیاورد. به همین دلیل در هربخش به معرفی بازی ها برای پلتفرم های جداگانه پرداخته ایم که در پایان میتوانید به لیست و دانلود بازی شبیه ساز تصادف واقعی برای موبایل دسترسی داشته باشید.

فهرست مطالب

 


بهترین بازی شبیه ساز تصادف برای کامپیوتر و کنسول


در ادامه بهترین بازی های شبیه ساز تصادف را برایتان قرار دادیم تا اگر به‌دنبال دانلود بهترین بازی شبیه ساز تصادف کامپیوتر و کنسول هستید، انتخابی آگاهانه داشته باشید. همچنین میتوانید گزینه های پیشنهادی خود نسبت به این مقاله را برایمان ارسال کنید که بی شک به تکمیل شدن مقاله از زوایای دیگر کمک خواهد نمود.

بازی شبیه ساز تصادف ماشین Wreckfest

دانلود بازی شبیه ساز تصادف برای کامپیوتر

  • پلتفرم‌ها: ویندوز | پلی استیشن 4 | ایکس‌باکس وان

Wreckfest یکی از بهترین بازی های شبیه ساز تصادف به سبک مسابقه است. یکی از ویژگی‌های قابل توجه بازی، استفاده از مدل‌سازی صدمات بدنی است که باعث می‌شود صدمات در پویایی رانندگی وسایل نقلیه به روشی واقع‌گرایانه تأثیر بگذارد. نسخه مایکروسافت ویندوز بازی در سال 2018 منتشر شد. نسخه‌های پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان نیز در سال 2019 منتشر شدند.

این بازی شبیه ساز تصادف کامپیوتر و کنسول، شامل انواع مختلفی از ویژگی‌های گیم‌پلی یعنی مسابقه و دربی تخریب است. گیم‌پلی بازی مسابقه‌ ای از همان قوانین اساسی پیروی می‌کند که بیشتر بازی‌های مدرن مسابقه مانند Need for Speed یا Gran Turismo دارند. اما در مدل دوم، بازیکن ماشین را در یک دربی تخریب کنترل می‌کند و هدف این است که در این مسابقه پیروز شوید و یا تنها بازمانده دربی باشید. قبل از شرکت در این رویداد، بازیکن باید وسیله نقلیه خود را انتخاب کند. بازیکنان همچنین قادر به خرید و فروش وسایل نقلیه و شخصی‌سازی وسایل نقلیه خواهند بود.

بازی Wreckfest براساس ویژگی های ظاهری خود توانسته در میان برتین بازی شبیه ساز تصادف برای اندروید حضور خوبی داشته باشد که اگر برای مدت زمان کوتاهی در گیم پلی اولیه این بازی حضور داشته باشید متوجه کیفیت بالای آن از تمامی بخش ها خواهید شد. در واقع بازی Wreckfest یک پلتفرم چند جانبه از سری بازی های مربوط به ماشین بوده است که باید روی بخش های مختلفی از آن تمرکز داشته باشید تا بتوانید به آن چیزی که مدنظرتان است برسید.

بازی Burnout Paradise Remastered بهترین بازی شبیه ساز تصادف

بازی شبیه ساز تصادف ccd

  • پلتفرم‌ها: پلی استیشن 4 | ایکس‌باکس وان | مایکروسافت ویندوز | نینتندو سوییچ

بدون شک می‌توان گفت که در لیست بهترین بازی های شبیه ساز تصادف برای پلی‌استیشن، بازی Burnout Paradise Remastered در رتبه اول قرار دارد. البته نسخه کامپیوتر و ایکس‌باکس این بازی نیز منتشر شده است. گیم‌پلی Paradise در شهر داستانی «شهر بهشت» ساخته شده و جایی است که در آن بازیکنان می‌توانند در چندین نوع مسابقه با هم رقابت کنند. بازیکنان همچنین می‌توانند به صورت آنلاین با یکدیگر رقابت کنند که شامل حالت‌های بازی دیگری مانند «پلیس و سارقین» نیز می‌شود. چندین به‌روزرسانی رایگان بازی، ویژگی‌های جدیدی مانند چرخه روزانه و موتور سیکلت‌ها را نیز به بازی افزوده است.

در بازی Burnout Paradise، بازیکنان این فرصت را دارند تا با سرعت و سطح خاص خود پیشرفت کنند. این عنوان برخلاف سایر بازی های شبیه ساز تصادف، در واقع در یک چارچوب سخت گیم‌پلی قرار ندارد. به گفته الکس وارد، از سازندگان بازی، Burnout Paradise «یک ترکیب کامل» از سری Burnout است. وی همچنین گفت:

برای ایجاد گیم‌پلی واقعی، ما باید یک بازی واقعاً نسل جدید را ایجاد می‌کردیم.

