راهنمای خرید شارژر اپل واچ و قیمت آن در بازار ایران

  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

در این مقاله نکات مهم در خرید شارژر اپل واچ و قیمت آن در بازار ایران را بررسی کرده و تعدادی از این شارژرها را با مشخصات آنها به اختصار بررسی می‌کنیم.

اگر برای اپل واچ جدیدتان به شارژر نیاز دارید یا شارژر قدیمیتان را می‌خواهید با شارژر جدیدی جایگزین کنید، می‌توانید از راهنمای خرید شارژر اپل واچ پلازا استفاده کنید. در این مقاله به نکات مهم در خرید شارژر اپل واچ پرداخته و ویژگی‌های یک شارژر خوب را بررسی می‌کنیم. برای اطلاع بیشتر در رابطه با خرید شارژر اپل واچ مشخصات چند نمونه از شارژرهای مناسب برای اپل واچ را به طور خلاصه بررسی کرده و قیمت کابل شارژر اپل واچ در بازار ایران را در اختیار خوانندگان قرار می‌دهیم.

پایه نگهدارنده اپل واچ

 

آنچه در ادامه می‌خوانید:


نکاتی که قبل از خرید شارژر اپل واچ باید بدانید


برای خرید هر وسیله نیاز داریم تا ابتدا با نکات مهم و قابل توجه در خرید هر یک آشنا شویم. برای خرید شارژر اپل واچ نیز باید بدانیم ویژگی‌های یک شارژر خوب چه هستند و به چه نکاتی برای جلوگیری از بروز مشکلات آینده و اتلاف وقت، سرمایه و انرژی باید توجه کنیم. در این قسمت به بررسی این نکات می‌پردازیم.

 

شکل ظاهری

شارژرهای اپل واچ در دو مدل در بازار موجودند. نوع اول پدهای شارژ هستند که روی سطح میز به صورت افقی قرار گرفته و ساعت نیز روی آن‌ها قرار می‌گیرد. نوع دوم استندهای شارژ مخصوص ساعت هستند که ساعت را به صورت عمودی نگه داشته و شارژ می‌کنند.

 

انواع

شارژر Apple Watch

شارژر اپل واچ انواع مختلفی دارد و به طور کلی به چهار دسته تقسیم می‌شوند:

  • شارژر کابلی دارای سر USB در یک سمت و قسمت مغناطیسی‌ای به نام «Puck» در سمت دیگر است که به سطح زیرین ساعت متصل می‌شود. این نوع شارژرها در جعبه ساعت هوشمند از کارخانه به دست کاربر می‌رسند.
  • استند یا پایه شارژر اپل واچ ساعت هوشمندتان را به صورت ایستاده یا زاویه دار نگه می‌دارد، اما فاقد هرگونه قطعه الکترونیکی است؛ پس برای شارژ کردن دستگاه‌های خود باید از کابل شارژری جداگانه استفاده کرده و قسمت مغناطیسی شارژر یا «Puck» را به ساعت متصل کنید.
  • شارژر Apple Watch قابل حمل، نوعی پاوربانک USB است که دارای یک باتری و قسمت مغناطیسی شارژر یا «Puck» بوده که شارژ ساعت را بدون نیاز به هر گونه سیمی ممکن می‌کند.
  • داک شارژ اپل واچ به پایه شارژ اپل واچ شباهت زیادی دارد. تنها تفاوت این دو در وجود «Puck» و سیم برقی است که به پریز و یا پورت USB متصل می‌شود.

در خريد شارژر اپل واچ باید دقت داشته باشید که بسته به نوع و میزان استفاده از اپل واچتان ممکن است نیاز باشد حداقل هر دو روز یک بار و یا معمولا هر روز آن را شارژ کنید. پایه نگهدارنده اپل واچ یا استند شارژر اپل واچ ساعت هوشمندتان را روی میز و در طول شب یا ساعات استراحتتان شارژ می‌کند و وجود یک کابل جداگانه برای شارژ دستگاه می‌تواند باعث بروز اتفاقاتی شده و مانع از شارژ ساعت شود. وجود استند شارژر مانع از این کار شده و شارژ موفق دستگاهتان را تضمین می‌کند.

 

قابل حمل بودن

بعضی شارژرها کاملا قابل حمل هستند و این امر به این معناست که برای شارژ ساعت اپل شما نیازی به اتصال به برق ندارند. نوع دیگر شارژرهای قابل حمل نیز آنقدر کوچک هستند که در کیفتان به راحتی جای می‌گیرند.

 

شارژر چند منظوره

شارژر اورجینال اپل واچ

بعضی از شارژرهای موجود در بازار حتی می‌توانند چندین دستگاه را همزمان شارژ کنند. مثلا می‌توانید گوشی، ایرپاد و ساعت هوشمند خود را با استفاده از این شارژر به صورت همزمان شارژ کنید.

