نگاهی بر بیوگرافی امیر حسین آرمان از شروع تا شهرت

زندگینامه امیرحسین آرمان
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

امیرحسین آرمان یکی از ستاره‌های محبوب و خوش‌تیپ این روزهای سینما و تلویزیون ایران است که بسیار بی‌حاشیه بوده و طرفداران زیادی دارد. در این مقاله از پلازا بیوگرافی امیرحسین آرمان را مورد بررسی قرار می‌دهیم. با ما همراه باشید.

امیرحسین آرمان بازیگر، خواننده و مدل خوش چهره سینما و تلویزیون ایران متولد سال 1361 است که محبوبیت بسیاری در میان مردم دارد. این بازیگر دوست داشتنی تاکنون در آثار سینمایی و تلویزیونی متعددی به ایفای نقش پرداخته است و یکی از بازیگران توانمند یک دهه اخیر محسوب می‌شود. معروف‌ترین اثر وی که در سال 1398 از نمایش خانگی پخش شد، سریال مانکن بود که در آن بسیار خوش درخشید و با استقبال خوبی از سوی مخاطبان مواجه شد.

امیر حسین آرمان علاوه بر بازیگری در حوزه موسیقی نیز فعالیت می‌کند و تاکنون نیز چندین تک آهنگ منتشر کرده است. او در کنار بازیگری و خوانندگی به حرفه مدلینگ نیز وارد شده و در تبلیغات ال‌سی من که تولیدکننده پوشاک مردانه است، به عنوان مدل حضور دارد و تبلیغات آن از تلویزیون پخش می‌شود. در ادامه این مقاله به بررسی بیوگرافی امیرحسین آرمان، زندگی شخصی، کارنامه هنری و حواشی او پرداخته‌ایم.

فهرست مطالب:

اطلاعات شخصی امیرحسین آرمان

  • نام و نام خانوادگی: امیرحسین آرمان
  • تاریخ تولد: 14 آبان 1361
  • امیرحسین آرمان اصالتا اهل کجاست: تهران
  • امیرحسین آرمان چند سالشه: 41 سال
  • قد امیرحسین آرمان: 182 سانتی‌متر
  • تحصیلات امیرحسین آرمان: لیسانس دکوراسیون داخلی
  • وضعیت تاهل: مجرد، امیرحسین آرمان تا کنون ازدواج نکرده است.
  • پیج اینستاگرام امیرحسین آرمان: amirarman@

زندگی نامه امیرحسین آرمان

در این بخش مروری بر زندگی خصوصی امیرحسین آرمان از تولد تا ازدواج او خواهیم کرد.

تحصیلات

زندگی خصوصی امیرحسین آرمان

امیرحسین آرمان در تاریخ 14 آبان 1361 در تهران به دنیا آمده است. او در دبیرستان در رشته علوم تجربی تحصیل کرد، اما از همان ابتدا به هنر علاقه‌مند بود و قصد داشت در دانشگاه نیز هنر بخواند. او در کنکور، رشته زبان قبول شد، اما در این رشته تحصیل نکرد و راهی خدمت سربازی شد. امیرحسین آرمان پس از اتمام سربازی، مجددا در کنکور شرکت کرد و در رشته روانشناسی پذیرفته شد، اما پس از یک ترم، تغییر رشته داد. پس از آن در رشته طراحی دکوراسیون داخلی به تحصیل پرداخت و در این رشته فارغ‌التحصیل شد و لیسانس گرفت.

زندگی شخصی

در جواب سوالاتی چون ایا امیرحسین آرمان ازدواج کرده؟؟ باید گفت که این هنرمند محبوب تاکنون ازدواج نکرده و در حال حاضر مجرد است و خودش نیز بارها در مصاحبه‌های مختلف به این موضوع اشاره کرده و تمام شایعات و اخبار را تکذیب کرده و هرگونه خبری با تیتر همسر امیرحسین آرمان یا امیرحسین آرمان و همسرش و فرزندش شایعاتی بیش نیستند. امیرحسین آرمان در برنامه دورهمی نیز صراحتا به این موضوع اشاره داشت و گفت:

“من در زندگی شخصی‌ام به عشق اعتقاد دارم و ازدواج رمزی است که هنوز برایم پیش نیامده است. خیلی درگیر زمان نیستم و معتقدم اگر شما در سنی ازدواج کنید که عشق برایتان به وجود آمده، خیلی بهتر از آن است که مجبور شوید چون وقت ازدواجتان شده با کسی پیمان ازدواج ببندید.”

