آموزش گام به گام، جامع، ساده و آسان اینستاگرام برای مبتدی ها

آمورش گام به گام و ساده اینستاگرام
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

اپلیکیشن اینستاگرام بستری جذاب برای به اشتراک‌گذاری تصاویر است. اگر تاکنون حساب کاربری در اینستاگرام نداشته‌اید و یا خیلی در این زمینه حرفه‌ای نیستید، با این مقاله آموزش ساده اینستاگرام همراه باشید تا روش‌های آموزش آسان اینستاگرام و راهنمای کار با اینستا برای افراد مبتدی را از پایه دنبال کنید.

اینستاگرام یکی از شبکه‌های اجتماعی است و این روزها به عنوان رسانه اینترنتی شماره یک جهان در زمینه به اشتراک‌گذاری تصاویر شناخته می‌شود و روزبه‌روز هم به گستره محبوبیت آن افزوده می‌شود. در این شبکه اجتماعی حساب افراد مشهور، برندها، دوستان و افراد عادی را می‌بینیم که هر کدام به اشتراک‌گذاری تصاویر می‌پردازند. برای آشنایی با پرطرفدارترین پیج‌های ایران اینستاگرام می‌توانید به این مطلب و پرطرفدارترین پیج‌های خارجی به این مطلب مراجعه کنید. اگر به تازگی با اینستاگرام آشنا شده‌اید و می‌خواهید بدانید که چگونه راحت‌تر از آن استفاده کنید می‌توانید با آموزش اینستاگرام برای مبتدی ها با ما همراه باشید.

فهرست مطالب: 

چگونه اپلیکیشن اینستاگرام را برای گوشی خود دانلود کنیم؟

در این قسمت از آموزش ساده اینستاگرام خوب است بدانید که برای داشتن حساب کاربری در اینستا، اولین قدم این است که بتوانید برنامه آن را نصب کنید. اگر از کاربران سیستم عامل iOS هستید و یکی از دستگاه‌های اپل را در اختیار دارید می‎‌توانید به این لینک مراجعه کرده و نسبت به نصب برنامه اقدام کنید. از طرف دیگر اگر از کاربران سیستم عامل اندروید هستید باید آن را از این لینک دانلود و نصب کنید.

آموزش آسان اینستاگرام

 

آموزش ساخت اکانت اینستاگرام

پس از نصب برنامه، یکی از مهم‌ترین قسمت‌های آموزش کار با اینستاگرام به زبان ساده ، مراحل ساختنِ حساب کاربری در اینستا است. زمانی که شما برنامه را نصب کردید باید نسبت به باز کردن آن اقدام کنید. وقتی برای اولین بار این برنامه را باز می‌کنید در پایین صفحه لینکی مبنی بر اینکه «آیا حساب کاربری ندارید؟» مشاهده می‌شود. به‌عنوان مثال اگر تنظیمات برنامه شما به زبان انگلیسی باشد این جمله را خواهید دید: «Don’t have an account? Sign Up». لازم است روی این گزینه کلیک و روند ثبت نام را آغاز کنید.

craete an account in instagram/ ساخت اکانت جدید در اینستاگرام

برای کار با اینستا به زبان ساده ، جالب است بدانید که برای ایجاد یک حساب کاربری و ثبت نام می‌توانید هم از طریق حساب خود در فیسبوک، هم از طریق ایمیل و هم به‌ وسیله شماره تماس خود اقدام کنید. بعد از این مرحله از شما خواسته می‌شود که یک نام کاربری و رمز انتخاب کنید. به یاد داشته باشید نام کاربری در واقع اسمی است که افراد شما را با آن در اینستاگرام مشاهده خواهند کرد. حالا این نام می‌تواند یا اسم واقعی شما باشد و یا اینکه اسمی مستعار برای خودتان انتخاب کنید. نکته مهم این است که ترجیحا اسمی مناسب را که با آن شناخته می‌شوید انتخاب کنید.

در ادامه آموزش اینستاگرام برای مبتدی ها خوب است بدانید که در بخشی دیگر می‌توانید اسم کامل خود و همچنین تصویری از خودتان را اضافه کنید. هنگامی که کار شما در این قسمت تمام شد، فرصتی در اختیارتان قرار می‌گیرد که می‌توانید مخاطبین یا دوستان فیسبوک خود را در اینستاگرام پیدا کنید. اگر تمایل به این کار ندارید روی Skip بزنید و کار را ادامه دهید.

