بازی For Honor برای کنسول های نسل بعد نیز منتشر خواهد شد

بازی For Honor
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

بازی For Honor در سال 2017 برای رایانه‌های شخصی و کنسول‌های ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 منتشر شد. به بهانه خبر عرضه این بازی برای کنسول‌های نسل نهم، در این مطلب به بررسی بازی برای افتخار خواهیم پرداخت.

بازی For Honor یکی از عناوین اکشن سوم شخص در سال 2017 است که توسط یوبی سافت مونترال ساخته و برای کامپیوتر، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان منتشر شد. این بازی به بازیکنان این امکان را می دهد تا نقش‌های تاریخی سربازان و جنگجویان، از جمله شوالیه‌ها، سامورایی‌ها ، وایکینگ‌ها و از اکتبر 2018 وو لین (Wu Lin) چینی را در یک محیط قرون وسطایی کنترل کنند.

بازی برای افتخار


داستان بازی For Honor


در ابتدا به بررسی داستان بازی For Honor خواهیم پرداخت.

تریلر بازی For Honor

پس از یک فاجعه طبیعی که ترسناک‌ترین جنگجویان را در جنگ برای دستیابی به منابع و سرزمین قرار داد، جنگ سالار خونخوار آپولیون (Apollyon) معتقد شد که مردم شوالیه‌ها ، وایکینگ‌ها و سامورایی‌ها ضعیف شده‌اند و به همین دلیل او می‌خواهد عصر جنگ همه‌جانبه را از طریق گول زدن هر جناح برپا کند. در بازی، ما از زاویه دید هر مبارز، نحوه شروع و شکل‌گیری وقایع را شاهد خواهیم بود و می‌بینیم که چطور آپولیون سعی دارد همواره آتش جنگ را بین جناح‌های لژیون (Legion) ، وار بورن (Warborn) و منتخبین Myre شعله‌ور نگهدارد.

فرمانده جنگ Apollyon پس از قتل رقبای خود، که برای مردم سرزمین اشفیلد می‌جنگیدند، کنترل شوالیه‌های لژیون بلک استون را به دست می‌گیرد و این اتفاق به او اجازه می‌دهد تا بذر جنگ دائمی را بکارد و مردان قدرتمندتری را برای حکومت بر ضعفا انتخاب کند. زمانی که لژیون بلک استون سعی داشت تا یکی از لردهای پست‌فطرت که تبدیل به مزدور شده به نام هرویس داوبنی (Hervis Daubeny) را برای اجرای عدالت به میز محاکمه ببرد، فرمانده دوم او با نام Warden، محاصره لژیون‌ها را شکسته و با آنان مبارزه می‌کند.

پس از شکست خوردن یکی از لژیون‌های فرمانده با نام آدِمار (Ademar)، واردن توسط Holden Cross که یکی از ستوان‌های آپولیون بود، به مقام شوالیه لژیون نائل شد. واردن در طی این دوران در جنگ‌های بسیاری شرکت کرد اما پس از ملاقات با آپولیون متوجه شد که برای او محافظت از مردم هیچ اهمیتی ندارد و فقط قصد دارد دشمنان خود را فریب دهد تا با هم جنگ‌های بی‌پایان داشته باشند.

 


تریلر بازی For Honor


در این قسمت می‌توانید «تریلر بازی For Honor» را با زیرنویس فارسی از تیم پلازا مشاهده کرده و با گیم پلی و جزئیات آن بیشتر آشنا شوید.

 


گیم پلی بازی For Honor


در ادامه به بررسی گیم پلی بازی برای افتخار می‌پردازیم.

داستان بازی For Honor

بازی For Honor در سبک اکشن مبارزه‌ای است که در یک فضای فانتزی/قرون وسطایی جریان دارد. بازیکنان می‌توانند شخصیت‌های سه جناح مختلف را در بازی انتخاب کنند. این جناح‌ها عبارت‌اند از: «لژیون آهنین» (Iron Legion) که همان Knights یا شوالیه‌ها محسوب می‌شوند، واربورن (Warborn) که وایکینگ‌ها هستند، و امپراتوری طلوع (Dawn Empire) که سامورایی به حساب می‌آیند.