زندگی شغلی امیرحسین آرمان

در ادامه بیوگرافی امیرحسین آرمان به بررسی زندگی شغلی، کارنامه هنری و آثار او می‌پردازیم.

شروع بازیگری

امیر حسین آرمان به دلیل علاقه به هنر و میسر نشدن امکان تحصیل در این رشته، ضمن ادامه تحصیلات دانشگاهی خود، در کلاس‌های بازیگری نیز ثبت نام و آن را به طور جدی دنبال کرد. او در سال 1381 و در حالی که تنها 20 سال سن داشت در کلاس‌های بازیگری مرحوم مصطفی اسکویی شرکت می‌کرد و در این کلاس‌ها فنون بازیگری را فرا گرفته است. امیرحسین آرمان فعالیت هنری خود را در این عرصه با اتودهای صحنه‌ای آغاز کرد و به تدریج وارد دنیای بازیگری شد.

امیرحسین آرمان در سال 1383 با معرفی و پا درمیانی محمدرضا شریفی‌نیا در فیلم «ازدواج به سبک ایرانی» به کارگردانی حسن فتحی، نقش کوتاهی را ایفا کرد. این فیلم اولین تجربه جدی بازیگری او محسوب می‌شود که با قرار گرفتن در مقابل دوربین حسن فتحی و افتخار حضور در کنار استاد داریوش ارجمند، رقم خورد. امیرحسین آرمان پس از بازی در فیلم ازدواج به سبک ایرانی، یک سال بعد یعنی در سال 1384 در فیلم سینمایی «قتل آنلاین» به کارگردانی مسعود آب‌پرور حضور پیدا کرد و یکی از نقش‌های فرعی این فیلم را بر عهده داشت. او در این فیلم در کنار شهاب حسینی به ایفای نقش پرداخت که در آن زمان تجربه ارزشمندی برایش بود.

امیر حسین آرمان پس از فیلم سینمایی قتل آنلاین در چندین فیلم دیگر از جمله هدف اصلی محصول سال 1385، صد سال به این سال‌ها محصول سال 1386-توقیفی، امشب شب مهتابه محصول سال 1387، یه حبه قند محصول سال 1388، در امتداد شهر محصول سال 1389و آثار بسیار دیگری به ایفای نقش پرداخت و به تدریج شناخته شد. وی پس از بازی در چندین فیلم سینمایی، در سال 1391 در سریال «کلاه پهلوی» به کارگردانی سید ضیاالدین دری حضور پیدا کرد و برای اولین بار در تلویزیون دیده شد، اما نقش پررنگی نداشت. او پس از بازی در سریال کلاه پهلوی در چندین سریال دیگر مانند سرزمین کهن محصول سال 1392، پیدا و پنهان محصول سال 1392 و سریال زخم محصول سال 1392 به ایفای نقش پرداخت.

شهرت امیرحسین آرمان

اما نقطه عطف کارنامه هنری امیرحسین آرمان که موجب شهرت و محبوبیت او در میان مردم شد، حضور در سریال «کیمیا» بود. او در سال 1394 برای بازی در سریال کیمیا در مقابل دوربین جواد افشار قرار گرفت و در فصل سوم این سریال 110 قسمتی به ایفای نقش پرداخت. امیر حسین آرمان در این سریال با پوریا پورسرخ و رضا کیانیان همبازی شد و پس از آن به شهرت رسید و نامش بر سر زبان‌ها افتاد.