آموزش صفر تا صد اینستاگرام 

اکانت اینستاگرام: پیدا کردن افراد مختلف

در قدم بعدی آموزش جامع اینستاگرام ، پس از ورود به حساب کاربری خود، پیشنهاداتی را مشاهده خواهید کرد. این پشنهادات پروفایل افرادی است که ممکن است شما تمایل به دنبال کردن آن‌ها داشته باشید. معمولا پیشنهادات این قسمت برندها یا افراد مشهور هستند. حالا اگر در قسمت قبلی برای پیدا کردن مخاطبین و دوستان فیسبوک خود گذر کرده باشید، می‌توانید در این مرحله هم نسبت به آن اقدام کنید و کافی است در همین صفحه Discover People روی Connect to Facebook یا Connect Contacts بزنید.

discover page in instagram/ آموزش اینستاگرام آپدیت جدید

اگر هنوز هم تمایل به پیدا کردن دوستان خود ندارید می‌توانید روی Done بزنید و بعد روی منوی باز شده Continue Anyway را انتخاب کنید.

آموزش آسان اینستاگرام : جستجو در اینستا

اگر تمام مراحل قبلیِ آموزش اینستاگرام صفر تا صد به زبان ساده را دنبال کرده باشید، اکنون یک حساب کاربری در اینستاگرام دارید و در این مرحله صفحه Explore را پیش روی خود ملاحظه خواهید کرد. در واقع این صفحه به شما این امکان را می‌دهد که بتوانید تصاویر مختلف را که افرادی از سراسر جهان ممکن است به اشتراک گذاشته باشند، جستجو و مشاهده کنید.

آموزش سرچ در اینستاگرام / search in instagram

در این قسمت از آموزش گام به گام اینستاگرام ، برای جستجو می‌توانید روی نوار مربوط به آن در بالای همین صفحه بزنید و موضوع مورد نظر را با هشتگ، شخص و یا مکان خاصی جستجو کنید. نتایج جستجو در پایین به شما نشان داده خواهند شد. از طرفی اگر به دنبال چیز خاصی هم نیستید صفحه عمومی که متشکل از تصاویر متنوع و پیشنهادی است را پیش روی خود، در این صفحه مشاهده خواهید کرد.

راهنمای کار با اینستا برای افراد مبتدی

دقت داشته باشید هر زمان دیگری که خواستید به صفحه Explorer بروید روی آیکن ذره‌بین در پایین صفحه بزنید.

آموزش اینستاگرام به زبان ساده: به اشتراک گذاری عکس

در این بخش از آموزش اینستاگرام به زبان ساده، نحوه آپلود و بارگذاری عکس و محتوا را توضیح خواهیم داد. با دنبال کردن آموزش صفر تا صد اینستا و این راهنمای تصویری اینستاگرام می‌توانید عکس مورد نظر خود را به اشتراک بگذارید.

یکی از قسمت‌های مهم این آموزش ساده اینستاگرام ، روش پست کردن تصاویر است. برای به اشتراک گذاری یک عکس می‌توانید روی مربعی در نوار پایینی موسوم به Navigation Bar یا نوار ناوبری بزنید. با کلیک کردن روی این گزینه می‌توانید فیلم‌ها و یا تصاویری که هم‌اکنون روی دستگاه هوشمندتان ذخیره شده است را برای اشتراک‌گذاری در اینستاگرام انتخاب کنید.

همچنین می‌توانید همان لحظه هم با اینستاگرام تصویر یا ویدیویی را ثبت کنید. در واقع با زدن آیکن مربوط به اضافه کردن عکس در اینستاگرام شما با سه گزینه در پایین صفحه روبه‌رو خواهید بود. گزینه Library که می‌توانید از طریق آن تصاویر گالری دستگاه خود را به اشتراک بگذارید. گزینه Photo که از طریق آن می‌توانید همان لحظه تصویری را ثبت کنید و به اشتراک بگذارید و دیگر گزینه نیز برای ضبط ویدیو به‌کار می‌رود.

