معرفی سریال Mr Robot ؛ تریلر، بازیگران و نظرات منتقدین

دانلود سریال Mr Robot
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

سریال Mr Robot روایتگر داستان یک هکر حرفه‌ای است که سرخود دست به اجرای قانون می‌زند. در این مطلب پس از مرور داستان و معرفی بازیگران سریال آقای ربات، به بررسی آن پرداخته‌ایم.

سریال Mr Robot یک مجموعه تلویزیونی در ژانر درام-دلهره‌آور است که توسط سام اسماعیل (Sam Esmail) برای شبکه USA Network ساخته شده است. سام اسماعیل تهیه‌کننده، کارگردان، فیلمنامه‌نویس و بنیانگذار شرکت Esmail Corp است. آثار او بیشتر بر بیگانگی از خود یا دیگران، تکنولوژی و جامعه آمریکایی تمرکز دارد. سریال Mr. Robot چهار فصل دارد و پخش آن از سال 2015 آغاز شده و در سال 2019 آخرین قسمت از فصل آخر آن نیز پخش شد. سریال آقای ربات تحسین منتقدان به خصوص درمورد بازی بازیگرانش، داستان و موسیقی را دریافت کرده است. سریال مستر ربات تاکنون 2 گلدن‌گلوب، 2 جایزه امی ساعات پربیننده و یک جایزه پیبادی را به دست آورده است. در ادامه «تریلر فصل چهارم Mr. Robot» را مشاهده می کنید.

در این مقاله از پلازا ما به بررسی سریال Mr Robot پرداخته‌ایم. در این صفحه شما می‌توانید این سریال را دانلود کنید، داستان سریال را بخوانید و با بازیگران و نظرات منتقدین به سریال Mr Robot آشنا شوید. در ابتدا از شما دعوت می‌کنیم همراه ما به تماشای تریلر سریال Mr Robot با زیرنویس فارسی بنشینید تا با فضای آن بیشتر آشنا شوید.

 

آنچه در ادامه می‌خوانید:


دانلود سریال Mr Robot


تریلر سریال Mr Robot

برای دانلود سریال Mr Robot در دو کیفیت 1080p و 720p با زیرنویس چسبیده فارسی می‌توانید از اینجا اقدام کنید.

 


داستان سریال آقای ربات


الیوت آلدرسون یک برنامه‌نویس جوان و درونگرا است که در یک شرکت امنیت اطلاعات سایبری به نام Allsafe در نیویورک به عنوان مهندس امنیت سایبری کار می‌کند. الیوت به طور پیوسته با اضطراب اجتماعی، اختلال چند هویتی و افسردگی حاد دست و پنجه نرم می‌کند. الیوت یک فرد پارانوئید است؛ به این معنا که بسیار بدگمان است و دچار هذیان می‌شود. او برای اینکه اوضاع را تحت کنترل خود نگاه دارد داروهای قانونی و غیرقانونی مصرف می‌کند و به نزد تراپیست می‌رود.  او از طریق هک کردن مردم با آنها ارتباط برقرار می‌کند و اغلب اوقات به عنوان یک شورشی سایبری تلقی می‌شود.

الیوت با مرد مرموزی که خود را آقای ربات معرفی می‌کند، آشنا می‌شود. آقای ربات خود را یک آنارشسیت شورشی و رهبر یک گروه هک زیرزمینی به نام F-Society معرفی می‌کند. او به الیوت پیشنهاد می‌دهد به گروه بپیوندد و خودش قانون را اجرا کند و البته به آنان در هک کردن و به زیر کشیدن کمپانی E-Corp که یک شرکت مالی چندملیتی فاسد است، کمک کند. این شرکت که الیوت آن را Evil Corp می‌نامد، در واقع یکی از بزرگترین مشتریان شرکت Allsafe است. الیوت قبول می‌کند و اکنون او مهندسی است که روزها امنیت سایبری را تامین میکند و شب‌ها خود این امنیت را به چالش می‌کشد.

داستان سریال Mr Robot

سریال Mr Robot در چهار فصل و در مجموع در 45 قسمت بین سال‌های 2015 تا 2019 پخش می‌شد. این سریال توانست در این مدت نظرات مثبتی را به سوی خود جلب کند. در جدول زیر اطلاعات بیشتری در مورد این سریال را مشاهده می‌کنید.

