نگاهی به بهترین بازی های ریمستر شده برای PC، PS4 و Xbox One

بهترین بازی های ریمستر شده 2020
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

تجربه بازی های ریمستر شده همواره حس و حال خاص خود را دارد. تجربه دوباره بازی‌های قدیمی روی سخت‌افزار جدید همیشه هم تکراری و یکنواخت نیست. با پلازا همراه باشید تا نگاهی به بهترین بازی های ریمستر شده طی چند سال اخیر بیندازیم

با گذر از هر نسل و ورود به یک نسل جدید در صنعت بازی‌های ویدئویی، شاهد انتشار دوباره بعضی از بازی‌های قدیمی هستیم. گاهی اوقات این بازی‌ها به طور کلی تغییر می‌کنند و از داستان گرفته تا گیم پلی، دست‌خوش یک‌سری تغییرات می‌شوند. بعضی از بازی‌های قدیمی هم یک بار دیگر منتشر می‌شوند؛ با این تفاوت که در دسته دوم، صرفا گرافیک و جلوه‌های بصری بازی پیشرفت دارند. دقیقا تفاوت بین Remaster و Remake در همین است. بازی‌هایی که در دسته دوم قرار می‌گیرند، ریمستر خطاب می‌شوند و بازی‌های دسته اول، ریمیک هستند. در ادامه قصد داریم تا بهترین بازی های ریمستر شده را مرور و معرفی کنیم. با پلازا همراه باشید.

بهترین بازی های بازسازی شده

 


بهترین بازی های ریمستر شده


 

در ادامه نگاهی به بهترین بازی های ریمستر شده طی چند سال اخیر خواهیم انداخت.

1.بازی Assassin’s Creed: The Ezio Collection

بازی های ریمستر شده کامپیوتر / بهترین بازی های بازسازی شده

هر گیمری احتمالا روزهای خوش سری Assassin’s Creed با اتزیو را به خاطر دارد! عناوین Assassin’s Creed II، Assassin’s Creed Brotherhood و Assassin’s Creed Revelations در بازه بین سال‌های 2009 تا 2011 جزو محبوب‌ترین بازی‌های دوران خود بودند. بطور کلی Ezio را می‌توان محبوب‌ترین شخصیت فرنچایز AC دانست؛ کاراکتری که هرگز در قالب یک بازی کاملا جدید پا به نسل هشتم نگذاشت!

با این حال در سال 2016، یوبی‌سافت یک پکیچ جدید، شامل سه بازی مذکور را برای کنسول‌های PS4 و Xbox One منتشر کرد. البته Assassin’s Creed The Ezio Collection تنها ریمستر از سری AC در نسل هشتم نبود. بعدا بازی‌های Assassin’s Creed III و Assassin’s Creed Rogue هم ریمستر شدند.

 

2. بازی Call of Duty Modern Warfare Remastered

بهترین بازی های remake / بهترین بازی های ریمیک شده

نسخه اصلی بازی Call of Duty Modern Warfare در سال 2007 به بازار عرضه شد و از آن زمان تا به امروز، همچنان MW را یکی از بهترین CoD‌های منتشر شده می‌دانند. تقریبا 9 سال بعد و در سال 2016، نسخه ریمستر Call of Duty Modern Warfare به بازار عرضه شد. روند توسعه Call of Duty Modern Warfare Remastered از سال اوایل سال 2015 آغاز شده بود و نهایتا هم، این بازی با بازخوردهای مثبتی رو به رو شد.

پیشرفت‌های بازی Call of Duty Modern Warfare Remastered از لحاظ بصری فوق‌العاده بودند. همچنین در بخش صداگذاری هم، پیشرفت نسخه ریمستر بازی نسبت به نسخه اصلی، کاملا مشهود بود. این بازی قشر غالب طرفداران را راضی نگه داشته بود. همچنین Call Of Duty Modern Warfare Remastered از منتقدین هم نمرات قابل قبولی را دریافت کرد. نسخه سال 2016 بازی Call of Duty MW نمونه بارز یک بازی ریمستر شده موفق بود. بعدا و در سال 2019 نیز، یک ریبوت از Call of Duty Modern Warfare منتشر شد.

3. بازی Tomb Raider: Definitive Edition

ریمستر چیست / لارا کرافت

شخصیت لارا کرافت قدمت زیادی در دنیای سینما و بازی دارد. با این حال، اکثر گیمرها این کاراکتر را با حضور درخشانش در سه‌گانه Tomb Raider در بازه بین سال‌های 2013 تا 2018 می‌شناسند. در نسل هشتم، لارا کرافت را سه بار دیده‌ایم؛ Tomb Raider Definitive Edition، Rise of the Tomb Raider و Shadow of the Tomb Raider. از بین این سه بازی، TR Definitive Edition در سطح بالاتری قرار دارد. این بازی در واقع یک بازی کاملا جدید نیست؛ بلکه یک نسخه ارتقا یافته از بازی Tomb Raider، منتهی این بار در نسل هشتم است.

