دانلود و بررسی فیلم شیطان تمام وقت (The Devil All The Time)

جدیدترین فیلمهای ۲۰۲۰
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

فیلم The Devil All The Time با بازی تام هالند، رابرت پتینسون و سباستین استن به تازگی منتشر شده است. برای آشنایی بیشتر با این فیلم جذاب با ما همراه باشید.

چند سالی هست که شبکه نتفلیکس در عرصه ساخت فیلم‌های سینمایی حسابی فعال شده و اتفاقا آثار درخشانی را نیز تولید کرده است. یکی از فیلم‌های مهم سال 2020 که توسط همین شبکه تولید شده، فیلم ترسناک The Devil All The Time است که با گروه بازیگران خوبی که دارد، انتظارات هم از آن بالاست. این فیلم که دو سال پیش معرفی شده بود، به وسیله آنتونیو کامپوس کارگردانی می‌شود و براساس رمانی به همین نام اثر دونالد ری پولاک  ساخته شده است. شیطان تمام وقت، داستان تعدادی شخصیت را روایت می‌کند که به طور اتفاقی با هم آشنا شده‌اند و حالا همه آنها در یک ماجرای عجیب و ترسناک گرفتار هستند.

در ادامه «تریلر فیلم شیطان تمام‌وقت (The Devil All The Time)» را مشاهده می کنید.

تریلر فیلم The Devil All The Time به تازگی منتشر شده که در ادامه می‌توانید آن را تماشا کنید. این تریلر حال و هوای فیلم را به خوبی نمایش می‌دهد و ما را با بازیگران این اثر آشنا می‌کند. با پلازا همراه باشید تا پس از تماشای تریلر فیلم The Devil All The Time، به مرور داستان،معرفی هنرپیشگان اصلی و نقد و بررسی این اثر بپردازیم.

آنچه در ادامه می‌خوانید:


دانلود فیلم The Devil All The Time


در این بخش می‌توانید با استفاده از لینک‌های زیر نسبت به دانلود فیلم شیطان تمام وقت با دوبله فارسی و یا زبان اصلی به علاوه زیرنویس اقدام نمایید. علاوه بر این کیفیت‌های مختلفی از این فیلم نیز در لینک‌ها قرار داده شده است که می‌توانید کیفیت و حجم مورد نظر خود را دانلود و تماشا نمایید.

دانلود فیلم شیطان تمام وقت با دوبله فارسی

دانلود با کیفیت 1080p و حجم 2.2 گیگابایت

صوت دوبله فارسی

دانلود با کیفیت 720p و حجم 1.1 گیگابایت

صوت دوبله فارسی

دانلود با کیفیت 480p و حجم 788 مگابایت

صوت دوبله فارسی

فیلم سینمایی شیطان تمام وقت

دانلود فیلم The Devil All The Time زبان اصلی به همراه زیرنویس

دانلود با کیفیت 1080p و حجم 2.6 گیگابایت

دانلود زیرنویس فارسی

دانلود با کیفیت 720p و حجم 1.2 گیگابایت

دانلود زیرنویس فارسی

دانلود با کیفیت 480p و حجم 446 مگابایت

دانلود زیرنویس فارسی


تاریخ اکران فیلم The Devil All the Time


فیلم همیشه شیطان 2020

فیلم The Devil All the Time 2020 از آن آثاری است که طرفدارانش را مدت زیادی منتظر باقی گذاشته و چند بار هم به تاخیر افتاده است. در ابتدا گفته شده بود که این فیلم در اواسط ماه می 2020 (یعنی حدود سه ماه پیش) اکران می‌شود. اما بعدا اسم آن از بین فهرست فیلم‌های نتفلیکس در سال 2020 حذف شد و همه به این فکر افتادند که احتمالا در سال جاری میلادی نمی‌توانیم The Devil All the Time را تماشا کنیم. گفته می‌شود که دلیل اصلی تاخیر فیلم ترسناک The Devil All the Time 2020، همزمانی آن با فیلم دیگر نتفلیکس یعنی The Lovebirds بود.

