دانلود و بررسی فیلم The Owners با بازی میسی ویلیامز

دانلود فیلم The Owners 2020
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

فیلم The Owners اثری در ژانر ترسناک است که به تازگی منتشر شده است. در این مقاله علاوه بر دانلود این عنوان، می‌توانید با داستان و بازیگران فیلم صاحبان 2020 نیز بیشتر آشنا شوید.

فیلم The Owners 2020 اثری در ژانر ترسناک است که بر اساس رمانی گرافیکی به نام Une nuit de pleine lune ساخته شده است. این فیلم اولین تجربه کارگردانی ژولیوس برگ (Julius Berg) محسوب می‌شود که به همراه متیو گامپل (Mathieu Gompel) و جف کاکس (Geoff Cox) فیلمنامه آن را نوشته‌اند. در فیلم ترسناک The Owners یکی از بازیگران جوان سریال معروف Game of Thrones، یعنی میسی ویلیامز (Maisie Williams) که قبلا هم تجربه بازی در فیلمی ترسناک را داشته به ایفای نقش پرداخته است.

تاریخ اکران فیلم The Owners برابر با 4 سپتامبر 2020 (14 شهریور 1399) است که وظیفه توزیع آن را کمپانی RLJE Films بر عهده داشته است. در این مقاله از پلازا با بررسی The Owners 2020 همراه شما خواهیم بود. اما پیش از آن در ویدیوی بالا می‌توانید تریلر فیلم The Owners را تماشا کنید و با حال و هوای آن بیشتر آشنا شوید. اگر از دوستداران فیلم‌های ترسناک هستید، در ادامه همراه ما باشید.

آنچه در ادامه می‌خوانید:

 


دانلود فیلم The Owners 2020


از لینک‌های زیر می‌توانید برای دانلود فیلم The Owners 2020 در کیفیت‌های مختلف و با زیرنویس فارسی اقدام کنید. امیدواریم از تماشای این فیلم لذت ببرید.

[کیفیت: BluRay 1080p | حجم: 1.73 گیگابایت]

[کیفیت: BluRay 720p | حجم: 865 مگابایت]

[کیفیت: BluRay 480p | حجم: 455 مگابایت]

دانلود زیرنویس فارسی فیلم The Owners

 


داستان فیلم صاحبان 2020


داستان فیلم صاحبان 2020 درباره چند جوان است که فکر می‌کنند خانه‌ای عالی را برای سرقت پیدا کرده‌اند؛ یک خانه خالی با گاوصندوقی پر از پول. اما زمانی که زوج مسن صاحب خانه به منزلشان برمی‌گردند همه چیز به هم می‌ریزد و این خانه تبدیل به کابوسی برای این جوانان خوش خیال می‌شود.

فیلم The Owners داستان چندان جدیدی ندارد، اما گویا این سبک فیلم‌ها همواره در صنعت فیلمسازی جهان محبوب هستند و مخاطبان خودشان را نیز دارند.

فیلم ترسناک The Owners

 


بازیگران فیلم ترسناک The Owners


در فوریه سال 2019 اعلام شد که میسی ویلیامز قرار است از بازیگران اصلی فیلم The Owners 2020 باشد. در می 2019 نیز سایر بازیگران این اثر به آن ملحق شدند. فیلمبرداری آن نیز در همان ماه و در عمارتی دورافتاده در نزدیکی لندن آغاز شد.

در آوریل 2020 کمپانی RLJE Films حق پخش فیلم را خریداری کرد. تاریخ اکران فیلم The Owners در آمریکا برابر با 4 سپتامبر 2020 (14 شهریور 99) است. در ادامه مروری بر بیوگرافی بازیگران فیلم The Owners 2020 خواهیم داشت.

 

میسی ویلیامز در نقش مری

میسی ویلیامز / بازیگران فیلم The Owners 2020

میسی ویلیامز بازیگر 23 ساله انگلیسی است که در سال 2011 و در سن 14 سالگی به صورت حرفه‌ای با نقش آریا استارک در سریال Game of Thrones وارد صنعت بازیگری شد. این نقش باعث شد که میسی در سطح جهانی شناخته شده و محبوب شود. وی برای بازی در این سریال نظر مثبت منتقدان را نیز جلب کرد و دو بار برای جایزه امی بهترین نقش مکمل زن در یک سریال درام نامزد شد. همچنین جالب است بدانید که او برای اولین بار با فیلم The Falling محصول سال 2014 وارد صنعت سینما شد و به خاطر این اثر مورد تحسین همگان قرار گرفت.

از آثار دیگر او می‌توانیم به عناوینی چون سریال علمی تخیلی Doctor Who، فیلم علمی تخیلی iBoy محصول سال 2017، فیلم درام Mary Shelley محصول سال 2017، فیلم عاشقانه Then Came You محصول سال 2018 و فیلم جنایی Two Weeks to Live محصول سال 2020 اشاره کنیم. همچنین او در فیلم ترسناک The New Mutants که به تازگی منتشر شده به ایفای نقش پرداخته است.

