دانلود و بررسی فیلم 12 Hour Shift ؛ تریلر، داستان، بازیگران و نمرات منتقدین

فیلم شیفت دوازده ساعته
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

فیلم 12 Hour Shift اثری در ژانر کمدی سیاه و محصول سال 2020 است. برای دانلود فیلم شیفت دوازده ساعته و بررسی این عنوان همراه ما باشید.

فیلم 12 Hour Shift تریلری در ژانر کمدی سیاه است که توسط برآ گرنت (Brea Grant) نوشته و ساخته شده است. برآ گرنت بازیگر و نویسنده آمریکایی است که فیلم شیفت دوازده ساعته دومین تجربه کارگردانی فیلم بلند او محسوب می‌شود. این کارگردان در سال 2013 نیز فیلم Best Friends Forever را ساخته است که چندان مورد توجه قرار نگرفت. داستان فیلم ترسناک 12 Hour Shift که البته چندان هم ترسناک نیست، درباره پرستاری معتاد است که در یک شیفت 12 ساعته در بیمارستان اتفاقات زیادی را پشت سر می‌گذارد. در ادامه «تریلر فیلم 12 Hour Shift» را مشاهده می کنید.

فیلم 12 Hour Shift قرار بود برای اولین بار در جشنواره فیلم Tribeca در آوریل 2020 (فروردین 1399) به نمایش دربیاید، اما به دلیل شیوع ویروس کرونا این اتفاق نیفتاد. در ژوئن 2020 (خرداد 1399) کمپانی Magnet Releasing حق پخش این فیلم را خرید. در تاریخ 22 سپتامبر 2020 مصادف با 1 مهر 1399، فیلم شیفت دوازده ساعته در جشنواره بین‌المللی فیلم فنتیژا به نمایش درآمد. در این مقاله از پلازا می‌توانید بیشتر با این عنوان آشنا شوید و برای دانلود آن اقدام کنید. اما پیش از آن، در ویدیوی بالا تریلر فیلم 12 Hour Shift را تماشا کنید تا بیشتر با حال و هوای آن آشنا شوید.

آنچه در ادامه می‌خوانید:


دانلود فیلم 12 Hour Shift


برای دانلود فیلم 12 Hour Shift در 3 کیفیت و با زیرنویس فارسی چسبیده می‌توانید از لینک‌های زیر استفاده کنید.

[کیفیت: 1080p WEB-DL SoftSub | حجم: 1.67 گیگابایت]

[کیفیت: 720p WEB-DL HardSub | حجم: 806 مگابایت]

[کیفیت: 480p WEB-DL HardSub | حجم: 403 مگابایت]

دانلود فیلم ترسناک 12 Hour Shift

 


داستان فیلم 12 Hour Shift


داستان فیلم شیفت دوازده ساعته در سال 1999 می‌گذرد و درباره پرستاری است که در بیمارستانی در ایالت آرکانزاس ایالات متحده آمریکا کار می‌کند. این پرستار که مندی نام دارد معتاد است و با یک باند که اعضای بدن انسان را در بازار سیاه به فروش می‌رسانند همکاری می‌کند. داستان فیلم در طول یک شیفت 12 ساعته می‌گذرد. یکی از اقوام مندی به نام رجینا باید یک کلیه را از مندی دریافت کند و به این باند خطرناک تحویل بدهد. اما رجینا کلیه را گم می‌کند و این آغاز اتفاقات هیجان انگیز فیلم است که با لحنی طنزگونه روایت می‌شوند.

دانلود فیلم 12 Hour Shift 2020

 


بازیگران فیلم شیفت دوازده ساعته


بازیگران فیلم 12 Hour Shift نسبتا زیاد هستند و ما در این قسمت اصلی‌ترین و معروف‌ترین آنها را معرفی خواهیم کرد.