فصلتعداد قسمت‌هاتاریخ پخش اولین قسمتتاریخ پخش آخرین قسمتامتیاز راتن تومیتوزامتیاز متاکریتیک
1103 تیر 9411 شهریور 9498%79
21223 تیر 9531 شهریور 9589%81
31019 مهر 9622 آذر 9692%82
41314 مهر 981 دی 9897%81

 


بازیگران سریال Mr Robot


سام اسماعیل همیشه به مقوله هک کردن علاقه داشته و حدود 15 سال در فکر این بوده که فیلم یا سریالی با این مضمون بسازد. او در ابتدا قصد داشت یک فیلم سینمایی به نام آقای ربات بسازد، اما بعدها پشیمان شد و احساس کرد این فیلمنامه بیشتر به درد یک سریال تلویزیونی می‌خورد. ساخت سریال Mr Robot از آوریل 2015 در شهر نیویورک آغاز شد. در این قسمت مرور کوتاهی بر بیوگرافی بازیگران اصلی داریم و سپس دیگر بازیگران سریال مستر ربات را معرفی می‌کنیم.

 

رامی ملک در نقش الیوت آلدرسون

دانلود سریال Mr Robot

رامی ملک (Rami Malek) بازیگر و تهیه‌کننده آمریکایی است. او در سال 1981 میلادی برابر با 1360 شمسی در لس‌آنجلس به دنیا آمد. پدر و مادر او اصالتا مصری هستند و به آمریکا مهاجرت کرده‌اند. او بازیگری را با تئاتر در نیویورک آغاز کرد و پس از بازگشت به لس‌آنجلس چند نقش مکمل در آثاری چون مجموعه The War at Home محصول سال‌های 2005 تا 2007، مینی سریال The Pacific محصول سال 2010 و مجموعه فیلم‌های Night at the Museum محصول سال‌های 2006 تا 2014 بازی کرد.

همچنین بخوانید :

رامی ملک در سریال Mr Robot بسیار خوش درخشیده است. او برای این نقش نامزد 3 گلدن‌گلوب بهترین بازیگر مرد سریال درام در سال‌های 2016، 2017 و 2020، برنده جایزه امی ساعات پربیننده در سال 2016 در بخش بهترین بازیگر نقش اول مرد، 1 نامزدی و 1 برد جایزه منتخب منتقدین و بسیاری جوایز دیگر شده است.

رامی ملک همچنین در فیلم Bohemian Rhapsody محصول سال 2018 نیز در نقش فردی مرکوری بازی کرده است. گرچه این فیلم نقدهای متوسطی دریافت کرده، اما بازی ملک در این فیلم بسیار خیره‌کننده بود. این نقش برای ملک جایزه اسکار، جایزه بفتا و جایزه گلدن‌گلوب بهترین بازیگر نقش اول مرد در سال 2019 را به ارمغان آورد و در بسیاری از جشنواره‌های دیگر نیز نامزد دریافت جایزه بهترین بازیگر مرد شد.

بازیگران سریال Mr Robot

رامی ملک اولین بازیگر مصری است که جایزه اسکار بهترین بازیگر مرد را دریافت می‌کند. پس از کسب اسکار توسط ملک، مردم مصر به شادمانی پرداختند. گرچه یکی از اعضای پارلمان محمد اسماعیلی این برد ملک را به باد انتقاد گرفت و به این نکته اشاره کرد که رامی ملک در این نقش تلاش دارد همجنسگرایی را بین جوانان رواج دهد. او گفت:

این جایزه هدف مشخصی دارد و آن از بین بردن اخلاقیات در جهان عربی است. رامی ملک نمونه بدی است و اگر در مصر بود دستگیر می‌شد.

رامی ملک بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر است و در حوزه صداپیشگی، بازی‌های ویدئویی و پادکست نیز فعالیت دارد. از دیگر کارهای او می‌توان به فیلم Papillon محصول سال 2017، فیلم Dolittle محصول سال 2020 (صداپیشه چی-چی) و فیلم No Time to Die محصول سال 2021 اشاره کرد.

 

کارلی چایکین در نقش دارلن آلدرسون

بازیگران سریال Mr Robot

کارلی چایکین (Carly Chaikin) بازیگر آمریکایی متولد سال 1990 (1369) در کالیفرنیا است. او بازیگری را از سال 2009 آغاز کرد و دو سال بعد با نقش دالیا در مجموعه Suburgatory شناخته شد. او تا سال 2014 که ساخت این مجموعه لغو شد، در این نقش بازی می‌کرد. یک سال بعد به سریال Mr Robot پیوست. از دیگر کارهای او می‌توان فیلم Social Animals محصول سال 2018، فیلم کوتاه Nowhere to Go محصول سال 2012 و فیلم Last Moment of Clarity محصول سال 2020 را نام برد.