میسی ویلیامز / بازیگران فیلم The Owners 2020

علاوه بر این میسی ویلیامز علیرغم سن کمش، یک کارآفرین اینترنتی محسوب می‌شود. او در سال 2019 پلتفرمی به نام Daisie را راه‌اندازی کرد که درواقع اپلیکیشنی برای کمک به هنرمندان تازه‌کار است.

 

سیلوستر مک کوی در نقش دکتر هاگینز

سیلوستر مک‌کوی (Sylvester McCoy) بازیگر و صداپیشه اسکاتلندی است که 77 سال سن دارد. او بیشتر به خاطر بازی در نقش هفتمین دکتر در سریال علمی تخیلی Doctor Who بین سال‌های 1987 تا 1989 شناخته می‌شود. او در سریال‌های دیگری چون The Last Place on Earth محصول سال 1985 و The History of Tom Jones: A Foundling محصول سال 1997 نیز حضور داشته است.

سیلوستر مک کوی / بازیگران فیلم صاحبان 2020

از فیلم‌های سینمایی مک‌کوی می‌توانیم به عناوینی چون Three Kinds of Heat محصول سال 1987، فیلم فانتزی The Hobbit: An Unexpected Journey محصول سال 2012، فیلم علمی تخیلی The Seventeenth Kind محصول سال 2014 و فیلم عاشقانه کمدی Perfect Strangers محصول سال 2020 اشاره کنیم.

 

ریتا تاشینگهم در نقش الن هاگینز

ریتا تاشینگهم (Rita Tushingham) بازیگر 78 ساله انگلیسی است. او بیشتر به خاطر بازی در آثاری چون A Taste of Honey محصول سال 1961، فیلم درام The Leather Boys محصول سال 1964، فیلم درام عاشقانه Doctor Zhivago محصول سال 1965 و فیلم کمدی Smashing Time محصول سال 1967 شناخته شد. به خاطر بازی در فیلم A Taste of Honey او جایزه بهترین بازیگر زن را در جشنواره فیلم کن و جایزه بهترین بازیگر جدید را در مراسم بفتا و گلدن گلوب دریافت کرد.

ریتا تاشینگهم / بازیگران فیلم مالکان 2020

از فیلم‌های جدیدتر ریتا تاشینگهم می‌توانیم از عناوینی چون The Hideout محصول سال 2007، فیلم درام The Calling محصول سال 2009، My Name Is Lenny محصول سال 2017 و فیلم ترسناک Last Night in Soho که در سال 2021 اکران می‌شود نام ببریم.

دیگر بازیگران فیلم صاحبان 2020 عبارتند از:

  • جیک کوران (Jake Curran) در نقش گز
  • این کنی (Ian Kenny) در نقش ناتان
  • اندرو الیس (Andrew Ellis) در نقش تری
  • استاچا هیکز (Stacha Hicks) در نقش جین

 


بررسی و نمرات فیلم The Owners


نمرات فیلم The Owners متوسط هستند و چندان با تحسین مخاطبان و منتقدان مواجه نشده است. این فیلم در وبسایت راتن تومیتوز بر اساس 9 نقد تنها 56 درصد از رضایت کاربران را جلب کرده و میانگین امتیاز آن به 6 از 10 رسیده است. در IMDb نیز امتیاز نسبتا پایین 4.6 را گرفته و با این حال 62 درصد از کاربران گوگل تاکنون فیلم The Owners 2020 را پسندیده‌اند. در وبسایت متاکریتیک هنوز نمرات فیلم The Owners اعلام نشده‌اند، اما تاکنون 3 نقد در این سایت به ثبت رسیده که در ادامه بخش‌هایی از آنها را با هم می‌خوانیم.

داستان فیلم The Owners

RogerEbert.com / تامریس لفی: 63

شاید از آنجایی که همیشه همه ما این فکر از ذهنمان گذشته که در خانه خودمان مورد حمله قرار بگیریم، فیلم‌هایی که در ژانر حمله به خانه یا Home invasion نیز ساخته می‌شوند همواره وجود خواهند داشت. آخرین فیلم در این ژانر موجب ترس همگان پشت درهای بسته یک خانه می‌شود؛ فیلم The Owners به کارگردانی ژولیوس برگ که اثری سرگرم‌کننده به همراه تغییری ناگهانی در داستان آن است. در این عنوان شکارچیان زمانی که یک خانه اشتباهی را برای دزدی انتخاب می‌کنند، خودشان تبدیل به شکار می‌شوند.

پایان بندی پیش پا افتاده و در عین حال مطلوب و همچنین بازی به‌یادماندنی و قدرتمند میسی ویلیامز، این فیلم را تبدیل به عنوانی سرگرم‌کننده کرده‌اند.

