دانلود فیلم Waiting for the Barbarians با بازی جانی دپ + نقد و بررسی

تریلر فیلم Waiting for the Barbarians
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

شکنجه‌های جانی دپ به عنوان یک سرهنگ بی‌رحم را در فیلم Waiting for the Barbarians ببینید. در ادامه به جزئیات بیشتری از فیلم در انتظار بربرها می‌پردازیم.

فیلم Waiting for the Barbarians به کارگردانی سیرو گرا و با در اختیار داشتن بازیگرانی همچون جانی دپ در نقش سرهنگ جول، مارک رایلنس در نقش رئیس کلانتر و رابرت پتینسون در نقش ستوان، در جشنواره فیلم ونیز در تاریخ 6 سپتامبر سال 2019 (15 شهریور 98) برای اولین بار به نمایش درآمد. Samuel Goldwyn Films نیز حق پخش این فیلم را در اختیار ایالات متحده آمریکا قرار داد و این اثر در 7 آگوست سال 2020 (17 مرداد 99) در آمریکا منتشر شد. در ویدیوی زیر می‌توانید تریلر فیلم Waiting for the Barbarians را تماشا کنید و با فضای آن بیشتر آشنا شوید. در این مقاله از پلازا با بررسی فیلم در انتظار بربرها همراه شما خواهیم بود.

آنچه در ادامه می‌خوانید:

 


دانلود فیلم در انتظار بربرها


با استفاده از لینک‌های زیر می‌توانید برای دانلود فیلم Waiting for the Barbarians در کیفیت‌های مختلف و با زیرنویس فارسی چسبیده اقدام کنید.

دانلود فیلم در انتظار بربرها

[کیفیت WEB-DL 1080p | حجم 1.6 گیگابایت]

[کیفیت WEB-DL 720p | حجم 800 مگابایت]

[کیفیت WEB-DL 480p | حجم 550 مگابایت]

 


داستان فیلم Waiting for the Barbarians


فیلم Waiting for the Barbarians بر اساس رمانی به همین نام به نویسندگی جان ماکسول کوتسی (J. M. Coetzee)، نویسنده اهل آفریقای جنوبی ساخته و مراحل تولید خود را گذرانده است. این فیلم، جنگ متحیرکننده‌ای بین امپریالیسم و کلونیزم یا به نوعی بین ظالمان و مظلومان را نشان می‌دهد که مسائل و درگیری‌های خودشان را دارند. داستان فیلم در انتظار بربرها روایتگر دادرسی است که دیگر به «امپراتوری» وفادار نیست و وفاداری خود را زیر سوال می‌برد.

داستان فیلم Waiting for the Barbarians

مارک رایلنس به عنوان رئیس کلانتر، یک پاسگاه مرزی را در «امپراتوری» اداره می‌کند. با وجود سوء‌تفاهم‌های جزئی که وجود دارد، اوضاع سرزمین همچنان آرام است. اما در این بین، شایعاتی به وجود می‌آید که بربرها در حال آماده شدن برای حمله به شهر هستند. به همین دلیل نیروهای ویژه امپراتوری با اعلام وضعیت اضطراری وضعیت آرام شهر را به هم می‌ریزند. در نتیجه سرهنگ جول با بازی جانی دپ، گروهی را به سرزمین‌های خارج از مرزها اعزام می‌کند تا تعدادی از بربرها را اسیر کنند، به شهر برگردانند، شکنجه کنند، بعضی‌ها را بکشند و برای یک جنگ تمام عیار به پایتخت حمله کنند.

در همین اوضاع و احوال، دادستان مشروعت استعمار و امپراتوری را زیر سوال می‌برد و شخصاً از یک دختر بربری که زیر شکنجه شنکجه‌گرها، فلج و تا حدودی نابینا شده، پرستاری می‌کند. رابطه دادرس با این دختر در عین صمیمی بودن، مبهم می‌شود. ولی، سرانجام دادرس تصمیم می‌گیرد آن دختر را به خانواده خود برگرداند.

 


بازیگران فیلم در انتظار بربرها


در این بخش با بازیگران اصلی و فرعی فیلم آشنا خواهید شد.