امیرحسین آرمان پس از حضور در سریال کیمیا و رسیدن به شهرت و محبوبیت نسبی، در سال 1395 در سریال «پریا» به ایفای نقش پرداخت و در مقابل دوربین حسین سهیلی‌زاده قرار گرفت. او در این سریال نقش اصلی را بر عهده داشت و در کنار محمود پاک‌نیت و لادن مستوفی به ایفای نقش پرداخت. بازی در این سریال، امیرحسین آرمان را به اوج شهرت رساند و پس از آن دیگر کمتر کسی وجود داشت که او را نشناسد. سریال پریا نقش مهمی در محبوبیت آرمان داشت که یکی از کارهای موفق و ماندگار او محسوب می‌شود.

از دیگر آثار تلویزیونی امیرحسین آرمان می‌توانیم به سریال «مرز خوشبختی» اشاره کنیم که دومین تجربه همکاری او با حسین سهیلی‌زاده بود. امیر حسین آرمان پس از پایان سریال پریا در سال 1396 باری دیگر در مقابل دوربین سهیلی‌زاده قرار گرفت و مجددا با پوریا پورسرخ همبازی شد. این سریال نیز با استقبال مخاطبان مواجه شد و محبوبیت این هنرمند را دو چندان کرد.

موفقیت در شبکه نمایش خانگی

امیر حسین آرمان پس از درخشش در تلویزیون و بازی در چندین فیلم سینمایی موفق، در سال 1397 با یک سریال جنجالی وارد نمایش خانگی شد و در یک کاراکتر متفاوت به ایفای نقش پرداخت. او در سریال «ممنوعه» به کارگردانی امیر پورکیان، نقش متفاوتی را بر عهده داشت که به خوبی از عهده آن برآمد و با استقبال خوبی از سوی مخاطبان مواجه شد. اما سکانس‌های بسیاری از این سریال در زمان پخش سانسور شد و بخش عمده‌ای از بازی امیرحسین آرماندر ممنوعه دیده نشد. این موضوع موجب ناراحتی و واکنش او نسبت به سانسورهای فراوان کاراکتر «باربد» در ممنوعه شد. او در سال 1398 نیز در سریال مانکن به ایفای نقش پرداخت که در این سریال نیز بسیار خوش درخشید و بیش از پیش محبوب و معروف شد. او همچنین در فیلم بخارست محصول سال 1401 به ایفای نقش پرداخته است.

جدیدترین فیلم‌های این بازیگر فیلم آسمان غرب و فیلم بهشت تبهکاران بودند که در جشنواره فجر 1402 اکران شدند. این بازیگر در  بهشت تبهکاران نقش حسن جعفری و در آسمان غرب نقش شهید حسین ادبیان را بازی کرد. همچنین اخباری پیرامون حضور او در سریال مانکن 2 وجود دارد که به احتمال زیاد قطعی باشد.

خوانندگی

همانطور که در بیوگرافی امیرحسین آرمان اشاره کردیم، او علاوه بر بازیگری به خوانندگی نیز علاقه بسیاری دارد و طبق گفته خودش از کودکی شروع به خواندن کرده است. او در سریال ممنوعه نیز در نقش یک خواننده ظاهر شد و در چندین سکانس، او را در حال خواندن و نواختن دیدیم. خوانندگی امیرحسین آرمان مانند بازیگری او بسیار جذاب و دلنشین است و این بازیگر توانا علاوه بر استعداد بازیگری، صدای گرم و گیرایی نیز دارد. لیست تک آهنگ‌های امیرحسین آرمان را می‌توانید در جدول زیر مشاهده کنید.

نام آهنگسال انتشار
به سوی تو1382
مثل یک خواب1391
آتش1394
هر شب1395
خواستنی1395
تا تو نگاهم می‌کنی1396
ترفند1396
وقتی که با منی1398

این بازیگر و خواننده در سال 1396 و در چهارمین جشن موسیقی ما، نامزد دریافت جایزه بهترین قطعه پاپ برای ترانه «خواستنی» شد. در ادامه به بررسی آثار سینمایی و تلویزیونی امیرحسین آرمان می‌پردازیم.