در اکتبر سال 2018، جناح چهارم با اسم وو لین (Wu Lin) نیز با بسته الحاقی Marching Fire به بازی اضافه شد. این چهار جناح به ترتیب از شوالیه‌ها، وایکینگ‌ها، سامورایی‌ها و جنگجویان چینی برخوردار هستند. هر جنگجو نیز موقع اجرای بعضی ضربات، به زبان خود جملاتی را بیان می‌کند که باعث ترغیب دشمن خواهد شد. شوالیه‌ها به لاتین، وایکینگ‌ها به ایسلندی، سامورایی‌ها به ژاپنی و وو لین به زبان ماندارین صحبت می‌کنند.

هر جناح شامل 4 کلاس مختلف است که البته در ابتدای فصل Faction War، دو کلاس جدید نیز اضافه شد. کلاس Vanguard به عنوان “متعادل” توصیف می‌شود و دارای حمله و دفاع عالی است. کلاس Assassin در دوئل کردن دشمنان سریع و کارآمد است، اما آسیب بسیار کمتری به دشمنان متعدد هنگام حمله وارد می‌کند. Heavies (تانک یا قدرتی) در برابر ضربات مقاومت بیشتری دارند و برای محافظت از نقاط خاص مانند قلعه یا دروازه مناسب هستند، هرچند که سرعت حملات آنها کند است. آخرین کلاس ، معروف به «دو رگه» یا Hybrid است که ترکیب دو مورد کلاس‌های اشاره شده خواهد بود و قدرت‌های خاصی دارند.

تریلر بازی For Honor

همه قهرمانان منحصر به فرد هستند و سلاح‌ها ، مهارت‌ها و سبک‌های جنگی خاص خود را دارند. شخصیت‌ها با سلاح مخصوصی که در کلاس خود دارند با دشمنان مبارزه می‌کنند. هنگامی که بازیکنان اقدامات خاصی مانند کشتن متوالی چندین دشمن را انجام می‌دهند ، Feats (امتیازات) اضافی دریافت می‌کنند. این Featها به بازیکنان این امکان را می‌دهد تا امتیازات و قدرت بیشتری کسب کنند، درخواست باران تیر یا حمله با منجنیق بدهند یا میزان سلامتی از دست رفته را برگردانند. در بیشتر ماموریت‌ها، بازیکنان با تعداد بی‌شماری هوش مصنوعی مواجه می‌شوند. این هوش‌های مصنوعی به طور قابل توجهی ضعیف‌تر از شخصیت بازیکن هستند و تهدیدی به حساب نمی‌آیند.

در رابطه با این سوال که « ایا بازی For Honor افلاین است؟ » باید بگوییم در ابتدا قرار بود بازی دارای بخش آفلاین باشد اما پس از مدتی یوبی سافت تصمیم خود را عوض کرده و اعلام کرد که برای تجربه کردن هر بخش از بازی، حتی بخش تک نفره داستانی، باید دسترسی مداوم به اینترنت داشته باشید. مصرف اینترنت بازی For Honor نیز تقریبا پایین است. حدوداً هر یک ساعت بازی، 100 مگابایت از اینترنت شما را مصرف خواهد کرد.

 

شخصیت های بازی For Honor

همانطور که در ابتدای این بخش اشاره کردیم، 4 جناح مختلف در بازی وجود دارد: شوالیه (Knights)، وایکینگ (Vikings)، سامورایی (Samurai) و در آخر وو لین (Wu Lin) که با DLC به بازی اضافه شده. هشت مبارز در گروه شوالیه‌ها، هفت نفر در وایکینگ‌ها و سامورایی‌ها و پنج نفر در وو لین حضور دارند که در مجموع بیست و هفت شخصیت می‌شوند و هر کدام سلاح منحصر به فرد خود را به دست می‌گیرند.

 

شخصیت‌های جناح شوالیه:

نمرات بازی For Honor

Warden: شوالیه کلاس Vanguard با شمشیر بلند، متخصص در فاصله نزدیک و مقابله سریع با دشمن.

