راهنمای خرید میکروفون بلوتوث کارائوکه + قیمت در بازار ایران

میکروفون اسپیکر دار بلوتوثی
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

با خرید میکروفون بلوتوث کارائوکه می‌توانید بدون هزینه هنگفت با دوستان خود مسابقه خوانندگی برپا کنید و تا ساعت‌ها خود را سرگرم نگه دارید.

کارائوکه در طی چند سال اخیر در سرتاسر جهان به یکی از تفریحات جالب و پرطرفدار افراد مختلف به خصوص جوانان تبدیل شده است. یکی از ملزومات اصلی هر سیستم کارائوکه‌ نیز میکروفون است. میکروفون‌ها به طور کلی در دو مدل سیمی و بدون سیم به فروش می‌رسند که با توجه به مزیت‌های فراوانی که میکروفون بلوتوث دارد، ما در این مطلب به این مدل و راهنمای خرید آن خواهیم پرداخت. ابتدا به چندین نکته مهمی که پیش از خرید میکروفون بلوتوث باید به آن‌ها توجه داشته باشید اشاره می‌کنیم و در قسمت پایانی نیز با چند نمونه از میکروفون بلوتوثی کارائوکه آشنا می‌شویم.

آنچه در ادامه می‌خوانید:

 


میکروفون کارائوکه چیست؟


کارائوکه یک نوع فعالیت خوانندگی است. این فعالیت ابتدا در ژاپن آغاز شد. لغت کارائوکه ترکیبی از لغت ژاپنی کارا به معنی خالی و اوکسوتورا به معنی ارکستر است. شما با کمک یک میکروفون کارائوکه می‌توانید صدای خود را بر روی ملودی آهنگ‌های مورد علاقه خود ضبط کنید. معمولا متن آهنگ نیز در یک نمایشگر برای شما به نمایش گذاشته می‌شود. تخمین زده می‌شود کارائوکه در سرتاسر جهان گردش مالی بالغ بر 10 میلیارد دلار داشته باشد.

 


نکات مهم در خرید میکروفون بلوتوث کارائوکه


اولین کاری که پیش از خرید میکروفون بلوتوث باید انجام دهید مشخص کردن نیازهایتان است؛ زیرا اگر به درستی ندانید دنبال چه نوع میکروفونی می‌گردید، در آن صورت انتخاب و خرید گزینه مناسب برایتان مشکل خواهد بود. مثلا اگر علاقه‌ای به دونوازی ندارید، بهتر است تنها برای خرید یک میکروفون باکیفیت هزینه کنید. در این صورت می‌توانید در هزینه‌ها صرفه جویی کنید یا یک میکروفون بهتر خریداری کنید. اما از طرف دیگر اگر به طور مداوم دوستان زیادی به خانه دعوت می‌کنید، پس شاید بهتر باشد برای خرید بیش از دو میکروفون هزینه کنید.

karaoke microphone / میکروفون بلوتوث

نکته مهم در خرید میکروفون برای سیستم‌های کارائوکه تعداد ورودی‌های آن‌ها است. هرکدام از این سیستم‌ها تعداد ورودی‌های متفاوتی دارند؛ بنابراین پیش از خرید حتما از حداکثر تعداد میکروفون سیستم کارائوکه خود اطمینان حاصل کنید. همچنین هنگام خرید میکروفون بلوتوثی کارائوکه می‌توانید نیازهای دیگرتان را هم در نظر داشته باشید. مثلا آیا به غیر از کارائوکه استفاده دیگری از میکروفون خواهید داشت یا خیر؟ زیرا یک میکروفون بلوتوث دار تنها برای کارائوکه کاربرد ندارد و می‌توان از آن برای ضبط موسیقی نیز استفاده کرد.

البته که هیچ میکروفونی نمی‌تواند جایگزین یک استودیو ضبط حرفه‌ای شود، اما اگر یک میکروفون باکیفیت در خانه داشته باشید، می‌توانید از آن برای ضبط دمو یا قسمت‌های کوچک آهنگ استفاده کنید.