فیلم های امیرحسین آرمان

در ادامه بیوگرافی امیرحسین آرمان به معرفی آثار سینمایی او می‌پردازیم. در جدول زیر می‌توانید لیست برخی از فیلم های امیرحسین آرمان را مشاهده کنید.

نام فیلمسالنقشکارگردان
ازدواج به سبک ایرانی1383امیرحسینحسن فتحی
قتل آنلاین1384رامینمسعود آب‌پرور
هدف اصلی1385سامانقدرت‌الله صلح‌میرزایی
صدسال به این سال‌ها1386آرشسامان مقدم
امشب شب مهتابه1387یوسفمحمدهادی کریمی
بیداری رویاها1388حمیدمحمدعلی باشه‌آهنگر
در امتداد شهر1389حامدعلی عطشانی
من مادر هستم1389پدرامفریدون جیرانی
برف روی شیروانی داغ1389ماهانمحمدهادی کریمی
یه حبه قند1390قاسمرضا میرکریمی
دوباره باهم1390سعیدروزبه حیدری
ساکن خانه چوبی1391فرخحسین‌علی لیالستانی
بشارت به یک شهروند هزاره سوم1391برادر مقتولمحمدهادی کریمی
نازنین1392منصورمهدی گلستانه
داره صبح میشه1393سامانیلدا جبلی
خبر خاصی نیست1393محمدرضامصطفی شایسته
شیفت شب1393فریدنیکی کریمی
نهنگ عنبر 21395سهیلسامان مقدم
آن‌ها1395امیراحسان سلطانیان
دشمن زن1396نامزد روشنککریم امینی
بخارست1401عابد عبیدیمسعود اطیابی
آنها مرا دوست داشتند1401پدراممحمدرضا رحمانی
بهشت تبهکاران1402حسن جعفریمسعود جعفری جوزانی
آسمان غرب1402حسین ادیبانمحمد عسگری
بخارست 2مشخص نیستعابدمسعود اطیابی

سریال های تلویزیونی امیرحسین آرمان

نام سریالسالنقشکارگردان
کلاه پهلوی1391-1392امیر موحدسید ضیاءالدین دری
سرزمین مادری1392کیوان رنجبرکمال تبریزی
پیدا و پنهان1392شهریار کامفرآرش معیریان
زخم1393مازیارمسعود آب‌پرور
کیمیا1394صالحجواد افشار
پریا1395حمیدرضا بهادریحسین سهیلی‌زاده
مرز خوشبختی1396امیر توکلیحسین سهیلی‌زاده

مجموعه های شبکه نمایش خانگی امیرحسین آرمان

نام مجموعهسالکارگرداننقش
۱۳ شمالی1397علیرضا امینیامیرحسین آرمان
ممنوعه1397امیر پورکیانباربد آرمان
مانکن1398حسین سهیلی‌زادهکاوه صوفیان
میدان سرخ1400ابراهیم ابراهیمیانساعد پاپیره

معرفی بهترین فیلم های امیرحسین آرمان

در ادامه این بخش به بررسی برخی از فیلم‌های معروف امیرحسین آرمان می‌پردازیم.

1. فیلم سینمایی شیفت شب

فیلم های امیرحسین آرمان

  • سال ساخت: 1393
  • کارگردان: نیکی کریمی
  • بازیگران: محمدرضا فروتن، لیلا زارع، امیرحسین آرمان، امیر آقایی و گوهر خیراندیش

فیلم سینمایی شیفت شب یکی از آثار سینمایی ماندگار امیرحسین آرمان محسوب می‌شود که در این فیلم با نیکی کریمی همکاری کرد و در مقابل دوربین او قرار گرفت. فیلم شیفت شب در زمان اکران با استقبال خوبی از سوی مخاطبان مواجه شد و در جشنواره فیلم فجر نیز دو دیپلم افتخار دریافت کرد.

