راهنمای خرید تخت خواب + قیمت در بازار ایران

خرید تخت خواب / راهنمای خرید تخت خواب / خرید تخت خواب دو نفره
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

یکی از مهم‌ترین تجهیزات مورد نیاز هر خانه، تخت خواب است. در این مطلب قصد داریم راجع به خرید تخت خواب و نکات مهمی که قبل از خرید آن باید بدانید، صحبت کنیم.

تقریبا یک سوم عمر هر انسان در خواب می‌گذرد؛ پس خرید تخت خواب مناسب بسیار حیاتی و مهم است. اگر نکات درست در خرید تخت خواب رعایت نشده باشند، این موضوع می‌تواند منجر به درد مفاصل، کمر درد و بد خوابی و بی‌خوابی شود، اما در عوض خواب خوب روی تخت خواب خوب باعث آرامش و حال خوبتان خواهد شد. پس در این مطلب از پلازا با ما همراه باشید و نکات مهم مربوط به خرید تخت خواب و قیمت آن‌ها در بازار ایران را بخوانید.

آنچه در ادامه می‌خوانید:

 


نکاتی که قبل از خرید تخت خواب باید بدانید


خرید تخت خواب نوجوان / خرید تخت خواب کودک / خرید تخت خواب دو طبقه

در این قسمت به نکاتی می‌پردازیم که قبل از خرید تخت خواب باید به آنها توجه داشته باشید.

 

راحتی تخت خواب

فرقی نمی‌کند قصد خرید تخت خواب دخترانه داشته باشید یا تخت خواب پسرانه، برای خودتان می‌خواهید تخت خواب جدیدی تهیه کنید یا برای فرزندانتان! یکی از مهم‌ترین نکاتی که باید به آن توجه کنید، راحتی تخت خواب است. اگر تخت خوابی که انتخاب می‌کنید راحت نباشد، نمی‌توانید خواب خوبی داشته باشید. یکی از مسائلی که باید از آن اطمینان حاصل کنید، وسعت کافی تخت خواب است. هم‌چنین اگر قصد خرید تخت خواب یک و نیم نفره یا دو نفره دارید، باید اندازه آن را به گونه‌ای انتخاب کنید که هم خودتان و هم همسرتان روی آن به اندازه کافی جا داشته باشید.

 

انتخاب تشک مناسب

یکی دیگر از موارد مهمی که برای خرید تخت خواب باید مد نظر داشته باشید، انتخاب تشک مناسب است. باید اندازه تشک را به گونه‌ای انتخاب کنید که با قاب تخت خواب هم‌اندازه باشد. هم‌چنین راحتی تشک نیز بسیار مهم است. انتخاب تشک نامناسب نیز باعث بی‌خوابی و بدخوابی می‌شود. تشک‌ها به گونه‌ای طراحی شده‌اند که شما بتوانید شب را به راحتی روی آن گذرانده و بخوابید. اگر در تشکی که می‌خوابید، احساس خوبی نداشته باشید، پس باید بدانید که این تشک مناسب شما نیست. اگر وقتی از خواب بیدار شدید، احساس درد یا خستگی در بدن خود داشتید، باید به فکر خرید یک تشک راحت جدید باشید. برای مطالعه راهنمای خرید تشک به این مقاله مراجعه کنید.

خرید تخت خواب نوزاد / خرید تخت خواب کودکان / خرید مبل تخت خواب شو

 

اندازه تخت خواب

فرقی نمی‌کند که بخواهید تخت خوابی برای کودکانتان انتخاب کنید یا برای خودتان. یکی دیگر از نکات مهمی که باید به آن توجه کنید تا بتوانید بهترین تخت خواب را بخرید، اندازه آن است.

باید به فضای جایی که قرار است تخت خواب در آن جای گیرد، دقت کنید. اتاق یا فضایی که قرار است تخت خواب در آن قرار گیرد، باید به حدی باشد که جایی برای راه رفتن و باز و بسته شدن درهای موجود در آن فضا وجود داشته باشد. اگر فضای اتاقتان به اندازه کافی بزرگ نیست، می‌توانید نسبت به خرید تخت خواب تاشو اقدام کنید. یکی دیگر از موارد مهم هم طول تخت است. طول تخت خواب را به گونه‌ای انتخاب کنید که متناسب با قد خود و همسرتان باشد.