 

انواع میکروفون بلوتوث

  • میکروفون بلوتوثی مدل Karaoke برای تلویزیون: این نوع میکروفون بلوتوثی کارائوکه به گونه‌ای ساخته شده است که شما می‌توانید آن‌ها را مستقیما به تلویزیون خود متصل و با کمک برنامه‌های کارائوکه تلویزیون یا ویدیوهای یوتیوب به ضبط کارائوکه بپردازید. میکروفون‌های کارائوکه تلویزیونی در ابتدا محبوبیت زیادی داشتند، ولی این روزها با روی کار آمدن تبلت‌ها و آیپدها دیگر مانند سابق مورد استفاده قرار نمی‌گیرند.
  • میکروفون کارائوکه برای تبلت و آیپد: این مدل از میکروفون‌های کارائوکه برای استفاده با آیپد و سایر تبلت‌ها ساخته شدند. آن‌ها نیز مانند مدل‌های تلویزیونی قابلیت استفاده با برنامه‌ها و یا ویدیوهای یوتیوب را دارند. این میکروفون‌ها عموما کیفیت ساخت بالایی دارند، همراه با ویژگی‌ها و امکانات مختلفی نیز عرضه می‌شوند و جز بهترین گزینه‌ها برای خرید میکروفون بلوتوث قابل حمل به حساب می‌آیند.

 

پایه میکروفون بلوتوث دار کارائوکه

پایه‌های میکروفون بسته به قابلیت‌هایشان در بازه قیمتی متفاوتی به فروش می‌رسند. برخی از مدل‌های آن‌ها ساده هستند و تنها میکروفون شما را نگه می‌دارند، در حالی که برخی از دیگر مدل‌ها خود به تنهایی یک سیستم کارائوکه به حساب می‌آیند. این مدل‌ها بیشتر از همه مناسب خانه‌هایی هستند که در آن‌ها فضای کافی برای سیستم‌های کارائوکه وجود ندارد.

karaoke microphone / میکروفون بلوتوثی کارائوکه

شما می‌توانید آن‌ها را جمع کرده و در یک گوشه کوچک جای بدهید. همچنین برخی از پایه‌ها دارای میکروفون داخلی هستند و برخی دیگر نیز با یک میکروفون به فروش می‌رسند.

 

مدل های مختلف میکروفون بلوتوث دار کارائوکه

میکروفون‌ها به طور کلی از 3 شیوه مختلف برای ضبط صدا استفاده می‌کنند: کاندنسر، داینامیک و ریبون. در ادامه با هر 3 آن‌ها آشنا می‌شویم.

 

میکروفون کاندنسر

میکروفون‌های کاندنسر دارای یک دیافراگم هستند که نزدیک یک صفحه قرار دارد. علاوه بر این یک باتری نیز میان دو قطعه آهنی قرار گرفته که میان آن دو قطعه جریان الکتریکی ایجاد می‌کند. شدت این جریان بسته به ولتاژ باتری، قسمت‌های مختلف صفحه دیافراگم و خود دیافراگم و فاصله‌ای که با صفحه دارد متغیر است.

 

میکروفون داینامیک

در میکروفون‌های داینامیک امواج صدا دیافراگم و سیم‌پیچ داخل میکروفون را به حرکت در می‌آورند. با حرکت سیم‌پیچ میدان مغناطیسی اطراف آن نیز به حرکت در می‌آید و به این ترتیب جریان از میکروفون خارج می‌شود.

