معرفی بازی Tennis World Tour 2 (بازی تنیس تور جهانی 2)

بررسی بازی Tennis World Tour 2
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

اگر به تنیس علاقه دارید، در ادامه با ما همراه باشید تا بازی Tennis World Tour 2 را که یکی از بهترین شبیه‌سازهای این ورزش است، به شما معرفی کنیم.

بازی‌های زیادی وجود دارند که به شبیه‌سازی ورزش محبوب تنیس می‌پردازند. برای مثال Virtua Tennis یکی از بهترین بازی‌ها در همین زمینه است. در سال 2018 یک رقیب جدی برای این مجموعه پیدا شد که Tennis World Tour نام داشت. این بازی اگرچه نمرات چندان خوبی دریافت نکرد، اما نشان داد که با کمی تغییرات در گیم‌پلی، می‌تواند به یک بازی جذاب و یک شبیه‌ساز حرفه‌ای تنیس تبدیل شود. حالا شماره دوم این مجموعه دقیقا با هدف برطرف کردن ایرادات نسخه قبلی منتشر شده و در این زمینه موفق هم عمل کرده است. بازی Tennis World Tour 2 به مراتب بهتر از بازی اول مجموعه است، اما همچنان در بعضی از بخش‌ها می‌تواند پیشرفت داشته باشد. در ادامه و پس از تماشای تریلر بازی Tennis World Tour 2 به معرفی کامل این عنوان و بررسی ویژگی‌های مختلف آن می‌پردازیم. با پلازا همراه باشید. در ادامه «تریلر گیم پلی بازی Tennis World Tour 2» را مشاهده خواهید کرد.

 

آنچه در ادامه می‌خوانید:


تاریخ انتشار بازی Tennis World Tour 2


تریلر بازی Tennis World Tour 2

بازی شبیه ساز تنیس Tennis World Tour 2 به وسیله استودیوی Big Ant Studios ساخته شده و کمپانی NACON نیز وظیفه انتشار آن را بر عهده داشته است. این بازی در تاریخ 24 سپتامبر 2020 (3 مهر 1399) برای پی‌سی، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان منتشر شد و قرار است در تاریخ 15 اکتبر (24 مهر 1399) هم برای نینتندو سوییچ عرضه شود. قیمت نسخه استاندارد این بازی برابر با 40 دلار است، اما نسخه ویژه که شامل تمام محتواهای دانلود آینده بازی هم می‌شود، 60 دلار قیمت‌گذاری شده است.

 


گیم پلی بازی Tennis World Tour 2


مهمترین نکته‌ای که در بازی تنیس Tennis World Tour 2 باید به آن توجه داشته باشید، زمانبندی است. شما دو گزینه برای ضربه زدن دارید: ضربه دقیق و ضربه قدرتی. برای زدن ضربات دقیق، باید دقیقا قبل از برخورد توپ با راکت، دکمه را لمس و بلافاصله آن را رها کنید. اما برای ضربات قدرتی باید دکمه را نگه دارید و سپس در زمان مناسب آن را رها کنید. اگر این کار را به درستی و به طور دقیق انجام دهید، ضربه شما در قسمت مناسبی از زمین حریف که آن را هدف گرفته‌اید فرود می‌آید. در غیر این صورت، شاهد بیرون رفتن توپ یا حرکت قوس‌دار آن خواهید بود که در این حالت، حریف می‌تواند با یک ضربه قدرتی کار را به سود خودش تمام کند.

این سبک گیم‌پلی باعث شده که دستیابی به پیروزی در بازی تنیس Tennis World Tour 2 به دقت زیادی نیاز داشته باشد. مثلا فرض کنید با دو ضربه دقیق توانسته‌اید حریف خود را در گوشه زمین خودش گیر بیندازید و او را تحت فشار قرار دهید، حالا موقع زدن ضربه آخر، اگر کوچکترین اشتباهی در زمانبندی داشته باشید، توپ به بیرون می‌رود و همه چیز را از دست می‌دهید. به این ترتیب حتی بازیکنان حرفه‌ای هم اگر لحظه‌ای تمرکز خود ار از دست بدهند، ممکن است به راحتی شکست بخورند.