این فیلم جنایی هم برای نتفلیکس اهمیت زیادی داشت و به همین خاطر نمی‌خواست دو محصول اصلی‌اش را در یک تاریخ نمایش دهد، چون این موضوع ممکن بود روی تعداد بیننده‌های هر دو فیلم تاثیر بگذارد. به هر حال تاریخ پخش فیلم The Devil All the Time به تاخیر افتاد و سرانجام در تاریخ 11 سپتامبر 2020 در برخی سالن‌های سینما با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به نمایش درآمد. علاوه بر این، قیلم شیطان تمام وقت، به صورت مجازی نیست در وبسایت رسمی شبکه نتفلیکس به نمایش درآمد.

فیلم سینمایی the devil all the time

فیلم ترسناک The Devil All the Time یا «همیشه شیطان» اولین بار در سال 2018 معرفی شد و در همان زمان بازیگرانی مثل تام هالند، رابرت پتینسون و کریس ایوانز به عنوان ستاره‌های این فیلم معرفی شدند. وجود این هنرپیشه‌های مهم باعث شد تا نام The Devil All the Time خیلی زود بر سر زبان‌ها بیفتد. سپس قرار شد که آنتونیو کامپوس به عنوان نویسنده و کارگردان در این پروژه حضور داشته باشد و جیک جیلنهال هم به عنوان یکی از تهیه‌کنندگان اصلی فیلم معرفی شد.

در اوایل سال 2019 چند بازیگر دیگر به این فیلم اضافه شدند و کریس ایوانز جای خودش را به سباستین استن داد. خروج ایوانز از این پروژه به دلیل تداخل برنامه زمانی با فیلم دیگری بود و او خودش پیشنهاد کرد که استن به جای او، نقشش را بازی کند. فیلمبرداری این فیلم در ماه فوریه 2019 در ایالت آلاباما آغاز شد و در ماه آوریل همان سال به پایان رسید.


داستان فیلم The Devil All the Time


فیلم ترسناک The Devil All the Time / دانلود فیلم the devil all the time

شبکه نتفلیکس درباره داستان فیلم The Devil All the Time توضیح کوتاهی را ارائه کرده است: «در شهر ناکم‌استیف از ایالت اوهایو و مناطق اطرافش، شخصیت‌های مختلفی از جمله یک کشیش، یک زوج مرموز و یک کلانتر متقلب با جوانی به اسم آروین راسل برخورد می‌کنند. این در حالی است که آروین با نیروهای شیطانی که خودش و خانواده‌اش را تهدید می‌کنند در حال مبارزه است».

همچنین بخوانید :

همان‌طور که می‌بینید، توضیحات کلی نتفلیکس نکته خاصی را درباره داستان فیلم The Devil All the Time بروز نمی‌دهد، اما توضیحات وبسایت IMDb در این زمینه کامل‌تر هستند. در این وبسایت می‌خوانیم: «فیلم The Devil All the Time داستان گروهی از شخصیت‌ها را در دوران پس از جنگ جهانی دوم تا دهه 1960 روایت می‌کند. این افراد در منطقه روستایی جنوب اوهایو و ویرجینیای غربی به هم رسیده‌اند و سرنوشتشان با یکدیگر پیوند خورده است. فردی به نام ویلیام راسل که از سربازان جنگ جهانی است و شکنجه‌های زیادی را در این نبرد متحمل شده، حالا با مشکل بزرگتری مواجه شده است. همسر زیبای او به نام شارلوت به سرطان مبتلاست و درد جسمی و روحی سنگینی را تحمل می‌کند. ویلیام تلاش زیادی برای بهبود همسرش انجام داده و حتی به دعا کردن متوسل شده است.

داستان فیلم the devil all the time / تریلر فیلم the devil all the time

همچنین بخوانید :

در سوی دیگر ماجرا، با یک زن و شوهر به نام‌های کارل و سندی آشنا می‌شویم که در واقع قاتلان سریالی هستند و در بزرگراه‌های آمریکا سفر می‌کنند تا مدل‌های زیبا را پیدا کنند، از آنها عکس بگیرند و بعد هم سرشان را زیر آب کنند. در کنار این‌ها، با کشیشی به نام روی آشنا می‌شویم که یک همراه چلاق و گیتار به دست به نام تئودور دارد. در این میان، محور اصلی داستان فیلم، جوانی به اسم آروین است که ویلیام و شارلوت او را از کودکی به سرپرستی قبول کرده بودند. آروین جوان خوبی است که گاهی خشونت زیادی از خودش بروز می‌دهد».