کارلی علاوه بر بازیگری به نقاشی نیز بسیار علاقه دارد و آن را دنبال می‌کند. او همچنین در کارهای خیریه مانند سازمان اتحاد ملی بیماران روانی نیز شرکت می‌کند. کارلی در سال 2018 اعلام کرد با رایان بانل، کارگردان تلویزیونی، نامزد کرده است. این دو اکنون در لس‌آنجلس زندگی می‌کنند.

 

کریستین اسلیتر در نقش آقای ربات

بررسی سریال Mr Robot

کریستین اسلیتر (Christian Slater) بازیگر، صداپیشه و تهیه‌کننده 51 ساله آمریکایی است. او بازیگری را از سال 1977، در سن 8 سالگی، آغاز کرد و با نقش جیسون دین در فیلم کمدی Heathers محصول سال 1989 به شهرت رسید. اکثرا او را با نقش آقای ربات در سریال Mr Robot می‌شناسند. این نقش برای او جایزه گلدن‌گلوب، جایزه گزینش منتقدین و جایزه ستلایت بهترین بازیگر نقش مکمل مرد در سریال تلویزیونی در سال 2016 را به ارمغان آورد. همچنین دو بار دیگر در سال‌های 2017 و 2018 نیز نامزد دریافت گلدن‌گلوب در همین بخش شد.

کریستین در سال 2001 برای بازی در فیلم The Contender و در سال 2007 برای بازی در فیلم Bobby جایزه منتخب منتقدین را به دست آورد. از دیگر کارهای او می‌توان سریال Breaking In محصول سال‌های 2011 و 2012، سریال Mind Games محصول سال 2012 و سریال Dirty John محصول سال 2020 را نام برد. او همچنین در صداپیشگی نیز بسیار فعال و موفق است و در مجموعه Dinosaur Planet محصول سال 2003، مجموعه انیمیشن Archer محصول سال‌های 2014 تا 2016 و سریال انیمیشنی The Lion Guard محصول سال‌های 2016 تا 2019 صداپیشگی کرده است.

 

مارتین والستروم در نقش تایرل ویلیک

نمرات سریال Mr Robot

مارتین والستروم (Martin Wallstrom) بازیگر سوئدی متولد 7 جولای 1983 برابر با 16 تیر 1362 است. او در کشور خود بازیگر موفق و مشهوری است و در سطح جهانی او را با سریال آقای ربات می‌شناسند. این بازیگر سوئدی حرفه بازیگری را با فیلم Hela Härligheten آغاز کرد. از دیگر کارهای این بازیگر می‌توان به فیلم Easy Money III: Life Deluxe محصول سال 2013، فیلم Nirbashito محصول سال 2015 و فیلم Ashes in the Snow محصول سال 2018 اشاره کرد.

با توجه به اینکه این مطلب کوتاه‌تر از آن است که بتوان همه بازیگران سریال Mr Robot را نام برد، در این قسمت نام برخی دیگر از بازیگران و نقش آنان در سریال را برای شما آماده کرده‌ایم:

  • پورشا دابلدی (Portia Doubleday) در نقش آنجلا ماس
  • مایکل کریستوفر (Michael Cristofer) در نقش فیلیپ پرایس
  • گریس گامر (Grace Gummer) در نقش دومینیک دی‌پیرو
  • استفانی کورنلیوسن (Stephanie Corneliussen) در نقش جوانا ولیک
  • بی‌دی ونگ (BD Wong) در نقش وایتروز

 


بررسی سریال Mr Robot


نظرات منتقدین به سریال Mr Robot

همانطور که در مقدمه اشاره شد، سریال Mr Robot نقدهای مثبتی از سوی منتقدین دریافت کرده است و بینندگان نیز این سریال را تحسین می‌کنند. این سریال توانست نمره 8.6 از 10 از دیدگاه بینندگان وبسایت IMDb و 80 از 100 از دیدگاه منتقدین در وبسایت متاکریتیک را کسب کند.

در گلدن‌گلوب سال 2016، سریال مستر ربات در بخش بهترین سریال تلویزیونی و بهترین بازیگر نقش مکمل مرد برنده جایزه و نامزد بهترین بازیگر نقش اول مرد سریال‌های تلویزیونی شد. در همان سال جایزه پیبادی را نیز برد و در مراسم جوایز امی ساعات پربیننده 4 نامزدی و 2 برد را به نام خود ثبت کرد. همچنین در مراسم جوایز منتخب منتقدین تلویزیونی نیز 4 نامزدی داشت که 3 مورد آنها به برد انجامید. در سال‌های 2017، 2018 و 2020 در مجموع نامزد 5 گلدن‌گلوب برای بهترین بازیگر نقش اول مرد و بهترین بازیگر نقش مکمل مرد شد. در هفتاد و دومین مراسم جایزه امی ساعات پربیننده در سال 2020 نیز برنده شد. در این قسمت نگاهی به نظرات منتقدین به سریال Mr Robot داریم.