 

آنجلا بتیس در نقش مندی

فیلم ترسناک شیفت دوازده ساعته

آنجلا بتیس (Angela Bettis) بازیگر سینما و تئاتر، تهیه‌کننده و کارگردان آمریکایی متولد 9 ژانویه 1973 (19 دی 1351) است. اولین حضور او در سینما به سال 1993 و در سن 18 سالگی برمی‌گردد که در فیلم درام عاشقانه Sparrow به کارگردانی فرانکو رفیرلی (Franco Zeffirelli) بازی کرد.

بتیس بیشتر به خاطر بازی در آثاری چون فیلم Carrie محصول سال 2002 که بر اساس رمان استیون کینگ (Stephen King) ساخته شده، فیلم ترسناک May محصول سال 2002 و درام روانشناختی Girl, Interrupted محصول سال 1999 شناخته می‌شود. علاوه بر فعالیت در سینما، آنجلا بتیس در نمایش‌هایی چون The Father در سال 1996 و The Crucible در سال 2002 به ایفای نقش پرداخته است.

وی تاکنون دو فیلم را نیز کارگردانی کرده است: فیلم ترسناک Roman محصول سال 2006 و فیلم The ABCs of Death محصول سال 2012. البته فیلم The ABCs of Death حاصل همکاری چندین فیلمساز از سراسر جهان است و آنجلا بتیس در این اثر قسمت E Is for Exterminate را ساخته است.

 

دیوید آرکت در نقش جفرسون

بازیگران فیلم 12 Hour Shift

دیوید آرکت (David Arquette) بازیگر، کشتی‌گیر، کارگردان، تهیه‌کننده، فیلمنامه‌نویس و طراح مد آمریکایی متولد 8 سپتامبر 1971 (17 شهریور 1350) است. دیوید یکی از اعضای خانواده هنری آرکت محسوب می‌شود که یکی از خواهرهای او در واقع پاتریشا آرکت (Patricia Arquette)، بازیگر معروف است.

دیوید در ابتدا از اواسط دهه 90 با بازی در فیلم‌های هالیوودی مانند سری فیلم‌های Scream، فیلم وسترن Wild Bill محصول سال 1995، فیلم ترسناک کمدی Buffy the Vampire Slayer محصول سال 1992 و Eight Legged Freaks محصول سال 2002 شناخته شد. از آن زمان تاکنون او در سریال‌های مختلفی نیز حضور داشته است؛ عناوینی چون سریال سیتکام In Case of Emergency که برای شبکه ABC ساخته می‌شد.

از آخرین فیلم‌های دیوید آرکت باید از عناوینی چون فیلم علمی تخیلی High Voltage محصول سال 2018، فیلم جنایی Mob Town محصول سال 2019 و فیلم ترسناک Spree محصول سال 2020 نام ببریم.

 

کلوئی فارنورث در نقش رجینا

بازیگران فیلم سینمایی 12 Hour Shift

کلوئی فارنورث (Chloe Farnworth) بازیگر انگلیسی است که در شهرستان هرفوردشر انگلستان بزرگ شده است. کلوئی از کودکی به هنر علاقه داشت و از سن 10 سالگی والدینش او را در کلاس‌های بازیگری ثبت نام کردند و از همان زمان در نمایش‌های زیادی بازی کرد. او از 18 سالگی به لندن رفت و تحصیلاتش را در آنجا ادامه داد.

از آثاری که کلوئی فارنورث در آنها حضور داشته است می‌توانیم به عناوینی چون سریال درام Departure، فیلم ترسناک Pentagram محصول سال 2019، فیلم درام فانتزی In Circles محصول سال 2016 و فیلم درام Soy Nero محصول سال 2016 اشاره کنیم.