 

میکروفون ریبون

میکروفون‌های ریبون از نانوفیلم و آلومینیوم ساخته شدند. این میکروفون‌ها با استفاده از القای الکترومغناطیسی درست در وسط میدان مغناطیسی یک آهن ربا قرار گرفتند و می‌توانند صدا را به خوبی از هردو طرف دریافت کنند. همچنین آن‌ها صدا را بدون افت کیفیت دریافت و انتقال می‌دهند. البته این نوع میکروفون‌ها بیشتر برای مقاصد حرفه‌ای در استودیوها مورد استفاده قرار می‌گیرند و اگر شما فقط قصد تفریح دارید بهتر است از میکروفون‌های داینامیک یا کاندنسر استفاده کنید.

karaoke microphone / خرید میکروفون بلوتوث

حساسیت میکروفون بلوتوث

حساسیت میکروفون نشان می‌دهد که میکروفون شما تا چه اندازه می‌تواند فشار آکوستیک را به ولتاژ الکتریکی تبدیل کند. هرچقدر میزان حساسیت بالاتر باشد، شما کمتر نیاز به تقویت صدا خواهید داشت.

 

امپدانس

امپدانس نشان دهنده میزان مقاومت میکروفون در برابر جریان AC است. معمولا در بیشتر میکروفون‌ها میزان امپدانس خروجی کمتر از 200 اهم است. نوع دیگر امپدانس، امپدانس ورودی است که توصیه می‌شود همواره 5 برابر امپدانس خروجی باشد. به این صورت صدای شما بدون افت کیفیت و با وضوح بالا پخش خواهد شد.

 


خرید میکروفون بلوتوث کارائوکه


در حال حاضر در بازار کشور مدل‌های مختلفی از میکروفون بلوتوثی کارائوکه وجود دارند که هرکدام قابلیت‌ها و امکانات متفاوتی را در اختیار شما قرار می‌دهند که بسته به قیمت با دیگر مدل‌ها متفاوت است. در این قسمت برخی از بهترین مدل‌های میکروفون بلوتوثی مدل Karaoke را معرفی می‌کنیم که از طریق فروشگاه اینترنتی پلازا به راحتی می‌توانید برای خرید آنها اقدام کنید.

 

میکروفن بلوتوث کارائوکه مدل WS-858 همراه با اسپیکر

میکروفن بلوتوث کارائوکه مدل WS-858 همراه با اسپیکر

میکروفن بلوتوث کارائوکه مدل WS-858 همراه با اسپیکرWS-858 Karaoke Mic Bluetooth Handheld Speaker

نوع اتصالبی سیم
اتصال دهندهبلوتوث

این میکروفون بلوتوثی کارائوکه از جنس پلاستیک ساخته شده و دارای رادیو، دکمه‌های اختصاصی برای پخش موسیقی، تنظیم صدا بلندگو و میکروفون و همچنین دکمه شاتر برای عکاسی است. این میکروفون با تمامی دستگاه‌هایی که از بلوتوث پشتیبانی می‌کنند مثل تلویزیون، گوشی و تبلت سازگاری دارد.

 

میکروفن بلوتوث کارائوکه Bodn Kadn مدل BK-878 همراه با اسپیکر

میکروفن بلوتوث کارائوکه Bodn Kadn مدل BK-878 همراه با اسپیکر

میکروفن بلوتوث کارائوکه Bodn Kadn مدل BK-878 همراه با اسپیکرBodn Kadn BK-878 Karaoke Mic Bluetooth Handheld Speaker

نوع اتصالبا سیم,بی سیم
اتصال دهندهبلوتوث,شیار کارت حافظه TF,AUX,پورت USB
توان خروجی5 وات

میکروفون اسپیکر دار بلوتوثی کارائوکه BK-878 ساخت شرکت Bodn Kadn است که قابلیت اتصال به دو شکل سیمی و بی‌سیم را برای شما فراهم می‌کند. شما می‌توانید با استفاده از کارت حافظه، کابل AUX و درگاه USB و همچنین اتصال بلوتوث، موسیقی مورد علاقه خود را پخش و به اجرای کارائوکه بپردازید. افزون بر این باتری این میکروفون نیز 1800 میل آمپر ظرفیت دارد که توان مورد نیاز دستگاه را تامین خواهد کرد.