با توجه به چیزی که درباره شخصیت‌های عجیب این فیلم فهمیدیم، می‌توان حدس زد که داستان‌ها و خرده‌داستان‌های زیادی پیرامون هر کدام از این افراد شکل می‌گیرند. ضمن اینکه داستان فیلم قرار است یک بازه زمانی بیست ساله را شامل شود و به همین خاطر اصلا بعید نیست که شاهد فلش‌بک‌های داستانی هم باشیم.

نقد فیلم the devil all the time

معمولا تام هالند را در نقش یک جوان مثبت در اکثر فیلم‌ها دیده‌ایم، اما همان‌طور که اشاره شد، در فیلم The Devil All the Time قرار است او جنبه دیگری از شخصیت خود را بروز دهد و شاهد پرخاشگری و خشونت زیادش باشیم. البته هالند تنها یکی از بازیگران مطرح این فیلم است و حتما حضور او در کنار سایرین می‌تواند بیشتر دیده شود. در ادامه با بازیگران فیلم The Devil All the Time بیشتر آشنا خواهیم شد.


معرفی بازیگران فیلم The Devil All the Time


فیلم The Devil All the Time / فیلم the devil all the time 2020

همان‌طور که اشاره کردیم، در فیلم سینمایی شیطان تمام وقت ،بازیگران سرشناس زیادی حضور دارند. کمپانی نتفلیکس هرگز برای جذب بازیگران مطرح به پروژه‌هایش دچار مشکل نشده است. این شرکت هم پول کافی برای پرداخت دستمزد آنان در اختیار دارد و هم در سال‌های اخیر ثابت کرده که آثارش از نظر تعداد بیننده هیچ فرقی با فیلم‌های بزرگ هالیوودی ندارند و حتی در برخی موارد، موفق‌تر هم ظاهر می‌شوند. حتی با در نظر گرفتن این موضوع، باز هم فهرست بازیگران فیلم شیطان تمام وقت
جذاب و دهان پرکن است. در ادامه با هنرپیشگان نقش اصلی فیلم شیطان تمام وقت بیشتر آشنا خواهیم شد.

تام هالند

نقش اصلی این فیلم را تام هالند به عهده دارد که با فیلم‌های Spider-Man طرفداران زیادی برای خودش دست و پا کرده است.

بازیگران فیلم شیطان تمام وقت

توماس استنلی هالند که نام هنری تام هالند را برای خود برگزیده است، بازیگر و صداپیشه انگلیسی است.تام هالند در تاریخ 1 ژوئن سال 1996 در لندن متولد شد. تام اولین فرزند خانواده شش نفره هالند، از مادری عکاس و پدری نویسنده، است که پس از او سه فرزند دیگر نیز به دنیا آوردند.

تام تحصیلات ابتدایی خود را در مدرسه کاتولیک دووهد در لندن آغاز کرد و پس از آن وارد کالج ویمبلدون شده و در سال 2012 از آن فارغ التحصیل شد. پس از اتمام کالج، تحصیلات خود را در دانشگاه هنرهای نمایشی و فناوری بریت آغاز کرد. در همین زمان بود که علاقه و استعدادش به رقص، مخصوصا رقص هیپ هاپ نمایان شد. اولین فعالیت رسمی هنری تام هالند به بازی در تئاتر موزیکال بیلی الیوت بازمی‌گردد. اولین فیلم جدی او در دنیای سینما فیلم اسپانیایی غیرممکن بود که راه را برای فعالیت جدی‌تر او در هالیوود باز کرد.

رابرت پتینسون

رابرت پتینسون یکی از جذاب‌ترین و موفق‌ترین بازیگران هالیوودی است که فعالیت سینمایی خود را با ایفای نقش سدریک دیگوری در مجموعه فیلم‌های هری پاتر آغاز کرد و با مجموعه فیلم‌های Twilight به اوج شهرت و محبوبیت خود رسید.