Conqueror: جنگجوی کلاس Heavy که دارای گرز است و از سپر برای جلوگیری از حملات استفاده می‌کند.

Peacekeeper: یک آدمکش (Assassin) مجهز به ترکیبی از شمشیر کوتاه و خنجر، با تکیه بر حملات سریع و خونریزی در حد مرگ حریف.

Lawbringer: مبارز دو رگه (Hybrid) زره پوش که با یک تبرزین (poleaxe) و سپر به کنترل میدان مبارزه می‌پردازد.

Centurion: مبارز دو رگه (Hybrid) رومی که توانایی مبارزه با دست خالی را هم دارد.

Gladiator: یک جنگنده کلاس Assassin که یادآور retiarii های روم باستان است که یک نیزه سه‌شاخ (Trident) و سپر به همراه دارد.

Black Prior: یک شوالیه کلاس Heavy که سلاح اصلی او شمشیری پهن است و در استفاده از سپر کایت (Kite shield) در دفاع و حمله مهارت دارد.

Warmonger: یک جنگجوی کلاس Vanguard که دارای شمشیری باریک است که زمانی متعلق به شوالیه‌ها بود تا اینکه توسط خدای Horkos برای پایان دادن به ماموریت Apollyon انتخاب شدند.

 

شخصیت‌های جناح وایکینگ:

شخصیت های بازی For Honor

Raider: جنگجوی کلاس Vanguard که با یک تبر بلند (Dane Axe) به مبارزه پرداخته و ضربان سنگین و قدرتمندی را به دشمن وارد می‌کند.

Warlord: جنگجوی کلاس Heavy که مجهز به شمشیر وایکینگ (viking sword) و سپر وایکینگ است و با سرعت بالا به سوی دشمن حمله می‌کند.

Berserker: مبارز کلاس Assassin که با تبری کوچک در هر دو دست خود، بدون هیچگونه سلاح دفاعی، به دشمن حمله کرده و ضربات سریع و کشنده وارد می‌کند.

Valkyrie: مبارز کلاس Hybrid که با استفاده از نیزه و سپر در یک تکنیک جنگی همه کاره، دائماً به دشمن فشار می‌آورد.

Highlander: مبارز اسکاتلندی کلاس Hybrid که با زره Claymore، مدام سبک مبارزه خود را بین دفاع و حمله جابجا می‌کند.

Shaman: یک جنگنده کلاس Assassin با سبک جنگی وحشیانه که با استفاده از یک تبر دستی و چاقوی شکاری به مبارزه با دشمنان می‌پردازد.

Jormungandr: یک جنگجوی کلاس سنگین که به یک چکش جنگی قدرتمند برای حمله وحشیانه به دشمنان مجهز شده است.

 

شخصیت‌های جناح سامورایی:

گیم پلی بازی For Honor

Kensei: یک جنگجوی کلاس Vanguard که دارای یک شمشیر ژاپنی نوداچی در موضع قدرتی ثابت و متعادل است.

Shugoki: یک رزمنده کلاس Heavy که با استفاده از وزن خود و یک گرز کانابو برای درهم شکستن دشمنان حمله می‌کند.

Orochi: مبارز کلاس Assassin که با شمشیر کاتانای خود، به سرعت دشمنان را از پای در می‌آورد.

Nobushi: جنگجوی کلاس Hybrid که با نیزه Naginata مبارزه کرده و در دور نگه‌داشتن دشمنان تبحر دارد.

Shinobi: مبارزی از کلاس Assassin که با اسلحه سنتی ژاپنی کوساریگاما (kusarigama) در هردو دست، دشمن خود را غافلگیر می‌کند.

Aramusha: یک جنگجوی کلاس Hybrid با دو کاتانا و یک تکنیک جنگی سریع و غیرمعمول.

Hitokiri: جنگجوی کلاس Heavy و یک جلاد سابق که با خود تبر ماساکاری به همراه دارد.