 

The Hollywood Reporter / فرنک اکک: 50

این جنایتکاران مشتاق اگر چند فیلم ترسناک دیده بودند، می‌دانستند که حملات به خانه می‌تواند کار بسیار خطرناکی باشد. حتی اگر قربانیان این خانه واقعا یک زوج مسن و بی‌آزار بودند، باز هم در این حملات باید انتظار غافلگیری‌های زیادی را داشت. داستان فیلم اول ژولیوس برگ هم سناریوی مشابهی دارد.

در فیلم لحظات خوب و سرگرم‌کننده‌ای هم وجود دارد، اما فیلمنامه آن جزئیات زیادی از شخصیت‌های داستان را شامل می‌شود که گویا برای درگیر کردن احساسی مخاطب طراحی شده‌اند، ولی بیشتر موجب درهم ریختگی و بی‌نظمی جریان داستان می‌شوند. شخصیت‌ها اصلا دوست‌داشتنی نیستند و فیلم به نظر می‌رسد که یک ابهام و گنگی عمدی دارد که بیشتر از آنکه موجب کنجکاوی مخاطب شود، گیج‌کننده است.

بررسی The Owners 2020

بازیگران جوان فیلم The Owners 2020 ماهر و شایسته هستند، خصوصا میسی ویلیامز که از جذابیت ذاتی‌اش استفاده می‌کند تا شخصیتش را در فیلم به نوعی دلسوز نشان دهد. اما بازیگران افتخارآمیز فیلم صاحبان 2020 قطعا مک‌کوی و تاشینگهم هستند که به نظر می‌رسد حسابی از این هنرنمایی دارند لذت می‌برند.

 

The Wrap / استیو پاند: 48

میسی ویلیامز بیچاره! بعد از 8 فصل حضور در سریال Game of Thrones و بازی در نقش آریا استارک که یتیم می‌شود، کتک می‌خورد و حتی کور می‌شود، میسی در فیلم ابرقهرمانی مارول به نام The New Mutants بازی می‌کند که بیشتر از آنکه یک فیلم ابرقهرمانی باشد، تبدیل به عنوانی ترسناک می‌شود و داستان آن در یک بیمارستان دورافتاده می‌گذرد. حالا ویلیامز با فیلم ترسناک The Owners برگشته است و اصلا نمی‌توانید تصورش را هم بکنید که در این فیلم چه بلاهایی به سر او می‌آید!

نمرات فیلم The Owners

نیمه اول فیلم بیشتر بر فضای شیطانی و شرارت‌آمیزش تکیه می‌کند؛ فضایی پر استرس در یک زیرزمین. اما در پایان تبدیل به اثری عجیب و غریب می‌شود که با اینکه ترسناک است، ولی باورپذیر نیست. موسیقی فیلم آزاردهنده می‌شود و مری با دو بیمار روانی که او را در خانه‌شان اسیر کرده‌اند می‌جنگد تا بتواند خودش را نجات دهد. همه این‌ها فیلم را تبدیل به اثری ناموزون، غیرمعمول و مضحک می‌کنند… میسی ویلیامز لیاقت بهتر از این‌ها را دارد.

 


کلام آخر ؛ افول یک ستاره؟


سریال Game of Thrones برای 8 سال در حال پخش بود و ما در این مدت شاهد بزرگ شدن میسی ویلیامز که نقش آریا استارک را در این مجموعه بازی می‌کرد بودیم. ویلیامز با یکی از بهترین سریال‌های تاریخ وارد عرصه بازیگری شد، اما به نظر می‌رسد بعد از آن سریال، انتخاب‌های خوبی نداشته و در آثار شاخصی بازی نکرده است. فیلم The Owners 2020 یکی از آنهاست که در ژانر ترسناک ساخته شده و میسی یکی از نقش‌های اصلی آن را ایفا کرده است. اما این فیلم چندان مورد توجه بینندگان و منتقدان قرار نگرفته و با نمرات متوسط و حتی پایینی روبرو شده است.

تریلر فیلم The Owners

آیا شما فیلم صاحبان 2020 را تماشا کرده‌اید؟ اگر هنوز موفق به دیدن این عنوان نشده‌اید، در ابتدای همین مقاله می‌توانید برای دانلود فیلم The Owners 2020 اقدام کنید. در پایین همین صفحه نیز می‌توانید نظرات خودتان را درباره این اثر و بازی میسی ویلیامز در آن برای ما و دیگر خوانندگان پلازا بنویسید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
دیدگاه کاربران2 دیدگاه
avatar
شیما 0021
.
06 مهر 1399، 23:55
پاسخ
0
0
داستان فیلم The Owners بنظر خوب میاد باید دید و نظر داد که تونستن یک فیلم ترسناک و جذاب خلق کنند یا نه.
avatar
amir
.
05 مهر 1399، 10:06
پاسخ
0
0
این فیلم رو ندیدم ولی با توجه به داستان فیلم The Owners بنظر خوب میاد
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402