2. فیلم نهنگ عنبر 2

امیرحسین آرمان اصالتا اهل کجاست

  • سال ساخت: 1395
  • کارگردان: سامان مقدم
  • بازیگران: رضا عطاران، مهناز افشار، ویشکا آسایش، حسام نواب صفوی و امیرحسین آرمان

فیلم نهنگ عنبر 2 نیز یکی دیگر از فیلم‌های ماندگار و جذاب امیرحسین آرمان در سینما است که در سال 96 اکران و به عنوان پرفروش‌ترین فیلم آن سال اعلام شد. آرمان نقش یک سرباز را در این فیلم ایفا کرد که نقشی کوتاه اما جالب بود که توانست نظر طرفدارانش را به خود جلب کند.

3. فیلم بخارست

امیرحسین آرمان چند سالشه

  • سال ساخت: 1401
  • کارگردان: سید مسعود اطیابی
  • بازیگران: حسین یاری، پژمان جمشیدی، هادی کاظمی، ایمان صفا و امیرحسین آرمان

فیلم بخارست از جدیدترین فیلم های امیرحسین آرمان در سینما است که در سال 1401 اکران شد و در سال 1402 نیز به صورت آنلاین منتشر شد. در این فیلم امیرحسین آرمان نقش عابد عبیدی را دارد که اشتباها توسط جلیل، برادر جلال، به خاطر یک دوربین مخفی در قسمت سونای استخر بخارست می‌میرد اما…

بهترین سریال های امیرحسین آرمان

در این بخش از بیوگرافی امیرحسین آرمان به معرفی بهترین آثار سریالی او می‌پردازیم.

1. سریال کیمیا

سریال های امیرحسین ارمان

  • سال ساخت: 1394
  • کارگردان: جواد افشار
  • بازیگران: مهراوه شریفی‌نیا، آزیتا حاجیان، پوریا پورسرخ، حسن پورشیرازی و امیرحسین آرمان

سریال کیمیا نیز یکی دیگر از آثار ماندگار امیر حسین آرمان محسوب می‌شود که سهم بزرگی در به شهرت رسیدن او داشت. این سریال 110 قسمتی در سال 94 از شبکه دوم سیما پخش شد و آرمان در فصل سوم آن که در فرانسه و تهران ضبط شد، حضور موفقی داشت و توانست به شهرت و محبوبیت برسد.

2. سریال پریا

تئاترهای امیرحسین آرمان

  • سال ساخت: 1395
  • کارگردان: حسین سهیلی‌زاده
  • بازیگران: امیرحسین آرمان، لادن مستوفی، محمود پاک‌نیت، افسانه بایگان و کمند امیر سلیمانی

سریال پریا نیز یکی از ماندگارترین سریال های امیرحسین آرمان محسوب می‌شود که باعث شهرت و محبوبیت بیشتر این هنرمند در میان مردم شد و پس از این سریال دیگر به شهرت کامل رسید و طرفداران بسیاری پیدا کرد. او در این سریال نقش فردی به نام کیوان را ایفا می‌کند که به بیماری ایدز مبتلا می‌شود و مشکلات بسیاری برای خود و خانواده‌اش به وجود می‌آید.

3. سریال مرز خوشبختی

ایا امیر حسین ارمان ازدواج کرده؟؟

  • سال ساخت: 1396
  • کارگردان: حسین سهیلی‌زاده
  • بازیگران: امیرحسین آرمان، پوریا پورسرخ، مهدی سلوکی و شهرزاد کمال‌زاده

سریال مرز خوشبختی نیز از آثار تلویزیونی امیرحسین آرمان محسوب می‌شود که در سال 96 از شبکه دوم سیما به نمایش درآمد. آرمان در این سریال نقش یک پسر نخبه ساده را ایفا می‌کند که برای تحصیل از شهرستان به تهران می‌آید، اما با چالش‌های بسیاری مواجه می‌شود.