عنوان Tomb Raider: Definitive Edition در سال 2014 برای PS4، Xbox One و PC منتشر شد. عملکرد فوق‌العاده بازی در داستان‌سرایی، گیم پلی و همچنین جزئیات و کیفیت جلوه‌های بصری، از TR: DE یک بازی کم‌نقص ساخته بود. اگر این بازی را تجربه نکرده‌اید، باید بدانید که Tomb Raider: Definitive Edition یکی از بهترین بازی های ریمستر شده در نسل هشتم بوده و هنوز هم تجربه آن، توصیه می‌شود.

4. بازی Burnout Paradise Remastered

بازی های ریمستر شده 2020 / بازی ریسینگ

Paradise آخرین نسخه از سری Burnout محسوب می‌شد. عنوان Burnout Paradise یک بازی کاملا متفاوت نسبت به نسخه‌های قبلی این فرنچایز بود. شما در نسخه Paradise می‌توانستید آزادانه در دنیای بازی به گشت و گذار بپردازید، آیتم‌های مختلف را جمع‌آوری کنید، در مسابقات شرکت کنید، به شکل‌های مختلف خود را به چالش بکشید و حتی به صورت آنلاین با سایر بازیکنان به رقابت بپردازید. بازی Burnout Paradise پس از انتشار هم برنده جوایز مختلفی شد.

انتشار یک ریمستر از این بازی برای هر گیمری، یک خبر خوشایند بود. عنوان Burnout Paradise Remastered علاوه بر بهبودهای گرافیکی، شامل تمامی بسته‌های الحاقی بازی هم می‌شد. همچنین در این نسخه، موتورسیکلت هم به بازی اضافه شده بود. بازی Burnout Paradise Remastered را می‌توان یکی از بازی های Remaster موفق در نسل هشتم دانست. این بازی در سال 2018 منتشر شد.

5. بازی Dark Souls Remastered

بازی دارک سولز ریمستر

همچنین بخوانید :

بازی‌های میازاکی همیشه از کیفیت و محبوبیت بالایی برخوردار بوده‌اند. صرف‌نظر از سلیقه شخصی، کلا محصولات استودیو فرام سافتور، بازی‌های قابل احترامی هستند و Dark Souls هم یکی از آن‌هاست. نسخه اصلی Dark Souls را می‌توان به نوعی، اولین بازی دانست که سخت بودن یک بازی را برای بازیکنان جذاب جلوه می‌دهد! هیچ بازیکنی در این بازی مسیر ساده‌ای را پیش رو نداشته و حتی معمولی‌ترین دشمنان هم، از خیلی از باس‌های بازی‌های دیگر سخت‌تر هستند.

نسخه ریمستر بازی Dark Souls در سال 2018 برای رایانه‌های شخصی، Xbox One، PS4 و نینتندو سوییچ منتشر شد. این بازی 40 دلاری را می‌توان یکی از بهترین بازی‌های سال 2018 دانست. عنوانی که به واسطه بازسازی شدن برای نسل هشتم، از لحاظ گرافیکی هم یک بازی کم‌عیب و نقص بود.

6. بازی Skyrim: Special Edition

اسکایریم

عنوان The Elder Scrolls V: Skyrim صرفا یکی از بازی‌های خوب سال 2011 نبود؛ بلکه یکی از برترین بازی‌های نسل هفتم و قطعا یکی از بهترین بازی‌های نقش‌آفرینی تاریخ به شمار می‌رفت. با این تفاسیر طبیعی است که حتی ریمستر آن هم، در لیست بهترین بازی های بازسازی شده قرار بگیرد. نسخه ریمستر یکی از بهترین بازی‌های بتسدا، در سال 2016 و برای کنسول‌های نسل هشتمی منتشر شد.

همچنین بخوانید :

طبیعتا می‌توانید حدس بزنید که این نسخه، شامل بسته‌های الحاقی بازی هم می‌شد. در واقع Skyrim: Special Edition یک پکیج کامل برای طرفداران بازی‌های نقش‌آفرینی بود. حتی آن دسته از گیمرهایی که نسخه اصلی این بازی را تجربه کرده بودند هم می‌توانستند از این نسخه، لذت ببرند. Skyrim: Special Edition هم یکی از بهترین بازی های ریمستر شده تمامی ادوار به شمار می‌رود.