 

شخصیت‌های جناح وو لین:

مصرف اینترنت بازی For Honor

Tiandi: مبارز کلاس Vanguard که دارای شمشیر دا-دائو است و در نبرد سریع مبتنی بر جاخالی دادن تخصص دارد.

Jiang Jun: یک جنگنده کلاس Heavy با نیزه گواندائو (guandao) در اختیار خود، که قادر است دشمنان زیادی را از خود دور کند.

Nuxia: مبارز کلاس Assassin که در استفاده از شمشیرهای دو قلاب برای اجرای حملات سریع و ماهرانه در حالی که همزمان حملات حریف را جاخالی می‌دهد، تبحر دارد.

Shaolin: مبارز کلاس Hybrid که برای مبارزه با دشمنان به تکنیک‌ها و هنرهای رزمی خود اتکا می‌کند.

Zhanhu: یک جنگجوی کلاس Hybrid که جاخالی دادن و استفاده استادانه از چانگدائو (changdao) را به نمایش می‌گذارد.

 


نمرات بازی For Honor


در این قسمت به بررسی نقدها و نمرات بازی For Honor می‌پردازیم.

ایا بازی For Honor افلاین است؟

بازی For Honor برای رایانه‌های شخصی و کنسول‌های ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 منتشر شد و توانست امتیاز متای 76، 79 و 78 را به ترتیب دریافت کند. در این بین، برای کنسول پلی استیشن 4، تعداد 59 نقد برای این بازی ثبت شد که 48 تای آن مثبت و 11 تای آن متوسط بود. در ادامه به بررسی تعدادی از نقدها منتشر شده می‌پردازیم.

سایت LEVEL: امتیاز 100 از 100

ترکیبی عالی بین شمشیربازی تاکتیکی و یک بازی مبارزه‌ای، که به لطف یک سیستم مبارزه پیچیده و شخصیت‌های متعادل، موفق ظاهر می‌شود.

 

سایت Areajugones: امتیاز 90 از 100

For Honor با ارائه یک سیستم جنگی متعادل و گرافیکی خیره کننده که منعکس کننده پتانسیل نسل فعلی است، یکی از بهترین تجربه‌های مولتی پلیر در سال‌های اخیر به حساب می‌آید.

 

سایت COGconnected: امتیاز 85 از 100

یک بازی مبارزه‌ای قرون وسطایی که هیجان انگیز، هوشمندانه و اعتیاد آور است و “چیزی” را از بازیکن خود طلب می‌کند. این “چیز” در واقع صبر شماست، اما شکوهی که در ازاء آن دریافت خواهید کرد ارزش مبادله را دارد.

بازی For Honor

سایت Gaming Age: امتیاز 75 از 100

For Honor یک تجربه منحصر به فرد و خاص است که از بهترین بازی‌های مبارزه‌ای موجود الهام می‌گیرد. متاسفانه این تجربه‌ای است که فقط یک بار در بازی به شما دست می‌دهد. پس از انجام حدود 25 ساعت از بازی برای نوشتن این نقد، واقعا از آن خسته شدم. این عنوان، بازی‌ای نیست که یکهویی شروع کنید و از انجام آن لذت ببرید؛ برعکس باید برای انجام آن با سیستم بازی متعادل پیش بروید و سطح مهارت‌های خود را ارتقا دهید.

این بازی، Call of Duty نیست که بتوانید آخر هفته به خانه بیایید و مدتی بازی کنید و همچنان در آن خوب باشید. شما در واقع باید تلاش کنید تا در For Honor خوب باشید و خوب بمانید. من امیدوارم که بعداً با اضافه شدن حالت‌ها و ویژگی‌های جدید، دوباره به این خط کشیده شوم؛ اما در حال حاضر احساس می‌کنم تمام کارهایی که در این دنیا وجود دارد را تمام کرده‌ام.

 

سایت VideoGamer: امتیاز 70 از 100

بخش چند نفره بازی For Honor خاص است، اما بخش تک نفره آن شما را کاملا ناامید می‌کند. از دلایل ناامیدی می‌توان به بالانس نبودن مبارزات و زیاده‌روی در میکرو ترنزکشن اشاره کرد. مبارزات فوق العاده و سنگین است و به شما حس خفن بودن را القا می‌کند.