در نتیجه برای اولین بار در این بازی، اکنون سوابق در درایور بازیکن نگه داشته می‌شوند که شامل آماری مانند سریعترین زمان و بزرگترین تصادف در هر خیابان است. تکمیل رویدادها نیز باعث افزایش رتبه راننده می‌شود که دسترسی به اتومبیل‌های جدید را فراهم می‌کند.

بازی Burnout Paradise Remastered در میان سری بازی های Burnout گزینه خوب و قابل قبولی بوده است که با ویژگی و المان های ظاهری آن میتوانید به گیم پلی خوبی دسترسی داشته باشید که مملو از چالش های سرگرم کننده بوده است. این بازی شبیه سازی میتواند شما را با اقسانقاطی که در هنگام وقوع تصادف ممکن است رخ آشنا کند. جهت شناسایی بازی های شبیه ساز تصادف واقعی برای ایفون در ادامه باما همراه باشید.

بازی Carmageddon: Reincarnation

شبیه ساز بازی تصادف

  • پلتفرم‌ها: مایکروسافت ویندوز | پلی استیشن 4 | ایکس‌باکس وان

اگر به‌دنبال یک بازی شبیه ساز تصادف کامپیوتر و کنسول خوب و پر از صحنه‌های اکشن هستید، Carmageddon: Reincarnation گزینه مناسبی است. در اینجا تصادفات اتومبیل و انفجارهای لذت‌بخشی را شاهد خواهید بود و این دقیقاً ویژگی است که بسیاری از گیمرها را جذب خود کرده است.

بازی Carmageddon: Reincarnation دارای چندین حالت بازی است که امکان دسترسی به اهداف متنوعی را در اختیار شما قرار می‌دهد. این بازی همچنین از حالت چندنفره و آنلاین پشتیبانی می‌کند. ویژگی جدید مورد علاقه بسیاری از گیمرها، دوربین پخش است که به شما امکان می‌دهد از طیف گسترده‌ای از زاویه‌ها به بازی نگاه کنید. بنابراین این عنوان نه تنها به شما امکان می‌دهد تا خشم جاده خود را رها کنید، بلکه می‌توانید چند عکس حماسی از کارهای خارق‌العاده خود در طول بازی نیز داشته باشید.

Carmageddon: Reincarnation یک بازی شبیه ساز تصادف برای کامپیوتر بوده که فارغ از تصادف از هدف های بسیاری برخوردار بوده است که با وجود حالت های مختلف آن میتوانید به گیم پلی خوبی برای سرگرمی دسترسی داشته باشید. بازی Carmageddon: Reincarnation همانطور که ذکر شد برای پلتفرم های مختلفی عرضه شده است که بسته به نیاز و مهارت خود میتوانید در حالت آنلاین یا آفلاین بازی حضور پیدا کنید و از ویژگی های بسیار آن برای سرگرمی خود استفاده نمائید.

بازی تصادف ماشین BeamNG.drive

بازی تصادف ماشین beamng drive

  • پلتفرم‌ها: مایکروسافت ویندوز

BeamNG.drive یکی از بهترین بازی های شبیه ساز تصادف برای کامپیوتر است که مبتنی بر BeamNG GmbH ساخته و منتشر شده است. این بازی دارای فیزیک واقع‌گرایانه است که آسیب‌های وارده به وسایل نقلیه را به خوبی شبیه‌سازی می‌کند. BeamNG.drive از حالت‌ها و سناریوهای مختلف گیم‌پلی مانند کمپین‌ها و یک حالت آزمایشی با محدودیت زمان برخوردار است.

کمپین‌ها مجموعه‌ای از سناریوهای کوچک مربوط به موضوعات خاص هستند، در حالی که در آزمایش‌های زمانی، بازیکن یک وسیله نقلیه، یک سطح و یک مسیر را انتخاب می‌کند و باید بهترین زمان را برای خود ثبت کند. یکی از نکات جذاب بازی، ویژگی‌های محیطی مانند جاذبه و باد است که در رانندگی بازیکن تاثیر می‌گذارد. همچنین بازیکنان می‌توانند از اشیا مختلف مانند موانع جاده‌ای گرفته تا اسلحه استفاده کنند تا به وسایل نقلیه آسیب وارد کنند.