گیم پلی بازی Tennis World Tour 2

وجود چنین سیستمی در بازی، گیم‌پلی آن را به مسابقات تنیس واقعی نزدیک می‌کند. وجود انیمیشن‌ها و فیزیک واقع‌گرایانه نیز به این امر کمک کرده است. انیمیشن حرکات تنیسورها از تنوع خوبی برخوردار است و در تغییر جهت‌های ناگهای که هنگام ضربه زدن اتفاق می‌افتد، مشکل خاصی مشاهده نمی‌شود. البته گاهی که مجبور می‌شوید به یک ضربه غافلگیرکننده پاسخ بدهید، ممکن است با یک انیمیشن عجیب و خنده‌دار مواجه شوید که به نوعی باگ تلقی می‌شود، اما حتی بزرگترین بازی‌های ورزشی مثل FIFA هم عاری از چنین مشکلاتی نیستند و به همین خاطر نمی‌توان ایراد زیادی به انیمیشن‌های Tennis World Tour 2 گرفت.

یکی از ویژگی‌های جذاب گیم پلی بازی Tennis World Tour 2 که البته تا حدودی آن را از حالت واقع‌گرایانه خارج می‌کند، استفاده از قدرت‌های ویژه است. شما با استفاده از امتیازات و پولی که در بازی کسب می‌‌کنید، می‌‌توانید بسته‌های اختصاصی بخرید که این بسته‌ها، قابلیت منحصربه‌فردی به تنیسور شما می‌دهند. مثلا می‌توانید دقت ضربه سرویس را بالاتر ببرید تا توپ دقیقا در نقطه مورد نظرتان فرود بیاید. البته باید توجه داشته باشید که این قدرت‌ها محدود هستند و تنها برای یک بار می‌توانید از آنها استفاده کنید. همانطور که گفتیم، این ویژگی کمی از جنبه واقعی بودن بازی می‌کاهد، اما در عوض، جذابیت گیم‌پلی را ارتقا‌ می‌دهد. اینکه بتوانید به بازیکنان واقعی مثل راجر فدرر یا رافائل نادال قدرت‌های ابرقهرمانی بدهید، در نوع خود جالب و هیجان‌انگیز خواهد بود.

در بازی قبلی سیستمی مشابه آنچه که اشاره کردیم وجود داشت. یعنی شما با انتخاب کارت‌های مختلف می‌توانستید به قدرت‌های خاصی دست پیدا کنید. این سیستم در بازی جدید، Wildcards نامیده می‌شود و به شما اجازه انتخاب پنج کارت را می‌دهد. این کارت‌ها در هر زمان از بازی قابل استفاده هستند. مثلا ممکن است برای زدن یک ضربه دقیق، نیاز به بالا بردن تمرکز بازیکن خود داشته باشد که در این صورت می‌توانید از کارت مربوطه استفاده کنید. همچنین بعضی از کارت‌ها هم مقاومت بازیکن را افزایش می‌دهند تا در مسابقات طولانی، انرژی کمتری از دست بدهد. البته استفاده از این کارت‌ها اجباری نیست و می‌توانید مسابقه را حتی بدون استفاده از یک کارت به پایان برسانید.

بررسی بازی Tennis World Tour 2

در بخش ساخت و پیشرفت بازیکن یا Career Mode شما می‌‌توانید هدایت یک تنیسور کم تجربه را به دست بگیرید و رفته رفته او را به یک قهرمان بزرگ تبدیل کنید. در این بخش علاوه بر مسابقات، باید سفرها، تمرینات و حتی مصدومیت‌های بازیکن خود را مدیریت کنید و به طور کلی روی تمام جنبه‌های زندگی حرفه‌ای او نظارت داشته باشید. البته برخی از بخش‌های Career Mode به صورت سرسری طراحی شده‌اند و تقریبا هیچ تاثیری روی گیم‌پلی بازی ندارند. برای مثال اینکه کدام مربی را برای بازیکن خود استخدام کنید، فرق چندانی نخواهد داشت. با این حال، این بخش جذابیت‌های خاص خودش را دارد و می‌تواند شما را با سختی‌های تبدیل شدن به یک قهرمان واقعی آشنا کند.

اگر می‌خواهید نحوه بازی کردن در Tennis World Tour 2 را به درستی یاد بگیرید، پیشنهاد می‌کنیم که بخش تمرینی یا Tennis School را دنبال کنید. در این بخش، انواع ضربات به شما آموزش داده می‌شود و می‌‌توانید پیشرفت خود در بازی را به خوبی حس کنید.

