تبلیغ در گوگل: امکانی برای رشد کسب و کار ها

تبلیغ در گوگل
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

اگر شما صاحب یک کسب و کار اینترنتی هستید قطعا برای پیشبرد هدف های خود از تبلیغات آنلاین استفاده می کنید. روند و سرعت رشد یک کسب و کار اینترنتی در واقع به میزان تبلیغات آن کسب و کار بستگی دارد. یکی از ابزار هایی که راه چند ساله را یک شبه برای ما کوتاه می کند گوگل ادز است. با تبلیغ در گوگل و پرداخت هزینه ها می توان به راحتی در نتایج جست و جو بالا آمد و این یعنی فروش بیشتر. اما چه چیز این استراتژی تبلیغاتی را اینگونه محبوب کرده است ؟ در ادامه با ما همراه باشید.

چه چیز تبلیغات گوگل را اینقدر موثر کرده است؟

میزان تاثیر تبلیغ در گوگل بر همه ثابت شده است اما اینکه چه چیز این تبلیغات را اینگونه موثر کرده است نیاز به توضیحات بیشتری دارد. گوگل با استفاده از روش های مختلف تبلیغات مانند تبلیغ در یوتیوب، تبلیغ در نتایج جست و جو و تبلیغات نمایشی و … کسب و کار شما را دقیقا جلوی چشم مخاطب شما قرار می دهد و چه کسی بهتر از گوگل به اطلاعات این مخاطبان دسترسی دارد؟

در واقع بر خلاف تمام تبلیغات دیگر، گوگل ادز کسی را برای خرید از شما متقاعد نمی کند. اما تبلیغ شما را به کسانی نشان می دهد که پیشتر تصمیم به استفاده از خدمات یا محصولات داشته اند اما نمی دانند که از کجا و چگونه خرید کنند. با استفاده از این نوع تبلیغ شما مشتری را در بهترین زمان جذب می کنید. زمانی که می داند می خواهد خرید کند اما هنوز فروشنده ی خاصی را مد نظر ندارد. نا گفته نماند، قطعا دیگر فاکتور ها نظیر طراحی سایت خوب، تجربه کاربری و قیمت ها بر میزان این اثربخشی و جذب تاثیر گذار خواهد بود.

گوگل ادز

ریمارکتینگ را جدی بگیرید

یکی از قابلیت های جالبی که باعث موفق بودن کمپین های تبلیغاتی گوگل برای فروش بیشتر می شود، امکان استفاده از ریمارکتینگ است. ریمارکتینگ چیست؟ یه راه سریع برای بازگرداندن مشتری ها یا بازدید کنندگان قبلی به سایت. جریان به این صورت است که یک بازدید کننده به سایت شما می آید و به هر دلیلی از شما خرید نمی کند یا سبد خرید خود را تکمیل نمی کند. بازدید کننده به سایت دیگر می رود و تبلیغ شما به او نمایش داده می شود، این تبلیغ یک نوع یاد آوری است برای بازگشت آن ها به سایت شماست و بسیاری از شرکت ها از جمله آژانس تبلیغات آنلاین افراک بر روی ارائه ی این نوع از تبلیغات فوکوس کرده اند.

چگونه کار با گوگل ادز را شروع کنیم؟

تبلیغ در گوگل برای شما جایی نمایش داده می شود که در حالت عادی نمی توانستید در آنجا باشید. کار با این پلتفرم مشکل نیست،  اما نیاز به دانش های اولیه و آشنایی با مباحث مارکتینگ دارد. با ورود به پنل گوگل ادز می توانید کمپین های مناسب به کار خود را انتخاب کنید و آن را شروع کنید.  اما به طور کلی دو مشکل برای شروع کار با گوگل ادز وجود دارد. مساله اول این است که فرد برای شروع کار با گوگل ادز باید اطلاعات دقیقی از نحوه ی کار با این پلتفرم بداند و نداشتن تخصص در این زمینه باعث از دست رفتن بودجه های تبلیغاتی خواهد شد و دیگر مساله این است که در ایران به دلیل محدودیت دسترسی به حساب های خارجی امکان شارژ حساب وجود ندارد و شما نمی توانید خود این کار را انجام دهید.

برای حل این مشکلات در حال حاضر راه هایی وجود دارد. اگر با نحوه ی راه اندازی کمپین ها آشنا نیستید، می توانید از خدمات شرکت های دیجیتال مارکتینگ مانند افراک استفاده کنید و اما اگر به به کار با گوگل ادز مسلط هستید و تنها در پرداخت و شارژ اکانت خود مشکل دارید، ایرانیکارت خدمات پرداخت ارزی را در کمترین زمان برای شما انجام می دهد.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402