 

گواهی MFI

به یاد داشته باشید که صرف نظر از نوع شارژر اپل واچ مورد نظرتان، باید گواهی MFI آن را چک کنید. برای به دست آوردن این گواهی شرکت سازنده شارژر مورد نظر باید آزمایشات انطباق و ایمنی را روی دستگاه خود پیاده کرده و علاوه بر آن حق امتیاز شرکت اپل را نیز پرداخت کند. وجود این گواهینامه باعث می‌شود تا مطمئن باشید شارژری که خریده‌اید درست همانند شارژر اپل واچ سری ۵، شارژر اپل واچ سری ۴ و شارژر اپل واچ سری ۳ توانایی شارژ این ساعت‌ها و هر نوع اپل واچ دیگری را دارد.

 

برند

طرفداران برند اپل باور دارند که هیچ محصولی به اندازه محصولات اصل اپل و در این مورد هیچ شارژر ساعت اپلی در حد شارژر اورجینال اپل واچ باکیفیت نخواهد بود. این در حالی است که سایر افراد بر این باورند که شارژرهای اپل واچ دیگری با برندهای معتبر و با کیفیت دیگری نیز وجود دارند که می‌توانند به خوبی و با سرعت بالایی اپل واچ شما را شارژ کنند.

 

قیمت

محصولات اپل به داشتن قیمت‌های بالا شهرت دارند؛ بنابراین قیمت شارژر اپل واچ نیز از این قضیه مستثنی نخواهد بود. به همین علت است که کمتر کسی را می‌توانید بیابید که تمامی محصولات اصل اپل را استفاده کند. استفاده از شارژرها با برندهای مختلف نیز قیمت‌های مختلفی را البته به همراه کیفیت‌های متفاوت برای کاربران ارائه می‌دهد.

 

سایر نکات

پایه شارژ اپل واچ

اتصال و قطع اپل واچ از یک شارژر اپل واچ مناسب، آسان و بدون مشکل انجام شده و شارژر دستگاه را محکم و ایمن نگه می‌دارد تا ساعت از شارژر جدا نگردد. اگر به شارژر ضربه آرامی بزنید، ساعت از آن جدا نشده و کار با ساعت و فشردن دکمه‌های آن به هنگام اتصال به شارژر نیز بدون قطع شارژ امکان پذیر است.

شارژر مناسب اپل واچ با هر بندی چه به صورت باز و بسته به خوبی کار کرده و سر جایی که آن را قرار داده‌اید، می‌ماند. برای صرفه جویی در وقت و هزینه می‌توانید برای انتخاب شارژر اپل واچ مناسب خود از بررسی‌های شارژرهای برندهای مختلف نیز کمک بگیرید و شارژر مناسب خود را بیابید.

 


قیمت خرید بهترین شارژرهای اپل واچ در ایران


حال که با نکات مهم در خرید شارژر اپل واچ آشنا شدید، بیایید تا نگاهی به قیمت بهترین شارژرهای اپل واچ موجود در بازار ایران بیندازیم و ویژگی‌های هر یک را به طور خلاصه بررسی کنیم.

 

شارژر بی سیم کوتتسی مدل CS5168

پایه شارژر اپل واچ

  • قیمت حدودی: 1,450,000 تومان
همچنین بخوانید :

شارژر بی سیم کوتتسی مدل CS5168 دارای اندازه‌ای برابر با 42/44 میلی متر بوده و قابلیت شارژ گوشی و ساعت را دارد. ولتاژ 5 ولت و جریان 2 آمپر مربوط به ورودی شارژر بوده و توان مصرفی آن برای اپل واچ برابر با 2 وات، برای دستگاه‌های اندرویدی برابر با 10 وات و برای دستگاه‌های دارای سیستم عامل iOS برابر با 7.5 وات است. راندمان شارژ این شارژر تا 75 درصد بوده و با ساعت‌های اپل سری 1 تا ۵ و گوشی‌هایی که فناوری شارژ بی سیم دارند سازگار است. طول کابل متصل به این شارژر یک متر و بدنه شارژر ترکیبی از آلومینیوم و پلاستیک سخت پلی کربنات (PC) بوده و وزنی 70 گرمی دارد.

 

شارژر همراه بی سیم کوتتسی مدل PB5030-BK

پایه شارژر اپل واچ

  • قیمت حدودی: 300,000 تومان

شارژر همراه بی سیم کوتتسی مدل PB5030-BK دارای اندازه‌ای برابر با 42/44 میلی متر بوده و از جنس پلی کربنات است. این شارژر اپل واچ قابلیت شارژ اپل واچ سری 1 تا 4 را داراست و باتری لیتیم پلیمری‌ای با ظرفیت 1000 میلی آمپر ساعت را در خود جای داده است. ولتاژ ورودی و خروجی دستگاه برابر با 5 ولت بوده و شدت جریان ورودی آن 1 آمپر است. میزان شارژ باتری این شارژر از طریق LED قابل مشاهده است.