برای ضبط ویدیو در آموزش آسان اینستاگرام و راهنمای کار با اینستا برای افراد مبتدی ، باید بگوییم که می‌توانید از این طریق 60 ثانیه ویدیو ضبط کنید. برای این کار بعد از انتخاب گزینه ویدیو می‌بایست آیکن دایره را نگه دارید تا ویدیو ضبط شود. برای زوم کردن برای اینکه تصاویر را قبل از انتشار با دقت بررسی کرده باشید می‌بایست با دو انگشت خود تصویر را به گوشه‌ها بکشید.

آموزش آسان اینستاگرام : ویرایش تصاویر

در این بخش از آموزش اینستاگرام برای مبتدی ها ، هنگامی که تصویر مورد نظر خود را برای اشتراک‌گذاری در اینستاگرام انتخاب کردید، روی گزینه Next بزنید تا به قسمت فیلتر و یا ابزارهای ویرایش وارد شوید. برای ویرایش ابتدا می‌توانید از فیلترها شروع کرده و فیلترهای مختلف را روی تصویر خود امتحان کنید.

اگر هم با فیلترها موافق نیستید می‌توانید با انتخاب گزینه Normal بدون اعمال فیلتر، به کار خود ادامه دهید. همچنین در بالای صفحه یک نماد خورشید مشاهده خواهید کرد که با کمک آن می‌توانید روشنایی و کنتراست تصویر خود را تنظیم کنید. یادتان باشد بعد از تنظیم روشنایی باید روی Done کلیک کنید یا اینکه اگر از میزان نور یا کنتراست اعمال شده راضی نیستید روی Cancel ضربه بزنید.

آموزش اینستاگرام برای مبتدی ها

دقت داشته باشید که علاوه بر فیلتر با ضربه زدن روی گزینه Edit می‌توانید تنظیمات دیگری را روی تصویر خود اعمال کنید. می‌توانید برای اعمال وضوح بیشتر و یا اعمال تغییراتی دیگر از این گزینه استفاده کنید.

آموزش آسان اینستاگرام : اشتراک گذاری بعد از انتخاب و ویرایش

در این بخش از راهنمای کار با اینستا برای افراد مبتدی ، زمانی که از ویرایش تصویر یا اعمال فیلتر روی آن راضی هستید می‌توانید روی گزینه Next بزنید. با این کار وارد صفحه جدیدی خواهید شد که در اینجا می‌توانید شرحی درباره تصویر خود بنویسید یا هشتگ‌هایی را اضافه کنید. علاوه بر این‌ها امکان برچسب‌گذاری و تگ زدن دیگر دوستان نیز در این قسمت میسر خواهد بود.

همچنین بخوانید :

با کمک این آموزش اینستاگرام برای مبتدی ها ، کافی است در قسمت Tag نام کاربری دوست خود را که قصد دارید او را در جریان این تصویر قرار دهید، بنویسید. همچنین توجه داشته باشید که از این طریق می‎‌توانید تصاویر خود را هم در دیگر شبکه‌های اجتماعی مانند فیسبوک، فلیکر، توییتر و … به اشتراک بگذارید.

آموزش کار با اینستاگرام به زبان ساده

در این بخش از آموزش آسان اینستاگرام خوب است بدانید برای اینکه به حساب خود در شبکه‌های اجتماعی دیگر وصل شوید باید ابتدا در قسمت Also Post To شبکه‌های اجتماعی مورد نظر خود را فعال کنید. بعد از اعمال تنظیمات دلخواه، حالا باید روی دکمه Share کلیک کنید. به همین راحتی تصویر انتخابی شما به اشتراک گذاشته می‌شود.

به یاد داشته باشید اگر هم می‌خواهید عکسی را برای اشخاص خاصی ارسال کنید در بهتر است از گزینه Direct در بالای صفحه استفاده کنید.