بازیگران فیلم The Devil All the Time / تاریخ اکران فیلم The Devil All the Time

 

رابرت پتینسون در 13 می سال 1986 در لندن و در حانواده‌ای پنج نفره متولد شد. پتینسون از کودکی و سن چهار سالگی آموزش موسیقی را آغاز  و شروع به نواختن سازهایی چون پیانو و گیتار کرد. این هنر بعدها در سن بیست سالگی به او کمک کرد تا به عنوان نوازنده در بسیاری از کافه‌ها و رستوران‌ها فعالیت کند. پتینسون در دوره نوجوانی به اجرای تئاترهای مختلفی از جمله مکبث علاقه شدیدی داشت و از همان زمان متوجه شد که باید راه خود را در این زمینه ادامه دهد. اولین فیلمی که سبب معرفی او به جهان سینما و زمینه ساز موفقیت او شد، سری چهارم هری پاتر با نام هری پاتر و جام آتش بود. برای مطالعه بیوگرافی کامل رابرت پتینسون به این مطلب مراجعه کنید.

اما در کنار این دو بازیگران تراز اول دیگری مثل جیسون کلارک، میا واشیکوفسکا، هیلی بنت و بیل اسکاشگورد نیز دیده می‌شوند. در کنار همه این افراد، باید دوباره اشاره کنیم که همکار هالند در فیلم Spider-Man: Far From Home یعنی جیک جیلنهال هم به عنوان تهیه‌کننده در پروژه فیلم همیشه شیطان 2020 حضور دارد. البته تا یادمان نرفته باید از سباستین استن هم نام ببریم که طرفداران مارول او را به خاطر بازی در فیلم‌های Captain America به یاد می‌آورند.

بازیگران فیلم the devil all the time

در ادامه فهرست سایر بازیگران فیلم The Devil All the Time 2020 را به همراه نقش آنها در این عنوان  مشاهده می‌کنید:

  • بیل اسکاشگورد در نقش ویلیام راسل
  • رایلی کیو در نقش سندی هندرسون
  • جیسون کلارک در نقش کارل هندرسون
  • سباستین استن در نقش کلانتر لی بودکر
  • هیلی بنت در نقش شارلوت راسل
  • الیزا اسکانلن در نقش لنورا لفرتی
  • میا واشیکوفسکا در نقش هلن هتون
  • رابرت پتینسون در نقش پرستون تیگاردن
  • هری ملینگ در نقش روی لفرتی
  • پوکی لافارج

 


نقد فیلم The Devil All The Time


وبسایت راتن تومیتوز درصد رضایتمندی مخاطبان از فیلم شیطان تمام وقت را 65 درصد اعلام کرده است. علاوه بر این امتیاز IMDB این فیلم عدد 7.1 از 10 است که رضایتمندی مخاطبان را نمایان می‌کند. سایت نقد و بررسی متاکریتیک نیز با بررسی 38 نقد نگارش شده از سوی متخصصان و منتقدان صنعت سینما، درصد مقبولیت فیلم The Devil All The Time نزد منتقدان را 55 از 100 اعلام کرده است. در ادامه به بررسی برخی از این نظرات و نقدهای نگارش شده منتقدان خواهیم پرداخت.

نقد فیلم شیطان تمام وقت

Uproxx / وینس مانچینی : 91

فیلم شیطان تمام وقت ترکیبی پیچیده و دوست داشتنی از وقایع دیوانه‌وار و جنون آمیز است که به خوبی با یکدیگر چفت و بست شده‌اند. فیلم The Devil All The Time در مورد زندگی انسان‌ها و واقعیات پیش روی آنان است. این که هر چقدر زندگی به ظاهر ساده و راحت به نظر بیاید، باز هم مملو از پیچیدگی‌ها و رنج‌های متعددی است که روح انسان‌ها را دوپاره می‌کند. فیلم شیطان تمام وقت به خوبی توانسته منظور خود را به تصویر کشیده و حق مطلبش را ادا نماید. به جرئت می‌توان گفت که این فیلم شاهکاری است که حقایق زندگی آمریکایی را به روشنی و وضوح کامل نمایش می‌دهد.