جهت دانلود بازی شبیه ساز تصادف برای کامپیوتر کم حجم BeamNG.drive میتوانید در سطح گوگل یک سرچ ساده بزنید و نسخه کرک شده این بازی را دریافت کنید. وسایل نقلیه بسیاری در این گیم برای شما درنظر گرفته شده است که با دستیابی به آنها میتوانید در موضوعات و مپ های مختلفی که برایتان درنظر گرفته شده است حضور پیدا کنید. گیم پلی BeamNG.drive در سطح خوبی قرار داشته که نباید آنرا ساده از دست داد. استفاده از فیزیک واقع گرایانه در تولید و توسعه بازی سبب شده تا این بازی میزبان مزیت های بسیاری در طول گیم پلی باشد که در این راستا شاهد ویژگی های بصری بسیار خوبی در طول مراحل خواهید بود. در ادامه لیست جهت معرفی بازی های بیشتر و بهتر باما همراه باشید.

بازی شبیه ساز تصادف CCD

بازی شبیه ساز تصادف

  • پلتفرم‌ها: مایکروسافت ویندوز

City Car Driving یکی از بهترین بازی های شبیه ساز تصادف واقع‌گرایانه است که به شما کمک می‌کند مهارت‌های اصلی رانندگی اتومبیل را در شرایط مختلف جاده‌ای یاد بگیرید و یک تجربه بسیار واقعی را داشته باشید. از جمله ویژگی‌های بازی، طراحی ترافیک هوشمندانه، ظاهر شدن ناگهانی عابر پیاده، غیرقابل پیش‌بینی بودن و شرایط خطرناک جاده‌ای است که به شما هیجان بسیاری را در طول بازی می‌دهند.

همچنین طیف گسترده‌ای از شرایط آب و هوایی و اوقات روزانه از باران و مه صبحگاهی تا یخبندان در شب و برف به آمادگی برای رانندگی در نامساعدترین شرایط کمک می‌کند. همچنین با استفاده از سیستم نظارت بر انطباق قوانین راهنمایی و رانندگی به شما دانش قوانین راهنمایی و رانندگی را در کشورهای مختلف جهان می‌آموزد. در اتومبیل‌های خاص نیز شما قادر خواهید بود انواع مختلفی از تمرینات اعم از آموزش رانندگی و حرکات ویژه و نمایشی را انجام دهید.

در میان بهترین بازی شبیه ساز تصادف بازی City Car Driving آخرین گیم معرفی شده برای کامپیوتر بوده است که اگر بدنبال بازی شبیه سازی تصادف برای اندروید هستید در ادامه میتوانید به بهترین های این موضوع دسترسی داشته باشید. همچنین پیشنهاد میشود نظر خود را در خصوص مقاله برترین بازی های شبیه ساز تصادف باما در میان بگذارید که نظرات شما در تولید و بررسی مطالب این چنینی تاثیرگذار خواهد بود. این بازی شبیه ساز تصادف با برخورداری از مزایای برجسته بسیار میتواند گزینه خوبی برای نصب باشد که در شرایط مختلفی چالش های مناسبی را در اختیار شما قرار میدهد.


بهترین بازی های شبیه ساز تصادف برای اندروید


با پایان لیست بهترین بازی شبیه ساز تصادف کامپیوتر و کنسول حال قصد داریم شمارا با اصلی ترین دلایل دانلود بازی شبیه ساز تصادف واقعی برای موبایل اشنا کنیم که بی شک با بازی های خوبی مواجه خواهید شد. این لیست میزبان بازی های قدیمی و جدید متعددی بوده است که این موضوع سبب خواهد شد تا شاهد سبک و سیاق های مختلفی در این زمینه باشید.

بازی Car Crash 2 Tricks Simulator برترین بازی های شبیه ساز تصادف

بازی شبیه ساز تصادف ماشین

این بازی شبیه ساز تصادف برای اندروید بوده که هیجان تصادفات و حرکات نمایشی مختلف با ماشین را برایتان ایجاد می‌کند. از جمله اتفاقات هیجان‌انگیز در این بازی، برخورد با ماشین دشمنان، تصادفات وحشتناک، موانع بسیار در مسیر و انفجارهای بزرگ است. اگر به‌دنبال دانلود بازی شبیه ساز تصادف واقعی برای اندروید هستید، باید بگوییم که بازی Car Crash 2 Tricks Simulator خیلی بیشتر از یک بازی شبیه ساز عمل کرده و ترفندهای تصادف با اتومبیل را نیز به شما می‌آموزد. از جمله امکانات بازی گرافیک عالی، فیزیک واقع‌گرایانه، انواع متنوعی از ساده‌ترین تا پیچیده‌ترین ترفندها، سرعت بالا و رانندگی فراموش نشدنی است.