 

جانی دپ در نقش سرهنگ جول

جانی دپ / بازیگران فیلم در انتظار بربرها

جانی دپ بازیگر، تهیه‌کننده و موسیقیدان آمریکایی، نامزد 10 جایز گلدن گلوب است. او در سری فیلم‌های دزدان دریایی کارائیب بازی درخشانی داشته است. جانی دپ در فیلم Waiting for the Barbarians نقش سرهنگ بی‌رحمی به نام جول را بازی می‌کند. او با کمک همکارش (رابرت پتینسون) با استفاده از روش‌های وحشیانه، فحش و توهین از بربرهای اسیر شده بازجویی می‌کنند. بیوگرافی جانی دپ را می‌توانید در این مقاله بخوانید.

 

مارک رایلنس در نقش رئیس کلانتر

مارک رایلنس / بازیگران فیلم در انتظار بربرها

بازیگر، کارگردان تئاتر و نمایشنامه‌نویس انگلیسی در سال 1960 میلادی به دنیا آمد و کار خود را از سال 1980 آغاز کرد. این بازیگر اولین کارگردان هنری کلوب شکسپیر در لندن بین سال‌های 1995 تا 2005 بود. مارک رایلنس 60 ساله توانسته در فیلم‌های Bridge of Spies 2015، فیلم The BFG 2016، فیلم Dunkirk 2017 و فیلم Ready Player One 2018 ایفای نقش کند. از دیگر فیلم‌های این بازیگر می‌توان به فیلم The Other Boleyn Girl ساخته سال 2008 نیز اشاره کرد.

 

رابرت پتینسون

رابرت پتینسون / بازیگران فیلم Waiting for the Barbarians

این بازیگر، مدل، نوزانده و تهیه‌کننده انگلیسی در سال 1986 به دنیا آمد و در سن پانزده سالگی در تئاتر لندن شروع به بازیگری کرد. رابرت پتینسون فعالیت سینمایی خود را با بازی در فیلم Harry Potter and the Goblet of Fire آغاز کرد. رابرت با بازی در سری فیلم‌های گرگ و میش بین سال‌های 2008 تا 2012 به شهرت جهانی رسید و توانست جای خودش را بین بازیگران پردرآمد دنیا، پیدا کند. در سال 2010 مجله تایمز این بازیگر را جزء 100 بازیگر تاثیر گذار دنیا معرفی کرد. بیوگرافی کامل رابرت پتینسون را می‌توانید در این مطلب بخوانید.

دیگر بازیگران فیلم Waiting for the Barbarians عبارتند از:

  • گانا بایارسایخان (Gana Bayarsaikhan)  در نقش دختر
  • گرتا اسکاکی (Greta Scacchi) در نقش مای
  • سام رید (Sam Reid)  در نقش ستوان

 


نقد و بررسی فیلم Waiting for the Barbarians 2020


در ادامه به چند نقد مثبت و منفی فیلم Waiting for the Barbarians می‌پردازیم. در سایت متاکریتیک این فیلم میانگین امتیاز 53 از 100 را به دست آورده است.

 

The Film Stage / جارد مبارک: 67

اصطلاح «آرامش قبل طوفان» همیشه برایمان جالب و جذاب بوده است. این اصطلاح ثابت می‌کند که طوفان اجتناب ناپذیر است و آرامش قبل طوفان توهمی بیش نیست؛ چون طوفان در راه است. مهم نیست تا چه اندازه برای آرامش موقعیت خودتان وقت گذاشتید. هر چه بیشتر در آن محیط پوچ باشید، بیشتر می‌توانید وقوع طوفان را پیش بینی کنید.

نویسنده رمان Waiting for the Barbarians می‌خواهد چنین دنیایی را در فیلم به نمایش بگذارد. او دنیایی را می‌سازد که یک امپراتوری، شریان خونی بریتانیای کبیر است. بریتانیایی که سرزمین‌های مرزی را استعمار می‌کند تا بتواند از طریق پایگاه‌های دفاعی از حملات خارجی جلوگیری کند. نویسنده، دنیایی را نشان می‌دهد که رئیس کلانتر آن با مردم محلی ملاقات می‌کند تا به عنوان یک چهره قدرتمند به همه بگوید که قدرت ساختاری این سرزمین در دست چه کسی است.