4. سریال ممنوعه

زندگی خصوصی امیرحسین آرمان

  • سال ساخت: 1397
  • کارگردان: امیر پورکیان
  • بازیگران: میلاد کی‌مرام، امیر جعفری، نیکی کریمی، امیرحسین آرمان و الهه حصاری

سریال ممنوعه نیز یکی از سریال‌های جنجالی امیر حسین آرمان محسوب می‌شود که در زمان پخش حواشی زیادی داشت و سکانس‌های بسیاری از آن نیز سانسور شد که این سانسور شامل بخش عمده‌ای از نقش آرمان بود. او در این سریال نقش پسری به نام «باربد» را ایفا می‌کند که خواننده بوده و با دوستان خود به تجارت مشغولند.

5. سریال مانکن

زندگی شغلی امیرحسین آرمان

  • سال ساخت: 1398
  • کارگردان: حسین سهیلی‌زاده
  • بازیگران: مریلا زارعی، امیرحسین آرمان، محمدرضا فروتن، نازنین بیاتی و فرزاد فرزین

سریال مانکن نیز یکی دیگر از سریال های امیرحسین آرمان است که سال گذشته در نمایش خانگی پخش ‌شد و سومین تجربه همکاری او با حسین سهیلی‌زاده محسوب می‌شود. امیرحسین آرمان در سریال مانکن بسیار خوش درخشید و توانست توجه مخاطبان بسیاری را به خود جلب کند. او در این سریال نقش پسری به نام کاوه را ایفا می‌کند که برای پرداخت بدهی‌های پدرش، نامزدش را رها کرده و با یک زن ثروتمند به نام کتی ازدواج می‌کند. همکاری امیرحسین آرمان و نازنین بیاتی نیز در این سریال بسیار جذاب و درخشان بود. این دو هنرمند در سریال مانکن نقش دو عاشق را بازی کردند که برای رسیدن به یکدیگر با چالش‌های بسیاری مواجه شدند.

جوایز و افتخارات امیرحسین آرمان

جوایز و افتخارات امیرحسین آرمان

امیرحسین آرمان تاکنون در فیلم‌ها و سریال‌های بسیاری به ایفای نقش پرداخته است که هر یک از آنها در زمان پخش با استقبال خوبی از سوی مخاطبان مواجه شدند. جوایز امیرحسین آرمان در طول سال‌های فعالیتش در سینما مانند سایر بازیگران چندان زیاد نیست. او در سال 1390 برای بازی در فیلم سینمایی «برف روی شیروانی داغ» به کارگردانی محمد هادی کریمی، دیپلم افتخار بهترین بازیگر نقش مکمل مرد را از آن خود کرد و در جشنواره‌های دیگر نیز نامزد دریافت جایزه شد که در این بخش از بیوگرافی امیرحسین آرمان در جدول زیر می‌توانید آن‌ها را مطالعه کنید.

نام اثرسالعناون جایزهمراسم/ جشنوارهنتیجه
آهنگ خواستنی1396بهترین قطعه پاپچهارمین دوره جشن موسیقی مانامزد
سریال پریا1396بهترین بازیگر مرد درامهفدهمین دوره جشنواره حافظنامزد
آهنگ ترفند1397بهترین قطعه پاپپنجمین دوره جشن موسیقی مانامزد
سریال مانکن1399بهترین بازیگر مرد درامبیستمین دوره جشنواره حافظنامزد

اخبار و حواشی امیرحسین آرمان

حواشی امیرحسین آرمان

در ادامه بیوگرافی امیرحسین آرمان با برخی از اخبار و حواشی این بازیگر کم‌حاشیه همراه شما هستیم. البته امیرحسین آرمان علی‌رغم معروفیت و محبوبیت فراوانش، از هنرمندان کم‌حاشیه کشورمان است.

دعوت شبکه جم

امیرحسین آرمان از سوی شبکه جم نیز پیشنهاد کاری داشته که این موضوع بسیار جنجال برانگیز شد. همچنین عوامل این شبکه به او گفته بودند که در زمان پخش سریال پریا به ترکیه مهاجرت کند و با هر دستمزدی که دوست دارد با آنها قرارداد ببندد. اما او این پیشنهاد را نپذیرفت و حاضر نشد در کشور دیگری به جز ایران، فعالیت هنری داشته باشد.