 

میکروفن بلوتوث کارائوکه مجیک مدل YS-68 همراه با اسپیکر

میکروفن بلوتوث کارائوکه مجیک مدل YS-68 همراه با اسپیکر

میکروفن بلوتوث کارائوکه مجیک مدل YS-68 همراه با اسپیکرMagic YS-68 Karaoke Mic Bluetooth Handheld Speaker

نوع اتصالبی سیم
اتصال دهندهبلوتوث,شیار کارت حافظه TF,پورت USB

میکروفون بلوتوثی کارائوکه YS-68 مجیک یکی دیگر از گزینه‌هایی است که می‌تواند نظر شما را به خود جلب کند. این میکروفون علاوه بر بلوتوث از طریق کارت حافظه و درگاه USB نیز قابلیت اتصال دارد و از یک باتری با ظرفیت 1500 میل آمپر بهره می‌برد که با یک بار شارژ تا 4 ساعت جوابگو خواهد بود. همچنین از طریق دکمه‌هایی که روی میکروفون قرار دارد می‌توانید بلندی صدا، میزان اکو و پخش موسیقی را مدیریت کنید.

 

میکروفن بلوتوث کارائوکه WSTER مدل WS-568 همراه با اسپیکر

میکروفن بلوتوث کارائوکه WSTER مدل WS-568 همراه با اسپیکر

میکروفن بلوتوث کارائوکه WSTER مدل WS-568 همراه با اسپیکرWSTER WS-568 Karaoke Mic Bluetooth Handheld Speaker

نوع اتصالبا سیم,بی سیم
اتصال دهندهبلوتوث,شیار کارت حافظه TF,AUX,USB
توان خروجی5 وات

این میکروفون که ساخت شرکت WSTER است از فلز ساخته شده و به دو شکل سیمی و بی‌سیم قابلیت اتصال دارد. مانند دیگر مدل‌ها در این میکروفون نیز شما می‌توانید از طریق کارت حافظه، کابل AUX و درگاه USB به پخش موسیقی مورد نظر خود بپردازید و با توجه به باتری 1800 میل آمپری آن تا حداقل 4 ساعت نیز می‌توانید به انجام کاراکوئه مشغول شوید. این میکروفون دارای نشانگر LED است و قابلیت نورپردازی نیز دارد.

 

میکروفن بلوتوث کارائوکه مجیک مدل YS-66 همراه با اسپیکر

میکروفن بلوتوث کارائوکه مجیک مدل YS-66 همراه با اسپیکر

میکروفن بلوتوث کارائوکه مجیک مدل YS-66 همراه با اسپیکرMagic YS-66 Karaoke Mic Bluetooth Handheld Speaker

نوع اتصالبی سیم
اتصال دهندهبلوتوث,شیار کارت حافظه TF,USB

گزینه دیگری که می‌توانید مدنظر قرار دهید میکروفون بلوتوثی کارائوکه مجیک مدل YS-66 است. این میکروفون از بلوتوث، کارت حافظه و درگاه USB و نورپردازی LED پشتیبانی می‌کند و دارای دکمه‌های اختصاصی برای تنظیم صدا، میزان اکو و کنترل موسیقی است و با تمامی دستگاه‌هایی که دارای بلوتوث باشند سازگاری دارد.

هنگام خرید میکروفون بلوتوث کارائوکه چندین فاکتور مختلف هستند که پیش از انتخاب نهایی باید در نظر داشته باشیم. فاکتورهایی مثل بودجه، قابلیت‌ها، گارانتی، برند سازنده و نوع اتصال میکروفون از جمله مواردی هستند که بیشتر از همه اهمیت دارند. شما با در نظر گرفتن تمامی این فاکتورها می‌توانید یک انتخاب درست داشته و تا چندین سال آینده نیازی به خرید مجدد نداشته باشید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402