Car Crash 2 Tricks Simulator یک بازی شبیه ساز تصادف برای گوشی باکیفیت مناسب بوده است که در طول مراحل آن با انجام حرکات نمایشی میتوانید امتیازات مختلفی را کسب کنید تا در انتهای مسیر به هدفی که برایتان مشخص شده است برسید. رویداد و وقایع خطرناکی در این بازی رخ خواهد داد که با حضور در آنها میتوانید وارد یک گیم پلی خشونت آمیز شوید که توانایی سرگرم نمودن شما برای مدت زمان طولانی را خواهد داشت. بازی شبیه ساز تصادف Car Crash 2 Tricks Simulator بی تردید گزینه خوبی برای نصب خواهد بود.

دانلود بازی Car Crash 2 Tricks Simulator برای اندروید

بازی Car Crash III Beam DH Real Damage Simulator 2018

بازی شبیه ساز تصادف برای اندروید

ویژگی‌های بازی:

  • تجربه واقع‌بینانه از رانندگی جذاب در مسیرهای پر پیچ و خم
  • گرافیک سه بعدی خیره‌کننده و فیزیک واقع‌گرایانه
  • صحنه‌های جذاب تصادف و برخورد ماشین‌ها

Car Crash III Beam DH Real Damage Simulator یک مسابقه واقعی با گرافیک خوب در بین بهترین بازی های شبیه ساز تصادف است. در اینجا شما در جالب‌ترین مسابقات جهانی و در شرایط عالی شرکت کرده و بدون هیچ قانونی باید فقط پیروز شوید. برای برنده شدن می‌توانید بقیه ماشین‌ها را منحرف کرده و با سرعت ادامه دهید. این بازی را می‌توانید بدون اتصال به اینترنت نیز انجام دهید.

Car Crash III Beam DH Real Damage Simulator 2018 یکی دیگر از گزینه های خوب در میان بازی تست تصادف ماشین برای آیفون بوده است که طراحی صفر تا صد آن براساس فیزیک واقع گرایانه انجام گرفته که با وجود این ویژگی میتوانید از تمامی مراحلی که برایتان درنظر گرفته شده است نهایت لذت را ببرید. مسیر های بسیاری در این بازی وجود دارد که بسته به مرحله ای که در آن حضور دارید میتوانید از انها عبور نمائید. نگاهی به سال انتشار بازی نداشته باشید زیرا این بازی از بهترین های لیست بوده که میتواند چالش های خوبی را در اختیار شما قرار دهد.

دانلود بازی Car Crash III Beam DH Real Damage Simulator 2018 برای اندروید

بازی Derby Demolition Simulator Pro برترین بازی های شبیه ساز تصادف

دانلود بازی شبیه ساز تصادف واقعی برای اندروید

بازی Derby Demolition Simulator Pro را نصب کنید تا در یکی از بهترین بازی های شبیه ساز تصادف، تجربه فوق‌العاده‌ای را کسب کنید. از میان اتومبیل‌های مختلف یکی را انتخاب کنید و دکمه Play را بزنید تا فوراً در مقابل رقبا قرار بگیرید. گیم‌پلی بازی آسان است و از بین بردن رقبا برای پیروزی، باعث ایجاد یک مسابقه هیجان‌انگیز می‌شود. همچنین گرافیک فوق‌العاده این بازی، جذابیت آن را دوچندان می‌کند.

در این بازی، شما یکی از دارندگان ماشین اتومبیلرانی در مسابقات دربی هستید و چالش‌های بسیاری را پیش رو خواهید داشت؛ زیرا رقبای بسیاری در سراسر جهان با شما رقابت خواهند کرد. این بازی نه تنها تجربه یک بازی سرگرم‌کننده است، بلکه یک شبیه ساز تصادف کاملاً واقع‌گرایانه نیز هست. بنابراین برای تبدیل شدن به یک حرفه‌ای، باید مطمئن شوید که به عنوان راننده ماشین با سرعت بالا می‌توانید ماشین را به خوبی کنترل کنید.

در تمام بازی های این مقاله اگر بخواهیم یکی از بهترین بازی شبیه ساز تصادف واقعی برای موبایل را برای شما معرفی کنیم بازی Derby Demolition Simulator Pro باتوجه به ویژگی های بالایی که در اختیار دارد گزینه خوبی برای شما خواهد بود. طراحی و گرافیک خیره کننده بازی میتواند نظر شما از همان ابتدای ورود به گیم را به خود جذب نماید که در این بین بسته به مرحله ای که در آن حضور دارید میتوانید با رقبای بسیاری مواجه شوید که با شکست دادن آنها امتیاز و پاداش های مختلفی برایتان درنظر گرفته خواهد شد. سری بازی های دربی که شبیه سازی از تصادف بوده اند امروزه به محبوبیت بالایی دست یافته اند.

