دانلود فصل اول سریال Hunters با بازی آل پاچینو؛ داستان، بازیگران و نمرات منتقدان

نقد سریال hunters
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

سریال Hunters از جدیدترین آثار آمازون است که توانسته دل بسیاری از منتقدان و تماشاگران را برباید. در ادامه نگاهی اختصاصی به فصل اول سریال شکارچیان با بازی آل پاچینو خواهیم انداخت.

فصل اول سریال Hunters (شکارچیان) با بازی آل پاچینو در تاریخ 21 فوریه 2020 (2 اسفند 98) از طریق آمازون منتشر شد و با داستان خوب و قوی خود نشان داد که قرار است از آن سریال‌های هیجان انگیز 2020 باشد و حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. این سریال با بهره‌مندی از بازیگران تراز اول هالیوود و فیلمنامه جذابش توانست توجه‌های زیادی را به خود جلب کند و طرفداران زیادی را پای صفحه‌های نمایش نگه دارد. کمپانی آمازون در سال 2018 اعلام کرد که قرار است سریال Hunters را در 10 قسمت بسازد و برای این کار دیوید ویل را انتخاب کرد. در ادامه نگاهی به تریلر سریال Hunters خواهیم انداخت.

آنطور که از تریلر فصل اول این مجموعه بر می‌آید داستان این سریال در اواخر قرن 20 رخ می‌دهد. در ابتدای سریال شکارچیان با داستان یک انتقام طرف هستیم و مردی جوان را می‌بینیم که برای گرفتن انتقام به گروهی خشن و نامتعارف می‌پیوندد. آن‌ها در تلاش هستند با کمک هم گروهی خطرناک در آمریکا را از بین ببرند. صحنه‌های اکشن و جذاب موجود در تریلر از داستان قوی سریال خبر می‌دهند که با بازی درخشان بازیگرانش نیز همراه شده است. در ادامه نگاهی ویژه به سریال Hunters 2020 خواهیم داشت و لینک‌های دانلود سریال Hunters را نیز برای شما عزیزان به اشتراک خواهیم گذاشت. با پلازا همراه باشید.

آنچه در ادامه می‌خوانید:

 


دانلود فصل اول سریال Hunters


در ادامه لینک‌های دانلود سریال Hunters را برای شما عزیزان قرار می‌دهیم. امیدواریم از تماشای این سریال جذاب لذت ببرید.

قسمت 01: با کیفیت 1080pبا کیفیت 720p

قسمت 02: با کیفیت 1080pبا کیفیت 7200p

قسمت 03: با کیفیت 1080pبا کیفیت 720p

قسمت 04: با کیفیت 1080pبا کیفیت 720p

قسمت 05: با کیفیت 1080pبا کیفیت 720p

قسمت 06: با کیفیت 1080pبا کیفیت 720p

قسمت 07: با کیفیت 1080pبا کیفیت 720p

قسمت 08: با کیفیت 1080pبا کیفیت 720p

قسمت 09: با کیفیت 1080pبا کیفیت 720p

قسمت 10: با کیفیت 1080pبا کیفیت 720p

دانلود زیرنویس فارسی فصل اول سریال شکارچیان

 


داستان سریال شکارچیان


همزمان با اعلام رسمی آمازون مبنی بر ساخت سریال شکارچیان، وظیفه ساخت و نوشتن فیلمنامه به دیوید ویل واگذار شد و قرار شد تا او در کنار دیگر تهیه کنندگان، تولید سریال را آغاز کنند. داستان سریال هانترز در نیویورک و در سال 1977 اتفاق می‌افتد؛ زمانی که پسر یهودی جوانی به نام جونا هیدلبام مادربزرگش را در ماجرای یک قتل عام از دست می‌دهد. او که بسیار آشفته و عصبی است به دنبال فهمیدن علت و چرایی وقوع این کشتار بی‌رحمانه است. جونا در این راه با پیشنهاد مردی به نام میر رو به رو می‌شود که از او دعوت می‌کند برای گرفتن انتقام به یک گروه ضدنازی به نام شکارچیان بپیوندد.