یکی از آزاردهنده‌ترین ایراداتی که در گیم‌پلی بازی به چشم می‌خورد، دقیق نبودن سیستم هدفگیری است. در طول بازی (مخصوصا در زمان‌هایی که رفت و برگشت توپ بیشتر از پنج یا شش بار می‌شود)، گاهی حس می‌کنید که بازیکن شما در تشخیص مسیر توپ دچار اشتباه شده و با اینکه دکمه‌ها را به موقع فشار داده‌اید، نمی‌تواند ضربه دقیق به توپ بزند. چنین مشکلی باعث می‌شود که احساس کنید در حال رقابت با بازیکن خودتان هستید!

بازی تنیس Tennis World Tour 2 بخس چند نفره آنلاین هم دارد که در آن می‌توانید با سایر بازیکن‌ها به رقابت بپردازید. امکان برگزاری مسابقات ساده وجود دارد، اما می‌توانید در رده‌بندی‌های آنلاین نیز شرکت کنید و جایگاه خود را در بین سایر بازیکن‌ها ارتقا دهید. به طور کلی بخش چند نفره این بازی نیز جذابیت‌های خاص خود را دارد و ارزش تکرار آن را بیشتر می‌کند، ولی برخی از ایرادات بخش تک‌نفره، در حالت آنلاین نیز به چشم می‌‌خورند که این موضوع احتمالا در هنگام مسابقه با بازیکن‌های دیگر آزاردهنده خواهد بود.

 


تنیسورهای معروف در بازی Tennis World Tour 2


بازی تنیس Tennis World Tour 2

یکی از ویژگی‌های جذاب بازی تور جهانی مسابقات تنیس 2 حضور چهره‌های شناخته شده این ورزش و امکان انتخاب آنها است. شما می‌توانید تنیسورهایی چون راجر فدرر و رافائل نادال را انتخاب کنید و به مصاف حریفان بروید. البته پیروز شدن در مسابقات، علاوه بر قدرت بازیکنی که انتخابش می‌‌کنید، به مهارت‌های خودتان هم بستگی دارد. در مجموع 38 تنیسور در بازی شبیه ساز تنیس Tennis World Tour 2 حضور دارند که در ادامه تعدادی از معروف‌ترینشان را به شما معرفی می‌کنیم.

  • رافائل نادال (اسپانیا)
  • دومینیک تیم (اتریش)
  • راجر فدرر (سوییس)
  • دانیل مدودف (روسیه)
  • استفانوس سیتسیپاس (یونان)
  • الکساندر زورف (آلمان)
  • اشلی بارتی (استرالیا)
  • الینا اسویتولینا (اوکراین)
  • سرینا ویلیامز (آمریکا)

 


نمرات و نظرات منتقدین درباره بازی Tennis World Tour 2


بازی تنیس ورد تور 2

وبسایت‌ها و رسانه‌های زیادی به بررسی بازی Tennis World Tour 2 پرداخته‌اند که از میان آنها، ما به مهمترین نمرات و همچنین خلاصه نقدهای این بازی اشاره می‌کنیم. بد نیست بدانید که میانگین نمرات نسخه پی‌سی این بازی 60، نسخه پلی استیشن 4 برابر با 58 و نسخه ایکس باکس وان 56 است.

 

همچنین بخوانید :

Everyeye.it: 75

بازی Tennis World Tour 2 مثل یک شروع تازه است. این بازی نور امید غیرمنتظره‌ای را برای آینده بازی‌های تنیس به نمایش می‌گذارد. ورزشی که در بازار بازی‌های ویدیویی، هنوز به جایگاه شایسته‌ای نرسیده است.

 

TheSixthAxis: 70

بازی تنیس ورلد تور 2 یکی از بهترین بازی‌های تنیس است و وجود سیستم Wildcard یک لایه تاکتیکی و سرگرم‌کننده به گیم‌پلی بازی می‌افزاید. تنها نکته منفی در مورد این بازی آن است که وجود چند مشکل کوچک، باعث شده‌اند تا نتوانیم آن را یک بازی عالی بنامیم.