7. بازی Uncharted: The Nathan Drake Collection

بازی آنچارتد گیم پلی

سری بازی‌های Uncharted را می‌توان جزو بهترین، محبوب‌ترین و جذاب‌ترین سری بازی‌های کل تاریخ سونی دانست. از زمانی که Uncharted: Drake’s Fortune در سال 2007 به بازار عرضه شد، نیتن دریک همواره طرفداران خاص خودش را داشته است. این شخصیت در نسل هشتم هم در قالب بازی Uncharted 4: A Thief’s End حضور پیدا کرده بود. قبل از آن اما، Uncharted: The Nathan Drake Collection ما را با ملاقات دوباره با نیتن دریک و دنبال کردن ماجراجویی‌های وی، آماده کرده بود.  عنوان Uncharted: The Nathan Drake Collection در سال 2015 به بازار عرضه شد. این بازی در واقع یک پکیج کامل، شامل نسخه نسخه اول سری Uncharted بود.

8. بازی Halo: The Master Chief Collection

هیلو کالکشن

از هر گیمر طرفداران مایکروسافتی که بازی‌های مورد علاقه‌اش را بپرسید، قطعا اسم سری Halo را در لیست خود جای خواهد داد! سری بازی‌های Halo را می‌توان به نوعی، شناسنامه مایکروسافت در صنعت بازی دانست. اما به جز این، Halo بالاتر از شوتر اول شخص‌های مطرحی مثل Killzone و Call of Duty، احتمالا بهترین سری شوتر اول شخصی است که صنعت بازی‌های ویدئویی به خود دیده است. آخرین نسخه از مجموعه، Halo 5: Guardian بود و کم کم باید خود را برای Halo Infinite آماده کنیم. ولی بین این دو نسخه، نباید Halo: The Master Chief Collection ( نسخه رایانه‌های شخصی بازی ) را از یاد برد.

عنوان Halo: The Master Chief Collection برای اولین بار در سال 2014 و برای کنسول Xbox One منتشر شد. این کالکشن در واقع شامل 6 نسخه از نسخه‌های قدیمی سری Halo است و همه این نسخه‌ها هم از لحاظ گرافیکی، ارتقا پیدا کرده و در حد و اندازه‌های نسل هشتم هستند. نسخه PC این کالکشن هم در دسامبر سال 2019 منتشر شد. اگر قصد دارید همه نسخه‌های قدیمی سری Halo را در یک پکیج داشته باشید، حتما Halo: The Master Chief Collection را تهیه کنید.

9. بازی The Last of Us Remastered

بهترین بازی های ریمستر 2020 / لست آف اس ریمستر

نسخه ریمستر بازی The Last of Us فقط یکی از بهترین بازی های ریمستر شده در این نسل نیست؛ بلکه جزو بهترین بازی‌های این دهه به شمار می‌رود. همچنین از The Last of Us، به عنوان یکی از بهترین بازی‌های تاریخ نام می‌برند. بازی The Last of Us Remastered در سال 2014 به صورت انحصاری برای PS4 منتشر شد. این نسخه شامل تمامی محتوای اضافه منتشر شده برای بازی اصلی، از جمله Left Behind هم می‌شد. در سال جاری هم ناتی‌داگ روند توسعه بازی The Last of Us Part II را به پایان رساند؛ عنوانی که در واقع دنباله بازی The Last of Us به شمار می‌رود.

 


سخن پایانی


در این مطلب سعی کردیم تا نگاهی به بهترین بازی های ریمستر شده طی چند سال اخیر بیندازیم. با این حال، همچنان می‌توان بازی‌های دیگری را هم به این لیست اضافه کرد. همچنین با توجه به این‌که در روزهای پایانی نسل هشتم به سر می‌بریم، احتمالا در آینده‌ای نزدیک باید شاهد انتشار بازی‌های ریمستر شده بیشتری هم باشیم.

در پایان، از شما درخواست می‌کنیم تا تجربیات خود را در رابطه با بازی های ریمستر شده با ما به اشتراک بگذارید. شما کدام ریمستر را به بقیه ترجیح می‌دهید؟

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
دیدگاه کاربران2 دیدگاه
avatar
نوید
.
12 مهر 1399، 23:55
پاسخ
0
0
بهتره اول تعریف دقیقی از بازی های ریمستر شده ارائه بدین بعد بهترین هاشو معرفی کنین
avatar
محمد آریامقدم
.
13 مهر 1399، 10:13
پاسخ
0
0
@نوید
توی پاراگراف دوم به طور کامل علاوه بر تعریف ریمستر، به تعریف ریمیک هم پرداخته شده ممنون بات نظرتون :)
avatar
ali
.
12 مهر 1399، 10:19
پاسخ
0
0
بازی های ریمستر شده 2020 عالی رو معرفی کردید
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402