سریال شکارچیان

جونا که در ابتدا خیلی مطمئن به نظر نمی‌رسد، جذب این گروه کوچک می‌شود و در آنجا متوجه می‌شود که یک گروه نازی با نفوذ در ایالات متحده و با کسب قدرت تلاش دارند بار دیگر دولت نازی به نام رایش چهارم را پایه گذاری کنند. بدین ترتیب جونا متوجه می‌شود که جان خودش و دیگر یهودیان در معرض خطر بسیار بزرگی است و به همین دلیل او و دیگر اعضای گروه برای انهدام نازی‌ها دست به اقدامات خطرناکی می‌زنند. جونا در مسیر منهدم کردن گروه نازی‌ها با افرادی آشنا می‌شود و مهارت‌های جدیدی می‌آموزد.

 


بازیگران سریال هانترز


در اواخر سال 2018 شایعات زیادی درباره نقش های اصلی و بازیگران سریال Hunters به گوش رسید. تا اینکه در دسامبر 2018 لیست نهایی برخی از بازیگران به ترتیب زیر اعلام شد.

  • لوگان لرمن (Logan Lerman) در نقش جونا هیدلبام: این بازیگر 28 ساله آمریکایی متولد بورلی هیلز ایالات کالیفرنیا است و کار خودش را در سن چهار سالگی با بازی در تبلیغات تلویزیونی آغاز کرد. او شروع موفقی در دنیای سینما داشت. اولین حضورش در فیلم‌های هالیوودی را در کنار مل گیبسون و در فیلم The Patriot (میهن پرست) تجربه کرد. او با بازی در فیلم Percy Jackson & the Olympians: The Lightning Thief نامزد دریافت جوایز زیادی شد و سپس در سال 2012 در فیلم The Perks of Being a Wallflower (مزایای گوشه‌گیر بودن) بازی کرد و توانست افتخارات زیادی کسب کند. از جدیدترین کارهای او می‌توان به فیلم‌های Shirley و End of Sentence اشاره کرد.
  • آل پاچینو (Al Pacino) در نقش میر آفرمن: آل پاچینو از بهترین بازیگران دنیای هالیوود است که با بازی در سریال Hunters پا به دنیای تلویزیون نیز گذاشته است. این اعجوبه دنیای بازیگری که 80 سال دارد، پیش از این با بازی در فیلم‌های ماندگار دنیای سینما لحظات جذاب زیادی را برای دوستداران این صنعت به ارمغان آورده است. آل پاچینو برنده 1 جایزه اسکار، 1 جایزه بفتا و 4 جایزه گلدن گلوب است و بدین ترتیب جزو معدود بازیگرانی است که تاج سه گانه بازیگری را دریافت کرده است. در این مقاله می‌توانید با فیلم‌های پاچینو بیشتر آشنا شوید.

دانلود سریال hunters

  • لنا اولین (Lena Olin) در نقش کلونل: بازیگر 65 ساله سوئدی است که از بهترین فیلم‌های او می‌توان به The Ninth Gate (دروازه نهم) و Chocolat (شکلات) اشاره کرد.
  • سال روبینک (Saul Rubinek) در نقش موری مارکوویتز
  • کارول کین (Carol Kane) در نقش میندی مارکوویتز
  • جاش ردنر (Josh Radnor) در نقش لانی فلش
  • تیفانی بون (Tiffany Boone) در نقش راکسی جونز
  • کیت مولوینی (Kate Mulvany) در نقش سیستر هریت

بازیگران حرفه‌ای و با سابقه از نکات حائز اهمیت این سریال است که از دلایل موفقیت خوب آن محسوب می‌شود. همچنین بسیاری از منتقدان بازی و عملکرد تیم بازیگری را ستودند و آن‌ها را در ایفای نقش خود موفق خواندند.

 


نقد سریال Hunters به همراه نمرات منتقدان


سریال شکارچیان به خوبی توانست دل بسیاری از تماشاگران را بدست آورد و از زمان انتشار تاکنون روز به روز به طرفداران این سریال اضافه می‌شود. حالا نیز با تایید ساخت فصل دوم آن از سوی آمازون بسیاری امید دارند تا این موفقیت‌ها ادامه یابند. بررسی‌های گوگل نشان داده است که 88 درصد از کاربران این سایت سریال هانترز را دوست داشته و به دیگران پیشنهاد داده‌اند. کاربران سایت IMDb نیز به این سریال نمره 7.2 از 10 را اعطا کردند.