 

Push Square: 70

این بازی، ریتم و ضرباهنگ ورزش تنیس در دنیای واقعی را به خوبی شبیه‌سازی می‌کند، اما روند آموزشی آن کند و خسته‌کننده است. اگر بتوانید روش بازی کردن را به خوبی فرا بگیرید، با یک گیم‌پلی عمیق مواجه می‌شوید که وجود سیستم استراتژی‌ها، جذابیت آن را چند برابر کرده است. ایراداتی در بخش انیمیشن‌ها، فیزیک و همچنین طراحی هنری بازی به چشم می‌خورد، اما مراحل بازی سرگرم‌کننده هستند و بخش آنلاین نیز ارزش تکرار بالایی دارد. می‌‌توان گفت که این بازی، بهترین شبیه‌ساز تنیس روی کنسول PS4 است، اما جای زیادی برای بهتر شدن آن وجود دارد.

بازی تور جهانی مسابقات تنیس 2

Gameblog.fr: 70

شاید در نگاه اول بازی تور جهانی مسابقات تنیس 2 شبیه یک آپدیت ساده برای بازی اول این مجموعه به نظر برسد، اما وقتی این بازی را تجربه کنید متوجه خواهید شد که هم از نظر کمی و هم کیفی، با یک بازی کاملا متفاوت مواجه هستیم. سازندگان بازی بهترین تجربه ممکن از ورزش تنیس را روی کنسول‌های فعلی ارائه کرده‌اند، اما شاید روی پی‌سی بازی‌های بهتری هم در این سبک وجود داشته باشند.

 

God is a Geek: 65

احتمالا برای آنکه روی گیم‌ پلی بازی Tennis World Tour 2 تسلط پیدا کنید باید مدتی روی این بازی وقت بگذارید، اما از سوی دیگر، وجود تنیسورهای شناخته شده و زمین‌های مختلف که طراحی بسیار خوبی دارند باعث می‌شود که طرفداران تنیس از این بازی خوششان بیاید.

 

PlayStation Universe: 40

این بازی هیچ جذابیتی ندارد و می‌توان گفت که بی‌هدف ساخته شده است. بخش طراحی شخصیت واقعا افتضاح است و همینطور حالت مسابقه‌ای اصلی فاقد هر گونه جذابیتی به نظر می‌رسد. پیشنهاد می‌کنیم که به‌جای این بازی، به سراغ AO Tennis 2 بروید که در کمال تعجب، به وسیله همین استودیو ساخته شده، اما کیفیت بسیار بهتری دارد.

 

Screen Rant: 30

بازی Tennis World Tour 2 تلاش می‌کند تا ظاهر و حس بازی‌های ورزشی مشابه را تقلید کند، اما در این امر موفق ظاهر نمی‌شود. بخش ساخت شخصیت و همچنین مسابقات اصلی بازی کاملا بی‌هدف طراحی شده‌اند. سیستم کنترل بازی ایرادات زیادی دارد و حتی دیدن توپ در هنگام مسابقات کار دشواری است. این مسئله در یک بازی که هدفی جز ضربه زدن به توپ، آن هم با بالاترین دقت ممکن را دنبال نمی‌کند، یک ایراد بزرگ به شمار می‌رود. این بازی می‌توانست خیلی بهتر از این باشد، اما در نهایت به یک تجربه ناامیدکننده تبدیل شده است.

 


دانلود بازی شبیه ساز تنیس Tennis World Tour 2


تاریخ انتشار بازی Tennis World Tour 2 / بازی شبیه ساز تنیس Tennis World Tour 2

همچنین بخوانید :

حالا که با بازی تنیس ورلد تور 2 آشنا شدید، احتمالا بدتان نمی‌آید که آن را تجربه کنید. اگر همینطور است، در ادامه می‌توانید به دانلود بازی Tennis World Tour 2 بپردازید. حجم کلی فایل‌هایی که در ادامه قرار داده شده‌اند حدود 5 گیگابایت است. ابتدا باید هر سه فایل را دانلود کنید و سپس آنها را از حالت فشرده خارج سازید.

 


سخن نهایی


بازی Tennis World Tour 2 با وجود اشکالات کوچکی که دارد، یکی از بهترین بازی‌های تنیس است که در حال حاضر می‌توانید روی پلتفرم‌های مختلف تجربه کنید. اگر به این ورزش مهیج و جذاب علاقه‌مند هستید، مطمئن باشید که لحظات خوبی را با این بازی می‌گذرانید.

نظر شما درباره بازی Tennis World Tour 2 چیست؟ تا به حال بازی تنیس را روی کامپیوتر یا کنسول‌ها تجربه کرده‌اید؟ لطفا دیدگاه‌ها و تجربیات خودتان را با ما و مخاطبان پلازا به اشتراک بگذارید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402