 

تجهیزات اضافه و جنس

یکی دیگر از مواردی که برای خرید تخت خواب مهم است، تجهیزات اضافه و جنس آن است. مثلا به این فکر کنید که دوست دارید لوازم مربوط به تختتان از جنس چوب باشد یا پارچه یا سرویس تخت خوابتان تجهیزات اضافه‌ای مانند پاتختی، آینه و… داشته باشد یا خیر. با تعیین این موارد راحت‌تر می‌توانید به گزینه مناسب برسید و برای خرید آن اقدام کنید.

خرید تخت خواب یک نفره / خرید تخت خواب دخترانه / خرید تخت خواب یک و نیم نفره

 


چگونه به بهترین نتیجه برسید؟


در این قسمت قصد داریم راهنمای خرید تخت خواب و موارد مهمی که می‌توانند در خرید بهترین گزینه به شما کمک کنند را بررسی کنیم.

 

در فروشگاه ها جستجو کنید

برای خرید بهترین تخت خواب باید به فروشگاه‌های مختلف بروید و انواع مختلف تخت خواب ها را بررسی کنید. شکل‌ها، مدل‌ها و طراحی‌های گوناگونی وجود دارند که می‌توانید با بررسی همه جوانب آن‌ها بهترین گزینه را انتخاب کرده و بخرید.

 

فقط به تخت خواب نگاه نکنید، روی آن دراز بکشید!

قبل از خرید تخت خواب، حتما آن را امتحان کنید. این موضوع بسیار مهم است. وزن و ساختار بدن افراد می‌تواند در انتخاب تخت خواب مناسب از ملاک‌های اصلی باشد. پس قبل از خرید تخت خواب روی آن دراز بکشید و مطمئن شوید که به اندازه کافی روی آن راحت هستید.

بهترین تخت خواب

 

به همراه همسرتان تخت خواب مناسب را انتخاب کنید

اگر قصد خرید تخت خواب دو نفره دارید، به همراه همسرتان به مرکز خرید بروید. هر دو نفرتان روی تخت خواب دراز بکشید و بررسی کنید که آیا تخت خواب به اندازه کافی برای هر دو نفرتان بزرگ و راحت است یا خیر.

 

به ظاهر تخت خواب اهمیت دهید

تخته بالای تخت خواب یکی از تجهیزاتی است که می‌تواند به آن ظاهری زیبا ببخشد. این تخته‌ها طراحی‌های بسیار زیبایی دارند و از جنس فلز، چوب یا پارچه هستند.

 

به قیمت تخت خواب توجه کنید

به احتمال زیاد گران‌ترین تخت خواب بهترین گزینه خرید برای شما نخواهد بود، اما باید بدانید که ارزان‌ترین تخت خواب نیز گزینه مناسبی برایتان نیست. تخت خوابی انتخاب کنید که هم قیمت متعادلی داشته باشد و هم آسایش و راحتی‌تان را فراهم کند.

خرید تخت خواب فلزی / خرید تخت خواب تاشو

 


قیمت حدودی تخت خواب در بازار ایران


در ادامه چند عدد از پرفروش‌ترین و بهترین تخت خواب های موجود در بازار ایران را بررسی خواهیم کرد.

 

مبل تخت خواب شو سه نفره مدل M808R508

تخت خواب یک نفره

  • قیمت حدودی: 6,000,000 تومان

یکی از بهترین گزینه‌ها برای خرید مبل تخت خواب شو، این مورد است. این مبل ظرفیت 5 نفر را دارد. این مبل/ تخت خواب 75 سانتی متر ارتفاع، 280 سانتیمتر عرض و 200 سانتیمتر عمق دارد. کلاف و بدنه آن از جنس فلز و روکش آن پارچه‌ای است. لایه میانی آن نیز از فوم تشکیل شده است. روکش آن قابلیت شست و شو دارد. این مبل در رنگ‌های قهوه‌ای تیره، زرد، آبی، طوسی و قرمز طراحی شده است و با خرید آن هم مبل‌های بسیار شیکی در منزل خود خواهید داشت و هم می‌توانید با توجه به فضای محدودی که دارید، به عنوان تخت خواب از آن‌ها استفاده کنید.