حواشی رستوران امیرحسین آرمان

امیر حسین آرمان در سال 1396 با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود، خبر تاسیس و افتتاح رستوران ایتالیایی خود به نام «پارادیزو» را اعلام کرد. این رستوران در منطقه عظیمیه شهر کرج قرار دارد و به نوعی شغل دوم آرمان محسوب می‌شود که برخی بازیگران نیز در مراسم افتتاحیه پارادیزو شرکت کردند و خبر آن را در صفحه خود به اشتراک گذاشتند که این امر حواشی خود را در پی داشت.

حقایق پنهان امیرحسین آرمان

حقایق پنهان امیرحسین آرمان

در بخش پایانی بیوگرافی امیرحسین آرمان به نکات جالب و حقایق زندگی او می‌پردازیم.

علاقه به ورزش

جالب است بدانید که امیر حسین آرمان به ورزش نیز علاقه بسیاری دارد و روزانه زمان مشخصی را به ورزش کردن اختصاص می‌دهد و به طور حرفه‌ای در باشگاه بدنسازی ورزش می‌کند.

شخصیت امیرحسین آرمان

امیرحسین آرمان در زندگی شخصی خود نیز شخصیت آرامی دارد و این خصوصیت نیز در اکثر نقش‌های او نمایان است که این ویژگی از اخلاق‌های دوست‌داشتنی و مورد تحسین این بازیگر است.

همکاری با ال‌سی من

امیرحسین آرمان مدتی است که علاوه بر بازیگری و خوانندگی به حرفه مدلینگ نیز وارد شده است و در فروشگاه لباس مردانه ال‌سی من به عنوان مدل حضور دارد. تبلیغات تلویزیونی این برند از تلویزیون صدا و سیما به طور مکرر پخش می‌شود و حضور امیر حسین آرمان در این مجموعه موجب فروش چندین برابر آن شده است.

جالب است بدانید که ال‌سی من یک برند نوپا نیست و این نام تجاری حدود 35 سال است که در بازارهای اروپایی و ایرانی فعالیت دارد. در یک سال اخیر نیز انتخاب امیر حسین آرمان به عنوان مدل، یکی از تدابیر هوشمندانه این برند بود که باعث رشد فروش و معروفیت بیشتر آن شد. جمله معروف امیرحسین آرمان در تبلیغات الی‌سی من نیز جمله «بذار تنت انتخاب کنه» هست که اغلب در انتهای هر تبلیغ، این جمله را می‌گوید.

آلبوم عکس امیرحسین آرمان

در این قسمت عکس‌هایی از امیرحسین آرمان را برای شما خوانندگان عزیز پلازا قرار داده‌ایم.

کلام آخر

ممنون از اینکه تا پایان این مطلب همراه ما بودید. ما در این مقاله بیوگرافی امیرحسین آرمان بازیگر، خواننده و مدل محبوب ایرانی را به طور کامل مورد بررسی قرار دادیم. او در سال 1383 با بازی در فیلم ازدواج به سبک ایرانی وارد حرفه بازیگری شد و به تدریج به شهرت و محبوبیت رسید. نظر شما درباره این بازیگر خوش‌تیپ سینما و تلویزیون ایران چیست؟ آیا آثار امیرحسین آرمان را دیده‌اید؟ به نظرتان بهترین فیلم یا سریال امیرحسین آرمان کدام است؟  لطفا نظرات خود را در بخش دیدگاه‌ها با ما در میان بگذارید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
دیدگاه کاربران3 دیدگاه
avatar
سپیده‌
.
21 خرداد 1402، 19:17
پاسخ
0
0
عالی‌هستید
avatar
نوید
.
10 مهر 1399، 00:25
پاسخ
0
1
مدلینگ خیلی به استایل امیرحسبن آرمان میاد
avatar
ماندانا
.
09 مهر 1399، 09:48
پاسخ
1
0
عکس امیرحسین آرمان و همسرش مگه جایی دیده شده که همه این تیترو میزنن الکی ?
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402