 

شارژر بی سیم یونیک مدل Cove

شارژر اپل واچ سری ۵

  • قیمت حدودی: 850,000 تومان

این محصول شارژری قابل حمل برای انواع اپل واچ است که دارای اندازه‌ای برابر با 42/44 میلی متر و وزنی برابر با 170 گرم بوده و جنسی پلاستیکی دارد. توان مصرفی این دستگاه برابر با 5 وات بوده و جریان خروجی آن به 1 آمپر می‌رسد. این شارژر می‌تواند اپل واچ‌های سری یک تا پنج را شارژ کرده و با هر دستگاهی که دارای درگاه USB_A است شارژ شود.

 

کابل شارژ مغناطیسی ساعت هوشمند اپل

شارژر اپل واچ سری ۴

  • قیمت حدودی: 200,000 تومان

حتما شنیده‌اید که استفاده از محصولات جانبی هر کارخانه را برای محصولات و دستگاه‌های همان برند توصیه می‌کنند. برای اپل واچ‌ها نیز استفاده از کابل اصلی شارژ مغناطیسی اپل واچ توصیه می‌شود. کابل شارژ مغناطیسی اپل واچ با اپل واچ‌های 38 و 42 میلی‌متری سازگار بوده و از کیفیت ساخت بالایی برخوردار است. با استفاده از این کابل شارژ می‌توانید به روش القایی ساعت هوشمند خود را شارژ کنید. در یک سر این کابل یک کانکتور USB و در سر دیگر «Puck» یا سطح استیل مغناطیسی وجود دارد که به سطح زیرین ساعت متصل می‌شود. این کابل در رنگ سفید و با اندازه‌های یک تا دو متر عرضه می‌شود.

 

کابل شارژ کوتتسی مغناطیسی مناسب برای ساعت هوشمند اپل

قیمت شارژر اپل واچ

  • قیمت حدودی: 150,000 تومان

کابل شارژر اپل واچ کوتتسی مغناطیسی با اندازه‌ای برابر با 42 میلی متر دارای سیمی پلاستیکی و شارژ مگنتی است. طول کابل مورد استفاده در این شارژر اپل واچ مغناطیسی به 1 متر می‌رسد و به رنگ سفید صدفی موجود است.

 

شارژر همراه بی سیم کوتتسی مدل PB5119

کابل اصلی شارژ مغناطیسی اپل واچ

  • قیمت حدودی: 490,000 تومان

شارژر همراه بی سیم کوتتسی مدل PB5119 دارای اندازه‌ای برابر با 42/44 میلی متر بوده و از جنس پلی کربنات است. ولتاژ و جریان ورودی شارژر برابر با 5 ولت، 1 آمپر و ولتاژ و جریان خروجی آن برابر با 5 ولت، 1.5 آمپر است. باتری آن از نوع لیتیوم پلیمر با ظرفیت 5200 میلی آمپر بوده و دارای پایه‌ای تاشو جهت استفاده آسان روی میز است. این شارژر برای شارژ اپل واچ سری 1 تا 4 و گوشی‌های موبایل هوشمند قابل استفاده بوده و به همراه یک عدد کابل شارژ micro USB عرضه می‌شود.

 

شارژر همراه بلکین مدل F8J201btSLV

خريد شارژر اپل واچ

  • قیمت حدودی: 950,000 تومان

شارژر همراه بلکین مدل F8J201btSLV ابعادی برابر با 24×42×121 میلی‌متر و محدودیت ظرفیتی معادل 5 تا 10 هزار میلی‌آمپر‌ساعت داشته و ظرفیت اسمی آن 6700 میلی‌آمپر ساعت است. باتری آن از نوع لیتیومی بوده و ولتاژ ورودی و خروجی آن برابر با 5 ولت است. شدت جریان ورودی به این شارژر 1.0 آمپر بوده و شدت جریان خروجی آن 2.4 آمپر است. این شارژر اپل واچ دارای استاندارد MFi بوده و با وجود 2 درگاه خروجی با انواع گوشی‌های موبایل، دوربین دیجیتال، موزیک پلیر و دیگر دستگاه‌های از این قبیل سازگار است. علاوه بر این از قابلیت‌های ویژه این دستگاه می‌توان به شارژ ایمن (MultiProtect) اشاره کرد که از دستگاه در برابر اتصال کوتاه، شدت جریان، ولتاژ و دمای بیش از اندازه محافظت می‌کند.

 


جمع بندی


در این مقاله با قیمت شارژر اپل واچ در بازار ایران آشنا شده و نکات مهم در خرید شارژر اپل واچ را شناختیم. شما برای خرید شارژر اپل واچ به چه نکاتی توجه می‌کنید؟ چه برندی را برای خرید شارژر اپل واچ انتخاب می‌کنید؟ چه محدوده قیمتی را برای خرید شارژر اپل واچ مناسب می‌دانید؟ نظرات خود را با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402