 

میک فولی در نقش نیکولاس

بازیگران فیلم ترسناک شیفت دوازده ساعته

میک فولی (Mick Foley) بازیگر، نویسنده و کشتی‌گیر حرفه‌ای سابق متولد 7 ژوئن 1965 (17 خرداد 1344) است. فولی که بیشتر در زمینه ورزش و خصوصا ورزش کشتی فعال بوده، در فیلم‌های سینمایی کمی حضور داشته است. او اولین بار در سال 1999 در فیلم مستند Beyond the Mat در نقش خودش حضور پیدا کرد. اولین فیلم داستانی او نیز اثری کمدی به نام Big Money Hustlas و محصول سال 2000 بود. فیلم روانشناختی Anamorph محصول سال 2007، فیلم کمدی عاشقانه Chokeslam محصول سال 2016 و فیلم درام کمدی The Peanut Butter Falcon محصول سال 2019 برخی از دیگر فیلم‌های سینمایی این بازیگر هستند.

دیگر بازیگران فیلم 12 Hour Shift عبارتند از:

  • کیت ویلیامسون (Kit Williamson) در نقش افسر مایرز
  • نیکیا گمبی-ترنر (Nikea Gamby-Turner) در نقش کارن
  • تارا پری (Tara Perry) در نقش دوروثی
  • بروک سگین (Brooke Seguin) در نقش جنت
  • داستی وارن (Dusty Warren) در نقش مایکی
  • تام دترینیس (Tom DeTrinis) در نقش آقای کنت
  • توماس هابسون (Thomas Hobson) در نقش دریک
  • بریانا لین (Briana Lane) در نقش چریل ویلیامز

 


نمرات منتقدین به فیلم سینمایی 12 Hour Shift


فیلم ترسناک شیفت دوازده ساعته در پلتفرم‌های مختلف و از منتقدان و مردم نمرات متوسطی گرفته است. این فیلم در وبسایت IMDb و بر اساس رای کاربران تاکنون به امتیاز 5.2 از 10 رسیده است و همچنین 61٪ از کاربران گوگل فیلم 12 Hour Shift 2020 را پسندیده‌اند. در راتن تومیتوز و بر اساس 36 نقد، 83% از نقدها مثبت ارزیابی شده‌اند که در نهایت میانگین امتیاز 6.98 از 10 را برای این عنوان به همراه داشته است. همچنین در متاکریتیک بر اساس 11 نقد، میانگین امتیاز فیلم سینمایی 12 Hour Shift به 65 از 100 رسیده است. در ادامه می‌توانید بخش‌هایی از نقدها و نمرات فیلم شیفت دوازده ساعته را مطالعه بفرمایید.

داستان فیلم 12 Hour Shift

همچنین بخوانید :

Cinevuw / مرتین کونتریو: 80

فیلم 12 Hour Shift یک کمدی سیاه خونین است که ریتم و لحن درستی دارد و به خوبی تدوین شده است. در هیچ کجای داستان از مسیرش خارج نمی‌شود و احمقانه جلوه نمی‌کند، حتی زمانی که شیفت شبانه مندی پر از اتفاقات احمقانه و بی‌پایان می‌شود. این اتفاقات احمقانه در نتیجه حرفه‌ای نبودن و بی‌دقتی بقیه افراد رخ می‌دهند. بتیس در نقش پرستار و قاتلی مضطرب و در عین حال با وقار بازی می‌کند. اما بیشتر جذابیت این فیلم به خاطر شخصیت رجینا است؛ یک نادان خوش‌رو که اشتباهات پی در پی او باعث پیچش‌های مختلفی در داستان می‌شود.

فیلم شیفت دوازده ساعته از ابتدا تا انتها سرگرم‌کننده است و بازیگران زن فوق‌العاده‌ای دارد. البته دیوید آرکت هم نقش کوتاهی به عنوان یک مجرم فراری بازی می‌کند که آن هم قابل توجه است.

 

IndieWire / دیوید ارلیچ: 75

فیلم سینمایی 12 Hour Shift قطعا سرگرم‌کننده‌ترین فیلم درباره پیوند عضو بعد از فیلم Rat Race محسوب می‌شود. این فیلم هنرنمایی مشابهی از بتیس در فیلم May را به نمایش نمی‌‌گذارد و فیلم گرنت در حالی که به خودی خود حسابی آشفته و دیوانه‌وار است، با این حال وقایعی واقعی را به تصویر می‌کشد. این عنوان با توجه به استعداد بازیگرانش در عین حال هم تنفرآمیز و هم دوست‌داشتنی است.