آموزش ساده اینستاگرام: برنامه بومرنگ اینستاگرام

علاوه بر اضافه کردن تصاویر در اینستاگرام که در بالا شرح دادیم، در این بخش از آموزش ساده اینستاگرام و راهنمای کار با اینستا برای افراد مبتدی ، می‌توانید به روش و یا روش‌های دیگری با تنظیمات و گزینه‌های بیشتر نسبت به این کار اقدام کنید. یکی از این روش‌ها برنامه بومرنگ (Boomerang App) بوده که نیاز است قبل از هر کاری نسبت به نصب آن اقدام کنید. برای این کار می‌توانید از طریق همین برنامه اینستاگرام نسبت به نصب آن اقدام کنید.

کار با اینستا به زبان ساده

حال که با این ویژگی آشنا شدید در این بخش از آموزش کامل اینستاگرام به زبان ساده، به روش زیر می‌توانید از قابلیت بومرنگ استفاده کنید و ویدیوهای بومرنگی جذابی تهیه و به اشتراک بگذارید.

برای این کار کافی است بعد از اینکه گزینه اشتراک‌گذاری تصاویر را در اینستاگرام کلیک کردید در وسط صفحه، سمت راست آیکنی که نشان بی‌نهایت را دارد انتخاب کنید. حالا اگر بومرنگ را در دستگاه خود نداشته باشید از شما خواسته می‌شود تا آن را نصب کنید. زمانی که بومرنگ نصب شد، می‌توانید از طریق آن نیز تصاویری را به اینستاگرام اضافه کنید. برای این کار بومرنگ را باز کرده یا در زمان اشتراک‌گذاری عکس دوباره بومرنگ را باز کنید و به راحتی با امکان بامزه آن آشنا شوید. در این قسمت از آموزش ساده اینستاگرام و آموزش اینستاگرام برای مبتدی ها خوب است بدانید که علاوه بر بومرنگ برنامه Layout اینستاگرام هم گزینه خوبی برای چیدمان تصاویر است. در این برنامه شما می‌توانید تصاویر مختلف را با طی مراحلی ساده در کنار هم قرار دهید و در قالب یک تصویر آن را به اشتراک بگذارید.

آموزش اصطلاحات اینستاگرام: آشنایی با بخش Activity یا فعالیت ها

در ادامه آموزش آسان اینستاگرام و راهنمای کار با اینستا برای افراد مبتدی ، قصد داریم به بررسی و آموزش اصطلاحات مخصوص برنامه اینستاگرام بپردازیم. خوب است بدانید که هر یک از برنامه‌ها و شبکه‌های اجتماعی مختلف، اصطلاحات مخصوصی برای بخش‌ها و فعالیت‌های متعدد خود دارند، اینستاگرام نیز از این قاعده مستثنی نیست. در ادامه به ترتیب با اصطلاحات مخصوص اینستاگرام آشنا می‌شویم.

در این بخش از آموزش اینستاگرام برای مبتدی ها و آموزش آسان اینستاگرام ، شما لایک‌ها، درخواست فالو و کامنت‌هایی که روی تصاویر شما درج می‌شوند را مشاهده می‌کنید و در واقع این بخش همه این‌ها را به صورت گزارشی به شما ارائه خواهد داد. برای مشاهده آن کافی است در نوار پایین صفحه روی آیکن قلب بزنید.

آموزش اینستاگرام برای مبتدی ها

با این کار همان‌طور که گفتیم وارد بخشی می‌شوید که فعالیت‌های اخیر شامل فالوورهای جدید، تگ‌ها و لایک‌هایتان را مشاهده خواهید کرد. از طرفی با زدن روی برگه Following شما می‌توانید گزارشی از فعالیت‌های افرادی که دنبال می‌کنید را هم مشاهده کنید.

آموزش اصطلاحات اینستاگرام: استوری

استوری یکی از محبوب‌ترین بخش‌های اینستاگرام است. در این قسمت از آموزش ساده اینستاگرام و راهنمای کار با اینستا برای افراد مبتدی ، خوب است بدانید که کاربران می‌توانند با استفاده از این ویژگی، یک داستان را با ویدیوها یا تصاویر بازگو کنند که این اطلاعات در پایان روز حذف می‌شوند. برای آموزش جامع استوری اینستاگرام می‌توانید به این مطلب مراجعه کنید. برای استفاده از حالت Type Mode در اینستاگرام هم می‌توانید به این مقاله مراجعه کنید.