 

تخت خواب کد 221 سایز 90*200 سانتی متر

تخت خواب پسرانه

  • قیمت حدودی: 1,500,000 تومان

یکی از گزینه‌های مناسب برای خرید تخت خواب یک نفره، این گزینه است. ابعاد این تخت خواب با عرض 90 سانتیمتر و طول 200 سانتیمتر مشخص شده‌اند. این تخت خواب، بسیار زیبا و ساده طراحی شده است، اما در عین حال هم مستحکم است و هم می‌تواند با اشغال کمترین فضا، کارایی‌های بسیار مفید و مناسبی داشته باشد. جنس آن ملامینه ضد خش است. یک سمت آن دارای کشو بوده و سمت دیگر، بدون کشو و ساده است. دو رنگ برای آن موجود است: تاج تخت صورتی با بدنه سفید و تاج تخت قهوه‌ای با بدنه قهوه‌ای روشن. تاج تخت از تری دی وکیوم ساخته شده است.

 

تخت خواب یک نفره کد KH01 سایز 90*200 سانتی متر

تخت خواب تاشو

  • قیمت حدودی: 1,600,000 تومان

یکی دیگر از گزینه‌های مناسب برای خرید تخت خواب چوبی، این مورد است. طراحی این تخت خواب، الهام گرفته از طرح خورشید و غروب آفتاب است. این تخت خواب از جنس چوب است و روکش وکیومی روی آن را پوشانده است. روکش وکیوم، ضد آب و ضد خش است. از امتیازات مثبت دیگر این محصول این است که کشوهای چرخ‌دار دارد و می‌توان از آن‌ها بدون محدودیت در هر سمتی از تخت خواب استفاده کرد. این تخت خواب در سه رنگ سفید، قهوه‌ای تیره و قهوه‌ای شتری موجود است.

 

تخت خواب دو طبقه کد MA31 سایز 90×200 سانتی متر

تخت خواب عروس

  • قیمت حدودی: 2,400,000 تومان

این محصول یکی از گزینه‌های مناسب برای خرید تخت خواب دو طبقه و هم‌چنین تخت خواب فلزی است. در برخی از فضاها به دلیل کمبود جا نمی‌توان هم‌زمان از دو تخت خواب یک نفره استفاده کرد. در ساخت این تخت خواب، هم از فلز و هم از ام دی اف استفاده شده است. نمای تخت خواب و کشوهای زیر آن از جنس ملامینه است و روکش ام دی اف دارد. نمای این تخت خواب ترکیبی از شبکه‌های لوزی و لوله‌های استیل آبکاری‌شده است. کشوهای زیر تخت خواب چرخ‌دار هستند و بدون هیچ محدودیتی، می‌توان از هر دو طرف آن‌ها را استفاده کرد. حفاظ و نردبان هم متحرک هستند. این تخت خواب به رنگ‌های سفید، قهوه‌ای و قهوه‌ای تیره قابل سفارش است.

 

تخت خواب دو نفره مدل بیتا سایز 160×200 سانتی متر

تخت خواب چوبی

  • قیمت حدودی: 1,500,000 تومان

اگر قصد خرید تخت خواب دو نفره دارید، می‌توانید این مورد را انتخاب کنید. این تخت خواب از جنس چوب است و پایه آن از جنس پلاستیک فشرده است. ارتفاع آن 70 سانتی متر بوده و عرض و طول آن به ترتیب 160 و 200 سانتی‌متر است. این تختخواب در رنگ‌های قهوه‌ای تیره، کرم، قهوه‌ای روشن و سفید موجود است.

در این مطلب راجع به نکات مهمی که در خرید تخت خواب باید مدنظر قرار داد صحبت کردیم و چند عدد از بهترین آن‌ها را به همراه قیمت حدودی‌شان به شما معرفی کردیم. خوشحال می‌شویم نظرات خود را در قسمت پایین با ما و دیگر خوانندگان مجله به اشتراک بگذارید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402