تریلر فیلم 12 Hour Shift

Variety / دنیس هاروی: 70

در فیلم ترسناک شیفت دوازده ساعته فضای بیمارستان و بستری شدن در آن بیش از همیشه مرگبار و مهلک می‌شود. این عنوان فیلمی در ژانر کمدی سیاه است که توسط بازیگری به نام برآ گرنت نوشته و ساخته شده است. این ترکیب هوشمندانه از مضحک بودن و ترسناک بودن درباره پرستاری با بازی آنجلا بتیس است که به صورت غیرقانونی به کار پیوند اعضا مشغول است. این فیلم با آثار طنزی مانند فیلم طنز The Hospital و فیلم نادیده گرفته شده Bringing Out the Dead به کارگردانی مارتین اسکورسیزی (Martin Scorsese) اشتراکاتی دارد.

 

SLANT / اد گونزالس: 63

فیلم ترسناک 12 Hour Shift به همان صورت کنایه‌آمیز و ماهرانه‌ای که شروع می‌شود، به پایان می‌رسد: در پارکینگ یک بیمارستان و با خستگی یک روز کاری سخت و بی‌رحمانه. در سکانس ابتدایی مندی با صورت بی‌روحش خبر از بی‌خوابی‌هایی طولانی را می‌دهد… همین سکانس اولیه یکی از قسمت‌های خوب فیلم است که به بیننده اجازه می‌دهد با شخصیت‌ها و احساساتشان همراه شود و آنها را همچون افرادی واقعی ببیند.

 

The New York Times / بن کنیگزبرگ: 60

چقدر سریع ما از مسیر قدردانی از افرادی که این روزها در خط مقدم جنگ با کرونا هستند منحرف شدیم. در فیلم 12 Hour Shift دو پرستار با یک باند خرید و فروش اعضا به صورت غیر قانونی همکاری می‌کنند.

فیلم سینمایی 12 Hour Shift

RogerEbert.com / سایمون آبرامز: 38

بیمارستان فیلم شیفت دوازده ساعته فقط مکان دیگری است که در آن افراد نالایق و نامناسب، کارهایی کمی خبیثانه انجام می‌دهند. همه سر راه مندی قرار می‌گیرند، اما هیچ چیز در رفتار او نشان نمی‌دهد که شخصیت او چیزی بیشتر از یک آدم دون پایه است که شغلی طاقت‌فرسا دارد و حالا معنای زندگی‌اش را گم کرده است.

 


کلام آخر


بررسی فیلم شیفت دوازده ساعته

همانطور که در این مقاله خواندید، فیلم 12 Hour Shift اثری در ژانر کمدی سیاه است که موضوعی خوفناک، یعنی خرید و فروش اعضای بدن انسان را با لحنی طنز به نمایش می‌گذارد. شاید اگر طرفدار فیلم‌های کمدی و در عین حال فیلم‌های ترسناک هستید، فیلم شیفت دوازده ساعته برایتان لذتبخش و سرگرم‌کننده باشد. در این صورت می‌توانید برای دانلود فیلم 12 Hour Shift در ابتدای همین مطلب اقدام کنید. اگر این اثر را تماشا کرده‌اید، می‌توانید نظر خودتان را درباره آن در پایین همین صفحه با ما به اشتراک بگذارید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
دیدگاه کاربران1 دیدگاه
avatar
عاطفه
.
30 مهر 1399، 23:56
پاسخ
0
0
قبلا این فیلم رو دیدم و باهاش ارتباط برقرار نکردم، ولی بعد از خوندن این مقاله نظرم عوض شد و باید دوباره و با دقت بیشتری فیلم رو ببینم
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402