تریلر فیلم Waiting for the Barbarians

 

Ap Associated Press / جوکلین نوک: 63

مارک رایلنس در نقش رئیس کلانتر به عنوان یک مرد نجیب در یک دنیای شیطانی به نام امپراتور، بلعیده می‌شود. هیچ کس نجابت رئیس کلانتر این فیلم را ندارد. البته هیچ کس هم بی‌احتیاطی‌های این رئیس کلانتر را مرتکب نمی‌شود. به رئیس کلانتر این امپراتوری نگاه کنید که با زیر سوال بردن وفاداری‌اش و با فعالیت‌هایی که علیه امپراتوری انجام می‌دهد به عنوان فردی خائن، مرموز و شاید توطئه چین علیه شاه شناخته می‌شود. برعکس این موضوع برای نقش سرهنگ جول صدق می‌کند. سرهنگی که در فیلم Waiting for the Barbarians یک مرد سادیستی است.

سیرو گرا، فیلم Waiting for the Barbarians را با ستارگانی مثل جانی دپ، مارک رایلنس، رابرت پتینسون، کارگردانی کرده است. این فیلم با بازی مارک رایلنس در نقش رئیس کلانتری که مرزهای امپراتوری را هدایت می‌کند به یک درام تاریخی تبدیل شده است.

 

Movie Nation / راجر مور: 63

فیلم Waiting for the Barbarians یک داستان استعمارگرانه است و صحنه‌های پر از گرد و غبار دارد که بر اساس رمانی از جان ماکسول کوتسی برنده جایزه نوبل آفریقای جنوبی ساخته شده است. کلمه «Waiting» یا همان «انتظار» ظاهراً توبیخی است که یک امپراتوری بی‌نام و نشان به طور بی‌رحمانه‌ای بر سر بربرها فرود می‌آورد. اما تمدن بربرها به نوعی قهرمان همه ما هستند که به گذشته خودشان می‌نگرند.

تریلر فیلم در انتظار بربرها

فیلم Waiting for the Barbarians به دلیل به کار بردن عناصری مثل کویر و بیابان، جلوه‌های فیلم‌های قرن نوزدهم میلادی را به خودش گرفته است تا فضای قدیمی آن زمان را نشان بدهد. البته چنین فیلمی که روایتگر استعمار بربرها هست باید اینگونه باشد؛ به نوعی اجتناب ناپذیر است. ویژگی‌های ادبی و بازیگران بسیار خوب این فیلم باعث شده فیلمی جذاب داشته باشیم.

 

RollingStone / پیتر تراورز: 60

یک فیلم سیاسی با داشتن بازیگرانی مثل جانی دپ، رابرت پتینسون و مارک رایلنس، غوغا می‌کند؟ موضوع فیلم هم درباره امپراتوری است که به طرز وحشیانه‌ای از مردم بومی استعمارشده خود سوءاستفاده می‌کند و شما هم انتظار دارید که بهترین فیلم زندگی‌تان را تماشا کنید؟ اینکه لحظه‌های جذاب فیلم Waiting for the Barbarians نسبتاً کم است، احتمالا به خاطر اقتباس کارگردان از رمان جان ماکسول کوتسی و تلاش زیادی که برای به سرانجام رسیدن آن نیاز داشته است باشد.

داستان فیلم در انتظار بربرها

فیلم Waiting for the Barbarians از جمله فیلم‌های تاریخی است که بازیگرانی مثل جانی دپ، مارک رایلنس و رابرت پتینسون در نقش‌های متفاوتی در آن حضور پیدا کرده‌اند و شما را وادار به تماشای آن می‌کنند. این اثر شاید به اندازه فیلم‌های دیگر هالیوودی گیرا نباشد، ولی حضور جانی دپ می‌تواند بر روی جذابیت فیلم تاثیرگذار باشد. نظر شما درباره فیلم در انتظار بربرها چیست؟ آیا آن را تماشا کرده‌اید؟

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402