 


آخرین اخبار بازی For Honor


در این بخش به بررسی آخرین اخبار منتشر شده پیرامون بازی برای افتخار خواهیم پرداخت.

فصل جدید بازی برای افتخار منتشر شد

حالا 4 سال است که بازی For Honor با استفاده از شمشیر و گرز و انواع محتواهای خاص که در طول این مدت اضافه کرده، توانسته بیش از 25 میلیون گیمر را به سمت خود بکشاند. حالا خبر رسیده که محتوای جدیدی برای این بازی منتشر شده. این محتوا که For Honor Year 4, Season 3: Resistance نام دارد، از 27 شهریور ماه در دسترس است.

برای افتخار سال 4 ، فصل 3: مقاومت در کفرانس Ubisoft Forward در 10 سپتامبر 2020 اعلام شد و قرار است در 17 سپتامبر 2020 برای کامپیوتر، گوگل استادیا و کنسول‌های ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 منتشر شود. در فصول گذشته شاهد آن بودیم که جناح Warmongers رژیم وحشت‌آوری را ایجاد کرد و اکنون یک گروه مقاومت باعث سرنگونی آن از طریق نبرد و خونریزی خواهد بود.

بازیکنان پس از چهار سال تجربه این عنوان، انتظار دارند محتوای لذت‌بخش‌تری را در For Honor: Resistance ببینند. با هر فصل ، یک بتل پس جدید به دو شکل رایگان و پولی، همراه با تعداد زیادی پاداش برای بازیکنان برای قلع و قمع کردن و جنگیدن در نظر گرفته شده است. در کنار این ویژگی‌ها شاهد لباس‌های جدیدی برای جنگجویان، پوسته سلاح‌ها و واحدهای پولی متفاوت بازی خواهیم بود که با آن‌ها می‌توانید چیزهای زیادی را خریداری کرده و برای جنگجویان خود استفاده کنید.

 

بازی برای افتخار برای کنسول های نسل بعد نیز تایید شد

بازی برای افتخار

پس از موفقیت بازی برای افتخار بر روی کنسول های نسل حاضر، حالا یوبی سافت تصمیم گرفته تا این بازی را به نسل بعد نیز منتقل کند. بر روی کنسول‌های پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس، این بازی قرار است با کیفیت 4K اجرا شود و روی Xbox Series S نیز 1080p خواهد بود. بر روی تمام کنسول‌ها بازتاب آب، جزئیات اشیا از فاصله دور، سایه‌ها و گرافیک بهبود یافته است. تمامی اطلاعات شما قابل انتقال به کنسول نسل بعد است و این آپدیت نیز برای تمامی دارندگان بازی، رایگان خواهد بود. در ماه دسامبر نیز قرار است آپدیت دیگری برای بازی منتشر شود تا با نرخ فریم 60 به انجام بازی بپردازید.

 


سخن پایانی


بطور کلی در این مطلب سعی کردیم تا مروری بر داستان، تریلر و گیم پلی بازی For Honor داشته باشیم. در ادامه نقدها و نمرات بازی را مورد بررسی قرار دادیم و همانطور که شاهد بودید، مشخص است این بازی توانسته نظر اکثریت گیمرها و منتقدین را به خود جلب کند. البته اشکالاتی مانند کمبود تنوع و یا ضعف در بخش تک نفره وجود دارد که یوبی سافت همواره سعی کرده با انتشار آپدیت‌های جذاب، از گیمرها حمایت کند. به تازگی خبر انتشار بازی برای افتخار برای کنسول‌های نسل بعد نیز تایید شده و قرار است با انتشار یک آپدیت رایگان، تمامی اطلاعات گیمرها از کنسول نسل هشت به نسل نهم منتقل شود.

نظر شما درمورد این بازی چیست؟ آیا از طرفداران آن هستید؟ نظرات و تجربیات خود را با ما در بخش کامنت‌ها در میان بگذارید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402