دانلود بازی Derby Demolition Simulator Pro برای اندروید

بازی Brick Car Crash Online Blocks Simulator 2020 برترین بازی های شبیه ساز تصادف

بازی شبیه ساز تصادف برای کامپیوتر

در این بازی تجربه مسابقه و تصادفات عالی را با انتخاب یکی از ماشین‌های رنگی خواهید داشت. بازی Brick Car Crash Online Blocks Simulator 2020 به شما آزادی عمل کامل را در مکان‌های کاملاً باز می‌دهد. همچنین باید تلاش کنید تا حداقل صدمه را به ماشین خود برسانید. در این نبرد ماشین‌ها، به همراه دوستان در مسابقات چندنفره نیز می‌توانید شرکت کنید. همچنین با گرفتن امتیاز در نبردها یا انجام ترفندهای خاص، سکه به دست آورده و می‌توانید قفل ماشین‌های بهتر را باز کنید.

اگر بدنبال یک بازی تصادف ماشین برای ios و اندروید هستید که شبیه سازی تصادفات را به شکل خوبی به نمایش بگذارد بازی اندرویدی Brick Car Crash Online Blocks Simulator 2020 گزینه خوبی برای شما خواهد بود که باید تمام تلاش خود را بکار بگیرید تا از صدمه های وارد شدن به سرنشین و ماشین جلوگیری نمائید. گیم پلی این بازی توانایی سرگرم نمودن شما برای مدت زمان طولانی را خواهد داشت که در ادامه لینک دانلود بازی Brick Car Crash Online Blocks Simulator 2020 برایتان قرار گرفته است.

دانلود بازی Brick Car Crash Online Blocks Simulator 2020 برای اندروید

برترین بازی های شبیه ساز تصادف Car Simulator: Crash City

دانلود بازی شبیه ساز تصادف واقعی برای کامپیوتر

به یکی از بهترین بازی های شبیه ساز تصادف برای اندروید خوش آمدید. شما می‌توانید با رانندگی در اطراف منطقه بزرگ شهر، گشت و گذار کنید و هر زمانی که دوست داشتید، با سایر ماشین‌ها تصادف کنید. جلوه‌های تخریب و تصادف بازی بسیار جذاب هستند و در هر جایی می‌توانید تصادف کنید. با این حال، اگر بیش از حد تصادف کنید، ممکن است دچار مشکل شوید و پلیس به سراغ شما بیاید. هرقدر که با اتومبیل‌های بیشتری تصادف می‌کنید، پلیس‌های بیشتری نیز به دنبال شما می‌آیند؛ بنابراین مراقب باشید.

دانلود بازی Car Simulator: Crash City برای اندروید

بازی Car Crash Simulator برترین بازی های شبیه ساز تصادف

بازی Car Crash Simulator در میان بهترین بازی های شبیه سازی تصادف در اندروید گزینه خوبی بوده است که محصول استودیو Vasundhara Game Studios بوده و بیش از 100 هزار بار در گوگل پلی دانلود شده است که براساس ویژگی های آن میتوانید برای مدت زمان طولانی در بازی حضور داشته باشید و سرگرم مراحل آن شوید. این بازی مملو از چالش های سرگرم کننده بوده است. این بازی شبیه سازی با برخورداری از مزایای ظاهری و واقعی توانسته میزبان کاربران بسیاری از سراسر جهان باشد که شرکت سازنده با تلاش های مداوم در حال تقویت گیم پلی بازی بوده است که در هر بروزرسانی ویژگی های بیشتری برای شما درنظر گرفته خواهد شد.

دانلود بازی Car Crash Simulator برای اندروید

سخن پایانی

در این مقاله بهترین بازی های شبیه ساز تصادف کامپیوتر، کنسول و موبایل را برایتان معرفی کردیم. امیدواریم این مقاله برایتان مفید باشد. همچنین اگر بازی دیگری می‌شناسید که در لیست پلازا نبود، آن را برای ما معرفی کنید. بی شک با انجام اینکار به تکمیل شدن مقاله از زوایای دیگر کمک خواهید نمود که پیشنهاد میشود با انجام اینکار مارا جهت تکامل دادن به مقاله کمک کنید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402