سریال Mr. Robot

Entertainment / دارن فرانیچ: 100

فصل سوم سریال Mr Robot یک شاهکار است. شاهکاری که به بلندپروازی‌های فصل 2 تعادل می‌بخشد و به بهبود ساخت دقیق فصل 1 می‌پردازد.

 

Variety / دنیل دآداریو: 90

فصل چهارم سریال یک درام لاغرتر و دافع‌تر است که زیر امتیازات دفن شده است. داستان این فصل با استعداد و اعتماد به نفس معمول گفته می‌شود، اما نشانی از فروتنی نیز دارد. این فصل، حداقل در مراحل اولیه، نمایانگر یک نشان عالی برای یکی از برجسته‌ترین درام‌های این دهه است.

 

The Hollywood Reporter / تیم گودمن: 80

در بررسی فصل چهارم سریال Mr Robot می‌توان گفت برخی قسمت‌ها عالی هستند، برخی می‌کوشند اعتبار خود را به حد نصاب برسانند، برخی دیگر احساس می‌شود به طرز ویژه‌ای ژرف‌اندیشانه و عجیب هستند و برخی دیگر نیز با حرکات رو به‌ جلو زنده هستند. این یک آغاز بسیار قدرتمند است، اما واضح است که پایان اهمیت خاصی دارد.

سریال آقای ربات

San Francisco Chronicle / دیوید ویگاند: 75

نوشتن و ساختن شخصیتی مانند الیوت که تیک روانشناختی دارد، مهارت خاصی می‌طلبد. آقای ربات و ملک نیز این را به خوبی درک می‌کنند. بیایید امیدوار باشیم الیوت در کلیشه‌ها گم نشود.

 

The New York Times / مایک هیل: 70

تماشای سریال Mr Robot می‌تواند اندکی شبیه به زندگی در پوست الیوت باشد: غرق در یک فانتزی ویران‌شهری که با مهارت اجرا شده، درحال عیب‌جویی از اینکه دانش، آنگونه که ادعا می‌شود، همه چیز نیست.

 

Collider / آلیسون کین: 60

لحظاتی که الیوت سیستم را هک می‌کند و برای کاهش فساد در شرکت‌های چندملیتی تلاش می‌کند، لحظاتی هیجان‌انگیز، قانع‌کننده و پرحرارت هستند. سریال به سختی تلاش می‌کند تا این لحظات درست به نمایش درآیند و موفق هم می‌شود.

سریال مستر ربات

سریال Mr Robot یکی از جذاب‌ترین سریال‌ها درمورد تکنولوژی است. اگر شما هم از علاقه‌مندان برنامه‌نویسی هستید یا اگر صرفا از تماشای سریال‌های درام و مبهم لذت می‌برید، تماشای این سریال را به شما پیشنهاد می‌کنیم. باعث خوشحالی ما خواهد بود اگر به ما بگویید نظر شما در مورد این سریال چیست؟ به نظر شما بازی رامی ملک در این سریال جذاب‌تر و بهتر است یا بازی کریستین اسلیتر؟ شما می‌توانید نظرات خود را از طریق بخش نظرات در پایین صفحه با ما در میان بگذارید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
دیدگاه کاربران3 دیدگاه
avatar
اعظم شعبانی
.
23 مهر 1399، 19:58
پاسخ
0
2
نمرات سریال Mr Robot تو سایت های بررسی خیلی بالا نبود اما واقعا سریال جالبیه. پیشنهاد می کنم ببینید دوستان
avatar
اعظم شعبانی
.
23 مهر 1399، 19:57
پاسخ
0
1
داستان سریال Mr Robot که تو این مطلب آوردین اونقدر جذاب بود رفتم زود دانلودش کردم. اومدم تشکر کنم از معرفی این فیلم. خیلی خوبه
avatar
الهه بیات
.
06 آبان 1399، 06:36
پاسخ
0
1
@اعظم شعبانی
خواهش میکنم مینای عزیز خوشحالم که شما هم از این سریال خوشتون اومد.
avatar
سهیلا
.
21 مهر 1399، 13:09
پاسخ
0
2
داستان سریال Mr Robot بنظر خوب میاد
avatar
الهه بیات
.
22 مهر 1399، 09:25
پاسخ
0
1
@سهیلا
من بعد از دیدن قسمت اول این سریال، واقعا پشیمون شدم که چرا زودتر ندیدمش!
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402