آموزش جامع اینستاگرام

آموزش اصطلاحات اینستاگرام: هشتگ ها

در این بخش از آموزش آسان اینستاگرام و راهنمای کار با اینستا برای افراد مبتدی ، جالب است بدانید هشتگ‌ها یکی از کاربردی‌ترین روش‌هایی است که می‌تواند کمک کند تا پست‌های شما توسط افراد بیشتری دیده شود. برای آشنایی بیشتر با هشتگ و تاریخچه آن می‌توانید به اینجا مراجعه کنید. برای آموزش کامل نحوه استفاده از هشتگ‌های اینستاگرام می‌توانید به این مطلب مراجعه کنید.

آموزش اینستاگرام صفر تا صد به زبان ساده

آموزش اکانت اینستاگرام: تنظیمات حساب کاربری

در این بخش از آموزش آسان اینستاگرام و آموزش اینستاگرام برای مبتدی ها خوب است بدانید که در نوار پایین صفحه یا همان نوار ناوبری، گزینه آخر، تصویری است که مربوط به حساب کاربری شما خواهد بود. با زدن روی این گزینه می‌توانید وارد تنظیمات حساب کاربری خود شوید و نسبت به تغییر و یا ویرایش اطلاعات آن اقدام کنید. با زدن روی این آیکن می‌توانید در ابتدا تصاویری را که تاکنون به اشتراک گذاشته‌اید مشاهده کنید. در راستای مشاهده پست‌ها نیز می‌توانید نسبت به ویرایش، حذف یا آرشیو کردن آن‌ها اقدام کنید.

آموزش گام به گام اینستاگرام

 

آموزش اکانت اینستاگرام: چگونه چند حساب همزمان داشته باشیم؟

یکی از نکات جالب آموزش اینستاگرام برای مبتدی ها این است که شما می‌توانید 5 اکانت اینستاگرام را به طور همزمان در این شبکه اجتماعی استفاده کنید. این قابلیت چند سال پیش از سوی خود اینستاگرام اضافه شد که برای کسانی که حساب‌های تجاری دارند، گزینه بسیار عالی محسوب می‌شود. برای آموزش کامل ساخت چند حساب همزمان می‌توانید به این مطلب مراجعه کنید.

آموزش اینستاگرام به زبان ساده

آموزش اکانت اینستاگرام: تغییر نام کاربری، بازیابی حساب و یا حذف اکانت

در این بخش از آموزش ساده اینستاگرام ، اگر از نام کاربری خود راضی نیستید و می‌خواهید آن را تغییر دهید، اینستاگرام این قابلیت را برای شما فراهم کرده است. برای آموزش انجام این کار و همچنین نحوه بازیابی نام کاربری و رمز فراموش شده اینستاگرام می‌توانید به این مطلب آموزشی مراجعه کنید. اگر هم به دنبال حذف اکانت به صورت موقت یا دائمی هستید می‌توانید به این مطلب مراجعه کنید.

راهنمای تصویری اینستاگرام

آموزش اینستاگرام: صفحه هوم (Home)

در واقع صفحه هوم اولین صفحه‌ای است که در زمان باز کردن اینستاگرام شاهد آن خواهید بود. این صفحه جدیدترین استوری‌ها و پست‌های اینستاگرامی شما و فالوورهایتان را نمایش خواهد داد. در واقع این صفجه مشابه تایم لاین فیسبوک است. با این حساب حالا که می‌توانید تصاویر فالوورهای خود را در اینجا مشاهده کنید، با دوبار ضربه زدن روی تصویر منتشر شده می‌توانید آن را لایک کنید و یا اینکه می‌توانید یک بار روی علامت قلب زیر تصویر بزنید. همچنین امکان گذاشتن کامنت یا ارسال پست برای شخص دیگری در اینستاگرام نیز از همین صفحه برایتان میسر خواهد بود.

آموزش صفر تا صد اینستا

 

این‌ها فقط یک سری نکات اولیه برای کار با اینستاگرام بودند که شاید خیلی از آنها را می‌دانستید. اما به‌زودی آموزش‌های پیشرفته‌تری در رابطه با قابلیت‌ها و ترفندهای این اپلیکیشن در پلازا منتشر خواهد شد. اگر می‌خواهید به یک فرد حرفه‌ای در کار با اینستاگرام تبدیل شوید، پیشنهاد می‌کنیم طی روزهای آینده پلازا را دنبال کنید.