Entertainment Weekly / لی گرینبالت : 83

با وجود اینکه مجموعه گسترده‌ای از بازیگران توانمند و پرآوازه در فیلم شیطان تمام وقت به ایفای نقش پرداخته‌اند، بررسی جداگانه هریک از آنان و موشکافی در تکنیک‌های اجرای آنان کار دشواری است. علاوه بر این، تعیین اینکه کدام یک از بازیگران نقش تعیین کننده‌تر و اجرای درخشان‌تری نیز داشته‌اند باز هم عملی است غیرممکن. اما باید بگویم نقش تام هالند بیش ار بقیه اجراها موفق شد تا رضایتم را جلب کند. دیدن تام هالند در نقشی که تا کنون آن را بازی نکرده بود از شخصیت غالب نقش‌هایش بسیار دور بود بسیار لذت بخش بود. در واقع هالند موفق شد تا به خوبی از پس اجرایی متفاوت و شخصیت‌پردازی نقش خود برآید و این به نوبه خود قدم مثبتی در راه تکامل حرفه‌ای هالند بوده است.

نقد فیلم the devil all the time

Polygon / کارن هان : 68

فیلم The Devil All The Time نکات مثبت متعددی داشت که از جمله آنان می‌توان به شفافیت و قابل فهم بودن داستان و همچنین تیم اجرایی قوی آن اشاره کرد. اما این نکات قوت به تنهایی برای پوشاندن ضعف‌ها و نقصان‌های فیلم کافی نیست.  فیلمنامه و روند پیشروی داستان به اندازه کافی پرداخته نشده‌اند و وقایع آن تنها براساس ضرورت و لزوم به صورت زنجیره‌وار اتفاق می‌افتند که این عوامل از نظر من نیاز به توجه و پردازش بیشتری داشته است.

Variety / آون گلیبرمن : 40

در داستان فیلم The Devil All The Time شاهد به تصویر کشیده شدن تعداد زیادی از رفتارهای بد و بزهکارانه هستیم. اما ضعف فیلمنامه دقیقا همین قسمت است. این فیلم تلاشی برای ریشه‌یابی و یافتن سرمنشاء این رفتارهای بد نکرده است و صرفا با تصویر کشیدن آنان این وظیفه را از سر خود باز کرده است. بدون یافتن دلیلی مه انسان را به خطا وادار می‎کند و تنها با نمایش صرف آن، پیام این فیلم در حد چند پیام اخلاقی کودکانه تنزل یافته است و فردی را به عنوان شخصیت اصلی نمایش می‌دهد که می‌خواهد نفس خود را از تاریکی برهاند.


کلام آخر


فیلم the devil all the time

پس از نمایش فیلم شیطان تمام وقت در نتفلیکس، این فیلم به مدت دو روز بیشترین آمار تماشای آنلاین در این سایت را از آن خود کرد و اینطور به نظر می‌رسد که با استقبال مخاطبان مواجه شده است. آیا شما نیز موفق به تماشای فیلم The Devil All the Time 2020 شده‌اید؟ نظر شما درباره فیلم The Devil All the Time 2020 چیست؟ نظرات خود را در مورد فیلم شیطان تمام وقت، در کادر پایین، با پلازا به اشتراک بگذارید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
دیدگاه کاربران1 دیدگاه
avatar
Shojaeiart
.
14 بهمن 1400، 21:22
پاسخ
0
0
شايد باور نكنيد اما از ديشب تا حالا حدود ٥ ساعت رو گذاشتم براي پيدا كردن اين فيلم چون يكبار ديده بودم اما هرچي گشتم نه اسمشو يادم اومد و نه خود فيلمو پيدا كردم.كليييي ليست جنايي مختلف از سايتها رو چك كردم اما همشون انگار يكي بودن. خلاصه اينجا توي ليست فيلمهاي جناييتون پيداش كردم. واقعا دمتون گرم💙
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402