سریال hunters 2020

هرچند منتقدان نظرات ضد و نقیض زیادی درباره این سریال داشتند و بعضی‌ها از ویژگی‌های مثبت این سریال تعریف کردند و گروهی دیگر خیلی از صحنه‌ها، بازیگران و بخش‌هایی از فیلمنامه را زیر سوال بردند. سایت راتن تومیتوز با بررسی 92 نقد تنها 65 درصد از آن‌ها را مثبت خواند و در جمع بندی نهایی خود در خصوص سریال شکارچیان این سریال را متوسط خطاب کرد. سایت متاکریتیک نیز با بررسی 39 نقد و بررسی که توسط صاحب نظران حوزه سینما نوشته شده است میانگین امتیاز این سریال را 55 از 100 اعلام کرد. در ادامه به بررسی تعدادی از نظرات منتقدان در خصوص این سریال خواهیم پرداخت:

 

Collider / گرگوری لاورنس: 80

سریال شکارچیان با استفاده از تکنیک‌هایی مشابه سریال Watchmen گاهی اوقات روایتی پراکنده، بی احتیاط و طوفانی از ایده‌های ناپیوسته و به هم ریخته است. این مجموعه هنوز ارزش آن را دارد که شما انرژی و وقت خود را روی آن بگذارید، اما هشیار باشید؛ چراکه صحنه‌ها و بخش‌هایی از این سریال کند هستند و در مجموع به نظر می‌رسد این سریال علاقه وافری دارد تا اثری آهسته بر روی مخاطبان خود بگذارد.

سریال hunters فصل دوم

 

IndieWire / بن تراورز: 75

تا اینجای کار سازندگان سریال شکارچیان بیشتر به دنبال باز کردن گره‌هایی هستند که خودشان ایجاد کرده بودند. ساختار محکم این سریال قادر خواهد بود که این نکات کوچک را رفع و رجوع کند، ولی ممکن است باز هم زیاد دلنشین نباشد و دلتان را بزند.

 

CNN / برایان لاوری: 65

شکارچیان دارای یک فرضیه فریبنده و پیچیده است که حداقل برای مدتی می‌تواند بر مشکلات اجرایی آن غلبه کند. اما لحن این سریال آمازون که آل پاچینو در میان گروه بازیگری آن از نقش ویژه‌ای برخوردار است، بسیار متفاوت است و در کل می‌توان گفت که سریال بدی نیست، ولی می‌توانست به مراتب خیلی بهتر باشد.

تاریخ انتشار سریال Hunters

 

The Independent / اد کامینگ: 60

این فیلمنامه با وجود این که مسائل زیادی برای پوشش دادن دارد، شخصیت‌های زیادی را به بیننده معرفی می‌کند و آنقدر خون نازی‌ها ریخته می‌شود که حتی با وجود قسمت 90 دقیقه‌ای خود به سختی وقت می‌کند تا بیننده را درگیر این شخصیت‌ها کند. درصد بالایی از شوخی‌ها از لحاظ ساختاری ناکارآمد هستند و هیچ کدام از شکارچیان خونسردی و عطوفتی که باید داشته باشند را ندارند و همین باعث می‌شود Basterds تارانتینو به طرز عجیبی دوست داشتنی به نظر بیاید.

 

The A.V. Club / کیتی ریفی: 50

پاچینو به خوبی توانسته یک شخصیت متعادل و تا حدودی رادیکال و خشمگین را به تماشاگران ارائه دهد. در حالی که سایر بازیگران در ایفای نقش شخصیت‌های بی رنگ و رو و حتی کلیشه‌ای خود زیاد خوب عمل نکردند. شاید برخی بهتر از دیگران از عهده آن بر آمدند.

بررسی سریال Hunters

 

The New York Times / مارک هیل: 50

حتی با وجود حضور آل پاچینو در این سریال، شکارچیان نتوانسته است به خوبی از وجود وی و یا سایر ستارگان خود بهره لازم را ببرد. او (آل پاچینو) خوب است… اما چیزی در مورد میر و درباره کل شکارچیان وجود دارد که خوشایند نیست، حتی با وجود اینکه این سریال تمام تلاشش را برای مستقل بودن انجام می‌دهد.

در نهایت باید گفت که سریال هانترز سریال خوبی است، ولی شاید نباید از آن انتظار داشت که شما را شگفت زده کند. پیچ و تاب‌های موجود در فیلمنامه جذاب هستند، ولی شاید شخصیت‌های موجود در این سریال آنچنان مجذوب کننده نباشند. حال باید منتظر ماند و دید که با وجود ایراداتی که منتقدان به شخصیت‌ها و برخی از بازیگران گرفتند، گروه سازنده این سریال چه تصمیماتی برای ساخت فصل دوم آن دارند. نظر شما درباره سریال Hunters چیست؟ آیا این سریال را تماشا کرده‌اید؟

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402