آموزش اینستاگرام آپدیت جدید: لایو و حل مشکل نداشتن لایو

ویدیوی زنده یا لایو اینستاگرام یکی از ویژگی‌های محبوب این شبکه اجتماعی محسوب می‌شود. با این ویژگی می‌توانید هر لحظه که خواستید به صورت زنده با فالوورهای خود ارتباط برقرار کنید. برای آموزش استفاده از لایو می‌توانید به این مطلب مراجعه کنید. اعلان ویدیویی زنده به صورت پیش فرض برای کاربران فعال است اما اگر می‌خواهید این ویژگی را غیرفعال کنید یا به هر دلیلی گزینه لایو را در اینستاگرام ندارید، می‌توانید به این مطلب مراجعه کنید.

آموزش اینستاگرام آپدیت جدید

آموزش اینستاگرام: آرشیو و باز گرداندن پست های پاک شده اینستا

آرشیو اینستاگرام به شما اجازه می‌دهد تا بدون اینکه پست‌های خود را حذف کنید، آن‌ها را به یک گالری اختصاصی انتقال دهید که فقط برای شما قابل مشاهده هستند. هر وقت که خواستید می‌توانید این پست‌های پاک شده را برگردانید. برای آموزش کامل آرشیو اینستاگرام و بازگرداندن پست‌ها می‌توانید به این مطلب مراجعه کنید.

آموزش اینستاگرام آپدیت جدید

آموزش اینستاگرام آپدیت جدید: IGTV و تلویزیون اینستا

تلویزیون اینستاگرام یا همان IGTV یکی از ویژگی‌های نسبتا جدید این شبکه اجتماعی محسوب می‌شود. این قابلیت به عنوان رقیب یوتیوب شناخته شده که به کاربران قابلیت آپلود ویدیوهای طولانی‌تری را می‌دهد. برای آشنایی کامل با IGTV می‌توانید این مقاله را دنبال کنید.

آموزش اینستاگرام آپدیت جدید IGTV

آموزش اکانت اینستاگرام: از کجا بفهمیم شخصی در اینستا آنلاین است

مشاهده آخرین زمان آنلاین بودن دوستان، یکی از ویژگی‌های اکثر شبکه‌های اجتماعی است. در اینستاگرام هم می‌توان فهمید که شخصی در اینستا آنلاین است یا نه و اگر آنلاین نیست، آخرین بار چه زمانی فعال بوده است. برای آشنایی با این ویژگی و نحوه غیرفعال کردن آن می‌توانید به این آموزش مراجعه کنید.

آموزش اینستاگرام در ویندوز

 

تنظیمات لست سین در اینستاگرام

شبکه اینستاگرام آخرین زمان فعالیت شما در این برنامه را به خاطر داشته و در صفحه پیام‌های دایرکت آخرین زمان آنلاین بودن شما را برای دنبال‌کنندگانتان به نمایش می‌گذارد. علاوه بر این شما نیز می‌توانید در بخش دایرکت‌ها از آخرین زمان آنلاین بودن دوستانتان اطلاع پیدا کنید. این ویژگی به صورت پیش فرض روی این برنامه اجرا می‌شود اما شاید شما نیز از آن دست افرادی باشید که تمایلی به اطلاع دیگران از آخرین زمان بازدید و آنلاینی خود نداشته باشید. در این بخش از آموزش جامع اینستاگرام راهکار ساده‌ای برای تنیظیم نمایش لست سین اینستاگرام خواهیم داد.

آموزش در اینستاگرام

با اجرای قدم به قدم مراحل زیر می‌توانید وضعیت نمایش لست سین اینستاگرام خود را تغییر دهید:

قدم اول: برنامه اینستاگرام را باز کنید

قدم دوم: به قسمت پروفایل خود بروید و روی گزینه منو بزنید تا وارد این بخش شوید ( آیکون منو در پروفایل به صورت 3 خط موازی یا 3 نقطه در سمت راست بالای صفحه قرار دارد)

قدم سوم: پس از ورود به بخش منو روی گزینه Setting بزنید تا صفحه جدیدی نمایش داده شود، سپس روی گزینه Privacy و سپس Activity Status بزنید.

قدم چهارم: در حالت پیش فرض، گزینه نمایش فعالیت صفحات در اینستاگرام فعال و روشن است. برای عدم نمایش فعالیت اینستاگرام کافیست این گزینه را از حالت فعال به غیر فعال تغییر دهید. در این صورت گزارش زمان آخرین فعالیت شما در اینستاگرام، در دسترس دیگران قرار نخواهد گرفت.

آموزش اینستاگرام مبتدی

نکته لازم به ذکر در این زمینه این است که در صورتی که لست سین اینستای خود را غیر فعال کنید، شما نیز قادر نخواهید بود از زمان آخرین فعالیت دوستانتان نیز اطلاع پیدا کنید.

سخن پایانی

در این مطلب به طور جامع به اموزش اینستاگرام برای مبتدی ها پرداختیم و تلاش کردیم تا به تمام سوالاتی که در زمینه استفاده از شبکه اجتماعی اینستاگرام برای کاربران تازه وارد، پیش می‌آید، پاسخ دهیم. مطلب راهنمای کار با اینستا برای افراد مبتدی و آموزش اینستاگرام برای مبتدی ها چقدر برای شما مفید واقع شد؟ سوالات و نظرات خود را می‌توانید در پایین همین بخش و در قسمت نظرات بیان کنید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
دیدگاه کاربران9 دیدگاه
avatar
Atefeh
.
26 دی 1400، 13:06
پاسخ
0
0
سلام وقت بخیر من داشتم تویه پیچم انفالو میکردم که برام یهو صفحه تغییر رمز اومد هرچی امتحان کردم رمزمو قبول نکرد بعد از گزینه فراموشی رمز استفاده کردم که با هیچ کدوم از گزینه ها نیومد نه ایمیلم رو قبول می‌کرد نه شماره نه ایدی. بعد کلا پاک کردم برنامه رو دوباره نصب کردم با فیسبوک وارد شدم باز قبول نکرد صفحه تغییر رمز رو ميآورد با خود رمز فیسبوک هم امتحان کردم ولی نشد میشه بگید چیکار کنم؟؟؟ راهنمایم کنید ????????
avatar
الهام ناصری / سردبیر
.
26 دی 1400، 16:10
پاسخ
1
0
@Atefeh
سلام. گاهی اوقات به خاطر آنفالو کردن پی در پی اینستاگرام مشکوک میشه و شما رو موقتا بن میکنه. یکی دو روز صبر کنین و بعد دوباره امتحان کنین. اگه نشد به پشتیبانی اینستاگرام ایمیل بزنین و ازشون بخواین اکانت رو باز کنن.
avatar
.
13 دی 1400، 17:19
پاسخ
0
0
سلام ممنونم از اموزش حوبتون من کامل خوندمش و قبل از اون هم اموزش اینستاگرام ژاکت رو دیده بودم و الان فقط برای یه سوال مونده آیا میشه روی گوشی چنتا اینستاگرام مختلف نصب کرد؟
avatar
الهام ناصری / سردبیر
.
13 دی 1400، 22:02
پاسخ
0
0
@
سلام خوشحالم براتون جالب بوده. با یه برنامه اینستاگرام میتونین چند تا اکانت داشته باشید
avatar
سهیلا
.
29 اسفند 1398، 03:53
پاسخ
0
0
سلام . ببخشید . من گوشی ندارم . روی لپ تاپ از طرق گوگل رفتم تو اینستا گرام . بعد مشخصاتم رو نوشتم و وارد اینستا شدم . 2 نفر رو فالو کردم . ولی هیچی از اینستا نمیدونم . حتی گذاشتن پروفایل . لطفا از طرق لپتاپ هم یاد بدین . ممنونم
avatar
حسام
.
23 بهمن 1398، 23:35
پاسخ
0
0
مطالب بسیار قابل استفاده بودند. از انتخاب خوب تصاویر و ویرایش زیبای وب سایت هم تشکر می کنم
avatar
حسام بختیاری
.
23 بهمن 1398، 23:32
پاسخ
0
2
بسیار جامع و ساده توضیح داده بودید بسیار ممنون
نمایش 4 دیدگاه دیگر
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402